Het commentaar dat hij gaf... Hillard's Funniest Homevideo's.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die Hillard.
Geen kutaflevering, vandaag?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig die Hillard
Op een domme actie van Shirina na was het top!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geen kutaflevering, vandaag?
Ik had ook eenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
duh 't was maar 'n geintje hoor....![]()
maar je begrijpt dat ik 't nu juist ga doen, om jou te zieken...[niet happen!!!]
Van wie?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik moet zeggen
Van Iris en Isis.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Van wie?![]()
Nee, maar wel met een gestrekt been, jij Tonnie in het kwadraat!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:23 schreef Svensational het volgende:
Deuren intrappen doe ik doorgaans niet met m'n knieen
Ja!... dat fiets-ongeluk-stukje klopte voor geen meter!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
W8 ff. Hoe kan de broek van Iris van voren kapot zijn als ze op d'r aars valt?
Misschien dat die buurjongen er met zijn handrem in bleef hangen? Zou Hilly Billy ook wel willen.... Me too....quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:02 schreef dunn0w het volgende:
Ja!... dat fiets-ongeluk-stukje klopte voor geen meter!![]()
Heeft Iris d'r bek in d'r reet?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:09 schreef Svensational het volgende:
Ik wist niet dat iemand tegen je aan kon fietsen als ie niet op de fiets zit :') Iris filkkerde gewoon zelf op d'r bek. En we hebben eindelijk onze moord
Jij zou jouw bek maar al te graag in haar reet stoppen hequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heeft Iris d'r bek in d'r reet?
Ze viel op haar kont.
En waarom heeft die Hillard alleen maar een verrekijker? Ik had er gelijk een camcorder neergezet.
Iris was met iemand aan het flirten dus werd diegene vermoord door Hillardquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Een moord????
wie is er vermoord?
Claire heeft te veel vruchtwater. Dr. Hillard steekt er binnenkort wat knoopsgaten bij om het vruchtwater er uit te laten. M.a.w.: hij ramt Claire een mes in d'r bokszak waardoor ze komt te sterven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Een moord????
wie is er vermoord?
Nee, me leuter, maar dan aan de andere kant.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:26 schreef Svensational het volgende:
Jij zou jouw bek maar al te graag in haar reet stoppen he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |