abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22400415
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:00 schreef pfaf het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat cultheld moeilijke woorden vindt.
't gaat er niet om of ik 't moeilijke woorden vind, 't gaat om de indruk die zo'n Heitinga geeft bij een interview, echt zo'n speler die onder de mediatraining heeft gezeten en uren heeft geblokt op woorden met meer dan drie lettergrepen

nu ga ik echt fitnessen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:03:12 #252
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22400452
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:00 schreef pfaf het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat cultheld moeilijke woorden vindt.
"Doelpunt", "strafschop" ?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 oktober 2004 @ 18:06:10 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22400520
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb respect voor veel andere supporters maar veel Ajax supporters vormen echt de uitzondering die de regel bevestigt. Hoe ze praatten toen ze kampioen werden, zó denigrerend en arrogant. Het jaar daarvoor, toen PSV kampioen werd, werd er alleen maar feest gevierd. Maar die domme boerenlullen uit Amsterdam zeiden voor de camera: Wij worden volgend jaar weer kampioen en de komende 10 jaar ook en we winnen de tjempjens liek, want Ajax is veel beter dan welke club dan ook.

Het is dit soort arrogantie dat mij telkens weer stoot. Voor Feyenoord- en FC Utrecht supporters kan ik bijv. wel respect opbrengen. Maar Ajax is echt triest af en toe.
Kijk, met zo'n prijzenkast als Ajax heeft weet je gewoon dat af en toe de Jackpot valt.

Ik zeg: liever een grote bek en af en toe op die bek vallen maar daarna weer trots overeind en minstens zo'n grote bek, dan keer op keer gefrustreerd te moeten zeiken op mensen die fan zijn van een club die zo geweldig is dat iedere verslaggever er fan van is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22400547
Maar jullie komen al bijna 10 jaar niet overeind in Europa
pi_22400590
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:07 schreef encore04 het volgende:
Maar ze hebben het wel beter gedaan dan PSV in die 10 jaar.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:09:40 #256
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22400591
quote:
Komt nog wel. Met Blind als trainer winnen we de tjempiuns liek. Met twee vingers in de neus.
pi_22400610
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:09 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Maar ze hebben het wel beter gedaan dan PSV in die 10 jaar.
Klopt, maar ik heb ook nooit een PSV-er gehoord die riep dat PSV de CL ging winnen.
pi_22400623
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:09 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Komt nog wel. Met Blind als trainer winnen we de tjempiuns liek. Met twee vingers in de neus.
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:11:33 #259
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_22400634
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:10 schreef encore04 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb ook nooit een PSV-er gehoord die riep dat PSV de CL ging winnen.
Oost-Indisch doof zijn is ok
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_22400647
quote:

En wanneer was dat bij jullie ook alweer voor het laatst?
De vraag van Doc wanneer jullie voor het laatst wereldkampioen zijn geworden staat trouwens ook nog open.
pi_22400686
quote:
Dat zegt dan toch een hoop?
Ik heb een kakkerlak weleens het tegenovergestelde horen beweren.
pi_22400706
quote:

[..]

Die zijn er echt wel. Maar laat ze dat lekker roepen, wat is er mis mee om dat te roepen? Helemaal niks als je het mij vraagt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:25:47 #263
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_22400970
Wat een slap geouwehoer zeg. Ajax wint dit jaar gewoon de CL. Want wij zijn Ajax, dus wij zijn de beste!
...drop it like it's hot...
pi_22401082
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:25 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat een slap geouwehoer zeg. Ajax wint dit jaar gewoon de CL. Want wij zijn Ajax, dus wij zijn de beste!
Gevoel voor humor hebben jullie opzich dan weer wel
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:38:30 #265
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22401258
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:31 schreef encore04 het volgende:
Gevoel voor humor hebben jullie opzich dan weer wel
Tuurlijk. Altijd opgewekt blijven, zelfs met Wouters als coach.
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:41:04 #266
32974 Xante
Levend en wel
pi_22401313
Sjongejonge cultheld, volgens mij ben jij stiekem Ajax fan .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_22401595
Wat lekker doorzichtig dat geschreeuw van lieftallige maar ook wat opgeblazen bleekneusjes als Doc en golfer die ook wel weten dat het een aflopende zaak is met hun door arrogantie en zakelijke twisten verteerde club maar die uit alle macht toch proberen ergens uit de krochten van hun gestel een sprankje optimisme en enthousiasme voort te brengen en daar vanzelfsprekend niet in slagen waardoor het krampachtig omhoog praten van hun voetbalpenis al snel verdacht veel gaat lijken op een verregende supporter op de Lange Leegte die tenminste de supporters om hem heen nog bij naam kent terwijl Doc, golfer en al die andere Arena-teletubbies de beurskoerzen van hun arrogantie tot ongekende hoogte laten stijgen totdat het hun dun in de broek loopt om binnenkort met een enorme knal te ontploffen en weer enigszins met beide voeten op het bruine zichzelf gras noemende aardlaagje van een Amsterdams stadion terug te komen en zich met schaamrood op de kaakjes realiseren dat ze niet zo hard hoeven te galmen om hun hele gewone clubje te ondersteunen maar er beter aan doen de realiteit onder ogen te zien en die is dat het momenteel goed klote, kut, naadjenachel gaat met hun vermaledijde trots waarna ze ook wel begrijpen dat het wanhopig blijven teren op resultaten het verleden geen garanties biedt voor de toekomst.

En wie dit in 1 x uit zijn bek krijgt, is een held
  maandag 4 oktober 2004 @ 18:57:37 #268
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22401679
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 18:54 schreef SCH het volgende:
Wat lekker doorzichtig dat geschreeuw van lieftallige maar ook wat opgeblazen bleekneusjes als Doc en golfer die ook wel weten dat het een aflopende zaak is met hun door arrogantie en zakelijke twisten verteerde club maar die uit alle macht toch proberen ergens uit de krochten van hun gestel een sprankje optimisme en enthousiasme voort te brengen en daar vanzelfsprekend niet in slagen waardoor het krampachtig omhoog praten van hun voetbalpenis al snel verdacht veel gaat lijken op een verregende supporter op de Lange Leegte die tenminste de supporters om hem heen nog bij naam kent terwijl Doc, golfer en al die andere Arena-teletubbies de beurskoerzen van hun arrogantie tot ongekende hoogte laten stijgen totdat het hun dun in de broek loopt om binnenkort met een enorme knal te ontploffen en weer enigszins met beide voeten op het bruine zichzelf gras noemende aardlaagje van een Amsterdams stadion terug te komen en zich met schaamrood op de kaakjes realiseren dat ze niet zo hard hoeven te galmen om hun hele gewone clubje te ondersteunen maar er beter aan doen de realiteit onder ogen te zien en die is dat het momenteel goed klote, kut, naadjenachel gaat met hun vermaledijde trots waarna ze ook wel begrijpen dat het wanhopig blijven teren op resultaten het verleden geen garanties biedt voor de toekomst.

Nationaal Dictee nominatie!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:03:11 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_22401827
quote:
-knip-
Het is mij inderdaad niet gelukt dit stuk wonderbaarlijke onzin, zonder lachsalvo's, in 1x uit mijn bek te krijgen of te lezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 4 oktober 2004 @ 19:05:45 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_22401893
Zeg het nog eens SCH

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22401942
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:05 schreef tong80 het volgende:
Zeg het nog eens SCH

Boeh!

moet ik het verder nog uitleggen of is het jullie wonderbaarlijk gevormde hersentjes gelukt dit gestaalde stukje proza tot je te nemen?
pi_22401961
quote:
Dit is je natte droom hè?

Whehehe.
pi_22402001
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:08 schreef Bayer het volgende:
Dit is je natte droom hè?
Oh, wil je echt weten wat mijn natte droom is Bayer?
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:10:36 #274
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22402029
quote:

Het is een lapje tekst met wel enige amusementswaarde, maar niet gespeend van waarheid of realiteitszin.
  maandag 4 oktober 2004 @ 19:11:50 #275
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22402068
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
Oh, wil je echt weten wat mijn natte droom is Bayer?
Klaas Jan Huntelaar? :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')