Zaterdag stond ik om kwart over 9 op het Hoofdstation in Groningen om bij GWK 3 kaartjes te scoren. Er waren nog maar 7 mensen voor mij. Dat viel me nog mee. Met het concert van Phil Collins stond het hele hokje daar vol. Gelukkig maakten ze even later een lijst, zodat de medewerker daar achter de kassa gelijk 20 staanplaatsen en 20 zitplaatsen uit kon printen. Ze kreeg wel een paar keer een foutmelding in beeld, maar gelukkig was iedereen rond half 11 van een kaartje voorzien.
Ik heb kaartjes gekregen voor vak 126 rij 7. Da's toch denk ik iets beter dan de kaartjes die ik in de voorverkoop kreeg. Want dat was vak 120 rij 18 geloof ik. Ik had ook kaartjes in de voorverkoop willen kopen, maar ja, eerst moest er nog iemand overgehaald worden en toen die eindelijk besloot mee te willen was de voorverkoop alweer afgelopen.
Maar dit zal dus mijn uitzicht zijn:
![]()
In de Arena kan je toch ook de hele cirkel rondlopen in die gang achter de tribunes? Net zoals in Ahoy, want daardoor kon ik in Ahoy mooi dichterbij het podium komen.
Ik hoop ook dat er van 1 van deze concerten uit deze tour ook een DVD komt, maar die kans acht ik ook al wel 99% zeker. En die ga ik uiteraard dan kopen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.