Het was WEL jullie bedoeling om het in te dammen. Jullie kwamen toch eerst met dat idiote thema-idee aanzetten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou het erg jammer vinden als dit de gevoelens zijn die bij mensen blijven hangen. Dit is nooit de bedoeling geweest en we hebben ook nooit dingen helemaal in willen dammen.
rustig maar... hun konden dat van te voren ook niet weten dat het zo zou lopen, zij doen ook maar wat hun het beste lijkt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Het was WEL jullie bedoeling om het in te dammen. Jullie kwamen toch eerst met dat idiote thema-idee aanzetten.
Het is niet voor het eerst dat de mods flink op de tenen (en harten) van de vaste posters van OUD gaan staan. Het wordt misschien tijd dat jullie eens over jullie minderwaardigheidscomplex heenkomen en je de kritiek van een stel lurkende zuurpruimen niet zo aantrekken. OUD heeft al lang en breed bewezen een volwaardig en geliefd subforum te zijn. Daar wordt heus niet zomaar de stekker uitgetrokken omdat ik een paar pics van mijn woeffie plaats hoor (het was nog wel woeffie met kind). Of omdat er een ALDI-aanbieding voorbij komt.
En ja, ik heb er een rotgevoel bij. Ben al ruim een jaar lief en leed aan het posten. Verdrietjes en gelukjes. Leuk om te weten dat de mods het zich aantrekken dat onze verhalen de lurkers niet kunnen boeien
trustenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:39 schreef Neva het volgende:![]()
slaap wel nog tc ennuh thanx jessie
![]()
Ik scheld niet, ik geef mijn mening. Geloof me, als ik ga schelden is het echt niet te missen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:40 schreef daniman het volgende:
[..]
rustig maar... hun konden dat van te voren ook niet weten dat het zo zou lopen, zij doen ook maar wat hun het beste lijkt...
Dan spreken jij en Lois over twee verschillende dingen hoor! Lois zei namelijk: laten we proberen het bankje open te zetten voor nieuwe mensen en niet eindeloos te gaan slowchatten. Lois maakt zich dus zorgen over het gebrek aan nieuwe mensen, jij maakt je zorgen over het wegblijven van oude posters. Imho twee verschillende dingen.quote:Brighteyes:
juist om de mensen die er vrijwel nooit meer posten, want ik spreek op dit moment namens de niet dagelijks postende mensen omdat zij zich niet prettig voelen daar op het moment...
sorry, ik was niet tevreden met mijn eerste reactie, maar wist niet dat je inmiddels al op de quote knop had geramd (en idd dit was ook niet schelden)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik scheld niet, ik geef mijn mening. Geloof me, als ik ga schelden is het echt niet te missen.
EDIT: verander je post niet als ik zit te quoten...![]()
zo, klaar,kus, over? Je hebt het niet tegen kinderen hoor. Ik vind het altijd prettig als iedereen zn mening ff er uit gooit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:45 schreef Neva het volgende:
deelt sjoko koekjes uit sjoko maakt gelukkiger![]()
om maar even de gezelligheid terug proberen terug te brengen
Ik vind ook de gang van zaken wat ongelukkig. Ik snap niet dat de betreffende mailers niet gewoon op het speeltuinbankje hun klacht geuit hebben, dat was waarschijnlijk veel effectiever geweest. Dan had er gewoon op hun gereageerd kunnen worden en zou het duidelijker zijn geweest waar nu hun problemen zitten. Met de huidige gang van zaken, durven ze (denk ik) helemaal niet meer te reageren en zijn ze verder van huis dan ervoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan spreken jij en Lois over twee verschillende dingen hoor! Lois zei namelijk: laten we proberen het bankje open te zetten voor nieuwe mensen en niet eindeloos te gaan slowchatten. Lois maakt zich dus zorgen over het gebrek aan nieuwe mensen, jij maakt je zorgen over het wegblijven van oude posters. Imho twee verschillende dingen.
ik ben het met je eens!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:43 schreef jessie het volgende:
Maar dan nog. Gut gut, is het dan zo erg als je even een keer wat meer kattefoto's zie, of wat gekakel van een krantewijk, of gezever over een niet slapende Bo.
Zoals Grijs zegt soms laat je t dan ff. Ik lees ook echt neit alles en niet alles intreseerd me. Ik iriteer me ook wel eens aan posts. En ja dat zal een andersom ook hebben.
Maar een speeltuinbankje is juist daardoor uniek.
De laatste keer dat het op zo'n manier werd opgelost, eindigde dat in een grote ruzie (hoi mousquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef Neva het volgende:
nou zegik bedoel het alleen maar goed...
hoi teig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef teig het volgende:
ik plof dan toch eindelijk op dit bankje neer. Ik lees al een tijdje mee en heb vaak de neiging te reageren, maar ja doe dat dan toch maar niet! Nu dus wel.
Zal me even in het kort voorstellen: Ik ben teig, 23 jaar en heb geen kinderen. Voorlopig ook nog geen plannen. Ik voed in mijn dagelijks leven wel op want ik werk met visueel en verstandelijk gehandicapten!
Zo dit voor nu ff
En het gebeurd toch ook vaak zat dat er meerdere gesprekken tegelijk lopen? Dan zijn er een paar over hun baby aan het kletsen terwijl er tussendoor een paar anderen het over koken hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:47 schreef Grijs het volgende:
Ik snap niet dat de betreffende mailers niet gewoon op het speeltuinbankje hun klacht geuit hebben, dat was waarschijnlijk veel effectiever geweest
Ik ben gek op grote zooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De laatste keer dat het op zo'n manier werd opgelost, eindigde dat in een grote ruzie (hoi mous![]()
)... soms is het beter dingen er ff uit te knallen!
Hoi Teigquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef teig het volgende:
ik plof dan toch eindelijk op dit bankje neer.
Maar ik denk ook niet dat de betreffende mailers dit gewild hebben. Ik vind het doodongelukkig aangepakt, eerlijk gezegd.... een 'open' gesprek (eventueel in een nieuw topic: evaluatie speeltuinbankje) was beter geweest. Nu krijg je als vaste poster (want ja, ik post hier al bijna een jaar dagelijks, dus zo voel ik me) te horen dat het blijkbaar allemaal niet goed is voor 'onbekende meelezer c.q. niet meer welwillende meeposter'. Logisch toch dat er verzet is als het op die manier gebracht wordtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:47 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik vind ook de gang van zaken wat ongelukkig. Ik snap niet dat de betreffende mailers niet gewoon op het speeltuinbankje hun klacht geuit hebben, dat was waarschijnlijk veel effectiever geweest. Dan had er gewoon op hun gereageerd kunnen worden en zou het duidelijker zijn geweest waar nu hun problemen zitten. Met de huidige gang van zaken, durven ze (denk ik) helemaal niet meer te reageren en zijn ze verder van huis dan ervoor.
Geen sorry zeggen, liefiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:51 schreef Neva het volgende:
dat wist ik niet excuus daarvoor ..wil niemand voor het hoofd stoten alles behalve en vind het prima als mensen hun meningen geven nogmaals excuus..
![]()
Zo da's moedig! Binnenkomen op het 'frustratie'bankje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:48 schreef teig het volgende:
ik plof dan toch eindelijk op dit bankje neer. Ik lees al een tijdje mee en heb vaak de neiging te reageren, maar ja doe dat dan toch maar niet! Nu dus wel.
Zal me even in het kort voorstellen: Ik ben teig, 23 jaar en heb geen kinderen. Voorlopig ook nog geen plannen. Ik voed in mijn dagelijks leven wel op want ik werk met visueel en verstandelijk gehandicapten!
Zo dit voor nu ff
Ruim je het wel zelf allemaal weer op?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben gek op grote zooi
volgens mij laat Teig gewoon ff zien dat het echt niet eng is en dat moeten wij nu ff bewijzenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:53 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zo da's moedig! Binnenkomen op het 'frustratie'bankje.
Welkom!
Liever wl hoor, anders ga ik wel op TMFweb zitten postenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet ons niet te serieus nemen!
Teig mag wel bij mij onder het parasolletje schuilen voor de regen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:54 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens mij laat Teig gewoon ff zien dat het echt niet eng is en dat moeten wij nu ff bewijzen
Als je nog een keer sorry zegt, dan doe ik dit met jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:54 schreef Neva het volgende:
ghe oke sorry voor de sorry![]()
ben gewoon bang dat ik mensen voor het hoofd wil stoten en onnodig nog meer trammelant maak vind het hier juist net zo leuk en voel me hier zo welkom dat ik graag wil blijven
Als ik heel eerlijk ben wel ja! Ik las de hele discussie en ik vind jullie zo'n ;leuk cluppie mensen bij elkar. Jullie zijn NIET eng!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:54 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens mij laat Teig gewoon ff zien dat het echt niet eng is en dat moeten wij nu ff bewijzen
Misschien deze post in het moderatie-topic zetten? Daar hebben ze denk ik wel wat aan voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik denk ook niet dat de betreffende mailers dit gewild hebben. Ik vind het doodongelukkig aangepakt, eerlijk gezegd.... een 'open' gesprek (eventueel in een nieuw topic: evaluatie speeltuinbankje) was beter geweest. Nu krijg je als vaste poster (want ja, ik post hier al bijna een jaar dagelijks, dus zo voel ik me) te horen dat het blijkbaar allemaal niet goed is voor 'onbekende meelezer c.q. niet meer welwillende meeposter'. Logisch toch dat er verzet is als het op die manier gebracht wordt
lekkerrrrrrquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je nog een keer sorry zegt, dan doe ik dit met je![]()
Ik ben het hiermee eens. Speeltuinbankje is er voor iedereen, over allerlei dingen. Interesseert het je niet, dan reageer je gewoon niet. Heel simpel. Iedereen moet zijn of haar ei kwijt kunnen, en dat ging tot op heden prima volgens mij. En dat gedoe van die lurkers, mailers weet ik het vind ik maar vaag. En das alles nog wat ik erover wil zeggen. Ik ga pitte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:43 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij vind. Maar doe dat dan ook. Ik haat dat achterdeurse gekonkel. Het komt gewoon niet over. Een ander kan nooit goed duidelijk maken wat een ander bedoeld. Of je moet elkaar wel erg goed kennen.
Ik snap best het bredere geheel. Maar dan nog. Gut gut, is het dan zo erg als je even een keer wat meer kattefoto's zie, of wat gekakel van een krantewijk, of gezever over een niet slapende Bo.
Zoals Grijs zegt soms laat je t dan ff. Ik lees ook echt niet alles en niet alles intreseerd me. Ik iriteer me ook wel eens aan posts. En ja dat zal een andersom ook hebben.
Maar een speeltuinbankje is juist daardoor uniek.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:56 schreef teig het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben wel ja! Ik las de hele discussie en ik vind jullie zo'n ;leuk cluppie mensen bij elkar. Jullie zijn NIET eng!!
we bijten alleen maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:56 schreef teig het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben wel ja! Ik las de hele discussie en ik vind jullie zo'n ;leuk cluppie mensen bij elkar. Jullie zijn NIET eng!!
Ik ben wel eng, vraag maar aan luchtbelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:56 schreef teig het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook wel gelezen wordt. Bovendien vind ik dat er het afgelopen jaar bij elke rel vanalles is meegenomen voor 'de volgende keer', onder andere mijn suggestie, het 'regel niet alles achter de schermen, maar ook eens voor, dit komt verkeerd over', maar dat heeft blijkbaar ook niet geholpen. En deze post zou eigenlijk wel in het modtopic moeten staan, maar het loopt nu sowieso allemaal een beetje door elkaar heen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:56 schreef Grijs het volgende:
[..]
Misschien deze post in het moderatie-topic zetten? Daar hebben ze denk ik wel wat aan voor een volgende keer.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:56 schreef teig het volgende:
[..]
Over jou twijfelde ik ook al, maar om nou gelijk in het begin al moeilijk te doen hier. Denk dat dat alleen maar tegen me gaat werken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben wel eng, vraag maar aan luchtbel
Maar niet engquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:07 schreef Neva het volgende:
jullie zijn echt erg![]()
![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:12 schreef teig het volgende:
nee die wil je niet zien!! Geloof me ben blij dat ik nu op het werk ben, kan ik tenminste rustig slapen!!
Ja joh, is dat zo gek dan???quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
HoezoSlaap je 's nachts bij ze in bed dan
Laat maar, ben veel te flauw
Ikbenhelegaarnietengquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:14 schreef Neva het volgende:
jij bent wel eng spin![]()
Nee, want dan had ik wel gevraagd wie zn kloon van stal gerukt heeft. Maar voel je je aangesproken dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:42 schreef teig het volgende:
bedoel je mij daarmee???
Volgens mij zit je er naast. Heb dr wel mee zitten lezen maar heb me niet voorgsteld (of ik ben het vergeten!)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:47 schreef lady-wrb het volgende:
he teig ben je dr weer?
had ik jou ook al niet eens gezien in het voorsteltopic? of zit ik er nou zo vreselijk naast?
hoi en doeiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:48 schreef lady-wrb het volgende:
en natuurlijk goeiemorgen daniman
ben dr ondertussen al achter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:54 schreef teig het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er naast. Heb dr wel mee zitten lezen maar heb me niet voorgsteld (of ik ben het vergeten!)
Ik heb vannacht slaapdienst gehad, maar ik kan hier nooit slapen, maar moet wel weer vroeg op!
helpt een paracetamol niet? (of zeg ik nu iets heel doms?, wat ik niet hoop omdat hier alleen zinvolle mededelingen worden verwacht)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:14 schreef moussy het volgende:
Volgens mij kan ik nu ontopic gaan, méééén, ik ga weer aan de pil, mn rechter eierstok moet vrucht afwerpen en dat doet zeeheerHeeft Peet zich voor jan doedel laten steriliseren
ik mis eigenlijk het hoedje nog bij die smilie van jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:23 schreef Joene het volgende:
Goeiemorgen kliekje
haha , ik heb thuis 3 van die hoedjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik mis eigenlijk het hoedje nog bij die smilie van je
jij wel, maar je smilie nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:27 schreef Joene het volgende:
[..]
haha , ik heb thuis 3 van die hoedjes![]()
Ik voel dat ook elke maandquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:28 schreef Luchtbel het volgende:
wtf hoe kun je nou voelen dat je rechetreierstok vrucht af gaat werpen
Morguh. Mijn stokken liggen nog lam door de pil, dus ik weet het niet! Op zich wil ik wel graag eens stoppen, maar ik ben bang dat ik weer een puisterig 14-jarig voorkomen krijgquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik voel dat ook elke maand
Een rooie? Ik vond het echt wel een gaaf ding voor jongetjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
operatie auto-voor-christan gaat zo beginnen!
Das een nonnennaamquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:46 schreef Syrena het volgende:
Net kwam een studente een pasje halen: Ignatia heette ze... echt!
Nah, met mij is het goed. Weertje he!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Das een nonnennaamZuster Ignatia.
Ik heb gedroomd dat het hele speeltuinbankje volstond met:
Met mij gaat het goed. Hoe is het met jou?
Goed hoor, en met jou?
Prima, hoest met jou dan?
En dat topics vol
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, mij zit het ook niet helemaal lekker hoor
Ja, dus buk ffquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:23 schreef moussy het volgende:
Is het nu weer in-mn-kont-uit-mn-kont-kruip-tijd?
Nee mij ook niet. Maar ik heb niks nieuws toe te voegen aan wat al gezegd is, maar ik vind het gewoon rot. Ik vond het hier altijd leuk, en als er een gesprek was over iets dat me niet interesseerde dan begon ik wel ergens anders over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, mij zit het ook niet helemaal lekker hoor
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
operatie auto-voor-christan gaat zo beginnen!
Dat snap ik wel, ik kwam er ook met moeite uit vanmorgenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:56 schreef coolbabe het volgende:
Jasper wilde niet naar school vanochtendGelukkig mag hij morgen uitslapen want hij is het aardig zat na zo`n week vroeg opstaan
Hierrrrr blijven, ik moet even tegen iemand vertellen dat vandaag mijn 14 resterende kattenboekjes komen !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:53 schreef Randa_v het volgende:
Ik las het net, had meteen zo iets van, dan heb ik er voorlopig nog maar weinig te zoeken.
Lief dagboekquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:04 schreef rena het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt een super leuke avond gehad gisteren, lang geleden dat ik zo'n lol heb gehadHet bowlen was echt heel erg lachen
en ik werd 3e
maar dat bedorf de pret niet
. Daarna naar de Stairway to heaven in Utrecht geweest en toen heb ik gedanst
en mijn zus had een liedje voor mij aangevraagd
en ze draaiden het, was echt heel erg lief van haar. En nu heb ik een beetje hoofdpijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mijn weten is die voorzichtigheid van posten helemaal niet nodig, dat is nu inmiddels toch wel duideljik gemaakt, en wordt het er door dat constant te melden bij elke post ook niet gezelliger op.
Ja, we zijn fout geweest.
Ik persoonlijk ben iig totaal verrast door de heftigheid van de reacties hierop.
Ook ik heb niet lekker geslapen en ben vanaf dat ik wakker werd al aan het denken over hoe dit weer te lijmen is. Ja, eigen schuld dikke bult, wij zijn er zelf over begonnen.
Lois en Karin kunnen beide niet reageren vandaag (iig vanmorgen niet) dus ik kan op dit moment ook niet zomaar weer van alles gaan roepen zonder overleg.
Ik zou alleen willen vragen of iedereen eventuele commentaren en kritieken hier (in het mod-topic) zou willen posten en dat we dan in het speeltuinbankje maar weer zo veel mogelijk op de oude voet verder gaan...
Ik begrijp dat mensen blijkbaar behoorlijk gekwetst zijn en dat het moeilijk is, maar zouden we dat iig kunnen proberen?
Gaaf, heb net de 7 bij de Slegte besteld. Eens kijken of ze leuk zijn en ik er dan meer ga kopen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hierrrrr blijven, ik moet even tegen iemand vertellen dat vandaag mijn 14 resterende kattenboekjes komen !!Bij deze dus
Welk liedje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:04 schreef rena het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb echt een super leuke avond gehad gisteren, lang geleden dat ik zo'n lol heb gehadHet bowlen was echt heel erg lachen
en ik werd 3e
maar dat bedorf de pret niet
. Daarna naar de Stairway to heaven in Utrecht geweest en toen heb ik gedanst
en mijn zus had een liedje voor mij aangevraagd
en ze draaiden het, was echt heel erg lief van haar. En nu heb ik een beetje hoofdpijn
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Lief dagboek
gister ben ik nog in huis aan de gang gegaan, vandaag heb ik mn kleren aangedaan gepoept (ff ontopic blijven) de kinderen aangejurkt en René naar school gebracht. En nu.. nu ben ik hier.
Liefs je ouwe trouwe Moussy
guns n' roses - sweet child o' minequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:13 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Welk liedje?![]()
Welke zus?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:13 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Welk liedje?![]()
Hahahaha, dalijk 1 boekje gelezen: Sjezus, wat een meuk..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:12 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Gaaf, heb net de 7 bij de Slegte besteld. Eens kijken of ze leuk zijn en ik er dan meer ga kopen.
Ik wilde net zeggen, als ik wil kijken wat het precies is, koop ik er één, geen zevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahahaha, dalijk 1 boekje gelezen: Sjezus, wat een meuk..
Ze waren wel goedkoop daarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als ik wil kijken wat het precies is, koop ik er één, geen zeven![]()
Ach, het zal vast wel leuk zijn. Toch?
Dat zal wel meevallen hoor. Voor die prijs maakt het al helemaal niet uit. Ik vind detectives vaak echt leuke boeken. En met die katten kan ik me er wel een voorstelling van maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahahaha, dalijk 1 boekje gelezen: Sjezus, wat een meuk..
Ik wilde spontaan zelf zo'n mooie Siamees!! Hoewel als ik de boekjes lees, dan zie ik altijd zo'n kat met een vacht zoals Jamie van Rewimo die heeft voor me. Aaaaaaaaaiiepoesie !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:33 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor. Voor die prijs maakt het al helemaal niet uit. Ik vind detectives vaak echt leuke boeken. En met die katten kan ik me er wel een voorstelling van maken.
Te laat, ben alweer bezig met katten en niet met boekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:35 schreef coolbabe het volgende:
*uche*
kuchequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Te laat, ben alweer bezig met katten en niet met boeken
Schei uit jij!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:47 schreef Syrena het volgende:
Gatverdamme, er komt net een ambulance aanrijden, gillende sirene, stopt hij voor de school !!
Ik hoop echt loos alarm...bah.
Nee hoop het ook niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:48 schreef Rewimo het volgende:
O bah Syrena, hopelijk niks al te ernstigs
Er komt hier wel vaker wat langs, maar die scheuren door naar het industrieterrein.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jakkes...
Zeker als ze zo met alle toeters en bellen aan komen rijden komt dat zo heftig over...
Ik ben dan eigenlijk altijd wel heel nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er komt hier wel vaker wat langs, maar die scheuren door naar het industrieterrein.
Ik heb niks meer gehoord, en beneden gaan loeren vind ik helemaal rottig.
Ik ben ook al drie keer langs het raam gelopen, maar ik zie dus niks. Ik weet wel dat 1 van onze concierges een virus op z'n hartspier heeft, maar die is dus thuis omdat hij op dit moment gewoon niks meer kan. Om 10.30 uur gaat m'n collega pauzeren, dus dan hoor ik meer (denk ik).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben dan eigenlijk altijd wel heel nieuwsgierig...
Ik zal er niet met mijn neus bovenop gaan staan, maar wil wel altijd heel graag weten wat er aan de hand is...
Gelukkig maar. Is natuurlijk voor die student niet echt prettig, maar idd geen super-enge dingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:07 schreef Syrena het volgende:
Het was een flauwgevallen student die ze niet direct weer "wakker" kregen, maar alles is weer in orde kennelijk.
Pfoe.
quote:
Hebben ze nog geen DVD's van Muis? Dat zou ideaal zijn, blijft de kwaliteit goed. (Oke en je moet dan wel een DVD-speler hebben natuurlijk).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:31 schreef coolbabe het volgende:
Ik ook wel enJasper helemaal, die is echt leip van Muis, Hij heeft een videoband die hij al zo vaak gezien heeft dat die band nu "jankt" als je hem kijkt. Misschien maar een nieuwe voor hem kopen voor [afbeelding]
Goedemorgen Clauwheee, hoe is ie??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:38 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen...
Ik heb mijn bestek van Gero! Errug mooi!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Kom net bij de novy vandaan, en daar hebben ze het gero keukengerei dat ik al onwijs lang mooi vind, onwijs in de aanbieding. Zo'n drie tot vijf euro minder per product! En ik heb nagevraagd waarom het in de aanbieding is (ik was nl. bezig met een set van leifheit en die veranderden ineens de serie, dat gaat me dus niet nog es gebeuren), maar het is een gewone folderaanbieding, geen manier om restjes te lozen. Zit nu alleen een beetje te twijfelen, tis een hoop geld ineens. Hmmm....
Koetemorgen Clauwtje!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:38 schreef clauwheee het volgende:
Goedemorgen...
he dat lijkt me leuk zeg! lijkt dat echt nog ergens op ook?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:56 schreef Syrena het volgende:
of anders een video omzetten op DVD op CD-rom! Mijn oom doet niks anders voor zijn zoontjes
Mijn neefje maakt trouwens zelf filmpjes met zo'n Legocamera, echt hi-la-risch. Als mijn website klaar is zal ik er een paar filpmjes opzetten.
Hij heeft nu een soort van webcamding van Philips, en dat is wat beter beeld dan die Legocamera. Die was wel duur geloof ik (Lego-ding). Ik wilde kijken of ik met mijn Trustflutcamera ook filmpjes kon maken, maar ik kom er niet aan toe....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he dat lijkt me leuk zeg! lijkt dat echt nog ergens op ook?
zeker wel duur he?
Dit is trouwens dat bestek:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Kom net bij de novy vandaan, en daar hebben ze het gero keukengerei dat ik al onwijs lang mooi vind, onwijs in de aanbieding.
Ik heb bij de Hema een blaadje gepakt met voorbeeldbestek, daarna per soort vork enzo opgeschreven wat ze kostten, en daarna thuis uitgerekend wat het totaalbedrag was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Mooi zabb
Bestek is nog even boven budget, maar ik zit nu toch echt te twijfelen of ik het spul niet gewoon ga halen. Het kan op zich wel, maar toch... huh, wat een gestuntel![]()
Het is zeker raar om daar met je rekenmachientje uit te gaan rekenen wat het je gaat kosten
Het is keukengerei he. Dus een stamper en soeplepel en knoflookpers en zo. Dat van leifheit kan ik wel bewaren, want een tweede soeplepel en zo is altijd handig. Het bestek dat we hebben is trouwens nog van mijn schoonouders geweest. Een van de dingen waar hun huwelijk op is stukgelopen; mijn schoonmoeder heeft het hem nooit vergeven dat hij zijn zin doordrukte in de bestekkeuzequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:13 schreef Syrena het volgende:
Ik zou het trouwens gewoon kopen, misschien kun je je andere bestek op Marktplaats zetten, of erbij bewaren. Altijd handig voor de aanhang van je kinderen later
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee
Het mag zeker niet per e-mail
Succes, tot straks!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]Alleen als het hun uitkomt
Tot straks..
Mijn ex heeft me nooit vergeven dat hij bij ons *moest* komen BBQ-en, in plaats van dat we naar zijn vrienden toe gingen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is keukengerei he. Dus een stamper en soeplepel en knoflookpers en zo. Dat van leifheit kan ik wel bewaren, want een tweede soeplepel en zo is altijd handig. Het bestek dat we hebben is trouwens nog van mijn schoonouders geweest. Een van de dingen waar hun huwelijk op is stukgelopen; mijn schoonmoeder heeft het hem nooit vergeven dat hij zijn zin doordrukte in de bestekkeuze![]()
Gelukkig hebben mister_d en ik dezelfde smaak
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn ex heeft me nooit vergeven dat hij bij ons *moest* komen BBQ-en, in plaats van dat we naar zijn vrienden toe gingen.
Ik heb hém nooit vergeven dat hij me nergens wilde voorstellen als zijn vriendin (op zijn werk en bij zijn voetbalclubs weet niemand dat we 3 jaar een relatie hadden), behalve bij z'n familie dan.
En verder had ie inderdaad geen smaak qua inrichting en kleding
Mijn schoonvader kreeg wat met de pompbediende, ook leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:36 schreef moussy het volgende:
Jeetje zeg, mijn ouders zijn gewoon uit elkaar gegaan, omdat mijn vader een relatie had met zn nicht
sorry hoor, maar hier schiet ik toch vreselijk in de lach, ondanks dat het natuurlijk in en intriest isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn schoonvader kreeg wat met de pompbediende, ook leuk
Nou ik heb het bestek van mijn ouders gekregen, vandaar!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:37 schreef Randa_v het volgende:
Mooi bestek Zabb, ik heb gewoon vrij standaard bestek van wehkamp. Ik vind het allemaal zo duur, het gaat er mij om dat het gewoon goed bestek is.
De mijne omdat mijn pa een alcoholist was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:36 schreef moussy het volgende:
Jeetje zeg, mijn ouders zijn gewoon uit elkaar gegaan, omdat mijn vader een relatie had met zn nicht
Mijn ouders zijn ondanks dat nog bijelkaar. Mijn moeder heeft het wel zwaar. Maar mijn vader heeft het gewoon heel moeilijk. Dus veel begrip van haar kant voor zijn situatie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De mijne omdat mijn pa een alcoholist was.
'quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:28 schreef moussy het volgende:
Ik voel een R&P topic aankomen
In onze directe familie is niemand gescheiden, zelfs mijn oom is nog steeds bij zijn (naar later bleek) zwaar schizofrene vrouw. Terwijl de artsen hem aanraadden te scheiden....toen ze dus al bijna 23 jaar bij elkaar waren. Overigens draagt ze hem nu op handen (andere medicatie...).quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:49 schreef mallemeid het volgende:
Lijkt me waardeloos om rekening te houden met een alcoholist
Mijn ouders zijn nog gewoon bijelkaar
Mag hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
sorry hoor, maar hier schiet ik toch vreselijk in de lach, ondanks dat het natuurlijk in en intriest is
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:36 schreef moussy het volgende:
Ga jij eens ff in Culinesse spelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:13 schreef mallemeid het volgende:
Toen ik wakker werd vanmorgen had ik een (dode) vlieg in m'n mondDat was echt te goor voor woorden
Iew!!!!!!!!! Dat lijkt me echt m'n ergste nachtmerrie!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:13 schreef mallemeid het volgende:
Toen ik wakker werd vanmorgen had ik een (dode) vlieg in m'n mondDat was echt te goor voor woorden
Yup. Niet aan denkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:15 schreef Randa_v het volgende:
Het schijnt ook dat bij iedereen 's nachts onbewust tijdens het slapen een spin naar binnen kruipt. Brrr.
Klein zijn heeft zo zijn voordelenquote:
Is goed voor je dagelijkse portie eiwittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iew!!!!!!!!! Dat lijkt me echt m'n ergste nachtmerrie!
Ik moest er gisteren toevallig nog aan denken omdat er een spin recht boven mijn hoofd zat die de volgende ochtend spoorloos verdwenen was. Toen kwam dat fijne weetje weer naar boven dat de mens in zijn hele leven een x-aantal spinnen en insecten naar binnen werkt in zijn slaap... Brrrr!
Oei! Is ze daar niet stiekem een nestje aan het maken om te gaan werpen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:24 schreef Neva het volgende:me cavia heeft zich verstopt in me dekbed
![]()
Dit vind ik nou niet echt een culinair hoogstandjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Ga jij eens ff in Culinesse spelen
Ik zie dus ergens 'Gefeliciteerd Danny' staan en ik denk 'he? hij is toch niet precies jarig vandaag he, dat zou wel heel raar zijn!'quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:29 schreef Neva het volgende:
jij gat niet voor jayden maar voor het gebak BE![]()
En lullig, want je had geen kadootje voor em gekochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie dus ergens 'Gefeliciteerd Danny' staan en ik denk 'he? hij is toch niet precies jarig vandaag he, dat zou wel heel raar zijn!'![]()
Het was oorspronkelijk zijn idee ja. Toen samen met een paar anderen opgebouwd. Die anderen zijn inmiddels vertrokken. Dus Danny is wel een beetje de Godfather of Fok! Of nou ja, niet eens een beetje, dat is hij gewoon!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:32 schreef Neva het volgende:
heeft danny wellicht fok opgericht?
dem! dat betekent dat ik hier al 4,5 jaar rondwandel ..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even ongegeneerd een topiekje spammen hier. Want het is feest vandaag!
FOK! 5 jaar vandaag!
Iedereen gefeliciteerd dus!
dat moet je niet te hard tegen 'm zeggen hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk zijn idee ja. Toen samen met een paar anderen opgebouwd. Die anderen zijn inmiddels vertrokken. Dus Danny is wel een beetje de Godfather of Fok! Of nou ja, niet eens een beetje, dat is hij gewoon!
Nee, vandaag is ie weer naar de kindjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoop het ook niet.
Is Christan vandaag weer naar school, of was het alleen op proef gisteren?
(en heb je al een broekrok)
Ik hou van blauwquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:31 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, t is een blauwe geworden
is goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hou van blauw
Hartstikke goed joh, bedankt! De afhandeling doen we wel via msn
Mijn ouders zijn gewoon uit elkaar omdat het samen niet meer ging. Zonder ruzie en getouwtrek. De ideale scheidingquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:49 schreef mallemeid het volgende:
Mijn ouders zijn nog gewoon bijelkaar
Puss in boots!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:08 schreef Spuuglokje het volgende:
En Antonio ziet er ook niet verkeerd uit...![]()
Jaaaaaaaaa! Blonde Johnny Deppquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
SPINDIZZY??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond op Yorin om half negen, Blow met Johnny Depp
Nee joh, dat was juist leuk! Zal wel een improv geweest zijn oidquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:28 schreef Neva het volgende:
ik vind wel grappig had eerst pirates of the caribean gezien en de week daarna once upon a time in mexico.. en dan zegt die in o.u.a.t.i.m ok ineens savvy![]()
zou die ich in script vergist hebben
Tsk, mietjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een vrij weekendqltel komt niet
Hij kan niet autorijden door een infectie in zijn lies
Weet ik veelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tsk, mietje
Hoe komt ie aan een infectie in zijn lies dan?
Gekregen in de uitverkoop, drie pakken koffie halen, twee betalen plus een infectie in je liesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:43 schreef Syrena het volgende:
Tsk, mietje
Hoe komt ie aan een infectie in zijn lies dan?
Mijn ervaring op die plek gaat niet verder dan een ingegroeide haar en daardoor een vette etterbult...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weet ik veelSommige dingen krijg je gewoon...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:48 schreef Rewimo het volgende:
Hij drinkt geen koffie, dus het zal wel een aanbieding CocaCola zijn geweest
Ik heb wel mooie foto's van je paard zien voorbijkomenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:01 schreef Kleintje het volgende:
Hallo hallo allemaal.
Nieuwe poging van mij om hier terug te komen!
Had het idee dat ik hier niet meer thuishoorde.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog aan je denken, wat was er misgegaan met de eerste poging?
Ik heb wel mooie foto's van je paard zien voorbijkomen
He hallo!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:05 schreef bixister het volgende:
kleintje, gefeliciteerd!je poging is geslaagd.
Nou en dus net thuis! Hallo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Randa
Zo gaat het hier ook hoor, de dag is om voordat je het weet en je studieboeken blijven weer lekker liggen....
Nee we hebben het hele Borisgebeuren gemist! Ik snap nog steeds niet hoequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:07 schreef jessie het volgende:
Ik heb je mening net gelezen. Je bent hier toch net zo welkom als ieder ander!!! En het valt ook niet altijd bij te houden. Mij lukt dat niet hoor
Ik hoopte inderdaad al dat jij op een andere manier contact met haar kon onderhouden. Ik ga maar even uit van geen bericht, goed bericht. Mocht je haar nog spreken voordat ze terug is, doe haar mijn groetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:10 schreef jessie het volgende:
Nee nog niks gehoord Miss D Ik denk ook steeds aan dr. Ze zit nu ik dacht bij dr zus ivm de renovatie van dr sanitair enzo. Ze zou me nog bellen...... Ik hoop dat ze het te druk heeft met leuke dingen.
Kleintje> Ja dat was ook zo. Je had toen net werk, (proeftijd) en je was van je paard gevallen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:09 schreef Kleintje het volgende:
Ehm, Syrena... weet niet hoe lang dat geleden was. gedoe met mijn werk. Dat moet al van heeeel lang terug zijn volgens mij.
Jessie, fijn dat ik toch nog welkom ben. Ook al ben ik nog steeds geen moeder!
Hoe herkenbaar, daarom lurk ik hier ook, maar hier is het gezellig meepraten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:12 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook nog geen moeder, maar ik lul me er hier gewoon tussen.
Ik weet ook helemaal niet of ik ooit moeder (kan) worden, maar alle kennis is mooi meegenomen.
Ja maar dat intrigeert me! Ik begin me nu weer een beetje ervan te herinneren geloof ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:Boris blijft maar terugkomen
Ik denk........................... dat Boris gewoon als voorbeeldje is gebruikt, dat het daar amper over gegaan is, en dat ze dat daarom als voorbeeld hebben gepakt, juist om niemand voor het hoofd te stotenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar dat intrigeert me! Ik begin me nu weer een beetje ervan te herinneren geloof ik
Van Hazes weet ik wel nog dat het daarover ging.
Mijn collega laat me net zien dat ze van man en drie kinderen pasfoto's in haar beurs heeft, leuk vind ik dat. Ik zat aan de kassa bij de Edah ook altijd stiekem bij mensen te loeren als ze hun beurs openhadden.
Daar mag ik niet over klagen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:16 schreef bixister het volgende:
en je gezondheid kleintje, hoe gaat 't daar nu mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |