Ze zal in ieder geval behoorlijk opvallen!quote:Op maandag 10 april 2006 18:30 schreef Roellio het volgende:
Als iemand in Beijing een blond meisje uit Utrecht tegenkomt die Roos heet moet je maar de groeten doen!
Het is dan ook een hele goede aanrader geweestquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:46 schreef CleeJee het volgende:
Ik vind het nog altijd super dat jullie ook echt naar de FoodCourt zijn gegaan!
Bij de gedachte aan de FoodCourt alleen al zou ik willen dat ik even terug kon....
Voor de vergelijking lijkt het me wel leuk om er over een paar jaar nog eens te kijken, hoeft niet per se 2008 te zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:02 schreef versteegrob het volgende:
Gaan er ook mensen in 2008 heen? Ik zit er over na te denken. Vond Beijing echt vet en in 2008 is alles ook echt af!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:04 schreef jojomen4 het volgende:
Vava liegebeest! Je China-verhaal op je website staat er nog steeds niet! Je zou het "volgende week" doen..![]()
Toen ik er was, was er ook een oudere mevrouw met ons mee. voor haar was het de derde keer in de stad. Ze was er geweest in de jaren zeventg, jaren tachtig en toen 2001.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor de vergelijking lijkt het me wel leuk om er over een paar jaar nog eens te kijken, hoeft niet per se 2008 te zijn.
Ik heb nu mijn Beijing 2008 t-shirt aan, gebruik ik als pyjamamaar wel in de officiele Olympic Store in Badaling gekocht
Ik wacht rustig afquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:07 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, druk druk! En mijn moeder moet ook nog een stuk schrijven en die heeft het naar eigen zeggen ook drukzelfs aan de rest van de foto's ben ik nog niet toegekomen
dat zijn echt van die klussen waar ik een hele dag de tijd voor wil hebben!
Maar het wachten wordt wel beloond hoor
Misschien als eindpunt van een reis door Rusland die ik ooit ga makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Toen ik er was, was er ook een oudere mevrouw met ons mee. voor haar was het de derde keer in de stad. Ze was er geweest in de jaren zeventg, jaren tachtig en toen 2001.
Volgens haar was het contrast iedere keer enorm. Iedere tien jaar was de stad weer zo veel groter geworden. Wéér een nieuwe ringweg, weer grotere en hogere gebouwen, weer meer verkeer.
Dus wie weet, over tien jaar...
Xian is niet zo heel ver van Beijing dus in 5 weken kan je veel meer zien dan alleen dat gebied.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:41 schreef Keijs het volgende:
btw Als ik 5 weken door China zou reizen zou ik me absoluut niet beperken tot Beijing en Xian. Er zijn nog zoveel mooie andere dingen te zien in het binnenland! Zou zeker ook richting Chengdu, Kunming en Guilin gaan en eindigen in Kanton / Hong Kong.
Ik ben met China Southern naar China geweest. De toestellen waren erg nieuw, Boeing 777. Er waren beeldschermpjes bij elke stoel maar het beeld was ontzettend slecht, ik heb de hele reis de vluchtinformatie voor me gehad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:29 schreef Thije het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met China Southern Airlines? Is het een ruim/net toestel?
M'n ouders zijn met CZ van Amsterdam naar Beijing gevlogen, dat was vrij krapjes. Er zat een dikke kerel naast mn vader en daarvoor was echt te weinig plek. Die moest dus verhuizen, er was ook weinig beenruimte aldus mn ouders.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:29 schreef Thije het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met China Southern Airlines? Is het een ruim/net toestel?
Bij mij zat het vliegtuig nog niet voor de helft vol maar toen mijn stoel kapot bleek en ik zoek ging naar een andere stoel kon ik uiteindelijk op een rotplek zittenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:15 schreef The_T het volgende:
[..]
M'n ouders zijn met CZ van Amsterdam naar Beijing gevlogen, dat was vrij krapjes. Er zat een dikke kerel naast mn vader en daarvoor was echt te weinig plek. Die moest dus verhuizen, er was ook weinig beenruimte aldus mn ouders.
Mocht iemand trouwens nog een reisverslag van Yunnan of Macau willen lezen, kun je altijd even op m'n website kijken. Natuurlijk met de nodige foto's erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |