Ligt er aan met wat je wilt bereikenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan is dat flimpje geen reclame voor je
mijn doel was opvallen en zorgen dat een jaar later nog over mij gepraat zou worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:59 schreef BoJo het volgende:
Mijn enige doel was TF in de bandenstapel drukken, doel gehaald![]()
Ik denk dat als ik tegen ondeugend zeg dat jij er ook bent, zij niet mee zal gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:16 schreef ook_gek het volgende:
hahaha nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:21 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik tegen ondeugend zeg dat jij er ook bent, zij niet mee zal gaan![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hahaha nee dat denk ik ook niet
Oh ik ga kapot als ze er ook bij is wheheh.
Komt ze haar stalker in het echt tegen![]()
Je bedoeld ik laat je komenquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja..... nu kom ik natuurlijk !!
Paal is een groot woord voor zo'n klein ding johquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:20 schreef BazzoS het volgende:ff paalzitten
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Paal is een groot woord voor zo'n klein ding joh![]()
![]()
was een leuke avond ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:37 schreef Bond het volgende:
' 7 euro ? Dan wil ik die fles wel eens zien '![]()
(Leuk filmpje hoor
)
bij deze.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
waar blijft mijn uitnodiging?
locatie?
quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbe jullie nou al een definitieve datum ??? ipv : ik kom wel/ik kom niet ?????
En een EXACTE lokatie ????? anders zijn die beroerde opkomsten geen wonder, als niemand weet waar het is......
Ennuhhhh.....komt die voetbalgrootsmoel ook ????
lijkt me wel lachen.....es ff zijn bolide checken........
lekker duidelijke locatie ook en zo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:24 schreef MutZ het volgende:
Datum: 21 november 2004
Moet je bij de organisatie zijn... (en nee, dat ben ik niet)quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lekker duidelijke locatie ook en zo.
als ik zo vrij mag zijn, er schort nog wel e.e.a. aan duidelijkheid.
Daarom post ik dat ook hierquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je bij de organisatie zijn... (en nee, dat ben ik niet)
Dat is wel prettigquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:24 schreef PeuRac het volgende:
ik zal zorgen dat er na maandag meer duidelijkheid is![]()
de locatie zal iid in de buurt van Arnhem zijn.
quote:Op maandag 8 november 2004 15:43 schreef BazzoS het volgende:
omg we worden overspoeld door newbies op de meet
oké oké maar jij hebt ervaring op dit forumquote:Op maandag 8 november 2004 15:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Mogelijk ook komt.
moet jij zeggenquote:Op maandag 8 november 2004 15:43 schreef BazzoS het volgende:
omg we worden overspoeld door newbies op de meet
quote:Op maandag 8 november 2004 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet jij zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |