quote:Op donderdag 30 september 2004 21:20 schreef Zabb het volgende:
Labyrinth, is dat die film met David Bowie??
Je heb mazzel gehad . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:19 schreef Neva het volgende:
oh danimanje hebt me ene blije gup gemaakt uitstel van executie weer
![]()
Wacht maar af, meissiequote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef Neva het volgende:
gnagna tcje had me maar al te graag zien afgaan he
![]()
![]()
ik kan niet heksen rewimoquote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog steeds op lady-wrb en haar autootje
quote:balzen
quote:bastas
er komen hier steeds leukerdere woorden voorbijquote:kittekatblikdekseltjes
Zo erg ??quote:Op donderdag 30 september 2004 21:26 schreef Neva het volgende:nou durf ik niks meer te zeggen
![]()
Ik zou toch zweren dat je...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan niet heksen rewimo
Wordt een leuke op het Scrabblebord . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
kittekatblikdekseltjes????![]()
ik solliciteer naar een vermelding in het grote fok-woordenboekquote:Op donderdag 30 september 2004 21:30 schreef daniman het volgende:
[..]
[..]
[..]
er komen hier steeds leukerdere woorden voorbij
ik volgens mij hadden ze nog meer kleuren ja, ik zal kijken voor rood, maar als ze die nou niet hebben, maakt het dan nog uit?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je...
Hij ziet er onwijs gaaf uit, ik denk dat Christan ervan uit zijn dakje gaatWil je er eentje kopen voor me? Hadden ze nog andere kleuren? Ik hoor hier de hele dag: Ik hou van rood, mama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |