I know, maar dit was wel heel erg anders hoor.quote:Aan barpersoneel hoor je ook niet te merken dat ze een vriend(in) hebben.
Maargoed het positieve was natuurlijk wel dat PSV gewonnen had
Yep, gelukkig was er iemand bij die het gebeuren kon bevestigen zodat ik niet raar overkomquote:Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
I know, maar dit was wel heel erg anders hoor.
In de Boston mogen ze volgens mij geen drankjes weggeven, en ze gaf Feb wel gratis drank af en toe, daarnaast zat ze de hele tijd naar Feb te kijken terwijl ze naar andere jongens helemaal niet zo vrijgevig is qua aandacht. En last but not least, bijna 6 avonden/nachten per week achter de bar in de kroeg.... ??
Werk is werk!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:
En last but not least, bijna 6 avonden/nachten per week achter de bar in de kroeg.... ??
Zou jij binnen een paar weken gaan samenwonen op je 21equote:Op donderdag 30 september 2004 12:46 schreef Inu het volgende:
Maar ze heeft dus een vriend waarmee ze gaat verhuizen, maar ze hebben nog niet lang iets?
dat zusje van Jessica Simpson op MTV is stom
nej...zij wel?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:47 schreef febster het volgende:
[..]
Zou jij binnen een paar weken gaan samenwonen op je 21e?
Ik kwam thuis en normaal slapen ze beiden allang nu waren ze beiden nog wakkerquote:Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
Ach joh.... kvond het wel prima.
Vanmorgen geen kater ofzo.
Alleen een erg droge bek.
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Inu het volgende:
Het is idd niet verplicht thuis te gaan zitten als je een vriend hebIn de kroeg werken is leujk
Neuh denk het niet, zo komt ze niet over iigquote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
nej...zij wel?
Nee oke dat snap ik, maar ga jij dan 6 dagen in een kroeg werken tot elke x diep in de nachtquote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Inu het volgende:
Het is idd niet verplicht thuis te gaan zitten als je een vriend hebIn de kroeg werken is leujk
Maakt toch nie uit...als je geen school of ander werk hebt waarom zou je dan dat werk niet kunnen doen?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef febster het volgende:
[..]
Nee oke dat snap ik, maar ga jij dan 6 dagen in een kroeg werken tot elke x diep in de nacht? Ik vind het een beetje vreemd iig... en de barmannen zijn overigens wel altijd vrijgezel
Ik zeg niet dat je het niet zou kunnen, vond het alleen beetje vreemd aangezien de momenten dat je dan bij je vriend kan zijn wel erg beperkt worden... Aangezien die vriend volgens mij ook nooit in de kroeg bij haar is enzo...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Maakt toch nie uit...als je geen school of ander werk hebt waarom zou je dan dat werk niet kunnen doen?
Dat was haar zowiezo toch wel geluktquote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef tomster het volgende:
die barvrouw wilde gewoon veel bier aan je slijten
Wie weetquote:Op donderdag 30 september 2004 12:53 schreef Inu het volgende:
Barmannen zijn sletten
Misschien is der vriend saai en doet ze dit om toch nog iets spannends te hebben?
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:56 schreef Partygurl het volgende:
Misschien heeft ze wel geen vriend en zegt ze dat gewoon
Eeuh jaquote:Op donderdag 30 september 2004 12:58 schreef Partygurl het volgende:
Weet ik veel, of ze wil grwoon een trio
Ego?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef febster het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed in je hoofd als vrouw zijnde...
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Ego?Je vindt jezelf leujk en je kunt je niet voorstellen dat iemand dat zou zeggen om je uit de buurt te houden?
Flirten is gewoon leujkquote:Op donderdag 30 september 2004 13:02 schreef febster het volgende:
[..]![]()
Als iemand niet zo veel ego heeft wat dat betreft ben ik het![]()
Ik kan begrijpen dat je dat als vrouw zegt, maar je gaat toch niet eerst met betreffend persoon flirten cq versieren om hem daarna te "dumpen"? Vind ik wel een beetje ziek als je dat als vrouw zijnde doet
so whatquote:Op donderdag 30 september 2004 14:59 schreef blieblie het volgende:
ik blijf thuis vanavond... moet morgen om 9 uur weer aan de slag
moeder en dochterquote:Op donderdag 30 september 2004 14:56 schreef tomster het volgende:
ff wat humor.. niet echt voor de kinders hierzo:
http://bonnie.pud.ca/~pudly/kimberly.mpeg
Neequote:Op donderdag 30 september 2004 12:46 schreef Inu het volgende:
dat zusje van Jessica Simpson op MTV is stom
Everybody Appié?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:46 schreef blieblie het volgende:
Feb! Keep the housemerk aaaaalllliiiiiive
Koop dan de aanbiedingen doosquote:Op donderdag 30 september 2004 19:04 schreef Blueman het volgende:
Heb ik de bonuskaart van mijn ma op zak, heb ik er in de afgelopen 2 weken al 49 cent korting mee gehad
Bras!
Dan zal dat het zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 19:10 schreef blieblie het volgende:
En daarnaast maken ze reclame omdat de huismerken blijvend in prijs verlaagd zijn.
En dat wordt niet onderaan je bonnetje uitgerekend.
En je hebt ook een fotoboekquote:Op donderdag 30 september 2004 19:16 schreef punkgirl het volgende:
Ik ben barvrouwe
4 bier graagquote:Op donderdag 30 september 2004 19:16 schreef punkgirl het volgende:
Ik ben barvrouwe
haha.. als ik wist hoe je die aanmaakt.. wel.. helaas weet ik t nie...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En je hebt ook een fotoboek
Komt Dr aanquote:Op donderdag 30 september 2004 19:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 bier graag
en een ranja voor flowquote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Komt Dr aan
jah... St Lucas is idd de graffische shitquote:Op donderdag 30 september 2004 19:30 schreef blieblie het volgende:
Zeg Punkgirl... ken jij "Sterre H"??
Is 17 doet Havo 5 bij jouw op school.
Geloof ik.... of is St Lucas die Grafische school?![]()
Sid Viciousquote:Op donderdag 30 september 2004 19:32 schreef blieblie het volgende:
En wie van de 3 ben jij??
Vet!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sid Vicious
Je hebt een hamster??quote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef Inu het volgende:
Sow, hamster heeft n nieuwe kooi en nu zit ze echt de halve kooi te slopen
BBQquote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef Inu het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:32 schreef blieblie het volgende:
En wie van de 3 ben jij??
You gotta fight, for you right...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef Inu het volgende:
de rechtse denk ik, die is creatiefquote:
Helmonders eten katten jah, geen hamstersquote:Op donderdag 30 september 2004 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BBQ![]()
hoe ging het ook alweer?quote:Op donderdag 30 september 2004 19:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Helmonders eten katten jah, geen hamsters
Het diamantje tussen de kristalletjesquote:Op donderdag 30 september 2004 19:56 schreef punkgirl het volgende:
Midde.. hai, ik was ff weg
ik ben altijd al een slechte gokker geweestquote:Op donderdag 30 september 2004 19:56 schreef punkgirl het volgende:
Underworld - Rezquote:Op donderdag 30 september 2004 19:57 schreef ArTiC het volgende:
H:\[MP3]\[MP3 albums]\[by artist]\[I]\Incubus - Make Yourself\Incubus - 01 - Privilege.mp3
gaat het (F)okke?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het diamantje tussen de kristalletjes
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het diamantje tussen de kristalletjes
je zit echt eronder hequote:Op donderdag 30 september 2004 20:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Underworld - Rez![]()
Oh... kmoet mijn vriendinnetje ff aufhalen.
Houdoe!!!
Goed bezig Bobquote:Op donderdag 30 september 2004 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gaat het (F)okke?
ik zei geen okkie he![]()
Valt meequote:Op donderdag 30 september 2004 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zit echt eronder he
eikelquote:Op donderdag 30 september 2004 20:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Goed bezig Bob.
Ik vind je wel degelijk de mooiste van de 3quote:Op donderdag 30 september 2004 20:02 schreef punkgirl het volgende:
[..]
![]()
zo: http://fotoboek.fok.nl/punkgirlquote:Op donderdag 30 september 2004 20:04 schreef punkgirl het volgende:
oke.. en hoe kan k mn fotoboek zien? :S
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik vind je wel degelijk de mooiste van de 3.
er hangt een groot slot opquote:Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
niemand..?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:04 schreef punkgirl het volgende:
nog n biertje iemand? rondje van t huis!
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:14 schreef ArTiC het volgende:
omdat je zo aandringt
wie nietquote:Op donderdag 30 september 2004 20:18 schreef punkgirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
je houd van lagwagon
![]()
haha.. op die foto "in de les" heb ik zelfd mn lagwagon trui aanquote:Op donderdag 30 september 2004 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie niet
je moet zo'n tampon ook uit je mond vissen voordat je in slaap valt, bliebliequote:Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
Ach joh.... kvond het wel prima.
Vanmorgen geen kater ofzo.
Alleen een erg droge bek.
zeker zo'n 'smile' trui?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:20 schreef punkgirl het volgende:
[..]
haha.. op die foto "in de les" heb ik zelfd mn lagwagon trui aanje bent officieel tot relax benoemd..
haha, idd, dat die mond met 2 veiligheidsspelden vast zitquote:Op donderdag 30 september 2004 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeker zo'n 'smile' trui?
daar heb ik een shirt van....das alleen een beetje kapot nu![]()
ja kom ff ongevraagd je eigen tampon ervaringen delen zegquote:Op donderdag 30 september 2004 20:21 schreef kib het volgende:
[..]
je moet zo'n tampon ook uit je mond vissen voordat je in slaap valt, blieblie
wat ik eerder begreep was het de bostonquote:Op donderdag 30 september 2004 13:02 schreef tomster het volgende:
welke kroeg was het?
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:23 schreef kib het volgende:
[..]
wat ik eerder begreep was het de boston
dan kan ik jou nu ook officieel als 'goedgekeurd door artic@fok' door het leven laten gaanquote:Op donderdag 30 september 2004 20:23 schreef punkgirl het volgende:
[..]
haha, idd, dat die mond met 2 veiligheidsspelden vast zit
asjebliefquote:Op donderdag 30 september 2004 20:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan kan ik jou nu ook officieel als 'goedgekeurd door artic@fok' door het leven laten gaan
maar waar blijft me pilsje?
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:26 schreef ArTiC het volgende:
aangezien ik hier geen bier krijg ga ik maar richting verjaardag
boston?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:30 schreef kib het volgende:
[..]![]()
Ik dacht al dat je de middelste was (en dat hoopte ik stiekem ookquote:Op donderdag 30 september 2004 19:56 schreef punkgirl het volgende:
thnQ.. jij krijgt n pilsje van me!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de middelste was (en dat hoopte ik stiekem ook)
Leuk koppie hoor
Yeah baby!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:28 schreef kib het volgende:
bah .. das nou al de tweede keer deze week dat ik niet met me meissie kan afspreken 's avonds ...
Flow ... we gaan stappen
you bet yaquote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef punkgirl het volgende:
[..]
thnQ.. jij krijgt n pilsje van me!
asjeblief! ben zo terug heren!quote:Op donderdag 30 september 2004 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
you bet ya
je bent een lekker ding....quote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef punkgirl het volgende:
[..]
thnQ.. jij krijgt n pilsje van me!
omdat jij t bent...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:37 schreef tomster het volgende:
[..]
je bent een lekker ding....
een gratis wodka redbull graag![]()
2 much beer?quote:Op donderdag 30 september 2004 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
Karma Police
by Radiohead
Karma police arrest this man he talks in math
He buzzes like a fridge he's like a detuned radio
Karma police arrest this girl her hitler hairdo is making me feel ill
And we have crashed her party
This is what you get
This is what you get
This is what you get when you mess with us
Karma police i've given it all i can and it's not enough
I've given it all i can but we're still on the payroll
This is what you get
This is what you get
This is what you get when you mess with us
(phew) for a minute there i lost myself, i lost myself
klinkt goed, ik ben er in 5 minuten als het moetquote:Op donderdag 30 september 2004 20:57 schreef tomster het volgende:
eeej flow en kib, biertje @ my place?
Jij punkgirl en ik Radiohead tekst posten en nog niet goed? Sjongejonge zegquote:Op donderdag 30 september 2004 20:54 schreef punkgirl het volgende:
[..]
2 much beer?
* kib snuift de lucht om zich heen eens diep op ...quote:Op donderdag 30 september 2004 21:12 schreef FlowDesign het volgende:
Ik moet ook nog douchen
ff kijken wat er nog in de koelkast staat, anders moet ik nog ff naar de XLquote:Op donderdag 30 september 2004 21:11 schreef kib het volgende:
[..]
klinkt goed, ik ben er in 5 minuten als het moet![]()
maar ik denk dat flow het niet zo snel kan redden...
hij moet weer zo nodig verder weg gaan wonen
Net als Joostquote:Op donderdag 30 september 2004 21:21 schreef febster het volgende:
* febster is watching Grease met nu Grease Lightning
toch nietquote:Op donderdag 30 september 2004 21:27 schreef tomster het volgende:
ik heb bier
BIER?quote:Op donderdag 30 september 2004 21:27 schreef tomster het volgende:
ik heb bier
kerel kom nou bier drinkenquote:Op donderdag 30 september 2004 21:59 schreef tomster het volgende:
wat een GEIL ding is dat!!!!!
grrr ... lul !quote:Op donderdag 30 september 2004 22:07 schreef daNpy het volgende:
Diagonaal!
Heb ik ook, erg relaxedquote:Op donderdag 30 september 2004 22:24 schreef tomster het volgende:
ik heb nog geen sms
ik ben mijn nieuwe IKEA bed in elkaar aan het zetten.... 220cm lang.. HEEERLIJK
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef FlowDesign het volgende:
volgens mij heb ik een g-spott in m'n linkeroor...
als ik met een wattenstaafje erin ga om schoon te maken en dan al ronddraaiend er weer uit ga, dan kan ik niet ophouden met draaien want dat voelt fijn
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef kib het volgende:
moet je eens proberen om dat staafje KEIHARD naar binnen te rammen ..
* FlowDesign is toch nieuwsgierig en gaat ook even zijn oren leegdraaien
Got yahquote:Op donderdag 30 september 2004 22:08 schreef kib het volgende:
[..]
grrr ... lul !
soooooo lisequote:Op donderdag 30 september 2004 21:33 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:14 schreef kib het volgende:
[..]
* ArTiC luistert naar NOFX op het moment
Radiohead & punkquote:Op donderdag 30 september 2004 21:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij punkgirl en ik Radiohead tekst posten en nog niet goed? Sjongejonge zeg
Hee PG, heb jij toevallig met iemand gezoend toen straks? Begint zijn naam toevallig met een F.?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 03:40 schreef Partygurl het volgende:
nalloeeee lieke e olind a mzden zch
He tws kei gezellog hoor
Vera ligt kitsend op de bank mennnnn, woehoeeee
toedeledokie en tot morgen xxxxxxxxxxx
Hou je bek je hebt niks gezienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 04:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hee PG, heb jij toevallig met iemand gezoend toen straks? Begint zijn naam toevallig met een F.?.
Jatters!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
soooooo lise
ow PG! gescoord??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 04:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hee PG, heb jij toevallig met iemand gezoend toen straks? Begint zijn naam toevallig met een F.?.
Ik nie... ben thuis gebleven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:37 schreef gazylady2 het volgende:
mogge BB!
nog uit geweest gister?
wat is het hier druk zeg de laatste tijd...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ow PG! gescoord??![]()
you go GIRL!!![]()
Daar heb je moeders voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:16 schreef Partygurl het volgende:
Wasmachines, niet echt mijn ding
ben ik gister geweest en volgens mij had dat mens adhd, was allemaal aant druk doen joh, niet normaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef BigB het volgende:
vandaag tot half 5 stage lopen
vandaag maar eens besloten dat ik vanaaf maar eens naar de kapper toe ga, want dat werd tijd
Massage!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:06 schreef blieblie het volgende:
Voor de fontysgangers hiero, wat zijn de aanraders onder de ISA modulen??
Ik moet nog 3 ects. En ik kom dingen tegen als " Circus","Vuurkorf bouwen" en " Chinees Niveau 1".
jij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:19 schreef Partygurl het volgende:
Oh nie gezien
En anders zou ik t me toch nie meer herinneren
Hmm ja Vera, blond (tijdje terug dan) woont in Geldrop en werkt(e?) bij de C1000quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:41 schreef Partygurl het volgende:
Blonde krulletjes ?
Vera had blond haar maar heeft nu rood haar
ik ben niet meer gegaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:38 schreef Inu het volgende:
Das wel lullig op zich
Hoelaat waren jullie thuis dan?
Aahaaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:47 schreef Partygurl het volgende:
Nee hoor, helemaal mis
Woont in Heeze en heeft nooit bij de c1000 gewerkt, vorige week was ze ook mee....wit truitje rood haar, viel best op
Ik ga zonnebankenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:50 schreef febster het volgende:
[..]
Aahaa
Maar eehm vertel, gescoord vannacht, en iemand met een F... Ik heb je niet gezien dus....![]()
Jajaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik ga zonnebanken![]()
Je kent m toch niej.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:52 schreef febster het volgende:
[..]
Jajaontloop het maar
Ik was trouwens niet aan het ehmmemmen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:13 schreef amaranta het volgende:
eh
boston,
en basta of costa ofzo (weetnie hoe dan ook een popiejopietent)
en playerz
begint ook met een Fquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:53 schreef Partygurl het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?
Maareh, niet met Flow dus ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:56 schreef Partygurl het volgende:
Goh geweldig hoor
Denk je dat alleen omdat die met een f begintquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Maareh, niet met Flow dus ...
Nou ja Joost poste het, en tsjaa aangezien er maar 2 mannelijke personen met een F beginnen in dit topic...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:59 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Denk je dat alleen omdat die met een f begint![]()
neequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:59 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Denk je dat alleen omdat die met een f begint![]()
Tuurlijk weet ik datquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:07 schreef amaranta het volgende:
je weet dus wel wat ik met MMMMMMhummen bedoelde ..:)
viezerikje
wrom niet?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:14 schreef amaranta het volgende:
leuk voor je
ik ben nog nooit onder een zonnebank geweest
en zal het ook niet gaan doen...
Ze is al bruinquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
wrom niet?
waarom welquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:16 schreef Partygurl het volgende:
[..]
wrom niet?
Ik had van die voorgebakken die je alleen maar ff een halve minuut in de tron hoeft te doen,quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:20 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook pannekoeken
Niet als je ze 30 seconden op 750 Watt doetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:35 schreef blieblie het volgende:
Van die pre gefabriceerde sponspannekoeken zijn ranzig.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:49 schreef FlowDesign het volgende:
spek, kaas én stroop?
Lief doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:04 schreef amaranta het volgende:
haha dat is een oud gezegde
die gebruikte een vriendin van me altijd
lijkt me best lekker
que te follé un ez espada
JIJ! zit op MIJN pc!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:09 schreef amaranta het volgende:
waarom zou ik lief doen
tegen mijzelf zeggen mex?????????????
get off my pc fucking bastard
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:46 schreef Cybart het volgende:
ook u moet de groenten van VET HAKKUH hebben
euhm ja, hoi
nee, neequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 02:43 schreef febster het volgende:
Hey ArTiC heb je toevallig een oom die Fred heet? En een nichtje die michelle heet?
Ach ja, ga slapen, ben lam
Hmm goed zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, nee
broertje van mequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm goed zo![]()
Dacht ff dat we half half familie waren(je hebt bepaalde familie trekjes enzo, en aangezien veel familie in Helmond woont...
)
Riiiightquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef febster het volgende:
[..]
Hmm goed zo![]()
Dacht ff dat we half half familie waren(je hebt bepaalde familie trekjes enzo, en aangezien veel familie in Helmond woont...
)
is ie overwerkt ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Riiiight![]()
hoe laat kwam jij bij blik op de weg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:02 schreef FlowDesign het volgende:
Blik op de weg dalijk
In de aflevering van volgende week pas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoe laat kwam jij bij blik op de weg?
Wat ben je toch heerlijk goedgelovig Okkequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:14 schreef blieblie het volgende:
Jij bij Blik op de weg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |