I know, maar dit was wel heel erg anders hoor.quote:Aan barpersoneel hoor je ook niet te merken dat ze een vriend(in) hebben.
Maargoed het positieve was natuurlijk wel dat PSV gewonnen had
Yep, gelukkig was er iemand bij die het gebeuren kon bevestigen zodat ik niet raar overkomquote:Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
I know, maar dit was wel heel erg anders hoor.
In de Boston mogen ze volgens mij geen drankjes weggeven, en ze gaf Feb wel gratis drank af en toe, daarnaast zat ze de hele tijd naar Feb te kijken terwijl ze naar andere jongens helemaal niet zo vrijgevig is qua aandacht. En last but not least, bijna 6 avonden/nachten per week achter de bar in de kroeg.... ??
Werk is werk!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:
En last but not least, bijna 6 avonden/nachten per week achter de bar in de kroeg.... ??
Zou jij binnen een paar weken gaan samenwonen op je 21equote:Op donderdag 30 september 2004 12:46 schreef Inu het volgende:
Maar ze heeft dus een vriend waarmee ze gaat verhuizen, maar ze hebben nog niet lang iets?
dat zusje van Jessica Simpson op MTV is stom
nej...zij wel?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:47 schreef febster het volgende:
[..]
Zou jij binnen een paar weken gaan samenwonen op je 21e?
Ik kwam thuis en normaal slapen ze beiden allang nu waren ze beiden nog wakkerquote:Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
Ach joh.... kvond het wel prima.
Vanmorgen geen kater ofzo.
Alleen een erg droge bek.
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Inu het volgende:
Het is idd niet verplicht thuis te gaan zitten als je een vriend hebIn de kroeg werken is leujk
Neuh denk het niet, zo komt ze niet over iigquote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Inu het volgende:
[..]
nej...zij wel?
Nee oke dat snap ik, maar ga jij dan 6 dagen in een kroeg werken tot elke x diep in de nachtquote:Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Inu het volgende:
Het is idd niet verplicht thuis te gaan zitten als je een vriend hebIn de kroeg werken is leujk
Maakt toch nie uit...als je geen school of ander werk hebt waarom zou je dan dat werk niet kunnen doen?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef febster het volgende:
[..]
Nee oke dat snap ik, maar ga jij dan 6 dagen in een kroeg werken tot elke x diep in de nacht? Ik vind het een beetje vreemd iig... en de barmannen zijn overigens wel altijd vrijgezel
Ik zeg niet dat je het niet zou kunnen, vond het alleen beetje vreemd aangezien de momenten dat je dan bij je vriend kan zijn wel erg beperkt worden... Aangezien die vriend volgens mij ook nooit in de kroeg bij haar is enzo...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Maakt toch nie uit...als je geen school of ander werk hebt waarom zou je dan dat werk niet kunnen doen?
Dat was haar zowiezo toch wel geluktquote:Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef tomster het volgende:
die barvrouw wilde gewoon veel bier aan je slijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |