mwa...ze zijn nog redelijk jong. En ze zeiden bij de '92 tour ook dat het voorbij zou zijn (althans, Phil had er genoeg van), en nu gaan ze toch maar weer een grootse tournee doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:42 schreef knars het volgende:
In een interview in de Metro van vandaag geeft Phil Collins overigens nogmaals aan dat deze tour een eenmalig iets is en dat ze geen nieuw materiaal gaan opnemen.
Doe eens PM?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog een 1e rangs veldkaartje over! uiteraard tegen de kostprijs over te nemen. Als je geinteresseerd bent hoor ik het wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een video vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=mbVLKisd4KUNee.
hmm..ik dacht dat ze juist hadden gezegd dat Dusseldorf NIET voor de DVD was bedoeld...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef calvobbes het volgende:
Ze gaan het concert in Dusseldorg live uitzenden op TV in Scandinavie en bioscopen in Engeland. Dus het lijkt me dat daar ook de officiele DVD vandaan zal komen. Zeker omdat ze daar twee dagen optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |