mwa...ze zijn nog redelijk jong. En ze zeiden bij de '92 tour ook dat het voorbij zou zijn (althans, Phil had er genoeg van), en nu gaan ze toch maar weer een grootse tournee doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:42 schreef knars het volgende:
In een interview in de Metro van vandaag geeft Phil Collins overigens nogmaals aan dat deze tour een eenmalig iets is en dat ze geen nieuw materiaal gaan opnemen.
Doe eens PM?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog een 1e rangs veldkaartje over! uiteraard tegen de kostprijs over te nemen. Als je geinteresseerd bent hoor ik het wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een video vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=mbVLKisd4KUNee.
hmm..ik dacht dat ze juist hadden gezegd dat Dusseldorf NIET voor de DVD was bedoeld...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef calvobbes het volgende:
Ze gaan het concert in Dusseldorg live uitzenden op TV in Scandinavie en bioscopen in Engeland. Dus het lijkt me dat daar ook de officiele DVD vandaan zal komen. Zeker omdat ze daar twee dagen optreden.
Ow als iemand dat gezegd heeft zal mijn redenatie er wel naast liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Hankster het volgende:
hmm..ik dacht dat ze juist hadden gezegd dat Dusseldorf NIET voor de DVD was bedoeld...
Zeker omdat Genesis nooit een band was die veel improviseerde tijdens hun optreden, ook niet met Gabriel als frontman.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef calvobbes het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die cd's van alle concerten bestellen?
Lijkt me toch geen hol aan om hetzelfde concert 25 keer te horen...
is geloof ik nog niet officieel bekend gemaakt maar hoogst waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef PimD het volgende:
Ik heb de CD van Amsterdam gepreordered. Puur omdat ik graag opnames van de concerten heb waar ik bij was.
Het schijnt dat Rome op DVD uit gaat komen toch?
Had je naar de repetities kunnen gaan dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mijn hemel...wat een baggerlijst! Amper jaren zeventig spul. Ben toch blij dat ik niet gegaan ben.
Het was ook heel realistisch geweest als ze zouden hebben geopend met Dancing With The Moonlit Knightquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mijn hemel...wat een baggerlijst! Amper jaren zeventig spul. Ben toch blij dat ik niet gegaan ben.
Gegeven dat ze drie tracks van Selling England hebben gerepeteerd is het enige wat ze tegenhoudt het feit dat Stuermer Hackett's solo op Dancing nooit helemaal goed heeft gekregenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef PimD het volgende:
[..]
Het was ook heel realistisch geweest als ze zouden hebben geopend met Dancing With The Moonlit Knight![]()
Ach er staat genoeg op Trick of the tail, Wind en fundering, en toen waren er drie etc...ipv die rotzooi van die 86 plaat. Blegh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef PimD het volgende:
[..]
Het was ook heel realistisch geweest als ze zouden hebben geopend met Dancing With The Moonlit Knight![]()
moehaha!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat ze drie tracks van Selling England hebben gerepeteerd is het enige wat ze tegenhoudt het feit dat Stuermer Hackett's solo op Dancing nooit helemaal goed heeft gekregen.
klopt..er zijn behoorlijk wat medleys. Dit is de setlist waarin de nummers ook als medley's zijn af te lezenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Neem toch aan dat de meeste nummers van de eerste paar albums toch verwerkt zijn in medleys of zijn ze in z'n geheel gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'amper'?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |