Het helpt helemaal niks....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:13 schreef Iwan1976 het volgende:
De nieuwste codecs installeren wil ook vaak wel helpen.
* Bet is druk aan het lezen....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
gescande artikeltjes Kim Pieters & Eric Bouwman - Glossy sept/okt 2004
Bij mij lukt het ook al niet te best. Waarschijnlijk heeft de pc te weinig geheugen met 128 mb.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:01 schreef babette21 het volgende:
Lief bedoeld maar 't wil niet lukken...![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij mij lukt het ook al niet te best. Waarschijnlijk heeft de pc te weinig geheugen met 128 mb.
Ligt het aan mij of ziet fem er als een lekker wijf uit? Waar zijn de kilo's gebleven?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:57 schreef Wup het volgende:
nog een leuk nieuwtje voor wiv
Yeah right! En dan noem je MIJ een leugenaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
mooie foto idd...
en die kilo's waren nep, Fem droeg 'n speciaal pak voor haar rol in ONM
( + de bijbehorende tv-optredens, om de schijn op te houden...)
ONM moest zich zeg maar wat "breder" () ori๋nteren, ivm anti-discriminatie enzo,
de reden waarom er ook regelmatig homo's en negers opduiken in soaps....
Waarom steekt tie Iris niet lek is die doos ook weer opgerotquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom steekt Hilly Billy niet Joyce lek? Kan zij ook met pensioen. Ik eis dat Claire blijft of later terugkomt.
Dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:40 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Waarom steekt tie Iris niet lek is die doos ook weer opgerot
graag zolang ik maar van der af benquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
je valt uit je rol.....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom steekt Hilly Billy niet Joyce lek? Kan zij ook met pensioen. Ik eis dat Claire blijft of later terugkomt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:57 schreef Wup het volgende:
nog een leuk nieuwtje voor wiv
[afbeelding]
'k Heb liever Claire in ONM dan die ouwe knar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
je valt uit je rol.....
Ik dacht eerder dat Fem in een farmsoap zou gaan spelen. Valt niet op tussen de beesten......quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:51 schreef Iwan1976 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat toevallig afgelopen week nog te denken over een goed onderwerp voor een nieuwe dramaserie... en een studentenhuis was een van de eerste dingen die bij me op kwam.
Pardon?! Moi?!?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yeah right! En dan noem je MIJ een leugenaar.
Dank je. Mijn buurvrouw van 19 jaar komt straks.....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:53 schreef babette21 het volgende:
... fijne fok-avond nog....
Ik zat te denken aan een serie over een gezin dat in een broeikas woont. We noemen de serie dan Het Glazen Huis.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zat toevallig afgelopen week nog te denken over een goed onderwerp voor een nieuwe dramaserie... en een studentenhuis was een van de eerste dingen die bij me op kwam.
Zeg Sven B., waar zijn jouw reacties met als inhoud dat er afgelopen week alleen maar "kutafleveringen" waren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:54 schreef Svensational het volgende:@ Iwan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |