quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef Mfpower het volgende:
- eet pekingeend en flatbread
Eet 'eend' dan. Bij Tiananmen Square zitten een paar restaurants in elk geval..quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag Pekingeend eten. Heel de stad door geweest om Pekingeend te vinden. Kennen ze daar niet, dat is europees vertelde een chinees me.
Toen zijn we naar de Japanner gegaan
Mijn reet, je wordt doodgegooid met pekingeend, zeker in Beijing.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik wilde ook graag Pekingeend eten. Heel de stad door geweest om Pekingeend te vinden. Kennen ze daar niet, dat is europees vertelde een chinees me.
Toen zijn we naar de Japanner gegaan
Eten is echt super in China. Probeer ook een keer buiten het centrum te eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:53 schreef Vava het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar het eten trouwens! Die Pekingeend trekt me alleen niet zo :\\\\\\\')
Ben ik genaaidquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mijn reet, je wordt doodgegooid met pekingeend, zeker in Beijing.
Dankjewel! En ook heel erg bedankt voor je informatiequote:
Zeker de moeite waard, maar ook zeer toeristisch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd naar de Verboden Stad, toen ik 13 was zag ik die film, The Last Emperor en toen heb ik al besloten om ooit eens daar te gaan kijken.
Mjah... da's vaak bij mooie dingen. Ik heb al zoveel moois gezien, het ene erg toeristisch, het andere veel minder. Het toeristische weerhoud mij er niet van om er toch naartoe te gaan. Ik denk dat je, als je dat wel zou doen, toch een hoop zou missen. Dan maar even door al die mensen heen kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, maar ook zeer toeristisch.
de Verboden stad is gaaf. Gewoon ook weer ontzettend groot. Maar toen wij er waren was het 38 graden, dus dan is elke afstand te langquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Dankjewel! En ook heel erg bedankt voor je informatieIk neem in elk geval goede wandelschoenen mee. We worden opgehaald op het vliegveld en dan naar het hotel gebracht dus dat vervoer is al geregeld.
Wat brutaal trouwens van die man van die riksja![]()
Ik ben echt heel benieuwd naar de Verboden Stad, toen ik 13 was zag ik die film, The Last Emperor en toen heb ik al besloten om ooit eens daar te gaan kijken.
Nu is het er rond het vriespunt, lekker koud dus! Maar vind ik niet erg, als het zo heet is is het idd allemaal al snel te verquote:Op zondag 5 februari 2006 09:22 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
de Verboden stad is gaaf. Gewoon ook weer ontzettend groot. Maar toen wij er waren was het 38 graden, dus dan is elke afstand te lang.
Deze ken je dan al
[afbeelding]
En dit is de McDonalds waar ik het over had in mijn eerdere mailtje. Daar links van begint de winkelstraat van Peking. Heel veel bling bling dus![]()
[afbeelding]
Laat je ook nog weten hoe het was?quote:Op maandag 13 februari 2006 02:21 schreef Vava het volgende:
Nog 1,5 ongeveer![]()
![]()
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar deze staden heel blij dat ik er naartoe ga
jaaaaquote:Op maandag 13 februari 2006 17:41 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Laat je ook nog weten hoe het was?![]()
Een paar?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:46 schreef Vava het volgende:
[..]
jaaaadat laat ik weten
met een paar foto's!
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een paar?Pagina's vol willen we!
Valt wel mee toen ik er was (zomer 2002). Je kan wel veel van die nepmerk artikelen, vooral kleding, kopen. Je moet wel die grote winkelstraten vermijden; daar is het enorm toeristisch en duur voor Chinese maatstaven. Toen ik er was, was Beijing een halve bouwput, dus het kan wel enorm veranderd zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:22 schreef Vava het volgende:
[..]
Nu is het er rond het vriespunt, lekker koud dus! Maar vind ik niet erg, als het zo heet is is het idd allemaal al snel te ver
Winkelstraat ziet er ook wel goed uit! Is het leuk winkelen in Beijing?
Ik heb daar niet bij MacDonalds gegeten, maar is volgens mij hetzelfde als in Nederland. Alleen in Japan zijn echt anders (allerlei vreemde vismaaltijden).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:23 schreef Vava het volgende:
Nepmerkartikelen ben ik niet in geinteresseerd![]()
Verder ben ik wel van plan om even door die mooie nieuwe winkelstraat te gaan lopen maar die marktjes lijken me veel leuker. En McDonaldshet lijkt me best grappig om in een Chinese Mac geweest te zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |