Werk jij met aeroplano's?quote:Op donderdag 30 september 2004 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
En verder......
Edit:
Uhhh... mijn vorige (laatste) post hoorde niet het Fok MC topic thuis vrees ik
Krijg je met 2 vensters open
twee monitorenquote:Op donderdag 30 september 2004 17:43 schreef Rietvaerder het volgende:
En verder......
Edit:
Uhhh... mijn vorige (laatste) post hoorde niet het Fok MC topic thuis vrees ik
Krijg je met 2 vensters open
idd, gewoon op reagerenquote:Ik heb weer 3 mailtjes weggestuurd...... met CV's
Hoorde van een vriend dat ze op Schiphol bij Menzies Cargo (afhandelingsbedrijf) ook nog fulltime mensen vragen...
Tja, Schiphol.... maar ja, ik acht de kans op werk op Rdam Airport best klein..... dan maar iets verder reizen (met OV, schijnt volledig vergoed te worden
Heb net de prijzen van die bakken gezien... toen dacht ik gelijk weer... "Laat maarquote:Op donderdag 30 september 2004 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
ja das kut hehquote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef ploderus het volgende:
[EDIT]
domme ikTis al laat.. Zit ik mezelf te quoten ipv te editten in verband met spelfout..
[/EDIT]
idd, zeker als je dan nog drie pogingen nodig hebt om de foute tweede post een beetje normaal bedrijpbaar te makenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
ja das kut heh![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:27 schreef ploderus het volgende:
[..]
idd, zeker als je dan nog drie pogingen nodig hebt om de foute tweede post een beetje normaal bedrijpbaar te maken![]()
Nou ja, ik ga nu lekker pitten! Slaap lekker allemaalquote:Op donderdag 30 september 2004 22:28 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is PPL?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:36 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder gaat als ie ooit nog eens een goed betaalde baan heeft zijn PPL vliegbrevetje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |