abonnement Unibet Coolblue
pi_1563842
ok dan... wie kent deze band nu? de naam, een album...?
Goo Goo Dolls?

zelf ben ik er helemaal gek van... goede gasten, goede muziek en een goede stijl... eigenlijk rock met veel uithalen naar verschillende genres (lees rock met pop refreintjes)

als je een goed beeld wilt van de band sinds 1998, download "Dizzy" (lichte rock met pop) van het 'triple platinum album' "Dizzy Up The Girl....
yeah
robin

ps en geef je mening

  woensdag 5 september 2001 @ 15:56:20 #2
13973 ranja
image means nothing
pi_1563863
Aangezien mijn 'normale' chat/internet naam 'goo' is wordt ik nogal eens met deze band geassocieerd. Terwijl die van sonic youth afkomstig is.
Jij hebt toch niet toevallig die naam hier ook gereserveerd he?

Qua googoodolls:

Ik ken eigenlijk alleen 'Iris' en vind daar weinig aan. Is het andere werk beter? En hoe?

pi_1563876
Yep die ken ik
kep zelf ook Dizzy up the girl, vind ik wel leuke cd. lekker easy luisterend

maar laatste tijd hoor ik r nix meer van

verzin zelf maar iets
  woensdag 5 september 2001 @ 15:59:44 #4
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1563895
quote:
Op woensdag 05 september 2001 15:59 schreef Myster_E het volgende:
http://www.cdcovers.cc/audio_g.php

en dan goo goo dolls opzoeken.

http://www.cdcovers.cc/Covers/Audio/G/Goo_Goo_Dolls_-_Ego_Opinion_Art_And_Commerce-front.jpg


je mag niet linken naar die site. klik maar es op die link
verzin zelf maar iets
  woensdag 5 september 2001 @ 16:14:39 #6
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1563949
quote:
Op woensdag 05 september 2001 16:03 schreef paultjûh het volgende:

[..]

je mag niet linken naar die site. klik maar es op die link


Hoe bedoel je, zie ik iets over het hoofd
pi_1563972
Ze hebben begin jare negentig een zeer geweldige cover van het nummer Bitch van The Rolling Stones opgenomen.
Als je een echte fan bent moet je die hebben. Die roeleert maximaal. Staat op de verzamel CD 'No Alternative'. (Opbrengsten van die CD gaan naar een AIDS-stichting)
I used to be indecisive, now I'm not so sure...
pi_1563988
hey... ze hebben nu ZES studioalbums uitgebracht dat zijn
Goo Goo Dolls (first release) - 1987 (niet te krijgen)
"Jed" - 1989 (bij de grotere platenzaak)
Hold Me Up - 1990 (idem dito jed)
Superstar Car Wash uit 1993
A Boy Named Goo (dubbel platina) uit 1995
Dizzy Up The Girl (bijna vijf miljoen keer verkocht)uit 1998 de europese versie uit 1999
Dit jaar hebben ze een compilatie uitgebracht genaamd 'Ego opinion art and commerce' met materiaal van alle zes studioalbums... OK en ze zijn net de studio ingedoken om een zevende splinternieuw album op te nemen (twaalf tracks)
deze heet "GUTTERFLOWERS" (fantastische naam...)
hij komt eind dit jaar uit... in de VS dan en
de eerste nummers heten "Here Is Gone" en "Think About Me"

nu ik toch bezig ben... in 2002 komt er een 'space-version' van de film "Treasure Island" uit, genaamd "Treasure Planet" (van Disney) op de soundtrack staat ook een nummer van John Rzeznik (GGD-zanger/gitarist/songwriter)
dit nummer heeft nog geen titel maar komt wel op het album "Gutterflowers" te staan

Sites die je moet checken:
www.googoodolls.com - officiele site met de dagelijkse info
http://eurogoo.itgo.com - europese club met ggd fans uit europa
http://heyrobin.freeservers.com - mijn ggd site

yeah

pi_1564006
quote:
Op woensdag 05 september 2001 16:18 schreef Mysterious_Mobster het volgende:
Ze hebben begin jare negentig een zeer geweldige cover van het nummer Bitch van The Rolling Stones opgenomen.
Als je een echte fan bent moet je die hebben. Die roeleert maximaal. Staat op de verzamel CD 'No Alternative'. (Opbrengsten van die CD gaan naar een AIDS-stichting)
jep en het nummer word gezongen door Lance Diamond... een entertainer uit Buffalo (waar John en Robby vandaan komen, en George maar die is geen Doll meer) Lance Diamond dus...
pi_1566616
Goed album, komt nog regelmatig uit mijn cd-kast naar voren.
I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
pi_1568852
M'n vriendin is er gek op, dus ik wordt er gek van
pi_3048650
Ik hoorde deze band net voordat ze doorbraken met Iris, op tmf was toen heel af en toe de clip van Slide ( geweldig nummer trouwens ), sinds die tijd ben ik fan van ze. Ik heb nu 3 album van ze ( Dizzy, A Boy Named Goo en Superstar Carwash en nog wat mp3z). Begin april komt eindelijk het nieuwe album uit en gaan ze weer op tournee, dus zodra bekend is dat ze hier gaan spelen ga ik kaartjes reserveren
pi_3051274
Een aantal nummer van de Goo Goo Dolls vind ik echt heel erg mooi...

o.a. Iris (tekst is fijn...............!) en acoustic #3........

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 5 februari 2002 @ 08:37:55 #14
7400 heelke
Kunst Kunstiger Kunstigst
pi_3052975
Nah, ik heb hun album, dizzy up the girl, maar ikmoet eerlijk bekennen, ik luister het nauwelijks. Opzich geen verkeerde plaat hoor.. maar het mist toch teveel om in mijn herinnering te blijven.
The world's a roller coaster, and I am not strapped in. Maybe I should hold with care, butmy hands are busy in the air. [i]B.B.[/i]
pi_3053555
quote:
Op maandag 04 februari 2002 19:52 schreef Rhoads het volgende:
Ik hoorde deze band net voordat ze doorbraken met Iris, op tmf was toen heel af en toe de clip van Slide ( geweldig nummer trouwens ), sinds die tijd ben ik fan van ze. Ik heb nu 3 album van ze ( Dizzy, A Boy Named Goo en Superstar Carwash en nog wat mp3z). Begin april komt eindelijk het nieuwe album uit en gaan ze weer op tournee, dus zodra bekend is dat ze hier gaan spelen ga ik kaartjes reserveren
Ik hoop heel erg dat ze hier heen komen maar ik verwacht het eigenlijk niet....Slide is het beste nummer van Dizzy Up The Girl!
  dinsdag 5 februari 2002 @ 10:29:29 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3053634
Ik ken ze (alleen van Dizzy up the girl) en vind ze erg, erg goed. Eén van m'n favo albums...Nooit op hetzelfde moment de tijd en het idee gehad om eerdere albums te kopen.
pi_3069867
quote:
Op woensdag 05 september 2001 16:21 schreef googoodoll het volgende:
Goo Goo Dolls (first release) - 1987 (niet te krijgen)
"
Ik heb deze cd, first release gekregen van iemand in de VS, die 'm gekopieerd had voor me. Maar toevalllig zag ik 'm vorige week in de sounds in Rotterdam staan. Dus als je 'm wilt hebben moet je daar maar kijken of vragen of ze 'm kunnen bestellen.
pi_8115371
quote:
nu ik toch bezig ben... in 2002 komt er een 'space-version' van de film "Treasure Island" uit, genaamd "Treasure Planet" (van Disney) op de soundtrack staat ook een nummer van John Rzeznik (GGD-zanger/gitarist/songwriter)
dit nummer heeft nog geen titel maar komt wel op het album "Gutterflowers" te staan
klopt dus niet. liedje heet Im Still Here en staaat niet op gutterflower. nederlandse versie gedaan door martijn hagens van rosemary sons
  zondag 26 januari 2003 @ 13:53:37 #19
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8115400
Hun ruleren heavy hele goede band!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11823133
Ja zeer goeie band , heb zelf Dizzy Up The Girl en ik vind All Eyes On Me het mooiste nummer, en Slide denk ik ook wel
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11823160
Iris


pi_11823594
Prettige muziek om te luisteren. Muziek zonder fratsen, en dat is in dit geval als compliment bedoeld. Hangt een beetje naar CCR
It's in the air tonight
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:05:18 #23
88523 BadDay
The One I Love
pi_29637269
Ze zijn bezig met een nieuw album samen met Glenn Ballard... las ik laatst ergens op het i-net..
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_29640054
Ja iris is echt heel goed.. maar ook slide en black balloon vind ik erg goed.

Van de band zelf weet ik echt niets af! Treden ze nog wel eens op in Nederland ofzo?
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:22:17 #25
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29641147
die live cd is ook zwaar ok!
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')