www.nos.nlquote:UTRECHT De intercity van Amsterdam naar
Vlissingen is vandaag aan het eind van
de middag op het station van Roosendaal
tegen een goederentrein gebotst.Bij de
botsing zouden gewonden zijn gevallen.
Wellicht is het niet zo overdreven als dat jij er van maakt ?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
staat nu eindelijk een bericht op teletext!! nog niet veel info beschikbaar door de chaos?
[..]
www.nos.nl
Blaat niet zo dom.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:32 schreef Henk_sjoerd het volgende:
terroristische aanval! moet wel!
Neem foto's!quote:Op donderdag 30 september 2004 18:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen eens ff kijken, woon er toch niet zover vandaan...
Hopelijk valt het mee met de gewonden..
Geen enorme puinhoop dus?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:50 schreef snoweh het volgende:
het valt mee. ik woon daar in de straat. Heb net wat foto's gemaakt. Maar de beste zijn met mijn spiegelreflex. Die foto's heb ik dus morgen pas. Die met mijn digitale cam zal ik na het eten plaatsen.
quote:ROOSENDAAL - De intercity Amsterdam-Vlissingen is donderdag aan het eind van de middag bij het station van Roosendaal op een goederentrein gebotst. Het ongeluk gebeurde aan de zuidkant van het station bij een overweg. Er zijn meer dan twintig gewonden gevallen, van wie de meesten zwaargewond.
Dit staat op Omroep Brabant.quote:ROOSENDAAL - De intercity Amsterdam-Vlissingen is donderdag aan het eind van de middag bij het station van Roosendaal op een goederentrein gebotst. Het ongeluk gebeurde aan de zuidkant van het station bij een overweg. Er zijn meer dan twintig gewonden gevallen.
Volgens een woordvoerder van ProRail zaten in de intercity honderden mensen. Hoe het ongeluk kon gebeuren is nog niet duidelijk. Uit voorzorg is de spanning van de bovenleiding gehaald. De trein is niet ontspoord.
Door het ongeluk is het treinverkeer van en naar Roosendaal stilgelegd. Ook internationale treinen van en naar België rijden niet.
De politie heeft de buurt afgezet en het is een chaos bij het spoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |