Nee , Selling England by the pound is dé aanrader. Maar alles van Trespass tot aan Seconds Out is erg mooiquote:Op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef Fixxxer het volgende:
Ik denk dat ik zo'n mazzelaar ben dan aangezien ik nog maar bar weinig van ze ken, voor zover ik weet. Die 1e cd is dus dé aanrader?
Haha ok dan heb ik toch het goeie album aangekliktquote:Op donderdag 30 september 2004 18:54 schreef fripper het volgende:
[..]
Nee , Selling England by the pound is dé aanrader.
Yep. Maar, zoals door anderen gezegd, Selling is zeker ook een goeie. Als ie binnen is (je download em? goed zo!), zoek daarna dan ook naar Trick en Wind. En Foxtrot voor naast Selling. Dan heb je een aardig idee waar Genesis voor staat.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef Fixxxer het volgende:
Ik denk dat ik zo'n mazzelaar ben dan aangezien ik nog maar bar weinig van ze ken, voor zover ik weet. Die 1e cd is dus dé aanrader?
en PG zegt in zn Moonclub video update ook dat Tony, Mike en Phil samen wat aan het uitproberen zijn, maar dat hij zelf voorlopig geen plannen heeft om iets met de oude Genesis-leden te doen.quote:The loss of hearing is "still the same," he says. "You can fool yourself into thinking its getting better because your body adjusts, your brain adjusts to it." Still, "If I get in a crowded room with a lot of people talking, it's a nightmare for me. But the actual being onstage and playing, that's not a problem. Or has not yet been a problem anyway."
Because of that, he's open to a reunion of Genesis, the progressive rock band he joined as a drummer and later led to pop success as lead singer. "I put my hand on my heart here: I don't know what we're doing," he says of the group he left in 1996. "I know we're going to get together to do some playing around, just to see how it feels. I know if we do anything with that, we won't be doing it until next year.
"I think we're going to make it very special and it won't be a tour. It will be selective shows in selective cities," he adds. "I don't want to get stuck back on the road with a band I already left 10 years ago. I love the guys and we all get on great, but I think it should be kept to something special."
Alsof Phil zich door Ray Wilson achter z'n drumkit zoulaten wegstoppen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:55 schreef knars het volgende:
Maar de stem van Phil is ook niet meer wat het geweest is. Phil als drummer en Ray Wilson op zang?
If only!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:46 schreef MuadDib het volgende:
Alsof Phil zich door Ray Wilson achter z'n drumkit zoulaten wegstoppen!
Ray Wilson? als ik een reunie wil zien dan wel in een echte lineup, niet zoals Queen enzo dat doet, dan kan je net zogoed naar een goeie coverband gaan..quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:55 schreef knars het volgende:
Maar de stem van Phil is ook niet meer wat het geweest is. Phil als drummer en Ray Wilson op zang?
Zoals ik het had begrepen hadden ze allemaal wel zin in een reunie. Alleen heeft iedereen zijn eigen ding, waardoor ze het niet goed kunnen inplannen. Misschien over een paar jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:45 schreef _Etter_ het volgende:
PG wil toch niet meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |