Het was WEL jullie bedoeling om het in te dammen. Jullie kwamen toch eerst met dat idiote thema-idee aanzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het erg jammer vinden als dit de gevoelens zijn die bij mensen blijven hangen. Dit is nooit de bedoeling geweest en we hebben ook nooit dingen helemaal in willen dammen.
rustig maar... hun konden dat van te voren ook niet weten dat het zo zou lopen, zij doen ook maar wat hun het beste lijkt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Het was WEL jullie bedoeling om het in te dammen. Jullie kwamen toch eerst met dat idiote thema-idee aanzetten.
Het is niet voor het eerst dat de mods flink op de tenen (en harten) van de vaste posters van OUD gaan staan. Het wordt misschien tijd dat jullie eens over jullie minderwaardigheidscomplex heenkomen en je de kritiek van een stel lurkende zuurpruimen niet zo aantrekken. OUD heeft al lang en breed bewezen een volwaardig en geliefd subforum te zijn. Daar wordt heus niet zomaar de stekker uitgetrokken omdat ik een paar pics van mijn woeffie plaats hoor (het was nog wel woeffie met kind). Of omdat er een ALDI-aanbieding voorbij komt.
En ja, ik heb er een rotgevoel bij. Ben al ruim een jaar lief en leed aan het posten. Verdrietjes en gelukjes. Leuk om te weten dat de mods het zich aantrekken dat onze verhalen de lurkers niet kunnen boeien
trustenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:39 schreef Neva het volgende:![]()
slaap wel nog tc ennuh thanx jessie
![]()
Ik scheld niet, ik geef mijn mening. Geloof me, als ik ga schelden is het echt niet te missen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:40 schreef daniman het volgende:
[..]
rustig maar... hun konden dat van te voren ook niet weten dat het zo zou lopen, zij doen ook maar wat hun het beste lijkt...
Dan spreken jij en Lois over twee verschillende dingen hoor! Lois zei namelijk: laten we proberen het bankje open te zetten voor nieuwe mensen en niet eindeloos te gaan slowchatten. Lois maakt zich dus zorgen over het gebrek aan nieuwe mensen, jij maakt je zorgen over het wegblijven van oude posters. Imho twee verschillende dingen.quote:Brighteyes:
juist om de mensen die er vrijwel nooit meer posten, want ik spreek op dit moment namens de niet dagelijks postende mensen omdat zij zich niet prettig voelen daar op het moment...
sorry, ik was niet tevreden met mijn eerste reactie, maar wist niet dat je inmiddels al op de quote knop had geramd (en idd dit was ook niet schelden)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik scheld niet, ik geef mijn mening. Geloof me, als ik ga schelden is het echt niet te missen.
EDIT: verander je post niet als ik zit te quoten...![]()
zo, klaar,kus, over? Je hebt het niet tegen kinderen hoor. Ik vind het altijd prettig als iedereen zn mening ff er uit gooit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:45 schreef Neva het volgende:
deelt sjoko koekjes uit sjoko maakt gelukkiger![]()
om maar even de gezelligheid terug proberen terug te brengen
Ik vind ook de gang van zaken wat ongelukkig. Ik snap niet dat de betreffende mailers niet gewoon op het speeltuinbankje hun klacht geuit hebben, dat was waarschijnlijk veel effectiever geweest. Dan had er gewoon op hun gereageerd kunnen worden en zou het duidelijker zijn geweest waar nu hun problemen zitten. Met de huidige gang van zaken, durven ze (denk ik) helemaal niet meer te reageren en zijn ze verder van huis dan ervoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan spreken jij en Lois over twee verschillende dingen hoor! Lois zei namelijk: laten we proberen het bankje open te zetten voor nieuwe mensen en niet eindeloos te gaan slowchatten. Lois maakt zich dus zorgen over het gebrek aan nieuwe mensen, jij maakt je zorgen over het wegblijven van oude posters. Imho twee verschillende dingen.
ik ben het met je eens!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:43 schreef jessie het volgende:
Maar dan nog. Gut gut, is het dan zo erg als je even een keer wat meer kattefoto's zie, of wat gekakel van een krantewijk, of gezever over een niet slapende Bo.
Zoals Grijs zegt soms laat je t dan ff. Ik lees ook echt neit alles en niet alles intreseerd me. Ik iriteer me ook wel eens aan posts. En ja dat zal een andersom ook hebben.
Maar een speeltuinbankje is juist daardoor uniek.
De laatste keer dat het op zo'n manier werd opgelost, eindigde dat in een grote ruzie (hoi mousquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef Neva het volgende:
nou zegik bedoel het alleen maar goed...
hoi teig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef teig het volgende:
ik plof dan toch eindelijk op dit bankje neer. Ik lees al een tijdje mee en heb vaak de neiging te reageren, maar ja doe dat dan toch maar niet! Nu dus wel.
Zal me even in het kort voorstellen: Ik ben teig, 23 jaar en heb geen kinderen. Voorlopig ook nog geen plannen. Ik voed in mijn dagelijks leven wel op want ik werk met visueel en verstandelijk gehandicapten!
Zo dit voor nu ff
En het gebeurd toch ook vaak zat dat er meerdere gesprekken tegelijk lopen? Dan zijn er een paar over hun baby aan het kletsen terwijl er tussendoor een paar anderen het over koken hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:47 schreef Grijs het volgende:
Ik snap niet dat de betreffende mailers niet gewoon op het speeltuinbankje hun klacht geuit hebben, dat was waarschijnlijk veel effectiever geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |