Klopt. Gutterflower, Dizzy en A boy named Goo zijn toch wel van beter niveauquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef boskameel het volgende:
Nieuwe album is trouwens ook niet echt denderend. 6/10.
Je vergeet Irisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef boskameel het volgende:
Inderdaad. Nieuwe album zijn allemaal van die 13 in een dozijn nummers.
Sympathy, Name, Cuz Your'e Gone en We Are The Normal.
Ik heb ze samen met een paar andere Nederlandse en Belgische fans afgelopen November in London een flink aantal hints gegeven (chocoladeletters gegeven tijdens een M&G, bordjes omhoog gehouden tijdens het concertquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef boskameel het volgende:
Ze moeten echt naar NL komen inderdaad! Maar dat gaat volgens mij nog erg lang duren.
Hopen op Werchterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik heb ze samen met een paar andere Nederlandse en Belgische fans afgelopen November in London een flink aantal hints gegeven (chocoladeletters gegeven tijdens een M&G, bordjes omhoog gehouden tijdens het concert) en ze hebben beloofd om eindelijk eens een volwaardige Europese tour te doen (laatste keer was 1999) en niet uitsluitend het Verenigd Koninkrijk, maar voorlopig is er nog niks concreets bekend. Ze gaan aan het begin van de zomer wel een aantal Europese festivals doen.
Dat klinkt goed, al snap ik niet dat daar nog niets over bekend is. Zelf ga ik al naar Werchter dit jaar, dus wie weet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef splendor het volgende:
[..]
Ze gaan aan het begin van de zomer wel een aantal Europese festivals doen.
Het staat er echt:quote:
Je haalt me de woorden uit mijn mond. Amigone, January Friend en Full Moonquote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef CoJackso het volgende:
Nooit geweten dat er een topic van The Goo Goo Dolls was![]()
Toch wel een band waarvan ik regelmatig nog nummers van draai. Hopelijk komen ze nog een keer naar Nederland. Lijkt mij fantastisch om een concert bij te wonen in bijvoorbeeld de Melkweg. Mijn favorieten zijn All Eyes on Me, Name en het fantastische Black Balloon. Ook nummers als Here is Gone en Big Machine zijn top.
Eigenlijk vind ik het jammer dat de basgitarist ook een aantal nummers zingt. Die nummers vind ik een stuk minder en zorgen er bijvoorbeeld voor dat Dizzy Up the Girl niet het perfecte album is wat het zou kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |