abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 07:33:56 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_22324892
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
Voorbeeldje... Vanmiddag post Sylvana eerst in Hoe voel je je nu dat ze voor niks naar zwolle was gegaan en daarna nog een keer in het speeltuinbankje, en dan vraag ik me af, waarom dan?
Deze viel me heel toevallig op, maar zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk... Had dat niet daar of daar gekund. En daar ben ik dus niet alleen in... Dit is dus ook NIET een actie die van mij uit komt...
[..]
Over het algemeen post je dingen ergens waar je je thuis voelt. Als ik op Fok! in het speeltuinbankje post, maar ook in de DIG-slowchat, dan post ik soms wel eens dubbele replys. Waarom? Omdat beide kampen net zo geinteresseerd zijn. Of moet ik dan maar in het speeltuinbankje een linkje naar het desbetreffende topic gaan plaatsen omdat ik niet iets twee keer mag posten.

Het valt mij gewoon op dat er door de modjes op bepaalde dingen actie worden ondernomen, maar op andere dingen totaal niet. Dat klopt niet, dat zint me niet. Dat klinkt misschien wel heel zwaar, maar dat is hoe ik er naar kijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 07:42:49 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22324921
Is het iemand misschien al opgevallen dat het hier nu ook nergens meer over gaat?
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:21:14 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22325072
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:57 schreef Brighteyes het volgende:

Voorbeeldje... Vanmiddag post Sylvana eerst in Hoe voel je je nu dat ze voor niks naar zwolle was gegaan en daarna nog een keer in het speeltuinbankje, en dan vraag ik me af, waarom dan?
Deze viel me heel toevallig op, maar zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk... Had dat niet daar of daar gekund. En daar ben ik dus niet alleen in... Dit is dus ook NIET een actie die van mij uit komt...
daar wil ik nog wel even op inhaken.
waarom zou ze dat niet mogen posten op het speeltuinbankje? omdat ze het in hoe voel jeje nu al heeft gezet?
daar kom ik helemaal nooit, en wie weet misschien anderen ook niet

misschien moeten alle vast bankje-zitters een een weekje een ander bankje opzoeken. dan mogen degenen die zich nu zo aan ons storen hun gang gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:21:46 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22325079
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 07:42 schreef Luchtbel het volgende:
Is het iemand misschien al opgevallen dat het hier nu ook nergens meer over gaat?
tja, als het op het speeltuinbankje niet meer mag, moet je toch ergens doorgaan?
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:50:09 #55
43556 miss_dynastie
pi_22325291
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 01:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, overigens ben ik wel nieuwsgierig wat er dan evt. banwaardig is aan een uitleg over tijdstippen en dergelijke, want die gaat geheel en al aan mij voorbij...
Dat 'banwaardig' heeft te maken op mijn visie op het modbeleid hier in OUD. Ik heb zelf niet de indruk dat jullie op mijn volledige feedback zitten te wachten.

Zoals ik al zei, als deze discussie geluwd is, zal ik me een poosje terugtrekken om 'de verlegen' mensjes, die door mijn gebabbel niet meer mee durven te doen, de kans te geven zich te uiten. Maar ik denk dat zowel jij als ik weten dat die mensen zich nooit meer laten zien, puur om wat er nu gebeurd is en de manier waarop jullie als mods dit hebben aangepakt: waardeloos, in mijn ogen. En ik snap werkelijk niet hoe jullie ooit hebben kunnen denken dat het invoeren van thema's ervoor zou gaan zorgen dat dat anders zou gaan worden, sterker nog: in mijn ogen is het 'het is een kliekje' gewoon een laf excuus om niet mee te 'hoeven' posten, zo van: ik wil wel, maar ja, die anderen he.... en ik geloof daar dus niet in. Ik vind dat jullie hadden moeten zeggen als iemand met dergelijke feedback komt: 'joh, post eens gezellig mee. Je zult zien dat ze aardig zijn en je gelijk in de groep opnemen. Kijk maar hier en hier naar het welkom voor [insert willekeurige naam]. En als een user zegt dat het allemaal zo hard gaat en het niet bij te houden is, dan zeg je: 'joh, je wordt echt niet overhoord voordat je mee gaat posten, hoor! Klets gewoon gezellig mee, niemand valt je erop aan als je niet weet wat er gisteren gebeurd is.' In plaats daarvan ga je zonder enige feedback van de users die er dagelijks posten, zitten tornen aan een formule die voor een hoop mensen goed werkt, waar een hoop mensen plezier, troost, gezelligheid, enz. uit halen. Onbegrijpelijk
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:50:23 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22325294
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 07:33 schreef Troel het volgende:
Het valt mij gewoon op dat er door de modjes op bepaalde dingen actie worden ondernomen, maar op andere dingen totaal niet. Dat klopt niet, dat zint me niet. Dat klinkt misschien wel heel zwaar, maar dat is hoe ik er naar kijk.
Als we nu toch alles aan het bespreken zijn, wil je dan vertellen waar je hiermee op doelt...
Dan kunnen we dat meteen meenemen in deze 'ronde'. Ik ben daar wel heel benieuwd naar...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:52:04 #57
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22325309
Wat Miss D zegt is wat ik ook wil zeggen maar niet zo netjes op papier krijg als zij...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 08:55:02 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22325339
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 08:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat 'banwaardig' heeft te maken op mijn visie op het modbeleid hier in OUD. Ik heb zelf niet de indruk dat jullie op mijn volledige feedback zitten te wachten.
Ik zou niet weten waarom niet. Anderen doen dat ook... dus waarom jij niet?
quote:
Zoals ik al zei, als deze discussie geluwd is, zal ik me een poosje terugtrekken om 'de verlegen' mensjes, die door mijn gebabbel niet meer mee durven te doen, de kans te geven zich te uiten.
Dit is zo'n pure kul, dat hebben we toch nergens gezegd?
quote:
Maar ik denk dat zowel jij als ik weten dat die mensen zich nooit meer laten zien, puur om wat er nu gebeurd is en de manier waarop jullie als mods dit hebben aangepakt: waardeloos, in mijn ogen. En ik snap werkelijk niet hoe jullie ooit hebben kunnen denken dat het invoeren van thema's ervoor zou gaan zorgen dat dat anders zou gaan worden, sterker nog: in mijn ogen is het 'het is een kliekje' gewoon een laf excuus om niet mee te 'hoeven' posten, zo van: ik wil wel, maar ja, die anderen he.... en ik geloof daar dus niet in. Ik vind dat jullie hadden moeten zeggen als iemand met dergelijke feedback komt: 'joh, post eens gezellig mee. Je zult zien dat ze aardig zijn en je gelijk in de groep opnemen. Kijk maar hier en hier naar het welkom voor [insert willekeurige naam]. En als een user zegt dat het allemaal zo hard gaat en het niet bij te houden is, dan zeg je: 'joh, je wordt echt niet overhoord voordat je mee gaat posten, hoor! Klets gewoon gezellig mee, niemand valt je erop aan als je niet weet wat er gisteren gebeurd is.'

In plaats daarvan ga je zonder enige feedback van de users die er dagelijks posten, zitten tornen aan een formule die voor een hoop mensen goed werkt, waar een hoop mensen plezier, troost, gezelligheid, enz. uit halen. Onbegrijpelijk
Hoe vaak moeten we dan nog 'sorry' zeggen voor het feit dat we dit verkeerd aangepakt hebben? Ik dacht dat dat nou gisteren al wel genoeg gebeurd was, evenals nuanceringen, dingen die we teruggenomen hebben etc. etc.

Onbegrijpelijk en waardeloos... ik zou zeggen, zet jouw hele feedback over het modereren in OUD nou eens wel op papier en mail het naar forum@fok.nl...
Het is echt niet zo dat moderators een soort van diplomatieke onschendbaarheid hebben hoor. Kritiek kan en mag altijd... En wordt echt niet altijd genegeerd...
pi_22325344
Nou , BE je hebt een paar wereldjes doen instorten.
Mensen gaan zich terugtrekken uit het SC topic, beledigd als ze zijn over de voorstellen en verzoeken.

Want ja gepikeerde dametjes, het waren VOORSTELLEN en een vriendelijk verzoek.
Onbegrijpelijk dat sommigen zo in de verdediging springen en als een verongelijkt kind in een hoek gaan zitten simmen "ik speel niet meer mee!"
Hoe blaas ik iets ontzettend op , Les 1.

Mijn hemel, alsof het stemrecht ontnomen wordt, zeg
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:02:36 #60
43556 miss_dynastie
pi_22325389
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is zo'n pure kul, dat hebben we toch nergens gezegd?
Nee, dat heb je ook nergens gezegd, maar dat is de conclusie die ik trek uit wat jullie wél gezegd hebben. Desbetreffende mensen hebben ook recht op een kans, jullie hebben ons verzocht
quote:
Hoe vaak moeten we dan nog 'sorry' zeggen voor het feit dat we dit verkeerd aangepakt hebben? Ik dacht dat dat nou gisteren al wel genoeg gebeurd was, evenals nuanceringen, dingen die we teruggenomen hebben etc. etc.
Je hebt een hoop mensen op hun hart getrapt, dat haal je niet zomaar weg door een paar keer (hoe welgemeend ook) sorry te zeggen, zeker niet de onderbuikgevoelens die nu leven, de voorzichtigheid van posten, etcetera. Er is nu ff meer kapot dan je blijkbaar verwacht had.
quote:
Onbegrijpelijk en waardeloos... ik zou zeggen, zet jouw hele feedback over het modereren in OUD nou eens wel op papier en mail het naar forum@fok.nl...
Het is echt niet zo dat moderators een soort van diplomatieke onschendbaarheid hebben hoor. Kritiek kan en mag altijd... En wordt echt niet altijd genegeerd...
Nee, maar men is blijkbaar tevreden. Daar heb ik me bij neer te leggen, klaar. Zeker omdat het de afgelopen tijd wel lekker ging, zeker aan de kant van de users waren er weinig openlijke irritaties en katten meer. De sfeer was leuk en goed. Zeker daarom vind ik het jammer dat daar nu mee gehannest is, want op het bankje is wel degelijk iets kapot.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:04:04 #61
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22325404
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 08:55 schreef milagro het volgende:
-Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat-
Is Milagro soms 'ramptoerist' in het Italiaans ofzo? Je ziet jou hier echt alleen als er eens woorden zijn. En dan ook met van die lekkere zinnige bijdragen. Kun je niet in R&P wat gaan zitten stoken? Die zijn veel labieler, veel meer eer van je werk
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:09:25 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22325453
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dat heb je ook nergens gezegd, maar dat is de conclusie die ik trek uit wat jullie wél gezegd hebben. Desbetreffende mensen hebben ook recht op een kans, jullie hebben ons verzocht
[..]

Je hebt een hoop mensen op hun hart getrapt, dat haal je niet zomaar weg door een paar keer (hoe welgemeend ook) sorry te zeggen, zeker niet de onderbuikgevoelens die nu leven, de voorzichtigheid van posten, etcetera. Er is nu ff meer kapot dan je blijkbaar verwacht had.
[..]

Nee, maar men is blijkbaar tevreden. Daar heb ik me bij neer te leggen, klaar.
Bij mijn weten is die voorzichtigheid van posten helemaal niet nodig, dat is nu inmiddels toch wel duideljik gemaakt, en wordt het er door dat constant te melden bij elke post ook niet gezelliger op.
Ja, we zijn fout geweest.
Ik persoonlijk ben iig totaal verrast door de heftigheid van de reacties hierop.
Ook ik heb niet lekker geslapen en ben vanaf dat ik wakker werd al aan het denken over hoe dit weer te lijmen is. Ja, eigen schuld dikke bult, wij zijn er zelf over begonnen.

Lois en Karin kunnen beide niet reageren vandaag (iig vanmorgen niet) dus ik kan op dit moment ook niet zomaar weer van alles gaan roepen zonder overleg.

Ik zou alleen willen vragen of iedereen eventuele commentaren en kritieken hier zou willen posten en dat we dan in het speeltuinbankje maar weer zo veel mogelijk op de oude voet verder gaan...
Ik begrijp dat mensen blijkbaar behoorlijk gekwetst zijn en dat het moeilijk is, maar zouden we dat iig kunnen proberen?
pi_22325471
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:04 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Is Milagro soms 'ramptoerist' in het Italiaans ofzo? Je ziet jou hier echt alleen als er eens woorden zijn. En dan ook met van die lekkere zinnige bijdragen. Kun je niet in R&P wat gaan zitten stoken? Die zijn veel labieler, veel meer eer van je werk
Ik lurk hier heel veel en mijn bijdragen zijn heel wat zinniger dan deze nu van jou
En Milagro is Spaans, maar het zij je vergeven die grove fout.

Ik zie gewoon dat er totaal niet gelezen wordt wat BE schrijft, verblind door verontwaardiging als sommigen zijn.
Er wordt volkomen overtrokken gereageerd, BE heeft al meer dan 5 keer uitgelegd wat het voorstel precies inhoudt, en nog wordt er gedacht dat niets meer mag en men gaat roepen niet meer te zullen posten in dat SC topic "want dan kunnen die klagers hun gang gaan"
Kan het nog kinderachtiger?!

BE heeft al meer dan 5 keer gemeld dat het haar spijt het zo onhandig gebracht te hebben (wat ze naar mijn mening totaal NIET gedaan heeft. Jullie hebben gewoon gruwelijk lange tenen).
Wat moet ze nu nog?
Door het stof, een schriftelijk excuus in drievoud of zo?

Reageer eens niet zo hysterisch op iets dat slechts een voorstel was en een verzoek.
Mijn hemel, dat SC topic is je leven niet zeg.

Ik zie een kindje dat voor zijn leven vecht, hier en dan dit als schril contrast ernaast, gemekker om een ALLANG INGETROKKEN voorstel.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:14:52 #64
43556 miss_dynastie
pi_22325518
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik persoonlijk ben iig totaal verrast door de heftigheid van de reacties hierop.
En dat verrast mij dan weer compleet. Misschien een teken dat jullie als mods niet zo goed doorhebben wat voor jullie users het speeltuinbankje precies is, wat hun visie daarop is?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:18:03 #65
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_22325558
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dat verrast mij dan weer compleet. Misschien een teken dat jullie als mods niet zo goed doorhebben wat voor jullie users het speeltuinbankje precies is, wat hun visie daarop is?
Een kleine greep van de users. Wat BE al 10x gezegd heeft ofzo.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:18:35 #66
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22325569
Wat is het speeltuinbankje dan? Je hele leven?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:19:17 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_22325574
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:18 schreef coolbabe het volgende:
Ja man, een dagboek dat terug mekkert

Zeg hoe lang moet ik nou nog gebukt blijven staan?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:19:17 #68
43556 miss_dynastie
pi_22325575
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:18 schreef coolbabe het volgende:
Nee, en ik geloof niet dat ik dat ooit heb gezegd.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:20:12 #69
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22325586
Het lijkt er anders wel op, zo overdreven als je eageert
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:20:45 #70
43556 miss_dynastie
pi_22325598
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:20 schreef coolbabe het volgende:
Het lijkt er anders wel op, zo overdreven als je eageert
Prima, ik hou mijn mond al. Wat ik wilde zeggen is denk ik wel duidelijk.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:40:32 #71
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_22325822
Nooit gedacht dat een verzameling bits en bytes op een harddisk zulke grote impact kan hebben op iemands leven....
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:44:19 #72
43556 miss_dynastie
pi_22325877
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:40 schreef Toodles het volgende:
Nooit gedacht dat een verzameling bits en bytes op een harddisk zulke grote impact kan hebben op iemands leven....
Ja he
Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic
pi_22326044
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:11 schreef milagro het volgende:

Ik zie een kindje dat voor zijn leven vecht, hier en dan dit als schril contrast ernaast, gemekker om een ALLANG INGETROKKEN voorstel.
Wat treurig zeg, dat je dat gaat vergelijken. Bah
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22326046
ah, ik ben gisteravond mooi op tijd uitgelogd geloof ik.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:05:52 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22326154
Zelfde gedachte hier, Bixis!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:44:39 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22326730
* lady-wrb veegt de resten popcorn, chips en frisdrankflesjes onder het tapijt
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:57:24 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22326934
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
* Brighteyes veegt de resten popcorn, chips en frisdrankflesjes onder het tapijt

Volgens mij is dat toch niet geheel volgens de regels van de schoonmaakschema's hoor!
Maar goed, aan de andere kant... puinzooi maken is altijd makkerlijker dan het weer op te ruimen en netjes te maken... maar dat gebeurd echt nog wel , want ik wil het niet zo laten zoals het nu is.
pi_22327237
Okee, hier komt spuit 11 ook weer aan
Maar omdat ik ook tot de Speeltuinbankje-zitters behoor, vind ik dat ik ook even moet reageren.

Ik moet zeggen dat ik ook wel eens geen zin heb om er te posten, idd omdat er een ellenlange slowchat aan de gang is. Maar ik ben dat weer zo dat ik me er verder niet aan stoor en als ik dat wel zou doen, zou ik er hier ergens iets van zeggen. Maar ik zou niet gelijk de mods gaan mailen.

Ik kom zelf ook in andere delen van Fok! en als ik fotootjes heb van mijn katten zet ik ze bijna altijd in het centrale katten fototopic. Maar soms ook in het bankje, omdat het er dan toevallig over gaat. Ik snap dat jullie vinden dat we dan maar moeten verhuizen naar F&F, maar meestal als je lekker aan het kletsen bent, verhuis je niet zo makkelijk. Ik heb er zelf geen moeite mee als de regels verscherpt worden en ik vind ook dat de dames mods behoorlijk aangevallen worden om hun voorstel.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:20:29 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_22327362
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij is dat toch niet geheel volgens de regels van de schoonmaakschema's hoor!
Maar goed, aan de andere kant... puinzooi maken is altijd makkerlijker dan het weer op te ruimen en netjes te maken... maar dat gebeurd echt nog wel , want ik wil het niet zo laten zoals het nu is.
[coolbabe]

*hatsjoe*

[/coolbabe]
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:16:05 #80
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22328392
bwehehe Moussy
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:19:19 #81
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22328456
Tis gewoon simpel lijkt me, het speeltuinbankje is er om te owh-en over van alles en nog wat maar zodra en hele sportschema`s doorgegeven gaan worden, open je daar een topic over in Sport, als je een winterpeen hebt gekocht en daar wat mee wil maken vraag je dat in Culinesse en als je kat zwanger is en kan gaan werpen en daar wil je een fotoreportage van maken maak je een topic in F&F. Waarom iedereen zich nou zou aangevallen voelt snap ik niet, het is toch normaal dat er ergens regels gelden? En dat je nou toevallig bankjeshanger-extraordinaire bent, betekend niet dat die regels niets voor jou gelden of dat je keihard mag gaan janken en dat de regels dan alsnog ingetrokken worden.
pi_22329237
nou ja, het leuke aan het speeltuinbankje was misschien juist wel dat zo'n beetje alles daar mocht. maar ik las toch lang niet alles daaruit altijd bij hoor, vooral de laatste maand niet vanwege geen tijd. dus misschien heb ik geen recht van spreken.
pi_22333313
Oké, ik ga hier even wat posten.
Ten eerste, wat kunnen jullie gigantisch zeiken op een paar mensen die voor de lol proberen om het forum leuk en begrijpelijk te houden. Ze steken er een hoop tijd en moeite in, allemaal zonder ervoor betaald te worden, en het enige wat ze krijgen is gezeik.

Nee, ik heb niet geklaagd, maar ik heb wel 2 weken geleden geprobeerd terug te komen bij ouders, maar ik vond het niet te doen. Waarom niet? Het lijkt wel of er meer schooljeugd hangt dan ouders. Niets mis mee, ik ben ook geen ouder. Maar ik snap van bepaalde mensen niet zo goed waarom ze hier echt oeverloos blijven ouwehoeren.

Het speeltuinbankje was gewoon een gezellig topic als je even snel iets kwijt wilde over je kind, iets leuks. Of als er wat bijzonders was (verjaardag, visite, iemand ziek, ergens op attenderen, foto).
Het ging altijd al snel, maar het was nog te volgen. Toen was het ook al een kliek, maar de hoofdmoot bleven ouders, wannabe ouders, en opvoedkundigen enzo. Het ging toen ook al over alles (heb het zelf regelmatig over mijn paard gehad en andere rompslomp).

Het gaat nu gewoon te snel, het is gewoon een slowchattopic geworden wat in ieder ander forum past. Het is geen echt OUD slowchattopic geworden. Denk dat de hoofdmoot toch bij kinderen en ouders moet blijven. Een uitstapje naar een cd, dier, stageverslag of wat dan ook moet kunnen, maar als het echt puur om het slowchatten gaat, dan kan je het denk ik ook elders doen, gewoon in onzin voor je leven ofzo!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:03:45 #84
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_22334635
Hee! ff een vraagje van mij tussendoor, klopt het dat er geen deel 8 voor Danyel is, komt die ook niet? Ik kan er nergens iets over terugvinden.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:05:59 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22334685
Ik heb het eerste bankje eens even opgezocht:
quote:
Berney: Ik heb met Lois&Karin overleg gehad om een apart topic waar wij ouders naar hartelust offtopic kunnen gaan. . Zodat niet andere belangrijke berichten in topics waar ze thuis horen 'onder' gesneeuwd worden door offtopic gebabbel. .

Lois: Goed, een offtopic topic dus, iets waar Berney om vroeg, een plek om bijv. haar verhaal kwijt te kunnen over haar opleiding.
Een soort slowchat-kroegachtig-bankje idee waar ouders praten over andere dingen dan hun kroost.
Zoiets dus.
Tja...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_22334985
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het eerste bankje eens even opgezocht:
[..]

Tja...
Beetje mosterd na de maaltijd lijkt mij... volgens mij zijn de mods al om en hebben ze al gezegd dat het kan blijven zoals het is, maar wel op een normale manier.

Vergeet niet dat toen het bankje werd gebouwd dat er een hoop minder actieve users bij oud waren. Dus was het allemaal een stuk beter te volgen. Toen ging het niet over schoolroosters, schoolagenda's, boris etc. etc.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:22:22 #87
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22334996
Ik snap het wel, denk ik. Gezellig babbelen, ok, daar is het Speeltuinbankje voor. En daar kunnen dan wat mij betreft echt alle mogelijke onderwerpen voorbij komen, of het nou met kinderen te maken heeft of niet.

Maar het verzoek om een beetje op te letten of er niet pagina's lang over een onderwerp wordt gepraat waar een heel subforum over is, vind ik logisch. Daar is het speeltuinbankje niet voor.

Melden dat je nieuwe hamsters hebt (jaaa, daar zijn ze weer ) lijkt me prima, fotootje erbij is ook leuk als het aan mij ligt. Maar als je vervolgens tips gaat vragen over de verzorging of welk soort voer het beste is etc, denk ik dat je beter naar F&F kan met die specifieke vraag.

Het speeltuinbankje is begonnen voor alle dingen die je wel aan elkaar kwijt wil, maar die niet in een bestaand topic pasten. Niet voor pure slowchat, als je het mij vraagt. Af en toe slowchatten zal geen probleem zijn, maar als iedereen een beetje probeert op te letten dat het niet uit de hand loopt, of een heel topic lang over iets gaat dat eigenlijk op een ander forum hoort, is er toch niks aan de hand?
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:23:06 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22335008
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:03 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hee! ff een vraagje van mij tussendoor, klopt het dat er geen deel 8 voor Danyel is, komt die ook niet? Ik kan er nergens iets over terugvinden.
ik was ook al aan het zoeken, anders maak je dr toch een?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:25:54 #89
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_22335053
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:23 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik was ook al aan het zoeken, anders maak je dr toch een?
Bedankt! Ik wist niet dat dat zomaar mocht eigenlijk. Maarrrrr Tan was me voor dus we kunnen weer lekker gaan genieten van die lieverd!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:29:05 #90
13151 crew  Rewimo
pi_22335115
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:21 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Beetje mosterd na de maaltijd lijkt mij... volgens mij zijn de mods al om en hebben ze al gezegd dat het kan blijven zoals het is, maar wel op een normale manier.

Vergeet niet dat toen het bankje werd gebouwd dat er een hoop minder actieve users bij oud waren. Dus was het allemaal een stuk beter te volgen. Toen ging het niet over schoolroosters, schoolagenda's, boris etc. etc.
Nu wel. Wat is nou het probleem? Het gaat soms hard, maar je hoeft niet verplicht alles te lezen. Er zijn zat dingen bij die ik ook oversla omdat ze mij niet interesseren. Je hoeft niet op alles in te gaan. Net zomin als je alle topics hoeft te lezen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_22335177
haha... ik loop te miepen, ben zelf nu bijzonder aan het slowchatten daar. Maar mijn schoolrooster heb ik via de mail verstuurd naar iedereen.

Rewimo.. kan je nie meer lachen? Doet eens niet zo serieus.
Denk dat de mods hun punt al duidelijk hadden gemaakt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:36:38 #92
13151 crew  Rewimo
pi_22335272
Ik kan hier heel hard om lachen hoor Ik doe niet anders Je mag niet slowchatten en offtopic gaan in een topic dat is opgezet voor slowchat en offtopic gedoe

Dat is toch om te brullen?

Wat ik alleen helemaal niet om te lachen vind is dat er hier opmerkingen zijn gemaakt waardoor ik van alle kanten hoor dat mensen geen plezier meer in het bankje hebben en zelfs overwegen om maar helemaal weg te blijven En dat was volgens mij echt niet nodig geweest als deze kwestie anders was aangepakt. Heel erg jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 01-10-2004 17:43:46 ]
pi_22335304
Ach, als we alles van te voren weten.
Kom op... handjes geven en weer vriendjes zijn met iedereen.
Of als het je niet zint... gewoon pc uitdoen. Er schijnt (met de nadruk op schijnt) nog een leven te zijn naast een internet leven *grijns*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:39:59 #94
13151 crew  Rewimo
pi_22335342
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Kleintje het volgende:
Er schijnt (met de nadruk op schijnt) nog een leven te zijn naast een internet leven *grijns*
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:42:13 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22335392
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik alleen helemaal niet om te lachen vindt is dat er hier opmerkingen zijn gemaakt waardoor ik van alle kanten hoor dat mensen geen plezier meer in het bankje hebben en zelfs overwegen om maar helemaal weg te blijven En dat was volgens mij echt niet nodig geweest als deze kwestie anders was aangepakt. Heel erg jammer.
Wat voor vreselijke dingen zijn er dan gezegd? We hebben het grootste gedeelte toch al teruggedraaid? Ok, het was vervelend, en het was naar, maar kom op zeg, zo dramatisch is het toch allemaal niet, nu het oorspronkelijke voorstel er al lang niet meer staat dat mensen menen OUD te moeten verlaten?
pi_22335439
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Pffff, niet zo serieus.
Ik bedoel dus... mensen moeten zich niet zo druk maken om zulke dingen. Het is maar internet. De meeste van de mensen ken je toch niet en zullen als je ze wel irl kent toch niet je beste vriend/vriendin worden.
Gewoon wat makkelijker mee om gaan.
Tel tot 10, loop een rondje, zing een liedje, ga op je hoofd staan of zet de pc even uit als er stoom uit je oren komt.

Je komt op een forum omdat je het leuk vind. Als je jezelf teveel aan dingen gaat ergeren, dan is het niet goed. Dan is het te 'persoonlijk' geworden.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:46:24 #97
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22335469
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:44 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Pffff, niet zo serieus.
Ik denk meer dat ze bedoelde dat ze helemaal niet overtuigd is van het feit dat er leven buiten internet bestaat
pi_22335502
Overigens... mensen die 'dreigen met weggaan' gaan toch niet.
Gewoon gaan.
En geloof me, het is maar internet. Je bent zo vergeten.
Tuurlijk denken er af en toe mensen aan je, hoe zou het met 'die en die' gaan. Maar verder dan die vraag gaat het meestal niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:48:34 #99
13151 crew  Rewimo
pi_22335507
Het gaat met name om opmerkingen in de richting van sommige mensen die geen ouder zijn maar wel gezellig meedoen op het speeltuinbankje. Niet zozeer om dat voorstel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 oktober 2004 @ 17:49:09 #100
13151 crew  Rewimo
pi_22335517
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:46 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik denk meer dat ze bedoelde dat ze helemaal niet overtuigd is van het feit dat er leven buiten internet bestaat
Jij snapt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')