abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22322774
Zo hier weer verder
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:38:14 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22322783
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zou het erg jammer vinden als dit de gevoelens zijn die bij mensen blijven hangen. Dit is nooit de bedoeling geweest en we hebben ook nooit dingen helemaal in willen dammen.
Het was WEL jullie bedoeling om het in te dammen. Jullie kwamen toch eerst met dat idiote thema-idee aanzetten.

Het is niet voor het eerst dat de mods flink op de tenen (en harten) van de vaste posters van OUD gaan staan. Het wordt misschien tijd dat jullie eens over jullie minderwaardigheidscomplex heenkomen en je de kritiek van een stel lurkende zuurpruimen niet zo aantrekken. OUD heeft al lang en breed bewezen een volwaardig en geliefd subforum te zijn. Daar wordt heus niet zomaar de stekker uitgetrokken omdat ik een paar pics van mijn woeffie plaats hoor (het was nog wel woeffie met kind). Of omdat er een ALDI-aanbieding voorbij komt.

En ja, ik heb er een rotgevoel bij. Ben al ruim een jaar lief en leed aan het posten. Verdrietjes en gelukjes. Leuk om te weten dat de mods het zich aantrekken dat onze verhalen de lurkers niet kunnen boeien
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:38:25 #3
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_22322787
O, ik wilde ook al bijna een nieuwe openen .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:38:49 #4
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22322797
nog steeds niet moe jessie?
ik ook totaal niet, maar eigenlijk zou het beter zijn om wel te gaan, anders kom ik er morgen weer zo moeilijk uit.

Maar ja heb nu gewoon totaal geen zin om naar bed te gaan!
patat ftw :)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:39:22 #5
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322813
slaap wel nog tc ennuh thanx jessie
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:40:32 #6
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22322834
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:38 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Het was WEL jullie bedoeling om het in te dammen. Jullie kwamen toch eerst met dat idiote thema-idee aanzetten.

Het is niet voor het eerst dat de mods flink op de tenen (en harten) van de vaste posters van OUD gaan staan. Het wordt misschien tijd dat jullie eens over jullie minderwaardigheidscomplex heenkomen en je de kritiek van een stel lurkende zuurpruimen niet zo aantrekken. OUD heeft al lang en breed bewezen een volwaardig en geliefd subforum te zijn. Daar wordt heus niet zomaar de stekker uitgetrokken omdat ik een paar pics van mijn woeffie plaats hoor (het was nog wel woeffie met kind). Of omdat er een ALDI-aanbieding voorbij komt.

En ja, ik heb er een rotgevoel bij. Ben al ruim een jaar lief en leed aan het posten. Verdrietjes en gelukjes. Leuk om te weten dat de mods het zich aantrekken dat onze verhalen de lurkers niet kunnen boeien
rustig maar... hun konden dat van te voren ook niet weten dat het zo zou lopen, zij doen ook maar wat hun het beste lijkt...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:40:54 #7
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22322840
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:39 schreef Neva het volgende:
slaap wel nog tc ennuh thanx jessie
trusten
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:41:07 #8
24361 Neva
Mania lovin'
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:42:25 #9
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22322865
ow ik dacht dat jij ook ging...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:42:56 #10
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22322872
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:40 schreef daniman het volgende:

[..]

rustig maar... hun konden dat van te voren ook niet weten dat het zo zou lopen, zij doen ook maar wat hun het beste lijkt...
Ik scheld niet, ik geef mijn mening. Geloof me, als ik ga schelden is het echt niet te missen.

EDIT: verander je post niet als ik zit te quoten...
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:43:31 #11
43556 miss_dynastie
pi_22322881
quote:
Brighteyes:
juist om de mensen die er vrijwel nooit meer posten, want ik spreek op dit moment namens de niet dagelijks postende mensen omdat zij zich niet prettig voelen daar op het moment...
Dan spreken jij en Lois over twee verschillende dingen hoor! Lois zei namelijk: laten we proberen het bankje open te zetten voor nieuwe mensen en niet eindeloos te gaan slowchatten. Lois maakt zich dus zorgen over het gebrek aan nieuwe mensen, jij maakt je zorgen over het wegblijven van oude posters. Imho twee verschillende dingen.
pi_22322887
Kwoot BE
Done, en dat jullie laat ik staan, want jij praat dan wel voor jezelf, maar met jouw post geef je wel degelijk aan dat er dus mensen zijn, in dit geval jij, die het geen moer intereseerd wat de eventuele rest wil. Als jij het maar naar je zin hebt... jij doet toch wel wat je wil...

Ik weet niet hoe ik kan kwooten BE uit een ander bankje daarom maar ff zo.

Volgens mij had ik er een knipoog achter moeten zetten. Een beetje een sarcastisch grapje wat ik in de hitte van de strijd (als die er al is) hier beter niet had kunnen maken. De mensen die mijn kennen vatten hem wel.
Wat daaronder stond meende ik dus echt. Ik vind dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij vind. Maar doe dat dan ook. Ik haat dat achterdeurse gekonkel. Het komt gewoon niet over. Een ander kan nooit goed duidelijk maken wat een ander bedoeld. Of je moet elkaar wel erg goed kennen.
Ik snap best het bredere geheel. Maar dan nog. Gut gut, is het dan zo erg als je even een keer wat meer kattefoto's zie, of wat gekakel van een krantewijk, of gezever over een niet slapende Bo.
Zoals Grijs zegt soms laat je t dan ff. Ik lees ook echt niet alles en niet alles intreseerd me. Ik iriteer me ook wel eens aan posts. En ja dat zal een andersom ook hebben.
Maar een speeltuinbankje is juist daardoor uniek.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:44:52 #13
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22322907
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:42 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik scheld niet, ik geef mijn mening. Geloof me, als ik ga schelden is het echt niet te missen.

EDIT: verander je post niet als ik zit te quoten...
sorry, ik was niet tevreden met mijn eerste reactie, maar wist niet dat je inmiddels al op de quote knop had geramd (en idd dit was ook niet schelden)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:45:07 #14
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322912
deelt sjoko koekjes uit sjoko maakt gelukkiger

om maar even de gezelligheid terug proberen terug te brengen
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:47:16 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_22322948
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:45 schreef Neva het volgende:
deelt sjoko koekjes uit sjoko maakt gelukkiger

om maar even de gezelligheid terug proberen terug te brengen
zo, klaar,kus, over? Je hebt het niet tegen kinderen hoor. Ik vind het altijd prettig als iedereen zn mening ff er uit gooit.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:47:52 #16
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_22322957
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan spreken jij en Lois over twee verschillende dingen hoor! Lois zei namelijk: laten we proberen het bankje open te zetten voor nieuwe mensen en niet eindeloos te gaan slowchatten. Lois maakt zich dus zorgen over het gebrek aan nieuwe mensen, jij maakt je zorgen over het wegblijven van oude posters. Imho twee verschillende dingen.
Ik vind ook de gang van zaken wat ongelukkig. Ik snap niet dat de betreffende mailers niet gewoon op het speeltuinbankje hun klacht geuit hebben, dat was waarschijnlijk veel effectiever geweest. Dan had er gewoon op hun gereageerd kunnen worden en zou het duidelijker zijn geweest waar nu hun problemen zitten. Met de huidige gang van zaken, durven ze (denk ik) helemaal niet meer te reageren en zijn ze verder van huis dan ervoor.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:48:04 #17
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322961
nou zeg ik bedoel het alleen maar goed...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:48:30 #18
82456 teig
oh my gow
pi_22322970
ik plof dan toch eindelijk op dit bankje neer. Ik lees al een tijdje mee en heb vaak de neiging te reageren, maar ja doe dat dan toch maar niet! Nu dus wel.
Zal me even in het kort voorstellen: Ik ben teig, 23 jaar en heb geen kinderen. Voorlopig ook nog geen plannen. Ik voed in mijn dagelijks leven wel op want ik werk met visueel en verstandelijk gehandicapten!

Zo dit voor nu ff
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:49:01 #19
24361 Neva
Mania lovin'
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:49:16 #20
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22322991
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:43 schreef jessie het volgende:
Maar dan nog. Gut gut, is het dan zo erg als je even een keer wat meer kattefoto's zie, of wat gekakel van een krantewijk, of gezever over een niet slapende Bo.
Zoals Grijs zegt soms laat je t dan ff. Ik lees ook echt neit alles en niet alles intreseerd me. Ik iriteer me ook wel eens aan posts. En ja dat zal een andersom ook hebben.
Maar een speeltuinbankje is juist daardoor uniek.
ik ben het met je eens!
Al heb je dit soort situaties overal wel, ik heb het dus in de andere slowchatreeksen ook meegemaakt, alleen dan natuurlijk weer net op een ander vlak.

Posters die het niet leuk vonden dat twee verliefde mensen op inet ook verliefd deden en steeds en gebruikten.

Ik snap niet waarom dat soort dingen dan niet genegeerd kunnen worden door de betreffende persoon. En irritaties kunnen uitgesproken worden, maar dan kan alles wel verboden worden want iedereen irriteert zich wel ergens aan denk ik
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:49:56 #21
43556 miss_dynastie
pi_22322999
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef Neva het volgende:
nou zeg ik bedoel het alleen maar goed...
De laatste keer dat het op zo'n manier werd opgelost, eindigde dat in een grote ruzie (hoi mous )... soms is het beter dingen er ff uit te knallen!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:50:41 #22
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22323010
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef teig het volgende:
ik plof dan toch eindelijk op dit bankje neer. Ik lees al een tijdje mee en heb vaak de neiging te reageren, maar ja doe dat dan toch maar niet! Nu dus wel.
Zal me even in het kort voorstellen: Ik ben teig, 23 jaar en heb geen kinderen. Voorlopig ook nog geen plannen. Ik voed in mijn dagelijks leven wel op want ik werk met visueel en verstandelijk gehandicapten!

Zo dit voor nu ff
hoi teig!
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:50:52 #23
43556 miss_dynastie
pi_22323012
Hoi teig
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:51:16 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22323022
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:47 schreef Grijs het volgende:
Ik snap niet dat de betreffende mailers niet gewoon op het speeltuinbankje hun klacht geuit hebben, dat was waarschijnlijk veel effectiever geweest
En het gebeurd toch ook vaak zat dat er meerdere gesprekken tegelijk lopen? Dan zijn er een paar over hun baby aan het kletsen terwijl er tussendoor een paar anderen het over koken hebben.

Er is niks mis mee om gewoon neer te ploffen en zelf over een onderwerp dat jou wat meer ligt te beginnen? Hartstikke leuk juist. Ik kan niet tegen dat verlegen gedoe hoor...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:51:57 #25
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22323032
dat wist ik niet excuus daarvoor .. wil niemand voor het hoofd stoten alles behalve en vind het prima als mensen hun meningen geven nogmaals excuus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')