Jou vader niet hè?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:53 schreef Xtr3mE het volgende:
*pimp* mijn vader heeft een nieuwe ...... - topic...![]()
![]()
dit klopt nietquote:Op donderdag 30 september 2004 14:48 schreef Bikkelmannetje het volgende:
TDI helemaal rood = 150 PK
DI helemaal rood = 130PK
I rood = 110 PK
TDI zilverkleurig, gewoon dus = 90 PK
Bij zowel Golf, Passat als Leon!
Zeker een Polio?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit klopt niet
wij hebben 100pk met een di in het rood
zeg ik ! gamma !quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit klopt niet
wij hebben 100pk met een di in het rood
Ook bij de Golf is dat zo, is de "nieuwe" pompverstuiver diesel. Rijschool waar ik rijd heeft ook een 100 pk diesel = zilveren-Trode-DrodeIquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zeker een Polio?
Als ik het goed heb doet Seat dat nooit.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:16 schreef renkie het volgende:
[..]
Klopt helaas geen zak van.
VW / Seat / Audi / Skoda (+ ford , volvo en een tal andere merken die TDI motoren van VAG gebruiken) gooien de typeaanduiding bijna om het jaar weer door elkaar. Het is afhankelijk van bouw/ model jaar en model van de auto welke typeaanduidingen kloppen.
Daar ga je al de mist in want Seat heeft ook TDIs met 105 pk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:00 schreef yup het volgende:
[..]
Ook bij de Golf is dat zo, is de "nieuwe" pompverstuiver diesel. Rijschool waar ik rijd heeft ook een 100 pk diesel = zilveren-Trode-DrodeI
[..]
Als ik het goed heb doet Seat dat nooit.
Rood:
Niets = 90 pk
I = 110 pk
DI = 130 pk
TDI = 150 pk
Volgens mij is VW de enige die met die TDi badges klooit
En bij de Passat juist weer nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:50 schreef yup het volgende:
Bij VW 100 pk = DI rood...
Nee, Skoda ook.... een 101pk Fabia TDI heeft een rode D en I. Komt omdat het de pompverstuivert is.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:00 schreef yup het volgende:
Volgens mij is VW de enige die met die TDi badges klooit
Klopt niet... ligt eraan welk bouwjaar het is..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:50 schreef yup het volgende:
Maar 105 pk = gewoon rode I toch?
Bij VW 100 pk = DI rood...
jij bent echt stoer manquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:59 schreef FoXje het volgende:
Voor zo'n auto moet je minimaal 150pk hebben, anders schiet het allemaal niet op.
Rot eens gauw een eind op uit PTA.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:59 schreef FoXje het volgende:
Voor zo'n auto moet je minimaal 150pk hebben, anders schiet het allemaal niet op.
passatquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 02:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zeker een Polio?
Hoezo? TS geeft al aan dat de versie die zijn vader krijgt 150 pk heeft, prima dus!quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:43 schreef operator82 het volgende:
[..]
Rot eens gauw een eind op uit PTA.
nee omdat je lompe nietszeggende reacties plaatsquote:Op maandag 4 oktober 2004 07:26 schreef FoXje het volgende:
[..]
Hoezo? TS geeft al aan dat de versie die zijn vader krijgt 150 pk heeft, prima dus!
Dat vind jij. Voor een auto als een Leon heb je gewoon een grote motor nodig. Of wil jij een Leon rijden met een 1.2 motor? Mag ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee omdat je lompe nietszeggende reacties plaats![]()
Zwart-wit anyone??quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat vind jij. Voor een auto als een Leon heb je gewoon een grote motor nodig. Of wil jij een Leon rijden met een 1.2 motor? Mag ook
Laat ik het dan zo zeggen: voor een Leon (die ik behoorlijk groot vindt), lijkt mij 150pk nodig om fijn te rijden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zwart-wit anyone??![]()
Een auto als een Leon (die juist helemaal niet zo groot of zwaar is), rijdt prima op bv. een 110 pk diesel. Dat is prima rijden hoor. Kom niet aan met minstens 150pk anders schiet het allemaal niet op.
Of je bent gewend aan Skylines, Ferrari's, M3's of dat soort spul of je hebt nog nooit in een recente diesel gereden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:17 schreef FoXje het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen: voor een Leon (die ik behoorlijk groot vindt), lijkt mij 150pk nodig om fijn te rijden.![]()
wat een onzin Xtr3mE.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:53 schreef Xtr3mE het volgende:
*pimp* mijn vader heeft een nieuwe ...... - topic...![]()
![]()
Stoplicht racen is toch vetterquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:15 schreef stefimke het volgende:
[..]
Of je bent gewend aan Skylines, Ferrari's, M3's of dat soort spul of je hebt nog nooit in een recente diesel gereden.
Alles is relatief natuurlijk, sneller bestaat altijd, maar een TDI-PD 150pk in een Leon is heel erg snel. Staar je niet blind op 0-100kmh sprintjes want een diesel is daar nu eenmaal niet erg goed in vanwege de korte 1e en 2e versnelling.
Probeer zo'n ding echter maar eens bij te houden op de snelweg als je met 80-90kmh achter een inhalende vrachtwagen zit die klaar is met inhalen en weer naar rechts gaat. No chance dat je 'm bij houdt met een normale auto. Zelfs als ie standaard is. Als er wat kleine aanpassingen zijn gedaan (dan praat je over een "investering" van pakweg 500euro : EGR dicht, katalysator leeg of vervangingspijp, chippie) dan rij je echt 99% van wat op onze wegen rondtuft zoek.
Klopt dat lijstje nog wel? Je vergeet nog de 100pk, 115pk?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:48 schreef Bikkelmannetje het volgende:
TDI helemaal rood = 150 PK
DI helemaal rood = 130PK
I rood = 110 PK
TDI zilverkleurig, gewoon dus = 90 PK
Bij zowel Golf, Passat als Leon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |