Nee, want voor mij geeft dat aan dat dit hele onderwerp niet in TRU thuis hoort.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:16 schreef Darksoulz het volgende:
Laat ons lekker aannames hebben Redux. Op aannames is immers het hele Truth forum gebaseerd en niet op keiharde feiten. Anders was het een wetenschapsforum geweest of een aktualiteiten forum.
Voor anderen zoals mij hoort het hier wel thuis omdat we de algemene verklaring niet of gedeeltelijk geloven. Daarom doen we ook aannames. En omdat we ook geen direct bewijs hebben is het in het Truth forum gezet. snappez vous?quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, want voor mij geeft dat aan dat dit hele onderwerp niet in TRU thuis hoort.
http://forum.fok.nl/topic/322177quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:08 schreef Redux het volgende:
[..]
Maar dat nuttig uitkomen is een argument wat 'believers' aandragen. Het aanvallen van afganistan is niet echt nuttig te noemen voor usa, wel?
Als je bv de andere 9/11 pentagon topics ziet, veel aannames waar de theorieen op gebaseerd zijn, zijn heel goed uit te leggen aan de hand van foto's of andere materialen dat de officiele lezing de waarheid is. Bv het wiel in het puin, de bewakingscamerabeelden. Veel van die zaken werden door believers overgenomen als bewijs dat hun theorie klopte, maar als je informatie over die zaken gaat opzoeken, blijkt dat de uitleg van de complottheorieen niet de juiste is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:06 schreef Darksoulz het volgende:
[..]
Voor anderen zoals mij hoort het hier wel thuis omdat we de algemene verklaring niet of gedeeltelijk geloven. Daarom doen we ook aannames. En omdat we ook geen direct bewijs hebben is het in het Truth forum gezet. snappez vous?
@ pseudo.........quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:08 schreef pseudo het volgende:
@Redux........
We weten inmiddels wel dat jij achter de officiële lezing staat.... bespaar je verder de moeite.
Dit topic is voor mensen die geloven dat het anders in elkaar zit.
Alle argumenten van jou, kunnen we ook zelf nalezen in het officiële onderzoek.
Wellicht zitten we er compleet naast. We proberen alleen wat dieper te graven. Dat doen we met aannames waarop we dan weer theorien baseren. Ik geloof heus wel dat er een vliegtuig in het pentagon is gecrashed. Ik sta er wel voor open dat het misschien wel een in scenario gezet iets was door de Amerikanen zelf. Er zijn genoeg redenen (lees aannames) voor te bedenken waarom ze dit zouden willen doen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Als je bv de andere 9/11 pentagon topics ziet, veel aannames waar de theorieen op gebaseerd zijn, zijn heel goed uit te leggen aan de hand van foto's of andere materialen dat de officiele lezing de waarheid is. Bv het wiel in het puin, de bewakingscamerabeelden. Veel van die zaken werden door believers overgenomen als bewijs dat hun theorie klopte, maar als je informatie over die zaken gaat opzoeken, blijkt dat de uitleg van de complottheorieen niet de juiste is.
quote:Who cares what you think?
, Air Force One, Jan. 14, 2005quote:It's important for people to know that I'm the president of everybody.
Vind je het niet opvallend stil rond Osama sinds 9/11 ? Zou hij bevredigd zijn, wat ook zijn motief mocht wezen ? Zijn land is ff platgebombardeerd en hijzelf wordt nu opgejaagd als groot wild ... Je zou toch verwachten dat hij nogmaals laat zien wie de "sterkste" is ? Een soort van wraak voor wat zijn land is aangedaan ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:43 schreef Darksoulz het volgende:
Ik ben erg benieuwd of er nog een terroristische aktie zal komen in the states.
-- Dubya offers a ludicrous answer to a serious question, interview with Michael A. Fletcher and Jim VandeHei of the Washington Post aboard Air Force One, Jan. 14, 2005quote:WASHINGTON POST: Why do you think bin Laden has not been caught?
DUBYA: Because he's hiding.
Eerlijk gezegd ben ik daar ook niet echt meer gerust in ...quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:43 schreef Darksoulz het volgende:
Ik ben erg benieuwd of er nog een terroristische aktie zal komen in ... ?
En niet te vergeten, het paspoort wat gevonden is van 1 van die 'kapers' die in het vliegtuig zat die het WTC inboorde. Helemaal intactquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:49 schreef UncleScorp het volgende:
Nog es verder over het Pentagon want daar is bewijsmateriaal : 1 wiel en ergens een stuk v/h landingsgestel, de rest is ... ? Verbrand, weggesmolten ? Ah ja, een andere mogelijkheid is er niet echt. Maar dan hebt ge toch langs de andere kant die foto's van het Pentagon waar ge die bureau's nog ziet staan enzo ?
Dat het Pentagon grotendeels is blijven rechtstaan wordt uitgelegd doordat het vliegtuig (toevallig) in het onlangs versterkte deel crashte, dat nu praktisch (toevallig) leegstond...
Maar toch ... als die ganse Boeing tot as gereduceerd is, wat eigenlijk logisch (hé logica !) is met zo'n hoeveelheid kerosine, vind ik het toch raar dat er in die zijvleugel zo weinig schade of zelfs rookschade te zien is. Voor de rest is wel de ganse Boeing verdwenen, op dat wiel na ... zelfs geen passagiersstoel te zien ofzo.
En WTC7 ? Zijn we daar al uit ? ^^![]()
Wist ik niet, maar het zal vast wel zo zijn. Ja dat paspoort, helemaal intact. Zeker puur gelukquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ja, er werd toch gezegd dat die ganse familie na 9/11 netjes het land uitbegeleid zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |