oow jah waarom komt die dan me kamer binnenquote:Op donderdag 30 september 2004 12:46 schreef Slarioux het volgende:
Neprechter, muizen doodslaan is niet evil. Neem een kat, dan weet je wat evil is!
Om muizen te vangen?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:46 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah waarom komt die dan me kamer binnen![]()
voor de volgende muisquote:Op donderdag 30 september 2004 12:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Levend verbranden in de openhaard was cooler geweest, mên
neeh om mij niet te laten slapenquote:Op donderdag 30 september 2004 12:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Om muizen te vangen?
En waar bestaat dat leger uit?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef Meki het volgende:
Meki noemde het een moie avond , de muizen zweerden wraak intussen heb ik me leger klaar zitten![]()
![]()
Me schoen en ikquote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En waar bestaat dat leger uit?
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Operation Desert Rat.
oow wat zou jij doen danquote:Op donderdag 30 september 2004 12:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Ik zal jou eens doodslaan met een schoen, dierenbeul
Tsk, dierenbeul.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Toch maar niet, anders wordt mn schoen viesquote:Op donderdag 30 september 2004 12:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
jij leeft in een tekenfilmquote:Op donderdag 30 september 2004 12:51 schreef Meki het volgende:
[..]
als de muizen je niet laten slapen
als de muizen je uitdagen
Da's mooi zonde van je handgemaakte Italiaanse schoenen.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
oow jahquote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef Xlarge het volgende:
[..]
jij leeft in een tekenfilm
Ze daagden je uit? Noemden ze je ''bitch?''quote:Op donderdag 30 september 2004 13:01 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
toch is het gebeurd
quote:
neeh ze kijken de hele tijd naar mequote:Op donderdag 30 september 2004 13:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ze daagden je uit? Noemden ze je ''bitch?''
Wat zou je doenquote:Op donderdag 30 september 2004 12:51 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat zou jij doen dan
als de muizen je niet laten slapen
als de muizen je uitdagen
quote:ik heb een blauwe vinvis vermoord
gisteren had ik een blauwe vinvis vermoord
die blauwe vinvis kwam me kamer binnen ( geen idee hoe die is binnen gekomen )
ik zag hem , en hij zwom weg , ik pakte me flipper en ging achter hem aan
ik had hem gepakt stuurde hem naar me rechtbank ( spongebob rechtbank ) waar alle kwallen en alle dierenindringers worden berecht ) dus ik was de rechter en ik had hem de doodstraf gegeven
wegens het verstoren van het openbare orde en ik zag hem als een dief en een terrorist
ik had hem toen doodgemaakt met me flipper en toen had ik hem weggegooid vanuit me balkon![]()
![]()
spongebob noemde het een moie avond , de blauwe vinvissen zweerden wraak intussen heb ik me leger klaar zitten![]()
![]()
blauwe vinvissen
Voor een grote groep (muizen) hoef je je geen zorgen te maken, die zijn het altijd eens met het plaatselijke rechtssysteem. Die paar aparte (muizen) en die fanatieke afscheidingsbewegingen (de al qaida muis), dat zijn de echte gevaarlijken. Pas op voor muizen met een bomberjackquote:Meki noemde het een moie avond , de muizen zweerden wraak intussen heb ik me leger klaar zitten![]()
![]()
dierenbeulquote:Op donderdag 30 september 2004 12:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Mijn Rechtbank en mijn leger staat klaar voor de volgende muisquote:Op donderdag 30 september 2004 16:36 schreef Fixxxer het volgende:
Dat beest komt er niet voor niks, er zal wel iets te halen zijn. Heeft je rechtbank genoeg capaciteit voor de volgende golf? Of worden ze niet eens meer berecht
daarom hij wou aanslag plegen bij mij maar Mijn Opsporingsdienst heeft alles onder controlequote:Op donderdag 30 september 2004 16:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Voor een grote groep (muizen) hoef je je geen zorgen te maken, die zijn het altijd eens met het plaatselijke rechtssysteem. Die paar aparte (muizen) en die fanatieke afscheidingsbewegingen (de al qaida muis), dat zijn de echte gevaarlijken. Pas op voor muizen met een bomberjack
MuizenEr is maar één goeie muis en die heet Logitech.
Mijn bloed, mijn ziel, voor Saddam!quote:Op donderdag 30 september 2004 17:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn Rechtbank en mijn leger staat klaar voor de volgende muis![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef Meki het volgende:
gisteren had ik een muis vermoord
die muis kwam me kamer binnen ( geen idee hoe die is binnen gekomen )
ik zag hem , en hij rende weg , ik pakte me schoen en ging achter hem aan
ik had hem gepakt stuurde hem naar me rechtbank ( Meki rechtbank ) waar alle spinnen en alle dierenindringers worden berecht ) dus ik was de rechter en ik had hem de doodstraf gegeven
wegens het verstoren van het openbare orde en ik zag hem als een dief en een terrorist
ik had hem toen doodgemaakt met me schoen en toen had ik hem weggegooid vanuit me balkon![]()
![]()
Meki noemde het een moie avond , de muizen zweerden wraak intussen heb ik me leger klaar zitten![]()
![]()
Muizen
oowquote:Op donderdag 30 september 2004 17:46 schreef Dabenzo het volgende:
Ik had ooit een visioen.. dat ik op een station aangevallen zou worden door een duif en dat ik die duif ook ging berechten. Maar dan door heel hard op zijn kop te stampen totdat de conducteur eraan kwam en die mij toen een boete gaf wegens het verstoren van de openbare orde. Waardoor ik mijn trein miste![]()
dat zeiden de Muizen hequote:Op donderdag 30 september 2004 17:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Mijn bloed, mijn ziel, voor Saddam!
zeg eensquote:Op donderdag 30 september 2004 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb een vroeger mijn hamstertje per ongeluk zelf doodgeslagen
Mijn hamster was ontsnapt uit z'n kooitje. Een nacht later hoorde ik getrappel op mijn kamer, maar ik had toen vaak muizen, dus ik dacht dat het een muis was.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:30 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg eens
hoe ging dat
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn hamster was ontsnapt uit z'n kooitje. Een nacht later hoorde ik getrappel op mijn kamer, maar ik had toen vaak muizen, dus ik dacht dat het een muis was.
Ik er achteraan met een schoen
laat de foto eens zienquote:Op donderdag 30 september 2004 22:33 schreef ssebass het volgende:
Ik heb ook aardig ervaring op dit gebied. We hebben meerdere muizen in een muizenval gevangen, we hebben een muis levend door de wc gespoeld en we hebben een muis met een pen door z'n hoofd gestoken, deze heeft het niet overleefd. Overal zijn foto's van behalve van het wc incident.
Heb je bewijsquote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef The_Langolier het volgende:
gisteren had ik een meki vermoord
die meki kwam me kamer binnen ( geen idee hoe die is binnen gekomen )
ik zag hem , en hij rende weg , ik pakte me schoen en ging achter hem aan
ik had hem gepakt stuurde hem naar me rechtbank ( Langolier rechtbank ) waar alle spinnen en alle dierenindringers worden berecht ) dus ik was de rechter en ik had hem de doodstraf gegeven
ik had hem toen doodgemaakt met me schoen en toen had ik hem weggegooid vanuit me balkon![]()
![]()
* Meki noemde het een moie avond , de muizen zweerden wraak intussen heb ik me leger klaar zitten![]()
![]()
Mekis
jij ook oorlog met Muizenterroristenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:49 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
ik heb ooit eens een rat verzopen in zo'n zwarte afval container met de tuinslang
muizen , ratten allemaal kutbeesten .![]()
jij spion van Muizenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:44 schreef dingendoener het volgende:
meki wat ben jij toch een dinges met je muizen gvd
(ja ik ben zat)
en dat isquote:Op donderdag 30 september 2004 22:56 schreef JPM01 het volgende:
ik heb de peast an slagge
aagh mijn typ vaardigheid is niet vooruit gegaan.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat is
wat is peastquote:Op donderdag 30 september 2004 23:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
aagh mijn typ vaardigheid is niet vooruit gegaan.
ik heb iets teveel gezopen
ik bedoel slangen![]()
Arme lieve Muisjes ,quote:Op donderdag 30 september 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:tuig!
Arme lieve muisjes doodmaken.
Dat lijkt meer op een onschuldig dwerghamstertje zoals m'n zusje had.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef QuietGuy het volgende:
Ook vrij effectief:
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:45 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeiden de Muizen he
slecht ge-editquote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef The_Langolier het volgende:
de muizen zweerden wraak intussen heb ik me leger klaar zitten![]()
![]()
Onschuldig? Man, dit is op heterdaad!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:04 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat lijkt meer op een onschuldig dwerghamstertje zoals m'n zusje had.![]()
Ik vind katten ook ongedierte.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:25 schreef Ender_W het volgende:
* Plonz is ontroerd door het consequent doorvoeren van "moie"![]()
Maar wel mee eensch, alle muizen ende ongedierte moeten verdelgd worden
Dat kan nooit, die lopen veel te hard voor mekiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:26 schreef -Lotte- het volgende:
draadloze muis?
Begravenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:21 schreef Arti het volgende:
* Meki vraagt zich af waar zijn tamme muis is gebleven
oow jahquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:59 schreef melanie_the_miss het volgende:zielig
[afbeelding]
dit vond ik onder jou balkon ja!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:01 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
dat ie die muis niet
Mijne is zwart
noem jij mij een Moordenaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ja ja dierenmoordenaar!
JA, hallo!!! het is geen extremistische moslim!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:21 schreef Meki het volgende:
[..]
noem jij mij een Moordenaar
ik deed wat elke Nederlander moest doe n![]()
Moet ik even een plekje vinden waar ik ze neer kan gooien.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
laat de foto eens zien
10 keer gemeptquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Met je schoen doodgemaakt?
Dan moet je wel hard meppen.
Wooowquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb er wel 20 vermoord
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:57 schreef Arti het volgende:
[..]
JA, hallo!!! het is geen extremistische moslim!![]()
nee, verzopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Wooow
ook met schoen
oow elke dag eentjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, verzopen
niet allemaal in 1 x natuurlijk
aahquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:40 schreef lieke2002 het volgende:
arm muisje maar wel herkenbaar.
onze kat had eens een muis gevangen, zo'n heel lief kleintje.
meer dood dan levend heb ik hem van t balkon afgegooid, voordat mn vrouw naar de dierenwinkel zou gaan om een hokje voor de muis te kopen.
nee, netjes nestje per nestjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:38 schreef Meki het volgende:
[..]
oow elke dag eentje
had je ook oorlog met hun
heb ze daar netjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, netjes nestje per nestje
vraag het hier => Het biechthokje.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb ook een keer een muis vermoord, met de schrobmachine
Ik wis niet eens dat ik het gedaan had
Het was mijn bedoeling niet
Ik ging er met de schrobmachine over heen,
en toen, lag hij daar half levend in duizenden stukjes.
Hardje hier
Pootje daar,
Hoofdje hier,
maagje daar.
Het was mijn bedoeling niet
Vergeven jullie mij?
neeh ik heb er 3 vermoordquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:43 schreef Evie het volgende:
oooo 1tje maar, ik mag dr wel meer dan 100 gaan vermoorden
(en dan niet omdat ze in mn huis lopen)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:39 schreef greedkillingz het volgende:Mijn slangenvoer wat doe je
Dood jij ook spinnen dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef Meki het volgende:
<knip>
ik had hem gepakt stuurde hem naar me rechtbank ( Meki rechtbank ) waar alle spinnen en alle dierenindringers worden berecht ) <knip>
Jah zekerquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:35 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Dood jij ook spinnen dan?
Binnenlopen dat denk jequote:Op zondag 3 oktober 2004 17:23 schreef Balthar het volgende:
Die muis kwam gewoon je kamer binnengelopen en had vanaf dat moment het recht om daar te wonen.
Hij wou net een eigen muizenflat eisen toen jij hem executeerde, intolerant van je hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zeker
Alle Spinnen moeten dood
oow jahquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:07 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
![]()
Spinnen doden is haram, weet je dat soms niet??![]()
Er is een Sura naar vernoemd: Al-Ankaboetquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:09 schreef Meki het volgende:
[..]
oow jah
stel je voor dat je gaat slapen , en stiekem een spin naar je toe gaat en je slaapt nog
is het haram
waar staat dat
ggquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:43 schreef _sinner_ het volgende:
Zo, was dat ff een fikse topic-killer
aha , ik begrijp hetquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:01 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Er is een Sura naar vernoemd: Al-Ankaboet
Ander moet je Sura Al-Baqara maar eens doornemen..
Engelse vertaling:
"And among men is he who sells himself to seek the pleasure of Allah..." Sura Al-Baqara (2: 207)
Thus the Almighty brought the stratagem of the plotters to nought. by the time the Meccan infidels recovered from their shock, the Prophet was safely out of Mecca and on his way to Yathrib. Cautious, not to be overtaken by the conspirators lest they start the chase, the Prophet along with his companion Abu Bakr, took refuge in a cave of a mountain called ‘Thawr’, three miles South of Mecca. The Quraish hastily set out to trace the Prophet, and the party of unbelievers arrived at the very cave of Thawr. Strangely, just as the idolaters neared the place, Abu Bakr perhaps sensing danger suddenly started crying. His unwarranted cries - had not Almighty Allah descended tranquility on him that very moment making him tight-lipped, would have been enough to lead the Quraish party to the Prophet’s hide-out, periling the whole brave selfless episode. The polytheists arrived at the cave’s mouth with an expert tracker and looked everywhere around, but by Allah’s Command a spider had spun a cobweb over its entrance and a bird had come and laid eggs, presenting the semblance of an undisturbed virgin spot, where no soul had ventured of late.
Satisfied that no one was in the cave, the unbelievers turned back giving up all hope of finding the Prophet Thus the Prophet safely proceeded to Medina. The Hijra (Migration) to Medina also marks the start of the Muslim Lunar Calendar and according to historians it took place on the 1st of Rabi-al-Awwal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |