Een rauw kaneelstokje?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:50 schreef NiTiN het volgende:
en een kaneelstokje
Je hebt ons op een idee gebracht. Vandaag. Hmm.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:32 schreef rvrb_ke het volgende:
Een rasechte ;-)
En 't was heerlijk (we eten niet zo heel vaak gebraad dus daarom was het des te lekkerder).
Morgen de restjes
Ja, mogen wij dat ook weten?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:12 schreef _Flash_ het volgende:
Vertel vertel was is gebraad precies?
jeweettoch, kaneelstoksnoep!quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:47 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Een rauw kaneelstokje?![]()
Kalfvlees met tonijnsaus klinkt apart!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
We waren uit eten,
Al Dente in Bocholt.
Vooraf kregen we brood (duidelijk zelfgebakken) met een schaaltje olijven, een knoflookcreme en een schaaltje met kleingesneden tomaten met kruiden.
De olijven waren standaard.
De knofloofcreme was heerlijk, goddelijke kwark/knoflookcreme met een heel duidelijk idee van, als het knoflookcreme is, dan moet het ook naar knoflook smaken.
De tomaten waren rijp en terughoudend gekruid, en smaakten naar tomaat. Prima.
Het brood was vers en huisgebakken, lekker en kwam in rijkelijke hoeveelheden.
Voorgerechten
Ik had kalfsvlees met een tonijn saus, kappertjes en tomaten, was heerlijk
MIjn vriend had Carpachio, met rucola en parmasaanse kaas, ook verrukkelijk.
Hoofdgerechten
Mijn vriend had kalfsvlees met parmaham en salie, in een witte wijnsaus, smikkel en smul
Ik had lamszadel met porcini (wat is dat in het Nederlands, in het duits "steinpilze") wilde paddestoelen in een barolo saus.
Smikkel en smul
Hadden een karafje rode huiswijn erbij en een fles San Pellegrino
Heerlijk gegeten
Kalfsvlees in tonijnsaus Vitello Tonnato is een klassieker uit de Italiaanse keuken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:32 schreef Litman het volgende:
[..]
Kalfvlees met tonijnsaus klinkt apart!
Porcini is eekhoorntjesbrood in het nederlands.
Wat is een eierbalquote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En vandaag wordt het waarschijnlijk friet, en ik denk met een eierbal.. we hebben niet zoveel tijd!
Wat voor vlees heb je daarvoor gebruikt? (of was het zonder vlees)quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:21 schreef Angeles het volgende:
Het is geworden: Rogan Josh van Patak's (Engelse winkel was dicht) met naanbrood, bruine basmatirijst en haricots verts.
Leg is uit?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:08 schreef Troel het volgende:
Luie WIjven Witlof
Volgens mij kun je gewoon alle soorten vlees gebruiken die je kunt stoven, dus ook rundvlees. Indiaase mensen eten veelal geen rund vanwege hun geloof, misschien dat er daarom niets over ander vlees op staat.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:43 schreef Snorretje_de_Vries het volgende:
[..]
Wat voor vlees heb je daarvoor gebruikt? (of was het zonder vlees)
Ik heb al een jaar zo'n pot in de kast staan en ik wil hem nu eens gebruiken, maar is hij alleen lekker met lamsvlees? Op de pot staat niets over andere soorten vlees..
Ken je dat de witlofstronkjes in ham en kaas worden gewikkeld en dan gegratineerd worden?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:51 schreef pos het volgende:
[..]
Leg is uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |