ik kan het niet vinden, ik zie nergens een link naar een streamquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:43 schreef JaWi het volgende:
www.amerikakiest.nl
Correct.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:51 schreef static het volgende:
NOS zendt het uit op Ned. 2.
CNN nu momenteel ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:51 schreef static het volgende:
NOS zendt het uit op Ned. 2.
Die zijn er al een paar uur mee bezig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
CNN nu momenteel ook.
Geluid had ik uit staan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:50 schreef Finchy het volgende:
Ik hoor niks op die stream op Nederlandkiest. Enkel ruis.
Ja, maar een prima alternatief voor het NOS, mits je afdoende engels kunt uiteraard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:53 schreef static het volgende:
[..]
Die zijn er al een paar uur mee bezig.
Nee, eerder 10 seconden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 03:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijkbaar zendt de NOS met enkele minuten vertraging uit ...
Klopt , maar eerder begonnen ze met dat "voorstukje" van de debatleider dat op CNN toch al minstens een minuut of 2 gepasseerd was, maar nu zitten ze dus idd net een tiental seconden achter (net genoeg om te vertalen vermoed ik, wat een klotejob moet dat zijn om dat allemaal zo snel te vertalen)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 03:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, eerder 10 seconden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |