quote:Op donderdag 4 november 2004 08:14 schreef Durbin het volgende:
Vanmorgen is er bij mij ¤ 300,30 afgeschreven, waarbij het volgens mij allemaal dvd's betreft.
Hierbij zat ook de bestelling bij Koreandvds van laatst, voor ¤ 180.
't Is ietwat uit de hand gelopen.![]()
Heb nog wat ruimte op de rand van het badquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:53 schreef detulp050 het volgende:
Heb je nog ruimte in de groentenla van de koelkast ? Dat vergeten veel verslaafden nog wel eens
pffff hier nog 1...quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb geen ruimte meer om m'n dvd's neer te zetten...
[afbeelding]
Mooi badquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb nog wat ruimte op de rand van het bad
[afbeelding]
* sorry, ben ff te lui om te resizen...
Of je kunt natuurlijk ook gewoon gaan verhuizenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:18 schreef sampoo het volgende:
Ach containertje in de tuin gooien en het is opgelost
[afbeelding]
same herequote:Op dinsdag 30 november 2004 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb geen ruimte meer om m'n dvd's neer te zetten...
[afbeelding]
Ik heb geen idee, maar wat doet deze vraag in dit topicquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Mellone het volgende:
kan iemand mij vertellen of de film Citizen X; The Ripper of Rostov een boekvervilming is? Ik heb ooit een boek gelezen over dit onderwerp en de beschrijving van de film is een beetje vaag. Helaas heb ik deze week geen tijd om hem te kijken maar ben wel heel nieuwsgierig. Iemand een idee?
Volgende X ff zelf de search gebruiken he?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:18 schreef Mellone het volgende:
kan iemand mij vertellen of de film Citizen X; The Ripper of Rostov een boekvervilming is? Ik heb ooit een boek gelezen over dit onderwerp en de beschrijving van de film is een beetje vaag. Helaas heb ik deze week geen tijd om hem te kijken maar ben wel heel nieuwsgierig. Iemand een idee?
Han heb ik het overgenomen van je met 8 DVD's in 1 maand (veel voor mijn doen).quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:53 schreef Shogo het volgende:
Ik moet toegeven heb de laatste 3 maanden rustig aangedaan. Ik ben trots op mezelf.
Oei, bespeur ik daar het denial-syndroomquote:Op woensdag 1 december 2004 15:58 schreef Hare het volgende:
Ach ja, als we nu toch bezig zijn met het pasten met je creditcardafschrift:
737,63 euro, waarvan alles dvd gerelateerd
moet wel zeggen dat daar een groot deel van bestemd is voor andere personen die via mij hun bestelling doen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Hmmzz, ik ben verliefd en ik heb een DVD-verslaving
Gelukkig deelt mijn vriendinnetje mijn DVD-voorliefde
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:58 schreef Hare het volgende:
moet wel zeggen dat daar een groot deel van bestemd is voor andere personen die via mij hun bestelling doen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
Is dit wat men noemt een dru...ehm dvd dealer? Die de tere zieltjes corrupeert met al dat 'mooie' dvdwaar? Scheer je weg uit dit topic!
quote:Op zondag 5 december 2004 18:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb vandaag weer gezondigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |