Het lijkt me verstandig om geen meter meer te rijdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:31 schreef pleymo het volgende:
kijk eventjes je remvloeistofniveau na... Enneh, zo niet de weg op gaan hè?! Want dat kan IS levensgevaarlijk zijn...![]()
okee.... remvloeistofniveau...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:31 schreef pleymo het volgende:
kijk eventjes je remvloeistofniveau na... Enneh, zo niet de weg op gaan hè?! Want dat kan levensgevaarlijk zijn...![]()
Motorkap open en dan een reservoir opzoeken, daar staan keurig twee streepjes op met maximum en in dit geval belangrijker minimumquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
okee.... remvloeistofniveau...
uhmhoe????
(peugotje 205)
mierenneukerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:32 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig om geen meter meer te rijden
Totdat TS moet remmenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:39 schreef pleymo het volgende:
[..]
mierenneuker![]()
![]()
dan wordt et allemaal een beetje jammer...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Totdat TS moet remmen
Nog geen ongeluk gehad? Ik rem meestal alleen als het nodig is, en als jij dat ook zou doen en hij remt niet dan lijkt het dat je dan tegen een andere auto of woning of lantarenpaal zitquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:18 schreef vamperotica het volgende:
Okee... Laat ik het vooroordeel over vrouwen maar weer bevestigen...
Ik weet dus niets van/over auto's
okee.. ze hebben een stuur, wat wielen en er moet benzine in
Nou merk ik sinds een tijdje dat soms, als ik wil remmen er gewoon niets gebeurt... het pedaal schiet naar de bodem toe, zeg maar![]()
en ergebeurt dus niets.... wa's da???
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:18 schreef vamperotica het volgende:
-Laat ik het vooroordeel over vrouwen maar weer bevestigen...
-Nou merk ik sinds een tijdje
-als ik wil remmen er gewoon niets gebeurt...
Idd.......quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:04 schreef Makster het volgende:
vrouwen en auto's verkeer
Koppeling?quote:Nou merk ik sinds een tijdje dat soms, als ik wil remmen er gewoon niets gebeurt... het pedaal schiet naar de bodem toe, zeg maar
FF kijken....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:29 schreef RedBitch het volgende:
Waarom? Omdat 1 vrouw toevallig niet weet wat ze in dit geval moet doen, worden alle vrouwen weer over een kam geschoren.
Deze vrouw weet wel hoe ze het moet doen, onderhou beide auto`s altijd zelf.
En niet voor het een of ander, maar ik zou de mannen die a-technisch zijn niet de kost willen geven. Ben ik gelijk arm. Vaak zijn dit juist de mannen die zo lopen afgeven over vrouwen en auto`s.
Zo te horen ben jij ook een vrouw, meteen praten en niet luisterenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:18 schreef vamperotica het volgende:
Okee... Laat ik het vooroordeel over vrouwen maar weer bevestigen...
Ik weet dus niets van/over auto's
okee.. ze hebben een stuur, wat wielen en er moet benzine in
Nou merk ik sinds een tijdje dat soms, als ik wil remmen er gewoon niets gebeurt... het pedaal schiet naar de bodem toe, zeg maar![]()
en ergebeurt dus niets.... wa's da???
Ach, ze is vast blonTquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:36 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
FF kijken....
1e post, 1e regel,
[..]
Zo te horen ben jij ook een vrouw, meteen praten en niet luisteren![]()
( tja... je vraagt er zelf om)
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:40 schreef RedBitch het volgende:
Ach, ze is vast blonT![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |