abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2004 @ 14:52:32 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22307858
Nav een discussie in een ander topic, dus de vraag 'Wanneer is een ex een ex?'

Is daar een gestelde tijdsduur voor?
Is het uberhaupt meetbaar?
Heeft het te maken met hoe lang je er over doet om er weer overheen te komen?
Of is het juist andersom, des te langer de relatie/verkering des te langer het duurt om eroverheen te komen?

Heeft iemand met verdriet na een relatie van 5 jaar meer recht om te rouwen dan iemand met verdriet na een relatie van 2 maanden?
pi_22307904
nee
nee
nee
Of is het juist andersom, des te langer de relatie/verkering des te langer het duurt om eroverheen te komen?
denk het wel..

Heeft iemand met verdriet na een relatie van 5 jaar meer recht om te rouwen dan iemand met verdriet na een relatie van 2 maanden?
denk het wel.. je kent elkaar beter en je hebt meer met elkaar beleefd..

je bent pas een ex als 1 van de 2 echt nix meer met die persoon wil
Dit keer zonder signature
pi_22307914
das toch gewoon persoonlijk

ik zelf zou zeggen dat na enkele jaren je meer hebt om verdriet over te hebben dan na
twee maandjes maar ja...

misschien denken anderen daar anders over en wie ben ik om te zeggen dat dat gelul is bijv?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22307923
Wanneer een ex een ex-ex is is betekent dat automatisch dat een ex een extra ex is geworden

Mijn huisgenote had haar eigen idee erover. Een echte ex vond zij iemand met wie ze had samengewoond en samen geleefd. Al het andere was een iemand met wie ze een relatie had. Op zich kan ik dat standpunt begrijpen maar daar is evenveel voor te zeggen als voor het tegendeel.

Een ex is enkel een betiteling van het belang van een relatie voor jou zelf. Hoe anderen jouw relatie echter zien is wat anders.

Ik vind zo ongeveer dat een ex pas een ex is als je echt lief en leed hebt gedeeld voor een geruime tijd (dus sowieso langer dan 6 maanden) zodat je echt een heel intieme band hebt kunnen ontwikkelen. Feit is dat de eerste maanden van verliefdheid weliswaar je basis maken en heel snel voorbijgaan en genieten zijn, maar dat je de band van houden van pas na deze tijd gaat ontwikkelen. Dit komt omdat je niet meer wordt ''verblind' door verliefdheid en de ander zal moeten accepteren inclusief minpunten en ook geconfronteerd wordt met jezelf.

Dus zou het hele woord ex niet onlosmakelijk verbonden dienen te worden aan houden van dan?

Ik vind het moeilijk te zeggen...

[ Bericht 43% gewijzigd door Tranceptor op 30-09-2004 15:02:10 ]
  donderdag 30 september 2004 @ 14:55:34 #5
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_22307931
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Nav een discussie in een ander topic, dus de vraag 'Wanneer is een ex een ex?'
Als het uit is lijkt mij.
quote:
Wat wil je meten dan?
quote:
Nee, uit is uit dus ex is ex.
quote:

Ook beide nee.

Maar dit is mijn mening. Ik denk dat er zat anderen zien die er anders over denken.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_22307939
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
Wanneer een ex een ex-ex is is betekent dat automatisch dat een ex een extra ex is geworden.
Dit keer zonder signature
  donderdag 30 september 2004 @ 14:56:50 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22307961
Een ex is een ex als een relatie eindigt. Het rouwrecht hangt imo niet samen met de tijdsduur.
Ik ben wel eens echt kapot (in de context, dan hè) geweest van het einde van een relatie die slechts drie maanden duurde. En geloof me dat ik vond dat ik daar recht op had.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 september 2004 @ 14:57:05 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22307967
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef DarkElf het volgende:
das toch gewoon persoonlijk
Eens...
En ik ben ook zeker voorstander van de stelling dat geen enkel verdriet te vergelijken is.

Maar... ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het soms even slikken is, als jij bezig bent om weer op te krabbelen na een relatie van een x-aantal jaar en er komt een 17-jarig huppeltrutje langs met de verhalen over haar vriendje die zijn scooter niet uit wilde lenen en nu is het uit...

Maar goed, daar kan dat 17-jarige grietje dan nog wel heel erg veel verdriet over hebben...
  donderdag 30 september 2004 @ 14:58:55 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22308011
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:57 schreef Brighteyes het volgende:

Maar goed, daar kan dat 17-jarige grietje dan nog wel heel erg veel verdriet over hebben...
Daarom...
pi_22308015
Het ligt aan de intensiteit.
Je kan maanden met iemand omgaan en toch minder intens een en ander beleefd hebben dan met die ander met wie je slechts 4 weken om ging.

Ik ben verdrietiger geweest om een relatie die qua tijd weinig voorstelde dan om een die dat wel deed, qua tijd dus

Maaaaaaaaaaaar als ik over mijn ex spreek dan is het altijd een ex (ik heb er dus 3 ) waarmee ik langer dan een jaar verkeerd heb.

Aan de anderen refereer ik niet als ex, maar als "iemand met wie ik wat gehad heb ooit" ...subtiel verschil voor mij
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_22308119
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:52 schreef Brighteyes het volgende:

Tijdsduur maakt niet uit.
En hoe iemand 'rouwt' is ook verschillend.
Er staat geen tijd, intensie of manier voor.

Wel een bepaalde tijd.. je merkt op den duur dat de scherpe kantjes ervan af gaan.
Het 'uitmaken' en dit op een goeie manier doen is daarbij wel van groot belang.

Na een relatie van 16 jaar had ik veel minder moeite (eigenlijk was ik blij) om over die man heen te komen, dan toen het uit ging met een vriend na een veel kortere periode.

Ik vind trouwens de term 'ex' negatief klinken, jullie ook?
  donderdag 30 september 2004 @ 15:04:01 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22308128
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef milagro het volgende:
Aan de anderen refereer ik niet als ex, maar als "iemand met wie ik wat gehad heb ooit" ...subtiel verschil voor mij
Ja, idd. Scharrel is de term die ik regelmatig gebruik.

Ik denk overigens wel dat het een soort van leeftijdsgebonden is, in die zin dat iemand van 30 een 'iets' van 3 maanden idd een 'iets' noemt, terwijl 3 maanden voor iemand van 16-17 al heel wat meer is.
Maar dat is denk ik een natuurlijk soort relativering die men met de jaren over zich heen krijgt.
  donderdag 30 september 2004 @ 15:05:00 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22308151
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Ja, er hangt idd wel een 'bad karma' om het woord 'ex' heen. Vaak omdat het overgrote deel van de relaties met exen niet echt meer rooskleurig te noemen is.
  donderdag 30 september 2004 @ 15:05:36 #14
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_22308170
ex=

als jij gedumpt wordt of als je zelf iemand dumpt. of wat voor manier je dan ook uit elkaar bent gegaan simple
pi_22308211
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:03 schreef Bluezz het volgende:

Aangezien de meeste relaties vaak niet eindigen in een vriendschap is het negatieve karakter van "ex" volgens mij wel enigzins terecht.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_22308249
ik heb 1 ex, en voor de rest heb ik scharrels gehad die ik niet de moeite waard vind om het predikaat ex mee te geven

sommige mensen noemen alles wat langer dan twee dagen duurde een ex,

tsjah it's all in the eye of the beholder he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22308291
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, idd. Scharrel is de term die ik regelmatig gebruik.

Ik denk overigens wel dat het een soort van leeftijdsgebonden is, in die zin dat iemand van 30 een 'iets' van 3 maanden idd een 'iets' noemt, terwijl 3 maanden voor iemand van 16-17 al heel wat meer is.
Maar dat is denk ik een natuurlijk soort relativering die men met de jaren over zich heen krijgt.
nou, als ik voor mezelf spreek, ben ik meer geoefend in omgaan met verdriet om een verloren liefde.

de eerste keer dacht ik dat ik doodging en duurde het relatief lang voordat ik er echt overheen was.

later wist ik dat "hier kom ik nooit meer over heen" uiteindelijk onzin was, en gaf ik me meer over aan het verdriet (laat maar komen!!!!!!! ) en juist door dat te doen ging het sneller beter
pi_22308348
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:07 schreef thoth het volgende:

[..]

Aangezien de meeste relaties vaak niet eindigen in een vriendschap is het negatieve karakter van "ex" volgens mij wel enigzins terecht.
tja in mijn geval zie ik al die exen nog (behalve 1, maar dat is geen keuze) en dientengevolge heeft het geen negatieve klank voor mij.

maar ik refereer dan irl nooit naar hen als mijn ex, maar als 1 van mijn vrienden.
  donderdag 30 september 2004 @ 15:15:07 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22308362
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:11 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, als ik voor mezelf spreek, ben ik meer geoefend in omgaan met verdriet om een verloren liefde.

de eerste keer dacht ik dat ik doodging en duurde het relatief lang voordat ik er echt overheen was.

later wist ik dat "hier kom ik nooit meer over heen" uiteindelijk onzin was, en gaf ik me meer over aan het verdriet (laat maar komen!!!!!!! ) en juist door dat te doen ging het sneller beter
Dat bedoel ik dus met die natuurlijke relativering. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat dat mee komt met de ervaring die je op bouwt in de loop der jaren.
Vroeger was iets na 3 maanden al dramatisch vreselijk afschuwelijk erg en nu denk je 'ach, het was leuk voor even'...

Maar... dat neem niet weg dat je zomaar in het wilde weg dan het verdriet van iemand kan gaan bagatelliseren, zo van 'wacht maar... later als je groot bent zal je in zien dat...'.
pi_22308521
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:14 schreef milagro het volgende:
tja in mijn geval zie ik al die exen nog (behalve 1, maar dat is geen keuze) en dientengevolge heeft het geen negatieve klank voor mij.

maar ik refereer dan irl nooit naar hen als mijn ex, maar als 1 van mijn vrienden.
In dat geval verandert "mijn vriend(in)" in "een vriend(in)".

Er is nog wel sprake van een ex-vriend maar hij is dan een vriend geworden
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_22308576
Precies, dat verdriet was gewoon echt verdriet.
In sommige gevallen kan ik het nu nog "voelen", zeg maar, als ik er aan denk.

Alleen was ook toen een schop onder mijn hol niet verkeerd , hoor, na maandenlang getreur, en dat kwam er gelukkig ook.
Maar een schop onder de derriere betekent niet dat je het verdriet niet serieus neemt, integendeel, je weet juist vaak precies wat het is.

Maar dat terzijde.

Ik beleef nu het verdriet niet anders dan toen ik jong was, alleen weet ik nu dat er licht aan het einde vd tunnel is en kan dus met dat verdriet beter omgaan.
pi_22308867
Jonge mensen die dramatisch doen moeten geen begrip krijgen maar een flinke schop onder hun hol en dan zeker na 1/2 weken.

Dat verdriet was geen echt verdriet, dat was drama dat de wereld verging zonder te begrijpen wat dat uberhaupt betekent. Het was acteerwerk avant la lettre.
pi_22309110
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:55 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Als het uit is lijkt mij.
Mee eens
quote:
Wat wil je meten dan?
[..]

Nee, uit is uit dus ex is ex.
juist
quote:
[..]

Ook beide nee.

Maar dit is mijn mening. Ik denk dat er zat anderen zien die er anders over denken.
Denk dat iedereen op zijn /haar eigen manier verdriet mag hebben, niemand beslist daar over.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_22309285
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:36 schreef Tranceptor het volgende:

Dat verdriet was geen echt verdriet, dat was drama dat de wereld verging zonder te begrijpen wat dat uberhaupt betekent. Het was acteerwerk avant la lettre.
mensen die niet meer hebben meegemaakt dan dat kunnen soms een overweldigend gevoel van verdriet hebben, tis niet aan anderen om dat teniet te doen vind ik

wat niet wil zeggen dat je niet je bedenkingen erbij mag hebben natuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 30 september 2004 @ 15:56:32 #25
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_22309331
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef Ericjuh het volgende:

je bent pas een ex als 1 van de 2 echt nix meer met die persoon wil
That's it.
Of het handig is, is een tweede...
pi_22310023
Wanneer iemand een ex is? Geen idee, officieel gewoon als het uit is, punt. Maar bij mij kijk ik gewoon naar hoe ik met ze om ga. Negatief wordt ex, positief wordt gewoon vriendschappelijk. Eén jongen is een vriend, de ander een ex.
pi_22310027
quote:
Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef milagro het volgende:
Het ligt aan de intensiteit.
Je kan maanden met iemand omgaan en toch minder intens een en ander beleefd hebben dan met die ander met wie je slechts 4 weken om ging.

Ik ben verdrietiger geweest om een relatie die qua tijd weinig voorstelde dan om een die dat wel deed, qua tijd dus

Ben ik het helemaal mee eens. Een van mij exen en ik hebben een keer na twee maanden gezegd dat we van elkkar hielden. En de relatie duurde daarna ook nog wel even. Dat was zo een intens gevoel, dat ik daar wel wat tijd aan heb besteed om overheen te komen. En bij de ander was ik na een relatie van drie jaar na twee maanden wel klaar met die gozer. Het is helemaal hoe iemand zich in een relatie voelde en alles beleefde.......
pi_22310064
Of je iemand een ex noemt ligt denk ik helemaal bij je gevoel wat je voor diegene had. De tijdsduur kan dat gevoel alleen maar versterken.

Persoonlijk vind ik de term 'scharrel' niks. In mijn oren klinkt dat hetzelfde als 'neukertje' en juist dát vind ik negatief (tenzij je beiden weet dat het daarvoor doet, maar dan kun je imo ook niet echt van een ex spreken). Al zou ik niet zo snel een andere term weten voor die 'doelgroep'.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_22310207
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:25 schreef Blinky het volgende:
Of je iemand een ex noemt ligt denk ik helemaal bij je gevoel wat je voor diegene had. De tijdsduur kan dat gevoel alleen maar versterken.

Persoonlijk vind ik de term 'scharrel' niks. In mijn oren klinkt dat hetzelfde als 'neukertje' en juist dát vind ik negatief (tenzij je beiden weet dat het daarvoor doet, maar dan kun je imo ook niet echt van een ex spreken). Al zou ik niet zo snel een andere term weten voor die 'doelgroep'.
uuuh we noemen ze stampertjes of douwertjes

de scharrels kan ik eigenlijk nog nauwelijks herinneren, als het meezit weet ik de voornaam nog
pi_22310291
Scharrels zijn voor mij net zo anoniem als de echte scharrelkippen in de ren.
  donderdag 30 september 2004 @ 16:38:26 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22310364
Stampertjes of Douwertjes... Gaan gewoon op het lijstje hier....

Nee hoor, op zich heeft dat iets heel denigrerends, zelfs als je beide weet met welke insteek je iets doet.

Meestal is het gewoon iemand waarmee je 'iets' hebt (gehad).
pi_22310465
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:38 schreef Brighteyes het volgende:
Meestal is het gewoon iemand waarmee je 'iets' hebt (gehad).
Dat vind ik een betere term inderdaad. Die ga ik onthouden
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_22310473
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:31 schreef milagro het volgende:

[..]

uuuh we noemen ze stampertjes of douwertjes
pi_22310500
'Heb je een relatie?'
'Nee, ik heb een Stampertje'
  donderdag 30 september 2004 @ 16:45:45 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22310544
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:43 schreef Blinky het volgende:
'Heb je een relatie?'
'Nee, ik heb een Stampertje'

Vind het spontaan jammer dat ik hem 'even' niet kan gebruiken...
  donderdag 30 september 2004 @ 16:46:44 #36
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22310569
Toch gewoon als het uit is Dus direct nadat jij of zij of wij het hebben uitgemaakt?
Het helpt geen nut!
pi_22310625
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef Escape2Dawn het volgende:
Toch gewoon als het uit is Dus direct nadat jij of zij of wij het hebben uitgemaakt?
Nou, iemand met wie ik 2 weken of zo wat gehad hebt noem ik dus geen ex, maar iemand met wie ik 2 weken wat (sex meestal vooral) gehad heb.
  donderdag 30 september 2004 @ 16:53:38 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22310729
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:49 schreef milagro het volgende:

Nou, iemand met wie ik 2 weken of zo wat gehad hebt noem ik dus geen ex, maar iemand met wie ik 2 weken wat (sex meestal vooral) gehad heb.
Ja, maar die noemde je tijdens die twee weken dus toch ook niet 'je vriend' maar je stampertje/douwertje oid? Je kan imo pas van een ex spreken als je daarvoor van je vriend(in) sprak.
pi_22310812
quote:
Op donderdag 30 september 2004 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar die noemde je tijdens die twee weken dus toch ook niet 'je vriend' maar je stampertje/douwertje oid? Je kan imo pas van een ex spreken als je daarvoor van je vriend(in) sprak.
Nou, soms wel, hoor, dan was ik al weken verliefd, en dan eindelijk "had ik hem"... mijn vriend was het dan.

Alleen duurde het maar 2 weken (hij bleek een lul, of ik een trut) en dan noem ik het later dus niet een ex, maar, daar gaan we weer, iemand met wie ik wat gehad heb

En om die heren heb ik dan ook best wel verdriet gehad, ook al duurde het maar een week of 2
Net zoals om mijn allereerste vakantievriendje
Alleen duurde dat verdriet geen maanden, maar het was wel degelijk echt verdriet.
pi_22311044
Euhm nou een ex is een ex als... euhm dat verschilt per keer per persoon..
Ik vind het nogal bekrompen dat je wereld alleen mag vergaan als je zes maanden verkering hebt gehad. Sommigen maken in een week nou eenmaal meer mee dan een ander in zes maanden. Ik refereer aan mijn exvriendinnetjes doorgaans als ïk had ooit een vriendinnetje die...". en als ik ze tegenkom en er iemand naar vraagt wie dat was dan is het "een exvriendinnetje".
  donderdag 30 september 2004 @ 17:16:55 #41
76339 woeshie
Let your mind go
pi_22311241
- relatie van 4 jaar : heb 'm ongelofelijk graag gezien, maar op het einde zag ik hem meer als een broer dan als een lief, dus uitgemaakt .. Niet lang van afgezien (paar maandjes, en dat was vooral uit schuldgevoel dan)

- relatie van 8 maand : hij heeft 't uitgemaakt .. Ik heb er 1,5 jaar (!) van afgezien
pi_22311276
als je ermee geneukt hebt...
pi_22311304
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
shit... hoeveel heb ik er dan?

ik ga er eens voor zitten
pi_22311329
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:20 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ga er eens voor zitten
Hangtietsletje
pi_22311340
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:21 schreef EmmYKuHh het volgende:

[..]

Hangtietsletje
pi_22311354
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
Kut.. ik heb exen waarvan ik de neem niet eens weet
  donderdag 30 september 2004 @ 17:23:19 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22311368
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:20 schreef milagro het volgende:
Haal de calculator maar uit de kast voor me...

Nee, neuken is bij mij niet de maatstaf voor de titel ex.
Ik moet er toch wel meer dan enkel het bed mee hebben gedeeld.
pi_22311370
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:22 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Is het nog normaal in deze wereld?
pi_22311427
quote:

[..]

Ik heb exen waarvan ik niet eens meer wist dat het exen waren.
Echt compleet geen indruk gemaakt dus
  donderdag 30 september 2004 @ 17:29:14 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22311472
quote:
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:26 schreef milagro het volgende:
*kuch* Beetje genant, maar het moet maar even dan...
Frenkie... dit is Milagro, Milagro... dit is Frenkie...

pi_22311496
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Zeg, toen zat Frenkie nog tussen de spijltjes, hoor
pi_22311499
quote:

Ik kan me wel herrinneren dat de oudste ooit toentertijd 36 was.. ik denk niet dat Milagro dat haalt
  donderdag 30 september 2004 @ 17:32:47 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22311539
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:30 schreef milagro het volgende:

Zeg, toen zat Frenkie nog tussen de spijltjes, hoor
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:30 schreef Frenkie het volgende:
Ik kan me wel herrinneren dat de oudste ooit toentertijd 36 was.. ik denk niet dat Milagro dat haalt

Het wordt steeds grappiger, met mijn zieke geest dan.
pi_22311548
quote:

[..]

[..]

Frenkie, does the neem ring any bells?
pi_22311581
Wij waren elkaar ook absoluut niet vergeten, hadden wij ooit... etc , Frenkie

Bevestigen! NU!
pi_22311602
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:34 schreef milagro het volgende:
Wij waren elkaar ook absoluut niet vergeten, hadden wij ooit... etc , Frenkie

Bevestigen! NU!
Ik denk dat ik een onuitwisbare indruk had achtergelaten
En jij had mij vast ook wel iets kunnen leren
pi_22311658
Zo ik ga boodschappen halen, als ik een ex tegenkom laat ik het weten
  donderdag 30 september 2004 @ 17:39:04 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22311672
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:38 schreef milagro het volgende:
Zo ik ga boodschappen halen, als ik een ex tegenkom laat ik het weten
En opeens brandt die Axe reclame op mijn netvlies...
pi_22311709
Kan het weer on-topic, dit staaltje overacting is nu ten einde...
pi_22311730
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:40 schreef Tranceptor het volgende:
Kan het weer on-topic, dit staaltje overacting is nu ten einde...
Het was on topic
pi_22311791
Ik noem iemand een ex als ik de relatie serieus vond. Ik heb een aantal keer met jongens gezoend waar ik verder niets mee gehad heb, die ga ik geen exen noemen. De twee 'verkeringen' van 1 week en 3 weken echter wel Ik had er niet veel verdriet over toen het uit ging.
  Moderator donderdag 30 september 2004 @ 17:45:56 #62
18653 crew  D.
pi_22311850
een ex is een ex de relatie voorbij is
pi_22311860
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Het was on topic
Op het feit na dat jullie geen exen na zijn, tuurlijk...voor jou wel.
  Moderator donderdag 30 september 2004 @ 17:46:56 #64
18653 crew  D.
pi_22311875
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:44 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik noem iemand een ex als ik de relatie serieus vond. Ik heb een aantal keer met jongens gezoend waar ik verder niets mee gehad heb, die ga ik geen exen noemen. De twee 'verkeringen' van 1 week en 3 weken echter wel Ik had er niet veel verdriet over toen het uit ging.
zoenen noem ik dan ook geen relatie
pi_22311884
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:44 schreef Black_Tulip het volgende:
De twee 'verkeringen' van 1 week en 3 weken echter wel Ik had er niet veel verdriet over toen het uit ging.
Dat moet inderdaad ontzettend serieus geweest zijn als het maar liefst 3 weken duurde. Als je er over wilt praten kun je altijd terecht hoor, dat weet je toch?
  Moderator donderdag 30 september 2004 @ 17:50:12 #66
18653 crew  D.
pi_22311943
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:47 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat moet inderdaad ontzettend serieus geweest zijn als het maar liefst 3 weken duurde. Als je er over wilt praten kun je altijd terecht hoor, dat weet je toch?
kan heel erg zijn, zijn ze al afgelopen voor ze goed en wel begonnen zijn. Wellicht nog niet eens sex gehad
pi_22318728
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:46 schreef D.Rose het volgende:

[..]

zoenen noem ik dan ook geen relatie
Ik ook niet... Als het slechts bij rotzooien blijft, that is... Bij die verkeringen was ik verliefd en wilde ik er een serieuze relatie van maken. Beide pogingen mislukten
pi_22318882
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:47 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Tsja, hoe serieus het echt was, bleek wel uit het feit dat meneer het geen relatie wilde noemen

Gelukkig kreeg ik niet lang nadat hij tijdens een telefoongesprek na een vraag van mij en een stilte van hem ophing verkering met mijn vriend waar ik nu bijna 7 maanden mee heb So thanks, but no thanks
pi_22318911
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:50 schreef D.Rose het volgende:

[..]
kan heel erg zijn, zijn ze al afgelopen voor ze goed en wel begonnen zijn. Wellicht nog niet eens sex gehad
Uh. Nee. Inderdaad niet.
pi_22325185
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:09 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Tsja, hoe serieus het echt was, bleek wel uit het feit dat meneer het geen relatie wilde noemen

Gelukkig kreeg ik niet lang nadat hij tijdens een telefoongesprek na een vraag van mij en een stilte van hem ophing verkering met mijn vriend waar ik nu bijna 7 maanden mee heb So thanks, but no thanks
Eind goed al goed

maar een ex is het in mijn ogen niet, dan heb ik wel ontstellend veel exen
pi_22325267
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 08:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Eind goed al goed

maar een ex is het in mijn ogen niet, dan heb ik wel ontstellend veel exen
Het is maar net wat je een ex noemt En dat verschilt per persoon
pi_22325272
Een ex is een ex is een ex.

Zou het kunnen zijn dat vrouwen liever niet teveel exen willen hebben en daarom zoveel verschillende benoemingen hebben? Het is makkelijker om te zeggen ik heb maar drie exen en tussen haakjes: 184 vrienden met wie ik ooit iets gehad heb.
Wolla Billa Halala.
pi_22325283
Ik heb liever ook niet dat alles waar je een beetje mee aankloot voor korte tijd een ex is, dan voel ik me zo'n slettebak ...
pi_22325297
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 08:47 schreef Callas het volgende:
Een ex is een ex is een ex.

Zou het kunnen zijn dat vrouwen liever niet teveel exen willen hebben en daarom zoveel verschillende benoemingen hebben? Het is makkelijker om te zeggen ik heb maar drie exen en tussen haakjes: 184 vrienden met wie ik ooit iets gehad heb.
wat een onzin.
het is gewoon zo dat iemand die waar je 3 keer mee in bed gelegen hebt over een periode van amper 2 weken geen ex noemt.

als je je schaamt voor je drukke sexleven zwijg je toch gewoon over die 184 neukertjes?
waarom dan moeilijk doen en er namen voor verzinnen?
pi_22325362
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 08:50 schreef milagro het volgende:

[..]

wat een onzin.
het is gewoon zo dat iemand die waar je 3 keer mee in bed gelegen hebt over een periode van amper 2 weken geen ex noemt.

als je je schaamt voor je drukke sexleven zwijg je toch gewoon over die 184 neukertjes?
* Tranceptor is het roerend met Milagro eens

Neukertjes zijn geen exen...
pi_22325377
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 08:50 schreef milagro het volgende:

[..]

wat een onzin.
Behalve wanneer je stapelgek op die persoon bent geweest. Dan wordt het ineens een ex.
quote:
Maar voor jezelf benoem je het wel en dan heb je bijvoorbeeld maar twee exen.
Wolla Billa Halala.
pi_22325402
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:00 schreef Callas het volgende:

[..]

Behalve wanneer je stapelgek op die persoon bent geweest. Dan wordt het ineens een ex.
[..]

Maar voor jezelf benoem je het wel en dan heb je bijvoorbeeld maar twee exen.
Heeft toch niets met schamen te maken voor ?

Een ex is voor mij iemand waarmee ik serieuze plannen had omdat ik serieuze gevoelens voor hem had.

Die neukertjes konden me verder aan me reet roesten (of liever niet eigenlijk, neuken en opzouten).
Van de meesten weet ik de naam amper nog dus waarom zou ik ze dan in godsnaam een ex willen noemen?
pi_22325486
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Heeft toch niets met schamen te maken voor ?

Een ex is voor mij iemand waarmee ik serieuze plannen had omdat ik serieuze gevoelens voor hem had.

Die neukertjes konden me verder aan me reet roesten (of liever niet eigenlijk, neuken en opzouten).
Van de meesten weet ik de naam amper nog dus waarom zou ik ze dan in godsnaam een ex willen noemen?
Dat zeg ik toch in mijn vorige post? Het heeft simpelweg met je eigen gevoel te maken en er hangt geen tijdsduur aan wat betreft de heftigheid. Een ex is een ex wanneer je er zelf overheen bent.

Wat ik verder nog zei is dat wel heel veel vrouwen, wanneer er naar gevraagd wordt, hun aantal exen reduceren. Wanneer opnieuw verliefd dan lijken zowat alle exen ineens niet zo bijzonder meer en het schijnt beter te staan op een liefdescv.
Wolla Billa Halala.
pi_22325528
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:13 schreef Callas het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch in mijn vorige post? Het heeft simpelweg met je eigen gevoel te maken en er hangt geen tijdsduur aan wat betreft de heftigheid. Een ex is een ex wanneer je er zelf overheen bent.

Wat ik verder nog zei is dat wel heel veel vrouwen, wanneer er naar gevraagd wordt, hun aantal exen reduceren. Wanneer opnieuw verliefd dan lijken zowat alle exen ineens niet zo bijzonder meer en het schijnt beter te staan op een liefdescv.
en aan wie ligt dat?

omdat mannen vaak een dame met een druk sexleven een sloerie noemen.
een vent met een druk sexleven is de bink in een suf topic over maagdelijkheid en 21 jaar.

sommige meisjes zijn dus gevoelig voor die veroordeling van domme mannen en zwijgen dan dus liever over hun veroveringen.
pi_22325645
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:15 schreef milagro het volgende:

[..]

en aan wie ligt dat?

een vent met een druk sexleven is de bink in een suf topic over maagdelijkheid en 21 jaar.

sommige meisjes zijn dus gevoelig voor die veroordeling van domme mannen en zwijgen dan dus liever over hun veroveringen.
Ja klopt en dat ik vind ik nu wel leuk van wat ouder worden, een volwassen man wenst geen maagd zonder verleden. Ik bedenk me trouwens ineens dat ik die voorheen zo onvermijdelijke vraag (waar ik ook wel eens wat exen heb weggelaten) zelfs nog niet eens gehad heb.
Wolla Billa Halala.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 09:29:48 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22325701
neukertjes zijn ex-neukertjes
exen zijn exen als exen met exen gaan
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_22325737
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:25 schreef Callas het volgende:

[..]

Ja klopt en dat ik vind ik nu wel leuk van wat ouder worden, een volwassen man wenst geen maagd zonder verleden. Ik bedenk me trouwens ineens dat ik die voorheen zo onvermijdelijke vraag (waar ik ook wel eens wat exen heb weggelaten) zelfs nog niet eens gehad heb.
ik snap eigenlijk die interesse niet voor het aantal exen en/of neukerdjes van je vriend.
ik vraag daar nooit naar eigenlijk
pi_22325760
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ik snap eigenlijk die interesse niet voor het aantal exen en/of neukerdjes van je vriend.
ik vraag daar nooit naar eigenlijk
Ik heb er andersom ook niet naar gevraagd eigenlijk. Grappig.
Wolla Billa Halala.
pi_22326043
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:15 schreef milagro het volgende:

[..]

en aan wie ligt dat?

Wat een onzin, twintig jaar terug misschien! Tegenwoordig noemen we een dame met een druk sexleven geen sloerie meer, althans ik niet en niemand die ik ken doet dat. Ze heeft gewoon dr shit goed voor elkaar dan

Bovendien is in mijn ogen iemand die iedere week een ander moet hebben en op een ander verliefd is nogal emotioneel instabiel, maar geen sloerie. Ze moet het lekker zelf weten zolang ze er duidelijk over is en niet moedwillig mensen kwetst.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:02:01 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22326084
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wat een onzin, twintig jaar terug misschien! Tegenwoordig noemen we een dame met een druk sexleven geen sloerie meer, althans ik niet en niemand die ik ken doet dat.
Kijk voor de lol eens wat topics in R&P of Seksualiteit door... Zal je verbazen hoeveel mensen hier het principe nog huldigen van den losbandige vrouw .
pi_22326097
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wat een onzin, twintig jaar terug misschien! Tegenwoordig noemen we een dame met een druk sexleven geen sloerie meer, althans ik niet en niemand die ik ken doet dat. Ze heeft gewoon dr shit goed voor elkaar dan

Bovendien is in mijn ogen iemand die iedere week een ander moet hebben en op een ander verliefd is nogal emotioneel instabiel, maar geen sloerie. Ze moet het lekker zelf weten zolang ze er duidelijk over is en niet moedwillig mensen kwetst.
Sloerie of instabiel.
Allebei onzin.
pi_22326113
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kijk voor de lol eens wat topics in R&P of Seksualiteit door... Zal je verbazen hoeveel mensen hier het principe nog huldigen van den losbandige vrouw .
inderdaad
pi_22326166
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die mensen moeten eens wat kritischer kijken naar hun eigen leven en zich minder focussen op wat een ander allemaal niet mogen van hen, al zullen ze nooit expliciet zeggen dat een ander iets niet mag

Ik vind iemand die iedere week HELEMAAL GEK is van een ander ongeloofwaardig en labiel overkomen, anders is het in mijn ogen niet.
pi_22326195
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:06 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Die mensen moeten eens wat kritischer kijken naar hun eigen leven en zich minder focussen op wat een ander allemaal niet mogen van hen, al zullen ze nooit expliciet zeggen dat een ander iets niet mag

Ik vind iemand die iedere week HELEMAAL GEK is van een ander ongeloofwaardig en labiel overkomen, anders is het in mijn ogen niet.
ja als je het zo brengt...misschien wel

maar als iemand iedere week met een ander sex heeft dan heeft dat weinig met labiel te maken
pi_22326223
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:08 schreef milagro het volgende:

[..]

ja als je het zo brengt...misschien wel

maar als iemand iedere week met een ander sex heeft dan heeft dat weinig met labiel te maken
Maar dan is het wel vaak dat je iets zoekt dat je in vluchtige sex niet gaat vinden...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:15:03 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22326273
quote:

[..]

Lees nou nog eens goed wat je hier schreef?
Eerst zeg je een soort van 'leven en laten leven'. En daarna ga je keihard zitten vertellen dat als iemand zus en zo doet dat jij dat ongeloofwaardig en labiel vind...
pi_22326283
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:11 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Maar dan is het wel vaak dat je iets zoekt dat je in vluchtige sex niet gaat vinden...
Nee hoor.
Je zoekt dan ws juist iets heel erg NIET : gezeik en geclaim

Zijn meestal ook maar periodes, denk ik, gewoon effe lekker een poosje beesten,
Na verloop van tijd ben je dan weer uitgebeest.
pi_22326287
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lees nou nog eens goed wat je hier schreef?
Eerst zeg je een soort van 'leven en laten leven'. En daarna ga je keihard zitten vertellen dat als iemand zus en zo doet dat jij dat ongeloofwaardig en labiel vind...
Dat heb je goed opgemerkt

Het is ook leven en laten leven, maar daarom kun je er nog wel een mening over hebben. Ik verbied het een ander niet, ik vind er het mijne van.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:17:11 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22326300
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat heb je goed opgemerkt

Het is ook leven en laten leven, maar daarom kun je er nog wel een mening over hebben. Ik verbied het een ander niet, ik vind er het mijne van.
quote:
al zullen ze nooit expliciet zeggen dat een ander iets niet mag
Sorry, ik kan het niet laten en snap ook wel wat je bedoeld hoor...
pi_22326313
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee hoor.
Je zoekt dan ws juist iets heel erg NIET : gezeik en geclaim

Zijn meestal ook maar periodes, denk ik, gewoon effe lekker een poosje beesten,
Na verloop van tijd ben je dan weer uitgebeest.
Als je dat vooral niet zocht kon je ook zonder de sex. Het gaat om aandacht, om het gevoel geliefd te worden en het onvermogen daar zelf consequenties aan te geven. Je wilt namelijk helemaal geen relatiegezanik... het komt ook vaak voort uit relaties die heel erg te vast waren, beklemmend en verstikkend.

Sommige mensen blijven beesten
pi_22326374
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:18 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als je dat vooral niet zocht kon je ook zonder de sex. Het gaat om aandacht, om het gevoel geliefd te worden en het onvermogen daar zelf consequenties aan te geven. Je wilt namelijk helemaal geen relatiegezanik... het komt ook vaak voort uit relaties die heel erg te vast waren, beklemmend en verstikkend.

Sommige mensen blijven beesten
Mooi dat jij altijd zo goed weet waarom anderen dingen doen

ALs ik voor mezelf en wat vrienden spreek is het gewoon behoefte aan geile sex zonder verplichtingen.

Als je geen relatie hebt, mag je toch nog wel sex hebben zo op zijn tijd
Zit weinig achter verder, hoor, gewoon gezonde behoefte.
pi_22326428
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Mooi dat jij altijd zo goed weet waarom anderen dingen doen

ALs ik voor mezelf en wat vrienden spreek is het gewoon behoefte aan geile sex zonder verplichtingen.

Als je geen relatie hebt, mag je toch nog wel sex hebben zo op zijn tijd
Zit weinig achter verder, hoor, gewoon gezonde behoefte.
Mooi is dat he

Ja behoefte aan geile sex waar niets achter zit, beetje naief om dat te denken...

Ik heb nix tegen mensen die sex hebben op zn tijd zonder verplichtingen, mijn probleem niet. Maar het is zo naief om te denken dat het niet uit iets voortkomt... bijvoorbeeld frustratie uit gedane zaken
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:26:11 #98
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22326452
quote:
Dat is persoonlijk. Maar wanneer je beiden het eens bent dat het zo niet verder gaat en alles al gezegd is, is het gewoon over. Afgelopen uit. Een ex dus.
quote:
Dat denk ik niet. De een heeft meer moeite met een paar weken dan een relatie van een paar jaar die op de klippen loopt. Soms wil je er meer moeite voor doen om het nog in de juiste banen te gaan leiden. Het akn ook zijn dat tijdens de relatie het "gevoel" als is weggeebd en dan merk je dat je alleen nog als vrienden bij erlkaar bent. Dan is die stap naar ex wat makkelijker.
quote:
Bij gewone scharrels gaat het snel. Dat zijn relaties die de week niet eens halen.
Maar dat kan ik ook niet echt een ex noemen.
quote:
Ik heb een relatie van 4 jaar gehad, dat heeft me toch een klein half jaar geduurd om er echt overheen geduurd. Maar daarna had ik een behoorlijke intense relatie van 8 maanden, dat heeft me ook een half jaar geduurd om er overheen te komen.
quote:
Zie ook mijn antwoord hierboven.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_22326482
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mooi is dat he

Ja behoefte aan geile sex waar niets achter zit, beetje naief om dat te denken...

Ik heb nix tegen mensen die sex hebben op zn tijd zonder verplichtingen, mijn probleem niet. Maar het is zo naief om te denken dat het niet uit iets voortkomt... bijvoorbeeld frustratie uit gedane zaken
right
Blij dat jij beter weet dan ik wat er in me omgaat als ik eens sex om de sex heb... not!

Dat het bij jou uit frustratie zou komen, betekent niet dat het voor een ander zo is
Gewoon behoefte aan sex, geen vaste partner op dat moment, maar wel een available lekker ding die nog prettig gezelschap is ook , meer is het niet

Gezellige avond die afgesloten wordt met sex, en dan gewoon "we bellen".
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:33:25 #100
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22326562
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:28 schreef milagro het volgende:

[..]

right
Blij dat jij beter weet dan ik wat er in me omgaat als ik eens sex om de sex heb... not!

Dat het bij jou uit frustratie zou komen, betekent niet dat het voor een ander zo is
Gewoon behoefte aan sex, geen vaste partner op dat moment, maar wel een available lekker ding die nog prettig gezelschap is ook , meer is het niet

Oeh die zijn leuk!
Wel maar voor een tijdje, maar toch.
Erg handig ook, je weet precies wat je aan elkaar hebt, geen stress, geen gezeik.
pi_22326702
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:33 schreef Mukie het volgende:

[..]

Oeh die zijn leuk!
Wel maar voor een tijdje, maar toch.
Erg handig ook, je weet precies wat je aan elkaar hebt, geen stress, geen gezeik.
Ik heb 1 maal maar zo'n vriend gehad voor langere duur, erg gezellig, en makkelijk en lekker, geen verplichtingen, toch vertrouwd, en vooral NIET verliefd op elkaar dus, nu ja, even voorafgaand aan en tijdens de sex dan.
We konden gewoon beregoed met elkaar opschieten, maar verdere gevoelens waren er niet.

In de andere gevallen was het 1 of 2 keer, en dan over.
Geen interesse meer van mijn kant, of zijn kant, of juist teveel als je toch iets langer doorging en daar zat ik dan niet op te wachten.
Een volgende keer breek je het dus gewoon weer tijdig af.

In een heel enkel geval werd ik toch verliefd , dat is dan minder (als het niet wederzijds is)
Maar goed, dan merkte de andere partij dat of ik vertelde het en dan was het ook schluss
Effe balen en weer door
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 10:45:39 #102
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22326746
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik heb 1 maal maar zo'n vriend gehad voor langere duur, erg gezellig, en makkelijk en lekker, geen verplichtingen, toch vertrouwd, en vooral NIET verliefd op elkaar dus, nu ja, even voorafgaand aan en tijdens de sex dan.
We konden gewoon beregoed met elkaar opschieten, maar verdere gevoelens waren er niet.

In de andere gevallen was het 1 of 2 keer, en dan over.
Geen interesse meer van mijn kant, of zijn kant, of juist teveel als je toch iets langer doorging en daar zat ik dan niet op te wachten.
Een volgende keer breek je het dus gewoon weer tijdig af.

In een heel enkel geval werd ik toch verliefd , dat is dan minder (als het niet wederzijds is)
Maar goed, dan merkte de andere partij dat of ik vertelde het en dan was het ook schluss
Effe balen en weer door
Precies.
Ik heb een half jaar zo'n sexrelatie gehad en dat ging prima.
Zolang je je aan de afspraken houdt is er toch geen enkel probleem?
Maar toen werd ik verliefd op een ander en hij kreeg ook een vaste vriendin

Het is leuk zolang het duurt, maar ik kan het niet iedereen aanraden. Vooral niet mensen die sex en liefde niet los van elkaar kunnen zien. Dat kan een struikelblok zijn.
pi_22326950
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:28 schreef milagro het volgende:

[..]

right

Ik zeg niet dat ik weet wat er bij jou achterzit, ik zeg alleen dat er iets achterzit en dat je naief bent te denken dat je dat doet zonder achterliggende gedachte. Dat is toch heel wat anders dan wat jij hier stelt.

Ik heb er ook nix op tegen ofzo, ik heb ze zelf ook gehad . Ik hield het gewoon bij 'het was gezellig' in plaats van een schijnheilig 'we bellen' moet ik zeggen.
pi_22326961
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:45 schreef Mukie het volgende:

[..]

Precies.

Het is leuk zolang het duurt, maar ik kan het niet iedereen aanraden. Vooral niet mensen die sex en liefde niet los van elkaar kunnen zien. Dat kan een struikelblok zijn.
Niemand kan die dingen gescheiden zien op den duur.Het is onvermijdelijk dat je gevoelens ontwikkelt voor neukertjes op den duur. Voor een hoop mensen klinkt het leuk om te zeggen, maar hoewel het bij sex blijft bouw je hoe dan ook een emotionele vertrouwensband op zeker als zo iets een jaar ofzo duurt.
pi_22327016
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik weet wat er bij jou achterzit, ik zeg alleen dat er iets achterzit en dat je naief bent te denken dat je dat doet zonder achterliggende gedachte. Dat is toch heel wat anders dan wat jij hier stelt.

Ik heb er ook nix op tegen ofzo, ik heb ze zelf ook gehad . Ik hield het gewoon bij 'het was gezellig' in plaats van een schijnheilig 'we bellen' moet ik zeggen.
Wat is er nu weer schijnheilig aan "we bellen"
Is gewoon een grappig bedoelde " het was gezellig maar we laten het hier bij"
Als je een beetje gezond verstand hebt, pik je dat wel op.

De achterliggende gedachte voor mij is SEX, meer niet, klaar.
pi_22327084
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat is er nu weer schijnheilig aan "we bellen"
Is gewoon een grappig bedoelde " het was gezellig maar we laten het hier bij"
Als je een beetje gezond verstand hebt, pik je dat wel op.

De achterliggende gedachte voor mij is SEX, meer niet, klaar.
Het is schijnheilig omdat juist in zulke sexrelaties vaak genoeg 1 van beiden toch iets meer gaat willen/voelen en dan is zo'n opmerking gewoon kwetsend voor de ander. Een 'het was gezellig' lijkt me duidelijk, eerlijk en afdoende...

Je wilt alleen sex omdat je slechte ervaringen hebt met relaties (claimgezeik etc), dat zeg je impliciet zelf. Prima hoor...wat jij wil
pi_22327087
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:45 schreef Mukie het volgende:

[..]

Precies.

Ik kan het wel los zien, alleen lukt dat soms toch niet
Zo'n relatie moet dan ook niet te lang duren vaak.
Heel soms tref je iemand waar je een langere duur wel kan permiteren
Zolang je elkaar maar niet té vaak ziet, en het geen vaste routine wordt.
Bij die knul waar ik over sprak, was het gewoon vaak een toevallige ontmoeting in de kroeg of in de stad overdag en heel soms belde je op "heb je wat te doen vanavond"..

Voor de rest belden we niet, geen bioscoopjes pikken, geen etentjes etc.
Gewoon sex, wat geouwehoer vooraf en erna, en dan weer ieder zijn gang.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:06:30 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22327103
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:59 schreef Tranceptor het volgende:

Niemand kan die dingen gescheiden zien op den duur.Het is onvermijdelijk dat je gevoelens ontwikkelt voor neukertjes op den duur.
Leer nu eens om niet constant te spreken in totalen... 'Niemand kan zus, iedereen doet zo..'

Ik heb een jaar lang hetzelfde neukertje gehad, de enige gevoelens die ik bij hem had waren seksuele gevoelens. Tuurlijk vond ik 'm ook als persoon een aardige gast, maar niet meer dan dat en dat is in dat jaar ook niet gegroeid. En een emotionele vertrouwensband had ik al helemaal niet met hem. Hij was lekker, aardig maar niet iemand waar ik een vertrouwensband mee had.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:10:25 #109
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22327165
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik kan het wel los zien, alleen lukt dat soms toch niet
Zo'n relatie moet dan ook niet te lang duren vaak.
Heel soms tref je iemand waar je een langere duur wel kan permiteren
Zolang je elkaar maar niet té vaak ziet, en het geen vaste routine wordt.
Bij die knul waar ik over sprak, was het gewoon vaak een toevallige ontmoeting in de kroeg of in de stad overdag en heel soms belde je op "heb je wat te doen vanavond"..

Voor de rest belden we niet, geen bioscoopjes pikken, geen etentjes etc.
Gewoon sex, wat geouwehoer vooraf en erna, en dan weer ieder zijn gang.
Exact ja.
Gewoon wanneer het je uitkomt.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:11:26 #110
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22327186
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 10:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Niemand kan die dingen gescheiden zien op den duur.Het is onvermijdelijk dat je gevoelens ontwikkelt voor neukertjes op den duur. Voor een hoop mensen klinkt het leuk om te zeggen, maar hoewel het bij sex blijft bouw je hoe dan ook een emotionele vertrouwensband op zeker als zo iets een jaar ofzo duurt.
Hoe kun je een emotionele vertrouwensband opbouwen als je alleen voor de sex met die persoon omgaat? Het is alleen sex, niet meer, niet minder.
pi_22327216
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leer nu eens om niet constant te spreken in totalen... 'Niemand kan zus, iedereen doet zo..'

Ik heb een jaar lang hetzelfde neukertje gehad, de enige gevoelens die ik bij hem had waren seksuele gevoelens. Tuurlijk vond ik 'm ook als persoon een aardige gast, maar niet meer dan dat en dat is in dat jaar ook niet gegroeid. En een emotionele vertrouwensband had ik al helemaal niet met hem. Hij was lekker, aardig maar niet iemand waar ik een vertrouwensband mee had.
Ik zeg op den duur... of die band nu sterk of niet is daar heb ik het niet over. Je krijgt compassie met die persoon op wat voor niveau dan ook en dat zeg je ook. Dus in zekere zin had je wel een vertrouwensband omdat je hem aardig vind. Je moet je ook geen houden van en we leven nog lang en gelukkig voorstellen bij zoiets. Vaak gaan sexrelaties stuk door jaloezie en geclaim van een partner ....het alleenrecht en dat is volgens mij precies wat men probeert te ontlopen Je kunt simpelweg niet alleen sex hebben zonder gevoelens voor de persoon te ontwikkelen op den duur. Het lijkt me nogal een open deur die ik hier intrap. Ikzelf heb vooral de ervaring dat het me verveelt, ik vind het fijn om ook kleine dingetjes te delen met een juiste persoon en als het alleen om sex draait is mijn drive minder. Een aantal keren is zo sex hebben heel geil, maar op een gegeven moment word het nogal onpersoonlijk en ga ik me nogal afstandelijk opstellen tegen die persoon. Dan is voor mij de lol er af.
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:11 schreef Mukie het volgende:

[..]

Hoe kun je een emotionele vertrouwensband opbouwen als je alleen voor de sex met die persoon omgaat? Het is alleen sex, niet meer, niet minder.
Sja, dat zou een mooie, ideale wereld zijn waar ik heel erg voor ben

Ik spreek vaker in totalen, dat houdt het overzichtelijk. Spreken in uitzonderingsgevallen is ook weinig constructief al lijken mensen daar vooral een grote eigenwaarde aan te ontlenen hier op dit forum.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:16:42 #112
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22327291
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zeg op den duur... of die band nu sterk of niet is daar heb ik het niet over. Je krijgt compassie met die persoon op wat voor niveau dan ook en dat zeg je ook. Dus in zekere zin had je wel een vertrouwensband omdat je hem aardig vind. Je moet je ook geen houden van en we leven nog lang en gelukkig voorstellen bij zoiets. Vaak gaan sexrelaties stuk door jaloezie en geclaim van een partner ....het alleenrecht en dat is volgens mij precies wat men probeert te ontlopen Je kunt simpelweg niet alleen sex hebben zonder gevoelens voor de persoon te ontwikkelen op den duur. Het lijkt me nogal een open deur die ik hier intrap. Ikzelf heb vooral de ervaring dat het me verveelt, ik vind het fijn om ook kleine dingetjes te delen met een juiste persoon en als het alleen om sex draait is mijn drive minder. Een aantal keren is zo sex hebben heel geil, maar op een gegeven moment word het nogal onpersoonlijk en ga ik me nogal afstandelijk opstellen tegen die persoon. Dan is voor mij de lol er af.
[..]

Sja, dat zou een mooie, ideale wereld zijn waar ik heel erg voor ben

Ik spreek vaker in totalen, dat houdt het overzichtelijk. Spreken in uitzonderingsgevallen is ook weinig constructief al lijken mensen daar vooral een grote eigenwaarde aan te ontlenen hier op dit forum.
Tja het klinkt misschien dom ofozo, maar ik belde gewoon op: "heb je vanavond wat te doen" en meer dan de normale beleefdheden werd er gewoon niet uitgewisseld. Daar had ik geen behoefte toe en hij ook niet
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:17:40 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22327306
Het is dus maar net wat je definitie van een vertrouwensband is. Voor mij is dat iets (...) meer dan compassie (medelijden!??) met een ander hebben. Iemand aardig vinden, met iemand neuken en voor en na afloop kletsen, is voor mij niet synoniem aan een vertrouwensband opbouwen.

En jawel, je kunt simpelweg wél een seksrelatie met iemand hebben, ook voor langere termijn, zonder dat je gevoelens voor die persoon veranderen/vergroten.
pi_22327333
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

Tja het klinkt misschien dom ofozo, maar ik belde gewoon op: "heb je vanavond wat te doen" en meer dan de normale beleefdheden werd er gewoon niet uitgewisseld. Daar had ik geen behoefte toe en hij ook niet
Same here, toch voelde zij op een gegeven moment wat meer voor me en begon me te vragen hoe mijn week in elkaar zat. Een erg vervelende situatie moet ik zeggen

Maar goed, niet alleen mijn persoonlijke situatie toen is daar voor heel goed te nemen.

Als ik ergens kon tekenen voor wat jij net schetste, komt U maar
pi_22327350
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:17 schreef Copycat het volgende:
Het is dus maar net wat je definitie van een vertrouwensband is. Voor mij is dat iets (...) meer dan compassie (medelijden!??) met een ander hebben. Iemand aardig vinden, met iemand neuken en voor en na afloop kletsen, is voor mij niet synoniem aan een vertrouwensband opbouwen.

En jawel, je kunt simpelweg wél een seksrelatie met iemand hebben, ook voor langere termijn, zonder dat je gevoelens voor die persoon veranderen/vergroten.
Compassie is geen medelijden...

Dan ben ik benieuwd wat langere termijn is... voor jou
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:22:28 #116
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_22327395
com·pas·sie (de ~ (v.), ~s)
1 medelijden
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:23:04 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22327407
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Compassie is geen medelijden...

Dan ben ik benieuwd wat langere termijn is... voor jou
Compassie is wel medelijden, mijn beste... Of medeleven, kan het ook zijn. Maar dat is lood om oud ijzer.

Langere termijn voor mij? Mijn langste seksrelatie duurde een jaartje, zonder bijkomende gevoelens. En dat eindigde doordat de passie op een gegeven moment uitdoofde. Het was voor beiden leuk geweest.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:27:12 #118
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22327472
Ik heb nu het gevoel dat mn ex mn ex is...
Takke takke takke $%*@#$%

Als de tegenpartij het uit maakt is het voor je gevoel nog lang geen ex... daar gaat wat tijd overheen (als het onverwachts gebeurd)
Je praat dan (denk ik) ook niet graag over "je ex"...

maar het verschilt van persoon tot persoon!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_22327533
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Compassie is wel medelijden, mijn beste... Of medeleven, kan het ook zijn. Maar dat is lood om oud ijzer.

Langere termijn voor mij? Mijn langste seksrelatie duurde een jaartje, zonder bijkomende gevoelens. En dat eindigde doordat de passie op een gegeven moment uitdoofde. Het was voor beiden leuk geweest.
Medeleven is in mijn perceptie echt wat anders dan medelijden. Dan maar lood om oud ijzer. Passie is heel moeilijk in stand te houden, ook in een 'normale' relatie! Goed als je er zo een eind aanmaakt, maar als ik zo de ervaringen van mensen die ik ken en vrienden staaf is dat meestal niet waarom zoiets eindigt.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:34:13 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22327597
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:30 schreef Tranceptor het volgende:

Passie is heel moeilijk in stand te houden, ook in een 'normale' relatie!
Klopt, maar het verschil met een 'gewone' relatie is denk ik dat je daarbinnen sterker geneigd bent ervoor te vechten om de passie weer op te laten laaien. In een puur op seks gebaseerde relatie is die drang er niet of, in uitzonderlijke gevallen, nauwelijks.
pi_22327733
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt, maar het verschil met een 'gewone' relatie is denk ik dat je daarbinnen sterker geneigd bent ervoor te vechten om de passie weer op te laten laaien. In een puur op seks gebaseerde relatie is die drang er niet of, in uitzonderlijke gevallen, nauwelijks.
Yep klopt, tenzij je andersom beredeneert en beseft dat de relatie daar maar 1 speerpunt heeft. Bij een normale relatie zijn het vaak meerdere dingen, bij een sexrelatie hoeft maar 1 ding goed te gaan en kost dat dus ook minder moeite om spannend te houden.
pi_22327903
Bij een sexrelatie zie je elkaar ook niet zo vaak, ziet de ander jou vaak toch op je best, en jij hem, krijgen kleine ergenissen geen kans, en daarom kan het lekker lang spannend blijven.

Dat geldt denk ik ook voor serieuze relaties waar je elkaar niet dagelijks ziet, niet dagelijks belt
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:53:34 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22327980
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:49 schreef milagro het volgende:
Bij een sexrelatie zie je elkaar ook niet zo vaak, ziet de ander jou vaak toch op je best, en jij hem, krijgen kleine ergenissen geen kans, en daarom kan het lekker lang spannend blijven.
Negen van de tien keer zag ik mijn seksrelatie midden in de nacht, als hij klaar was met werken (inderdaad de cliché barman ). Of ik echt op mijn voordeligst was, vraag ik me dus af .
pi_22328027
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Negen van de tien keer zag ik mijn seksrelatie midden in de nacht, als hij klaar was met werken (inderdaad de cliché barman ). Of ik echt op mijn voordeligst was, vraag ik me dus af .
voor hem wel

ik had ook zo'n barman... belde me dan om 4 uur of zo uit mijn nest... raam open schuiven met slaaphoofd en drie laag naar beneden kijken, en hij drie hoog omhoog " Oh jij!"

Die gozer was ergens een onwijze klootzak, maar voor de time being wel handig
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 11:57:04 #125
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22328052
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je was beschikbaar en je wilde verder niets, lijkt me voordelig genoeg voor een sexrelatie
maar goed om weer on topic te komen: een ex is een ex als jijzelf vindt dat het een ex is.
Simpel eigenlijk..
pi_22328105
Yep en ook om kortdurige relatietjes kan je verdriet hebben.
Vergeet niet namelijk dat er een ms wel lange verliefdheid aan vooraf gegaan is
Of je kan soms in korte tijd heel erg hoteldebotel raken van iemand.

Ik heb dat laatste maar 1 keer meegemaakt, en ja ik was toen erg jong, maar toch het verdriet was oprecht en echt, en nog steeds naar mijn mening terecht
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:09:51 #127
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22328272
quote:
Dat is je eigen bekrompenheid
pi_22328341
Ik ben wel eens een dag leip van iemand, of een avond

Heb er dan alleen geen verdriet van als de relatie verbroken wordt
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:15:18 #129
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22328373
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:13 schreef milagro het volgende:
Ik ben wel eens een dag leip van iemand, of een avond

Heb er dan alleen geen verdriet van als de relatie verbroken wordt
precies...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:15:45 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22328387
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 11:55 schreef milagro het volgende:

ik had ook zo'n barman... belde me dan om 4 uur of zo uit mijn nest... raam open schuiven met slaaphoofd en drie laag naar beneden kijken, en hij drie hoog omhoog " Oh jij!"
De meest wazige seksrelatie die ik heb gehad was met een gozer genaamd Dwight (bijnaam: the black knight).
Als ik behoeftig (...) was, piepte ik 'm op en dan kwam ie meestal een x aantal uur later aankakken. Op doordeweekse nachten, rond een uurtje of vier, vijf. Dat had echt niets meer om het lijf dan neuken, blowtje roken, neuken en moven.
Die 'relatie' hield op toen ie op een dag met een vriend aan mijn deur stond. Daar had ik nu net even geen trek in .

En toen kreeg ik een relatie met een barman. Voor mij heel serieus, was hoteldebotel van deze ontzettend stoere, popi jopi levensgenieter. Duurde slechts 2 maanden, maar man o man, wat had ik een verdriet toen het voorbij was. En toen was ik toch al een jaar of 28...
pi_22328409
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat is je eigen bekrompenheid
Dat zal het zijn Frenkske, bedankt hoor, nou kan ik weer verder met mijn bekrompen leventje ...
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:15 schreef Copycat het volgende:

En toen kreeg ik een relatie met een barman. Voor mij heel serieus, was hoteldebotel van deze ontzettend stoere, popi jopi levensgenieter. Duurde slechts 2 maanden, maar man o man, wat had ik een verdriet toen het voorbij was. En toen was ik toch al een jaar of 28...
Naieviteit is echt schattig, tis voor een gozer weer net alsof je een maagd neukt
pi_22328681
quote:

Ja je weet dat het nooit wat zal worden, want popi jopi, en toch genadeloos vallen voor zo iemand, vooral en juist omdat het gewoon ook een aardige knul is en vaak toch ook eerlijk over zijn bedoelingen.

mijn grootste verdriet om een kortste 'relatie' was, heel cliché, om een vakantieliefde, mijn eerste echte ervaring die verder ging dan een zoen op de wang

ook de enige ooit, waar ik echt op slag verliefd was, en bijna niet anders kon dan staren naar hem want man, wat was-t-ie mooi...

en dan weten dat het maar 2 weken kan duren en je hem daarna ws nooit meer zal zien (voor mij 10 anderen immers, in zo'n vakantieoord)..

ik heb de hele trip naar huis in het vliegtuig zitten janken, werd volledig in de watten gelegd door de stewardessen en zat echt maanden later nog te dromen over hem, ook omdat hij echt wekelijk sschreef en ik hem...

hij stond een jaar later ineens voor de deur en ik ben zelf nog 2 keer teruggeweest.. en toen verwaterde het langzaam.

kreeg wel 6 jaar geleden ineens (via mijn moeder, het ouderlijk huisadres dus) weer een brief van hem en een foto van hem en zijn vrouw en hun 2 kids
zijn foto van toen hij 19 was heb ik nog steeds hier uitvergroot liggen en man, wat was-t-ie mooi
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:37:14 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22328844
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:30 schreef milagro het volgende:

zijn foto van toen hij 19 was heb ik nog steeds hier uitvergroot liggen en man, wat was-t-ie mooi
[doorsnee reactie modus] PICS!!! [/doorsnee reactie modus]

Wel leuk dat je dan jaren later opeens weer een teken van leven krijgt! En ik weet zeker dat zijn vrouw stukken minder mooi is dan jij bent .
pi_22328933
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wel leuk dat je dan jaren later opeens weer een teken van leven krijgt! En ik weet zeker dat zijn vrouw stukken minder mooi is dan jij bent .
uuh nee, dat is ze niet
prachtig lang haar en zo en en en...

maar ik ben vast liever en vanzelfsprekend lekkerder

ik was idd blij wat van hem te horen, dat het goed met hem ging en zo

maar zo zie je , ik kende hem maar 2 weken en was hopeloos verliefd en later hopeloos verdrietig en ben hem nooit vergeten en hij mij ook niet
pi_22328957
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

* Tranceptor krijgt een beetje anti-peristalitische neigingen van deze verhalen uit oma's grote doos

Tranceptor is ook niet van steen en pinkt een traantje weg
pi_22329025
Zullen we het dan maar weer over jouw *klik* hebben , knullie ?

Of ga je verder met benoemen : labiel, of niet in staat tot houden van of acteurs avant la lettre etc etc etc
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:49:41 #137
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_22329072
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:47 schreef milagro het volgende:

Of ga je verder met benoemen : labiel, of niet in staat tot houden van of acteurs avant la lettre etc etc etc
kunnen we het daar een keer niet over hebben??
Die knuppel probeert het al in elk topic te hebben over zijn onzekerheid mbt meisjes die niet willen..
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:50:09 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22329080
Doe's niet zo naief, Milagro...
pi_22329090
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:47 schreef milagro het volgende:

Wie heeft het nog over die *klik * dan? Als er graag nog over wil praten, dan moet je maar een topic er over openen. Dan praten we daar wel verder over Ms Klik. In dit topic past het niet...
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Die knuppel probeert het al in elk topic te hebben over zijn onzekerheid mbt meisjes die niet willen..
Wat ben je ook een piasje, Frenkie. Op zich klinkt het allemaal zo schattig, maar dr klopt toch iets niet aan. Ik meen toch echt dat ik een vriendinnetje heb. Blijkbaar heb ik er toch echt één zo gek gevonden

* Tranceptor ziet knuppel als geuzennaam

Tranceptor denkt erover om een knuppel in het hoenderhok te gooien

[ Bericht 16% gewijzigd door Tranceptor op 01-10-2004 12:59:58 ]
pi_22329129
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

het was dan ook niet serieus bedoeld , labiele man
pi_22329250
Open toch een eigen topic jullie. Kunnen jullie elkaar daar op alles "aanvallen".......
pi_22329369
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:58 schreef Jo79 het volgende:
Open toch een eigen topic jullie. Kunnen jullie elkaar daar op alles "aanvallen".......
Hij begint!

Maar eh ben jij ook zo'n labiel wicht, dat verdriet heeft om niets, of snel hoteldebotel is van iemand?
pi_22329405
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 13:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij begint!

Maar eh ben jij ook zo'n labiel wicht, dat verdriet heeft om niets, of snel hoteldebotel is van iemand?
Ja jow begin een verzameling
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 13:19:17 #144
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22329702
lol tranceptor

Milagro, ik wel!
mag ik in je verzameling, dan ben ik iig optijd voor de koffie elke dag
Ecosia
pi_22332504
ik heb 2 echte exen

de rest zijn van 'een paar dagen' enzo

1 ex-sexrelatie, wat ik wel een beetje als echte ex zie eigenlijk, en van hem ik dan ook het meeste gehouden, als vriend, meer niet.

En daar heb ik soms nog het meeste verdriet om, al hebben WE er al een maand of 6 geleden een punt achter gezet.
Gelukkig gaat het 'normale' contact nu weer ontzettend goed
Raar eigenlijk, dat ik van hem meer gehouden heb dan van mijn 2 exen bij mekaar...

ik heb nooit echt gerouwd om die 'losse flodders' en na micha.. ach, heb me wel even kut gevoeld, maar was al snel eigenlijk wel blij dat het uit was, al was woede van de manier waarop etc. niet zo snel weg.

Mn eerste ex: dat hebben we samen uitgemaakt heel leuk, gezellig, afscheidszoen, en daarna de rest van de avond samen wat gedronken in het clubhuis
Dus die heb ik ook niet echt gemist eigenlijk.. 't was goed zo..

al denk ik dat er bij mij echt verschil in tijd in moet zitten: 2 maanden is nix, vanaf een half jaar wordt 't al meer, maarjah, langer dan dat heb ik nooit uitgehouden (op die sexrelatie na, en dat heeft me wel pijn gedaan, maar niet op 'liefdes' manier, maar op vriendschapsmanier, omdat dat ook even lastig ging, maar gelukkig gaat 't nu weer helemaal de goede kant op )
Doei.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 15:43:58 #146
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_22332997
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Bist doe er zo éèn? Houveel hebst er wel niet in berre had dan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:00:49 #147
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_22333316
Om het (voor mij althans) simpel uit te leggen. Een ex is een ex wanneer het je vriendin/ vriend niet meer is. Dus eer je de oplossing hier voor kunt vinden moet je eerst definieren wanneer iemand je vriend/ vriendin is.

Iemand in dit topic stelt dat een vriend/vriendin iemand is waarmee je samenwoont. Dus is het je ex als je er niet MEER mee samenwoont. Een ander persoon vindt iemand zijn vriend/vriendin als je 1 maand wat hebt. Dus wanneer je daar na 1 maand niet meer wat mee hebt is het een ex.

Een ex is dus voor iedereen een ander begrip.
er word teveel abstract gedingest
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:03:12 #148
3647 B.R.Oekhoest
pi_22333364
In de definitie moet minstens staan:" ...die je daarentegen nog wel ongegeneerd zonder wederzijdse verplichtingen kunt palen"
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:35:29 #149
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22333980
Hoezo? mijn ex kan de pot op....
Dat maakt haar toch niet minder ex?

"die" = "met wie" lijkt me btw
Ecosia
pi_22334095
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
In de definitie moet minstens staan:" ...die je daarentegen nog wel ongegeneerd zonder wederzijdse verplichtingen kunt palen"
Ja vind ik ook lol....

Nee kunnen we niet gezamenlijk tot een soort algemene definitie van een ex komen, beetje water bij de wijn?
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 16:55:35 #151
3647 B.R.Oekhoest
pi_22334440
quote:

[..]

De meest wazige seksrelatie die ik heb gehad was met een gozer genaamd Dwight (bijnaam: the black knight).
Als ik behoeftig (...) was, piepte ik 'm op en dan kwam ie meestal een x aantal uur later aankakken. Op doordeweekse nachten, rond een uurtje of vier, vijf. Dat had echt niets meer om het lijf dan neuken, blowtje roken, neuken en moven.
Die 'relatie' hield op toen ie op een dag met een vriend aan mijn deur stond. Daar had ik nu net even geen trek in .
jezua, als je dit soort dingen leest van jullie krijg je bijna heimwee naar BSB zijn denkbeelden......
pi_22437205
quote:
Op donderdag 30 september 2004 15:07 schreef thoth het volgende:

[..]

Ik merk ook dat wanneer ik niet met negatieve gevoelens aan iemand terugdenk ik eerder zeg "vorige vriend" dan ex.
Zolang er was is, is er leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')