Wie jij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:40 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ach, ze is vast blonT![]()
Wat jij wilt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wie jij?
Je komt een i te kortquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:48 schreef -KQwakie- het volgende:
remvloestofpeil (scrabble)
sssstquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je komt een i te kort.
Geen 3 x woordwaarde, niet door start, direct naar de gevangenis en op blote voeten naar bedquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:50 schreef -KQwakie- het volgende:
sssst![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen 3 x woordwaarde, niet door start, direct naar de gevangenis en op blote voeten naar bed.
Maar ik ben wél blond.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:49 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Koppeling?![]()
go girl!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:29 schreef RedBitch het volgende:
Waarom? Omdat 1 vrouw toevallig niet weet wat ze in dit geval moet doen, worden alle vrouwen weer over een kam geschoren.
Deze vrouw weet wel hoe ze het moet doen, onderhou beide auto`s altijd zelf.
En niet voor het een of ander, maar ik zou de mannen die a-technisch zijn niet de kost willen geven. Ben ik gelijk arm. Vaak zijn dit juist de mannen die zo lopen afgeven over vrouwen en auto`s.
Dan zal je hoofdremcilinder het begeven hebben.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:11 schreef vamperotica het volgende:
Okee... remvleoistof was volgens t meetding "op peil"dus, tenzij redbitch in tilburg woont... maar ff naar de garage maandag
En nu de banden van mijn fiets maar oppompen
(dat kan ik wel zelf hoor...)
Wil jij dat ff voorschieten dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:40 schreef draculettetje het volgende:
toch maar een nieuw autootje kopen......?![]()
heb ook niet centjes voor......quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wil jij dat ff voorschieten dan?![]()
Ik woon niet in Tilburg, zelfs niet in de buurt van...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:11 schreef vamperotica het volgende:
Okee... remvleoistof was volgens t meetding "op peil"dus, tenzij redbitch in tilburg woont... maar ff naar de garage maandag
Ik dacht dat je verstand had van auto's....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:22 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Misschien je remschijven op?
Hopelijk valt het mee voor je maandagquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:11 schreef vamperotica het volgende:
en dan niet vallen he?!!!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee voor je maandagMaar remmen moeten het natuurlijk altijd doen! Succes met de fiets
Remblokken..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:22 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Ik woon niet in Tilburg, zelfs niet in de buurt van...
Maar buiten dat is het idd niet onverstandig even langs de garage te gaan.
Misschien je remschijven op?
IK val niet zo snel hoor......quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb ook niet centjes voor......![]()
Ook enig idee wat t allemaal ongeveer zou kunnen gaan kosten dan?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:34 schreef Alcyone het volgende:
Klinkt inderdaad als lucht of water in het systeem (remvloeistof is dol op water; trekt water door oude remslangen aan, remmen worden heet bij veel en hard remmen, water gaat koken en de damp is samendrukbaar) of een intern lek in de hoofdremcilinder.
Nieuwe remvloeistof zowiezo doen, een gereviseerde hoofdremcilinder of een puntgaaf exemplaar van de sloop behoort tot de mogelijkheden. Tot zover mijn giswerk.
Laat ons weten wat de uitslag is.
Voor een Peugeot 205 niet zo veel meer. Ik rij Citroen, en die auto's komen uit dezelfde firma. Bij een dealer betaal je absoluut de hoofdprijs. Die proberen je op slinkse wijze een nieuwere auto van hun aan te smeren. Je zou een goeie Citroen garage kunnen proberen, omdat de 205 en Citroen AX qua constructie behoorlijk verwant zijn. Op internet is in nederland extreem veel kennis over Citroen te vinden (en elk type heeft z'n eigen club) waar dat bij Peugeot veel minder is.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ook enig idee wat t allemaal ongeveer zou kunnen gaan kosten dan?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |