quote:Op donderdag 30 september 2004 21:20 schreef Zabb het volgende:
Labyrinth, is dat die film met David Bowie??
Je heb mazzel gehad . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:19 schreef Neva het volgende:
oh danimanje hebt me ene blije gup gemaakt uitstel van executie weer
![]()
Wacht maar af, meissiequote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef Neva het volgende:
gnagna tcje had me maar al te graag zien afgaan he
![]()
![]()
ik kan niet heksen rewimoquote:Op donderdag 30 september 2004 21:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog steeds op lady-wrb en haar autootje
quote:balzen
quote:bastas
er komen hier steeds leukerdere woorden voorbijquote:kittekatblikdekseltjes
Zo erg ??quote:Op donderdag 30 september 2004 21:26 schreef Neva het volgende:nou durf ik niks meer te zeggen
![]()
Ik zou toch zweren dat je...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan niet heksen rewimo
Wordt een leuke op het Scrabblebord . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
kittekatblikdekseltjes????![]()
ik solliciteer naar een vermelding in het grote fok-woordenboekquote:Op donderdag 30 september 2004 21:30 schreef daniman het volgende:
[..]
[..]
[..]
er komen hier steeds leukerdere woorden voorbij
ik volgens mij hadden ze nog meer kleuren ja, ik zal kijken voor rood, maar als ze die nou niet hebben, maakt het dan nog uit?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je...
Hij ziet er onwijs gaaf uit, ik denk dat Christan ervan uit zijn dakje gaatWil je er eentje kopen voor me? Hadden ze nog andere kleuren? Ik hoor hier de hele dag: Ik hou van rood, mama
Wij zijn vreemdquote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
wel vreemd trouwens dat jullie geen dirx hebben
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:32 schreef Neva het volgende:
neeuh ik wou je gewoon een schuldgevoel aan praten![]()
![]()
![]()
![]()
Watte ??quote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
Jij bent ook vreemdquote:Op donderdag 30 september 2004 21:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Watte ??![]()
blauw wordt moeilijk denk ik, want ik moest al zoeken naar deze.quote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Dan mag blauw ook (mama, jij houdt van blauw hč?) of wat anders
Dat hoef je mij niet meer te vertellen, weet ik een zeer lange tijd . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent ook vreemd![]()
Een enkele keer valt het wat meer opquote:Op donderdag 30 september 2004 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet meer te vertellen, weet ik een zeer lange tijd . . .![]()
Jaaaaaaaaaaaa einde proeftijdquote:Op donderdag 30 september 2004 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag 2 maanden geleden was ik nog zwart![]()
Morgen een mijlpaal dus!
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Een enkele keer valt het wat meer op![]()
Wij ook nietquote:Op donderdag 30 september 2004 21:34 schreef lady-wrb het volgende:
Kunnen we je best wel bij helpen hoor. Heeft iemand nog een pot zwarte verf ??quote:Op donderdag 30 september 2004 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag 2 maanden geleden was ik nog zwart![]()
Morgen een mijlpaal dus!![]()
en? wordt het nu een jaarcontract of een contract voor onbepaalde tijd?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa einde proeftijd![]()
OK dan, mijn poging tot vrolijk zijn . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:42 schreef Neva het volgende:
wat een gefrons toch tc cheer up![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, is een goeie. Waar blijft die van mij, zonder slagroom AUB . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:50 schreef Neva het volgende:
zeg daniman waar blijt me choco met slagroom![]()
Mij te zoetquote:Op donderdag 30 september 2004 21:53 schreef Neva het volgende:
thanx danimanennuh met slagroom is veeeeeeeeel lekkerder
![]()
alleen stuk ongezonder![]()
appelsap, fristi, chocomel, roosvicee, melk, siroop, waterquote:Op donderdag 30 september 2004 21:57 schreef Neva het volgende:
zeg wat voor drinke geef je een kind van 3 en een beetje ? krijg zaterdag middag visite van me zus en neefje hebben wel joy en ice tea enzo in huis maar weet niet ofdat slecht is voor zo'n ukje
heb ik gezien daniman, t is nu maar wachten tot troel weer reageert denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:00 schreef daniman het volgende:
zeg Lady-wrb, ik heb al ruim een half uur terug in het kadotopic gereageerd maar nu hoor ik niets meer...
welnee joh, ze doen het maar met wat jij hebt toch?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:01 schreef Neva het volgende:
nog voorkeur aan merk siroop ivm suikergehalte
slimpiequote:Op donderdag 30 september 2004 22:01 schreef Neva het volgende:
nog voorkeur aan merk siroop ivm suikergehalte
Moet ik ook maar 's voor kijken, zo'n tekenblad. Bij de Aldi toch ??quote:Op donderdag 30 september 2004 22:01 schreef Syrena het volgende:
Kunstwerkjes... eh.. ben nog bezig met het cofigureren *kuch* van de pen, zodat ik geen muis meer hoef te gebruiken.
En dat gaat best aardig ! Ik ga mijn collega met RSI ook een tekentablet aansmeren![]()
Yep, 29,99 euroquote:Op donderdag 30 september 2004 22:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet ik ook maar 's voor kijken, zo'n tekenblad. Bij de Aldi toch ??
Kaarten lukt nog wel met zo'n pen, alleen wanneer met een grof wapen of lightsaber rond loopt, denk ik niet dat zo'n blad nog wat kan uithalen . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Syrena het volgende:
Yep, 29,99 eurohet gaat nu wel lekker. Krijg alleen 1 koude hand, maar dat was met muizen ook al zo. Ik ga even een spelletje proberen, ff kaarten met de pen
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:10 schreef Syrena het volgende:
Oke, dubbelklikken gaat echt moeilijk !! Ik heb al alle iconen op mn bureaublad verschoven bij de pogingen om ze met die pen open te krijgen
Doen wij dat dan ??quote:Op donderdag 30 september 2004 22:14 schreef Neva het volgende:
ja en dan weer commentaar geven omdat jullie mijn typo's niet snappen zeker![]()
![]()
Niks ervan, dan had je Neva maar het vorige bankje moeten laten volkleppen. Nu ben jij aan de beurt . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 22:15 schreef daniman het volgende:
pff de volgende pakken jullie maar zelf, ik blijf bezig met onzin-stijl posten!
Je moet niet posten, je moet dit bankje hostenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:15 schreef daniman het volgende:
pff de volgende pakken jullie maar zelf, ik blijf bezig met onzin-stijl posten!
Moeten wij hier blij mee zijn ??quote:Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef Lois het volgende:
Het is officieel![]()
BE is aangenomen als moderator Ouder(s)
Ach arm kindquote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef Rottdog het volgende:
Morris kan toch wel op de slee![]()
Willem Alex en Maximaquote:Op donderdag 30 september 2004 22:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ach arm kindZijn er mensen die ervaring hebben met wintersport en kleine kinderen?
Welja joh, gewoon de cosi er op binden, werkt primaquote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef Rottdog het volgende:
Morris kan toch wel op de slee![]()
Ik word de knappe prins waar je altijd al van droomde ?? Waar moet ik staan ??quote:Op donderdag 30 september 2004 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... TC... kijk uit, want nu zijn mijn knopjes officieel. 2 keer zwaaien met mijn stafje en...![]()
Hallo zeg, daar zit nogal een verschil in (Amberquote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef LadyS het volgende:
de oma van peter vindt amber op amalia lijken![]()
De oma van Peter moet naar Hans Andersquote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef LadyS het volgende:
de oma van peter vindt amber op amalia lijken
Dacht dat jij al weg was ?? Welterusten en tot volgende weekquote:Op donderdag 30 september 2004 22:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga slapen, prettig weekend allemaal en tot zondag of maandag![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:32 schreef moussy het volgende:
Zeg, wel ff ontopic blijven en het over chocolademelk hebben he.
Ja Daniman, nieuwe regel hier. Nou moet er 300 posts over warme chocolademelk gaan met of zonder slagroom . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 22:36 schreef daniman het volgende:![]()
dat verklaart het.. ze heeft niet eens een bril en ze is bijna 90quote:Op donderdag 30 september 2004 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De oma van Peter moet naar Hans Anders
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef moussy het volgende:
Snoopy.... Geen tape
[afbeelding]
[afbeelding]
Topictitel ontleedt.....quote:Op donderdag 30 september 2004 22:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja Daniman, nieuwe regel hier. Nou moet er 300 posts over warme chocolademelk gaan met of zonder slagroom . . .
ik zal maar geen topics meer over chocolade melk meer openen danquote:Op donderdag 30 september 2004 22:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ja Daniman, nieuwe regel hier. Nou moet er 300 posts over warme chocolademelk gaan met of zonder slagroom . . .
Instant troep is hopeloos. Cacao met water is niet te zuipen (en is technisch gezien ook geen chocolademelk meer), dus blijft er alleen cacao met melk over . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 22:38 schreef Neva het volgende:
wat prefereren jullie:
- echte cacao met water
-echte cacoa met melk
- instant troep
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Mevrouw met rode laarzen, heeft u onze post al gehad?
Ehhhmmm, je gespleten persoonlijkheid komt weer bovendrijven ??quote:Op donderdag 30 september 2004 22:45 schreef Neva het volgende:
neva kappen anders krijg je straf
Zeg, moet jij niet ff in onzin spelen met je 7895378543789570298209849284092890472894289x4 persoonlijkheden?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhmmm, je gespleten persoonlijkheid komt weer bovendrijven ??
In het aanbiedingentopic denk ikquote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef lady-wrb het volgende:
niet zo veel posten hoor, anders is het bankje zo snel vol
ik wil nog wel even weten of je die kinderwagen wel of niet gaat kopen, moussy
ik zou niet weten in welk topic ik dat nou zou moeten vragen
de d en de l zitten ook zo lekker dicht bij elkaarquote:Op donderdag 30 september 2004 22:48 schreef Neva het volgende:
tik altijd eerst luchtbed![]()
wat is er?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Daniman?????
Ik begrijp:Y (oke het was wel niet tegen mij, maar goed), maar het type kinderwagen is wel echt heel erg leuk.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:51 schreef moussy het volgende:
[..]
In het aanbiedingentopic denk ik
Nee ik doe het niet ik heb de foto vergroot enhij is me net ff te ver on-origneel als je begrijpt wat ikke bedoel
het bewijs staat zelfs in dezelfde zin...quote:Op donderdag 30 september 2004 22:58 schreef Neva het volgende:
nee dnaimanblijf ennuh ladyS ik zei toch dat ik een tikgebrek had
![]()
Heb ik er maar zo weinig ?? Tjezus, dat je ze geteld heb . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 22:50 schreef moussy het volgende:
Zeg, moet jij niet ff in onzin spelen met je 7895378543789570298209849284092890472894289x4 persoonlijkheden?
Ja maar hij staat ook wel heel erg ver weg te koopquote:Op donderdag 30 september 2004 22:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik begrijp:Y (oke het was wel niet tegen mij, maar goed), maar het type kinderwagen is wel echt heel erg leuk.
Je weet dat er serieuze consequenties eraan verbonden zijn, toch ??quote:Op donderdag 30 september 2004 22:57 schreef daniman het volgende:
hmm als slowchatten niet mag kan ik dus ook niet meer iets posten als:
*daniman haalt nieuwe choco met slagroom*
sorry meiden en TC, jullie zullen het zonder moeten doen
like what?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je weet dat er serieuze consequenties eraan verbonden zijn, toch ??
Weet ik nog niet, maar vind er ongetwijfeld wel wat op . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 23:03 schreef daniman het volgende:
like what?
Nope ik hou niet zo van chocoladequote:Op donderdag 30 september 2004 22:58 schreef snoopy het volgende:
Hee LuchtbelOok een bakkie chocomel ?
![]()
Daar had ik niet eens aan gedacht ja, die dingen zijn natuurlijk niet echt lekker soepel om mee te rijden. *noteert in schriftje: denk bij wandelwagen aan iets waar je ook bochten e.d. mee kunt maken* Ja, ik ben een schriftje gaan aanleggen, om mijn klapperende eileiders een beetje te dimmenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maar hij staat ook wel heel erg ver weg te koop
en nu ff over tot kwaaltjes, met mijn gewrichten en Cas zn gewicht krijg ik hem volgens mij zelden tot nooit de bocht om gesleurd, want ow wat ben ik blij met het zwenkwiel op mijn 3-wieler
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op donderdag 30 september 2004 23:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nope ik hou niet zo van chocolade
hang een uitvergrote foto van een volgepoepte luier in je kamer syrenaquote:Op donderdag 30 september 2004 23:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens aan gedacht ja, die dingen zijn natuurlijk niet echt lekker soepel om mee te rijden. *noteert in schriftje: denk bij wandelwagen aan iets waar je ook bochten e.d. mee kunt maken* Ja, ik ben een schriftje gaan aanleggen, om mijn klapperende eileiders een beetje te dimmenWerkt alleen nog niet zo goed
Wat zij hier zegt jaquote:Op donderdag 30 september 2004 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga zo naar bed. truste allemaal
(niet het hele bankje vollullen he? ik wil morgen ook nog kunnen zitten zonder dat ik me aan een topic moet storen
Nog beter: een echtequote:Op donderdag 30 september 2004 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hang een uitvergrote foto van een volgepoepte luier in je kamer syrena![]()
Dan ga ik wel ergens anders heenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic![]()
Babypoep!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hang een uitvergrote foto van een volgepoepte luier in je kamer syrena![]()
Shit zeg, van de week had ik wel een mooie voor je gehad, 1 met compleet uitgepoepte spekjes vanuit de boerenkoolquote:Op donderdag 30 september 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nog beter: een echte
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:00 schreef daniman het volgende:
[..]
het bewijs staat zelfs in dezelfde zin...
doeiquote:Op donderdag 30 september 2004 23:08 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ergens anders heen![]()
Ik heb er denk ik tijdens het bijlezen overheen gescand denk ik. *scroll*scroll* Boris? *verder scroll*quote:Op donderdag 30 september 2004 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, ik ook niet
Wilde van de week wel opmerken dat Boris in het vijf euro vak van het Kruidvat lag, maar dat doe ik maar niet.
Oeps
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
Bye!
Oja.........BED! Ben je trouwens weer beter qua ehm... poep?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Truste allemaal, morgen gezond en zonder thema weer op
Dacht dat je weg was ??quote:Op donderdag 30 september 2004 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
Bye!
Neuh, blijf morgen ook nog maar thuis dus...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja.........BED! Ben je trouwens weer beter qua ehm... poep?
Oat Moarn
Ik vind het ook zo knap dat ze echt van die gedetalieerde dingen weet neem die navel piercing als voorbeeld.. echt geweldigquote:Op donderdag 30 september 2004 23:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook babyfeet, heel mooi
Welterustenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef snoopy het volgende:
Mensen, ik ga de kleine een flesje geven en dan lekker slapen![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef Neva het volgende:
![]()
![]()
![]()
coolbeejb ...
gaat maar weer![]()
Spuit 11quote:Op donderdag 30 september 2004 23:24 schreef mallemeid het volgende:
moussy, nog gecondoleerd met heimerniet naar aanleiding van je stukje in het mod-topic hoor!
ja!!!quote:Op donderdag 30 september 2004 23:42 schreef daniman het volgende:
hmm nou weet ik nog steeds niet waarom miss_dynastie "daniman???" riep. Was er iets?![]()
hier hetzelfde...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:43 schreef jessie het volgende:
Morgen lekker naar ikea. Ik ga die kast met al die vakken kopen. Boekenkast/kamerverdeler. We hebben net onze antieke servieskast verkocht (prachtig ding echt waar, maar niet voor een huis met kinderen)
Ik moet eigenlijk gaan slapen maar ben nog niet moe.
Is er al niet eens zoiets langs geweest hier of was dat weer anders ??quote:Op donderdag 30 september 2004 23:45 schreef jessie het volgende:
Ja ik wil bij de hema van die vrolijk gekleurde manden kopen voor erin. Onderin t speelgoed van de kids. Bovenin mijn boeken en troep.
Is dat hier op FOK! of elders ??quote:Op donderdag 30 september 2004 23:44 schreef jessie het volgende:
Ik heb me eerste 5 punten eens binnen in t fotografieforum echt leuk! Heb daar haast nog noooooooooooooit punten gehaald. Ik word er helemaal vrolijk van.
Die van Bo, is een leuke jaquote:Op donderdag 30 september 2004 23:51 schreef jessie het volgende:
Lol in t fotografieforum. Op fok niet in dit oudersfototopic. Stelt niet zo veel voor hoor die foto. Vond hem zelf gewoon erg goed gelukt voor dat onderwerp. Ik ben er gewoon blij mee en wilde dit even delen![]()
Amsterdamquote:Op donderdag 30 september 2004 23:52 schreef Neva het volgende:
gezellig mallemeidik haat amstyerdam heb er echt een trauma aan overgehouden met koniginnedag 3/4 jaar terug
![]()
heb je er een link naar? Ik kan hem zosnel niet vinden maar ben ook wel benieuwd naar je fotoquote:Op donderdag 30 september 2004 23:56 schreef jessie het volgende:
Bedankt ik vond hem ook erg leuk!
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:03 schreef Neva het volgende:
kan je nagaan dat je met de trein moet je als uk vanaf het spoor de trein in moet klimmen en er dan van die asociale![]()
![]()
die met hun maat JACHTSCHIP GEWOON OVER JE HOOFD EN RUG LOPEN
![]()
als je dat eerder had gedaan had ik niet naar het fotoforum hoeven gaan...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:08 schreef ThunderChild het volgende:
Jessie's winnende foto:
[afbeelding]
Doe toch niet zo moeilijk. Er is hier nog geen mod geweest om te zeggen dat je post niet goed was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:15 schreef Spindizzy het volgende:
De lol is er wel weer vanaf eerlijk gezegdHeb weinig zin om bij elke post mijn woorden af te moeten wegen
![]()
* miss_dynastie sluit zich daarbij aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:15 schreef Spindizzy het volgende:
De lol is er wel weer vanaf eerlijk gezegdHeb weinig zin om bij elke post mijn woorden af te moeten wegen
![]()
Dat gevoel heb ik nu ook! Ik wil best gezellig meekleppen, maar wat is nou eigenlijk on- en offtopic in het speeltuinbankje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:15 schreef Spindizzy het volgende:
![]()
Nee zo snel heeft er nog niemand kunnen mailen met een klachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:16 schreef Grijs het volgende:
[..]
Doe toch niet zo moeilijk. Er is hier nog geen mod geweest om te zeggen dat je post niet goed was.
Probeer dat dan maar uit. Als het niet goed is, grijpen ze wel in.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:17 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nu ook! Ik wil best gezellig meekleppen, maar wat is nou in godsnaam on- en offtopic in het speeltuinbankje?
om eerlijk te zijn heb ik al wel sinds dat hele gebeuren eenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:18 schreef Neva het volgende:
... is het plezier voor de grote meute die het wle errug leuk vinden lichtelijk vergalt ..
Jessie, dat kan ik niet volgen op de late avond, hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:19 schreef jessie het volgende:
En als je hier erg graag wil posten maar dan wel onder je eigen voorwaarde vraag ik me af of je hier dan ook wel wil posten. Maar goed das een hersenspinsel van mij.
En daar heb ik dus geen zin in...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:18 schreef daniman het volgende:
als het niet goed is hoor je het vanzelf lijkt me
dank jequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:20 schreef Neva het volgende:
geeft daniman een hele hoop![]()
![]()
en knufjes
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:19 schreef jessie het volgende:
Moet je ook niet doen!
Niet te serieus nemen allemaal hoor!
Bijna elke subfora heeft een slowchat nou hier ook. Onder de naam van t speeltuinbankje. En zoals brighteyes al zelf zegt die "klagers"die durven zich nu waarschijnlijk niet meer te melden. Dus das ook opgelost
Nee hoor, dat vind ik ook jammer. Zeg wat je denkt. Niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn toch. Maar heb wel een beetje kloten om te zeggen wat je vind. En als je hier erg graag wil posten maar dan wel onder je eigen voorwaarde vraag ik me af of je hier dan ook wel wil posten. Maar goed das een hersenspinsel van mij.
Dat was ik, daar hoef je Jessie niet op aan te vallen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wel met een grote mond posten dat het zo duidelijk is dat Fok! geen democratie is!
Zo was mijn opmerking niet bedoeld. Maar er zullen altijd meelezende mensen zijn die wat op een topic (welke dan ook) hebben aan te merken (ik snap trouwens niet dat ze dan die topics nog lezen, maar ze zijn er), dus daar moet je je gewoon niets van aantrekken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En daar heb ik dus geen zin in...
Het is tot nu toe altijd leuk geweest. Een van de gezelligste en warmste club mensen op Fok. Iedereen was welkom en naar iedereen werd geluisterd. En ik heb geen zin om voor een paar anonieme lafbekken die hun eigen boontjes niet kunnen doppen zonder mod bij elke post na te moeten gaan denken of het wel naar de zin is van diezelfde anonieme lafbekken
Die zijn blijkbaar welkomer dan al die mensen die ouders hebben gemaakt tot wat het nu is
Spindizzy, je maakt het allemaal veel en veel zwaarder dan het oorspronkelijk bedoeld was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En daar heb ik dus geen zin in...
Het is tot nu toe altijd leuk geweest. Een van de gezelligste en warmste club mensen op Fok. Iedereen was welkom en naar iedereen werd geluisterd. En ik heb geen zin om voor een paar anonieme lafbekken die hun eigen boontjes niet kunnen doppen zonder mod bij elke post na te moeten gaan denken of het wel naar de zin is van diezelfde anonieme lafbekken
Die zijn blijkbaar welkomer dan al die mensen die ouders hebben gemaakt tot wat het nu is
Oh... en ja, ik durf vol te houden dat hier geen kliekjesvorming is. Ik denk alleen wel dat jij dat nu zo ervaart, omdat 'toevallig' niemand van de dagelijkse speeltuinbankjeposters het eens is met je mening.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry hoor... En dan durven jullie nog vol te houden dat er hier geen kliekjes-vorming is?
Iedereen die het niet met de grote meerderheid eens is kan dus maar opzouten?
Het recht van de sterkste!
Done, en dat jullie laat ik staan, want jij praat dan wel voor jezelf, maar met jouw post geef je wel degelijk aan dat er dus mensen zijn, in dit geval jij, die het geen moer intereseerd wat de eventuele rest wil. Als jij het maar naar je zin hebt... jij doet toch wel wat je wil...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:25 schreef jessie het volgende:
Moet je me stukje wat er onder stond ook erbij zetten BE
En tegen mij niet in jullie vorm praten ik praat namelijk voor mezelf.
quote:Owkeee, ik ga geen namen noemen, maar kán me sóms irriteren aan bepaalde-dingen personen...
Voorbeeld, er duikt een nieuw vrouwpersoon op het bankje, flop een bepaald man-persoon duikt er bijná letterlijk en figuurlijk boven op... Het enige dat ik dan denk, moet dát nou?!
Nog wat, die dagboek krantenwijk-weer-verslagen, het zal mij aan mn reet roetsen, als ik naar buiten kijk zie ik ook wel dat het prut weer is waar ik tig x onbetaald door heen moet
Net als 675937598375379857389758937589375893678938,3 x 12 berichtjes dat Troel mail heeft.. dat ziet zij toch ook wel
Of... oeverloos gelul over ramenlap-inspanningen en het overlijden van Heimer, waarbij ik "iets" zocht bij spin en Jonnetje die ook ratten hebben (gehad)
en dan post je iets zinnigs tussen het oeverloze gelul, wordt je straal genegeerd dan komt het over alsof je stoort binnen een goed-oeverloos-gelul gesprek.
Oh ja, ik ben geen mailer, geen klager, heb ff nagedacht over hoe het gaat in het speeltuinbankjes topic.
Nou, soms heb ik best zin om even op het speeltuinbankje mee te kletsen, maar als het dan alleen over katten gaat (zoals een poosje terug het geval was), dan heb ik geen zin meer. Misschien dat er meer mensen zich daar aan gestoord hebben?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:22 schreef jessie het volgende:
Nou als de mensen hier graag willen posten maar zich niet welkom voelen of whatever. En dus wel willen posten als t speeltuinbankje veranderd. Dan vraag ik me af of ze hier wel zo graag willen posten. Want dan is het het speeltuinbankje niet meer.
Ehm nee dat ervaar ik niet zo. Ik lees wat daar staat, en daar staat 'als je het er niet mee eens bent dan ga je maar weg'. En ja, niemand van de dagelijkspostende mensen is het met me eens, maar daar ging het nou juist om de mensen die er vrijwel nooit meer posten, want ik spreek op dit moment namens de niet dagelijks postende mensen omdat zij zich niet prettig voelen daar op het moment...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh... en ja, ik durf vol te houden dat hier geen kliekjesvorming is. Ik denk alleen wel dat jij dat nu zo ervaart, omdat 'toevallig' niemand van de dagelijkse speeltuinbankjeposters het eens is met je mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |