quote:De nieuwe Moszkowicz (AVRO, Ned2, 20:27) - Gisteren begon de AVRO op Nederland 2 met de zoektocht naar de nieuwe Moszkowicz in het gelijknamige programma De nieuwe Moszkowicz. In dit programma gaat de beroemde advocaat Bram Moszkowicz op zoek naar een geschikte opvolger. Het programma begon gisteren met een kijkerspubliek van 767.000 kijkers (madl: 11.4%).
Tien kandidaten worden in het programma aan uiteenlopende tests onderworpen, waarna telkens een kandidaat door Moszkowicz wordt afgewezen. In aflevering één moest Michael het strijdveld verlaten. De 29-jarige Leidenaar had volgens Moszkowicz 'niets zinnigs te zeggen'.
quote:Nieuwe Moszkovicz ondertiteld.
De eerste aflevering van ‘De nieuwe Moszkovicz’ werd dinsdagavond door de AVRO ondertiteld.
Verheldering
De AVRO heeft dit in samenwerking met Eyeworks bedacht als experiment; "Het is een reality-programma; er is veel te horen en dat loopt soms door elkaar, de ondertiteling biedt dan verheldering, het houdt de kijker bij het verhaal", aldus de AVRO. Met de ondertiteling kan het programma eventueel ook in België worden uitgezonden. De AVRO heeft naar eigen zeggen al een boel positieve reacties ontvangen over de ondertiteling.
Oh fijn! Dank je wel Pfffff!!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:41 schreef Pfffff het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben: Op http://portal.omroep.nl/ is de uitzending alsnog te bekijken.
EddyMR, ik ben het helemaal met je eens. Wat een tenenkrommende vertoning daar zeg. Jezus!quote:Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef EddyMR het volgende:
Ik heb het gisteren als startend rechtenstudent gezien en vond best wel een interessant programma. Maar hoe slecht zijn die zogenaamde talenten! De meeste wisten bij de casus niet eens redelijk vermoeden te betwijfelen als vereiste voor die aanhouding van de pillenkoning, echt te triest. Dat weet ik nu al en ik heb er net 3 maanden studie opzitten...
Saillant detail is dat ze die al hebben gehad.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:10 schreef ButcherBird het volgende:
Sommige kandiaten zouden met een cursus prestenteren zeer geholpen zijn.
Ja, smerig.quote:"Gefeliciteerd! " (kijkt blij) ..... " Met uw verjaardag! "de schoft!!
![]()
Kom op zeg, die kon je mijlenver zien aankomen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:10 schreef ButcherBird het volgende:
"Gefeliciteerd! " (kijkt blij) ..... " Met uw verjaardag! "de schoft!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |