Over het algemeen post je dingen ergens waar je je thuis voelt. Als ik op Fok! in het speeltuinbankje post, maar ook in de DIG-slowchat, dan post ik soms wel eens dubbele replys. Waarom? Omdat beide kampen net zo geinteresseerd zijn. Of moet ik dan maar in het speeltuinbankje een linkje naar het desbetreffende topic gaan plaatsen omdat ik niet iets twee keer mag posten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voorbeeldje... Vanmiddag post Sylvana eerst in Hoe voel je je nu dat ze voor niks naar zwolle was gegaan en daarna nog een keer in het speeltuinbankje, en dan vraag ik me af, waarom dan?
Deze viel me heel toevallig op, maar zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk... Had dat niet daar of daar gekund. En daar ben ik dus niet alleen in... Dit is dus ook NIET een actie die van mij uit komt...
[..]
daar wil ik nog wel even op inhaken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:57 schreef Brighteyes het volgende:
Voorbeeldje... Vanmiddag post Sylvana eerst in Hoe voel je je nu dat ze voor niks naar zwolle was gegaan en daarna nog een keer in het speeltuinbankje, en dan vraag ik me af, waarom dan?
Deze viel me heel toevallig op, maar zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk... Had dat niet daar of daar gekund. En daar ben ik dus niet alleen in... Dit is dus ook NIET een actie die van mij uit komt...
tja, als het op het speeltuinbankje niet meer mag, moet je toch ergens doorgaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:42 schreef Luchtbel het volgende:
Is het iemand misschien al opgevallen dat het hier nu ook nergens meer over gaat?
Dat 'banwaardig' heeft te maken op mijn visie op het modbeleid hier in OUD. Ik heb zelf niet de indruk dat jullie op mijn volledige feedback zitten te wachten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:20 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, overigens ben ik wel nieuwsgierig wat er dan evt. banwaardig is aan een uitleg over tijdstippen en dergelijke, want die gaat geheel en al aan mij voorbij...
Als we nu toch alles aan het bespreken zijn, wil je dan vertellen waar je hiermee op doelt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:33 schreef Troel het volgende:
Het valt mij gewoon op dat er door de modjes op bepaalde dingen actie worden ondernomen, maar op andere dingen totaal niet. Dat klopt niet, dat zint me niet. Dat klinkt misschien wel heel zwaar, maar dat is hoe ik er naar kijk.
Ik zou niet weten waarom niet. Anderen doen dat ook... dus waarom jij niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat 'banwaardig' heeft te maken op mijn visie op het modbeleid hier in OUD. Ik heb zelf niet de indruk dat jullie op mijn volledige feedback zitten te wachten.
Dit is zo'n pure kul, dat hebben we toch nergens gezegd?quote:Zoals ik al zei, als deze discussie geluwd is, zal ik me een poosje terugtrekken om 'de verlegen' mensjes, die door mijn gebabbel niet meer mee durven te doen, de kans te geven zich te uiten.
Hoe vaak moeten we dan nog 'sorry' zeggen voor het feit dat we dit verkeerd aangepakt hebben? Ik dacht dat dat nou gisteren al wel genoeg gebeurd was, evenals nuanceringen, dingen die we teruggenomen hebben etc. etc.quote:Maar ik denk dat zowel jij als ik weten dat die mensen zich nooit meer laten zien, puur om wat er nu gebeurd is en de manier waarop jullie als mods dit hebben aangepakt: waardeloos, in mijn ogen. En ik snap werkelijk niet hoe jullie ooit hebben kunnen denken dat het invoeren van thema's ervoor zou gaan zorgen dat dat anders zou gaan worden, sterker nog: in mijn ogen is het 'het is een kliekje' gewoon een laf excuus om niet mee te 'hoeven' posten, zo van: ik wil wel, maar ja, die anderen he.... en ik geloof daar dus niet in. Ik vind dat jullie hadden moeten zeggen als iemand met dergelijke feedback komt: 'joh, post eens gezellig mee. Je zult zien dat ze aardig zijn en je gelijk in de groep opnemen. Kijk maar hier en hier naar het welkom voor [insert willekeurige naam]. En als een user zegt dat het allemaal zo hard gaat en het niet bij te houden is, dan zeg je: 'joh, je wordt echt niet overhoord voordat je mee gaat posten, hoor! Klets gewoon gezellig mee, niemand valt je erop aan als je niet weet wat er gisteren gebeurd is.'
In plaats daarvan ga je zonder enige feedback van de users die er dagelijks posten, zitten tornen aan een formule die voor een hoop mensen goed werkt, waar een hoop mensen plezier, troost, gezelligheid, enz. uit halen. Onbegrijpelijk
Nee, dat heb je ook nergens gezegd, maar dat is de conclusie die ik trek uit wat jullie wél gezegd hebben. Desbetreffende mensen hebben ook recht op een kans, jullie hebben ons verzochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is zo'n pure kul, dat hebben we toch nergens gezegd?
Je hebt een hoop mensen op hun hart getrapt, dat haal je niet zomaar weg door een paar keer (hoe welgemeend ook) sorry te zeggen, zeker niet de onderbuikgevoelens die nu leven, de voorzichtigheid van posten, etcetera. Er is nu ff meer kapot dan je blijkbaar verwacht had.quote:Hoe vaak moeten we dan nog 'sorry' zeggen voor het feit dat we dit verkeerd aangepakt hebben? Ik dacht dat dat nou gisteren al wel genoeg gebeurd was, evenals nuanceringen, dingen die we teruggenomen hebben etc. etc.
Nee, maar men is blijkbaar tevreden. Daar heb ik me bij neer te leggen, klaar. Zeker omdat het de afgelopen tijd wel lekker ging, zeker aan de kant van de users waren er weinig openlijke irritaties en katten meer. De sfeer was leuk en goed. Zeker daarom vind ik het jammer dat daar nu mee gehannest is, want op het bankje is wel degelijk iets kapot.quote:Onbegrijpelijk en waardeloos... ik zou zeggen, zet jouw hele feedback over het modereren in OUD nou eens wel op papier en mail het naar forum@fok.nl...
Het is echt niet zo dat moderators een soort van diplomatieke onschendbaarheid hebben hoor. Kritiek kan en mag altijd... En wordt echt niet altijd genegeerd...
Is Milagro soms 'ramptoerist' in het Italiaans ofzo? Je ziet jou hier echt alleen als er eens woorden zijn. En dan ook met van die lekkere zinnige bijdragen. Kun je niet in R&P wat gaan zitten stoken? Die zijn veel labieler, veel meer eer van je werkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:55 schreef milagro het volgende:
-Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat-
Bij mijn weten is die voorzichtigheid van posten helemaal niet nodig, dat is nu inmiddels toch wel duideljik gemaakt, en wordt het er door dat constant te melden bij elke post ook niet gezelliger op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je ook nergens gezegd, maar dat is de conclusie die ik trek uit wat jullie wél gezegd hebben. Desbetreffende mensen hebben ook recht op een kans, jullie hebben ons verzocht
[..]
Je hebt een hoop mensen op hun hart getrapt, dat haal je niet zomaar weg door een paar keer (hoe welgemeend ook) sorry te zeggen, zeker niet de onderbuikgevoelens die nu leven, de voorzichtigheid van posten, etcetera. Er is nu ff meer kapot dan je blijkbaar verwacht had.
[..]
Nee, maar men is blijkbaar tevreden. Daar heb ik me bij neer te leggen, klaar.
Ik lurk hier heel veel en mijn bijdragen zijn heel wat zinniger dan deze nu van jouquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is Milagro soms 'ramptoerist' in het Italiaans ofzo? Je ziet jou hier echt alleen als er eens woorden zijn. En dan ook met van die lekkere zinnige bijdragen. Kun je niet in R&P wat gaan zitten stoken? Die zijn veel labieler, veel meer eer van je werk![]()
En dat verrast mij dan weer compleet. Misschien een teken dat jullie als mods niet zo goed doorhebben wat voor jullie users het speeltuinbankje precies is, wat hun visie daarop is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ik persoonlijk ben iig totaal verrast door de heftigheid van de reacties hierop.
Een kleine greep van de users. Wat BE al 10x gezegd heeft ofzo.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat verrast mij dan weer compleet. Misschien een teken dat jullie als mods niet zo goed doorhebben wat voor jullie users het speeltuinbankje precies is, wat hun visie daarop is?
Ja man, een dagboek dat terug mekkertquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:18 schreef coolbabe het volgende:
Wat is het speeltuinbankje dan? Je hele leven?
Nee, en ik geloof niet dat ik dat ooit heb gezegd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:18 schreef coolbabe het volgende:
Wat is het speeltuinbankje dan? Je hele leven?
Prima, ik hou mijn mond al. Wat ik wilde zeggen is denk ik wel duidelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:20 schreef coolbabe het volgende:
Het lijkt er anders wel op, zo overdreven als je eageert
Ja hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:40 schreef Toodles het volgende:
Nooit gedacht dat een verzameling bits en bytes op een harddisk zulke grote impact kan hebben op iemands leven....
Wat treurig zeg, dat je dat gaat vergelijken. Bahquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:11 schreef milagro het volgende:
Ik zie een kindje dat voor zijn leven vecht, hier en dan dit als schril contrast ernaast, gemekker om een ALLANG INGETROKKEN voorstel.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
* Brighteyes veegt de resten popcorn, chips en frisdrankflesjes onder het tapijt
[coolbabe]quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch niet geheel volgens de regels van de schoonmaakschema's hoor!
Maar goed, aan de andere kant... puinzooi maken is altijd makkerlijker dan het weer op te ruimen en netjes te maken...maar dat gebeurd echt nog wel
, want ik wil het niet zo laten zoals het nu is.
Tja...quote:Berney: Ik heb met Lois&Karin overleg gehad om een apart topic waar wij ouders naar hartelust offtopic kunnen gaan. . Zodat niet andere belangrijke berichten in topics waar ze thuis horen 'onder' gesneeuwd worden door offtopic gebabbel. .
Lois: Goed, een offtopic topic dus, iets waar Berney om vroeg, een plek om bijv. haar verhaal kwijt te kunnen over haar opleiding.
Een soort slowchat-kroegachtig-bankje idee waar ouders praten over andere dingen dan hun kroost.
Zoiets dus.
Beetje mosterd na de maaltijd lijkt mij... volgens mij zijn de mods al om en hebben ze al gezegd dat het kan blijven zoals het is, maar wel op een normale manier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het eerste bankje eens even opgezocht:
[..]
Tja...
ik was ook al aan het zoeken, anders maak je dr toch een?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:03 schreef Bibikuif22 het volgende:
Hee! ff een vraagje van mij tussendoor, klopt het dat er geen deel 8 voor Danyel is, komt die ook niet? Ik kan er nergens iets over terugvinden.
Bedankt! Ik wist niet dat dat zomaar mocht eigenlijk. Maarrrrr Tan was me voor dus we kunnen weer lekker gaan genieten van die lieverd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was ook al aan het zoeken, anders maak je dr toch een?
Nu wel. Wat is nou het probleem? Het gaat soms hard, maar je hoeft niet verplicht alles te lezen. Er zijn zat dingen bij die ik ook oversla omdat ze mij niet interesseren. Je hoeft niet op alles in te gaan. Net zomin als je alle topics hoeft te lezen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:21 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd lijkt mij... volgens mij zijn de mods al om en hebben ze al gezegd dat het kan blijven zoals het is, maar wel op een normale manier.
Vergeet niet dat toen het bankje werd gebouwd dat er een hoop minder actieve users bij oud waren. Dus was het allemaal een stuk beter te volgen. Toen ging het niet over schoolroosters, schoolagenda's, boris etc. etc.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Kleintje het volgende:
Er schijnt (met de nadruk op schijnt) nog een leven te zijn naast een internet leven*grijns*
Wat voor vreselijke dingen zijn er dan gezegd? We hebben het grootste gedeelte toch al teruggedraaid? Ok, het was vervelend, en het was naar, maar kom op zeg, zo dramatisch is het toch allemaal niet, nu het oorspronkelijke voorstel er al lang niet meer staat dat mensen menen OUD te moeten verlaten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik alleen helemaal niet om te lachen vindt is dat er hier opmerkingen zijn gemaakt waardoor ik van alle kanten hoor dat mensen geen plezier meer in het bankje hebben en zelfs overwegen om maar helemaal weg te blijvenEn dat was volgens mij echt niet nodig geweest als deze kwestie anders was aangepakt. Heel erg jammer.
Pffff, niet zo serieus.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelde dat ze helemaal niet overtuigd is van het feit dat er leven buiten internet bestaatquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Pffff, niet zo serieus.
Jij snapt mequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelde dat ze helemaal niet overtuigd is van het feit dat er leven buiten internet bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |