quote:
Daar heb je idd een andere link voor nodig volgens mij. Hij stond wel in de fanclub-mail, maar die heb ik hier helaas niet voor je. Londen ging geloof een uur eerder in de speciale vvk.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
ArghBel ik m'n pa op, wil ie naar die van Londen!
En dat truukje werkt dus niet voor dat concert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef Joesse het volgende:
ik heb de Londen link wel.. maar je hebt nog maar tot 9uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
シ
Driekwart natuurlijk gekaapt door die egoïstische geldwolvenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:52 schreef calvobbes het volgende:
De presale voor Nederland is afgelopen. En Londen is in de vvk gegaan, en al uitverkocht
Mijn vrouw was nummer 7 bij het GWK vanmorgen en kwam dus niet verder dan rang 3.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft het nog zin om te blijven proberen of is het al uitverkocht?
Vak 421, daar zitten wij ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Check, 4 kaarten ter hoogte van de middenlijn, vak 421...
Wij zitten op rij 11, zal wel evenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:47 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Vak 421, daar zitten wij ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |