je moet die bijen met je vlindernet vangen dan kan je die verkopen aan tom nookquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:01 schreef Cutie het volgende:
Wil je cocosnoten?
Schud trouwens ook aan de bomen, daar valt geld of furniture uit. Soms ook bijen, dan heb je pech
MIJ WELquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:48 schreef Cutie het volgende:
Ja, klopt. Als je snel genoeg bent lukt dat. Mij is 't jammergenoeg nog niet gelukt...
al 2 keer maar heb je msn zo ja mag ik die danquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:56 schreef Cutie het volgende:
Aaah! Was dat eenmalig, of lukt het je vaker?
De manier waarop 't moet ken ik namelijk wel, maar 't mislukt steeds
ik wil juist tips van jouquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:01 schreef Cutie het volgende:
Nou, dat vind ik niet echt nodig
Ben niet op zoek naar tips ofzo hoor!
hoe kom jij dan grotendeels aan je geld heb tips daar voor nodig moet grote rekening namelijk terugbetalen en da luk niequote:Op maandag 4 oktober 2004 16:06 schreef Cutie het volgende:
Je vragen kun je dan hier stellen! Daar is 't topic voor.
Kennis delen enzo
Geniet van deze tijd! Als je 't spel binnen hebt heb je ineens geen vrije tijd meer!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:10 schreef Sickert het volgende:
ik wil ook aninaml CROSSING!!
heb vorige week een lidmaatschap aangevraagd van de PU en dara heb ik m bij besteld alleen dat duurt zo lang!!!!!! ik wil m nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuok wil ook boompjes omhakken en plantjes planten vissen beestjes vangen
![]()
wat voor fruit heb jij aan je bomen hangen ik perenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:09 schreef Cutie het volgende:
Turnips kopen en met winst verkopen, vissen vangen in de zee, alle spullen die ik heb verkopen, fruit verkopen, beestjes vangen, etc. etc.
't duurt ff, maar dat maakt toch niet uit?
Mag ik mischien fruit van jou? maar geen peren sorry dat ik zo traag ben dat komt door mijn pc dusquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:20 schreef Cutie het volgende:
Zou je misschien leestekens willen gebruiken in je posts? Je bent een beetje moeilijk te volgen zo. Ik heb alle soorten fruit. Heb je verder nog vragen over nuttige dingen? Ik wil hier namelijk geen slowchat topic van maken.
daar kan ik je wel aan helpen. maar wat krijg ik ???quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ben ook weer klaar met werk , en ga ook ff een paar uurtjes Acen, zie nu wel al dat nook nog geen nieuwe stock heeft , dus wacht nog op die codes voor bijl en hengel (aljeblieft ?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |