Dat was met The Musical Box al de moeite, dus met the Real Thing...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef PimD het volgende:
Stel je toch eens voor dat ze nu The Lamb integraal zouden spelen, met de hedendaagse technologie voor de visuals enzo![]()
[afbeelding]
wie weetquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef PimD het volgende:
Stel je toch eens voor dat ze nu The Lamb integraal zouden spelen, met de hedendaagse technologie voor de visuals enzo![]()
[afbeelding]
Peter Gabriel stond daar niet onwelwillend tegenover, heb ik uit diverse interviews vernomen. Echter zal het misschien iets zijn voor Wembley en een eenmalig gig oid, dat zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:30 schreef PimD het volgende:
Ben ik ook bang voor. En ik denk dat PG dat dan weer te weinig zou vinden om er een hoop moeite voor te doen. Maar goed - nu ik "Queen" heb gezien staat een reunie met PG van Genesis toch wel bovenaan het lijstje
Dicht natuurlijk. Of heb je de weersvoorspellingen niet gezien?quote:Op zondag 1 juli 2007 07:22 schreef fripper het volgende:
Weet iemand of het dak van de Arena vanavond open blijft of dicht gaat ?
8 uur, staat ook op de site van de arenaquote:Op zondag 1 juli 2007 00:29 schreef Thealexfiles het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat het concert morgen begint? 7 uur?
Dus het begint wel om 8 uur?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:01 schreef MuadDib het volgende:
van de Arena-site:
ZONDAG 1 JULI
GENESIS
Opening hoofdgebouw 18.00 uur
Opening stadion 18.00 uur
Aanvang concert 20.00 uur
Op mijn kaartje ook, op alle kaartjes van alle concerten. En elk concert is om 20:00 of later begonnen. Verder ben ik ook niet alwetendquote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Dus het begint wel om 8 uur?
Om m'n kaartje staat 7 uur.
zoiets zal het wel zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef liquid-orange het volgende:
Ik zat al te denken dat er ten tijde van de kaartjes misschien sprake van een voorprogramma was en dat dat later veranderd is, waardoor het concert nu om 8 uur begint.
Wat een vergelijking.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:55 schreef dwerg het volgende:
Mijn broertje belde een half uurtje geleden en het was nú al beter dan het concert van Meat Loaf in Keulen. Maar dat concert was dan ook behoorlijk ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |