abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22305452
Game on!
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_22305552
bier?
pi_22305565
quote:
Aan barpersoneel hoor je ook niet te merken dat ze een vriend(in) hebben.
Maargoed het positieve was natuurlijk wel dat PSV gewonnen had
I know, maar dit was wel heel erg anders hoor.
In de Boston mogen ze volgens mij geen drankjes weggeven, en ze gaf Feb wel gratis drank af en toe, daarnaast zat ze de hele tijd naar Feb te kijken terwijl ze naar andere jongens helemaal niet zo vrijgevig is qua aandacht. En last but not least, bijna 6 avonden/nachten per week achter de bar in de kroeg.... ??
pi_22305574
Ik had het niet verwacht, laten we het zo stellen, terwijl ik daar int algemeen behoorlijk nuchter in ben
pi_22305588
Hoiiiiiiiiiiii daar ben ik weer
.
pi_22305600
heeyyyy... Weer een lekker dagje @ stage hiero .
pi_22305637
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:

[..]

I know, maar dit was wel heel erg anders hoor.
In de Boston mogen ze volgens mij geen drankjes weggeven, en ze gaf Feb wel gratis drank af en toe, daarnaast zat ze de hele tijd naar Feb te kijken terwijl ze naar andere jongens helemaal niet zo vrijgevig is qua aandacht. En last but not least, bijna 6 avonden/nachten per week achter de bar in de kroeg.... ??
Yep, gelukkig was er iemand bij die het gebeuren kon bevestigen zodat ik niet raar overkom Tof dat je mee was trouwens

Ach ja.. vrouwen...
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_22305675
Ach joh.... kvond het wel prima .
Vanmorgen geen kater ofzo .
Alleen een erg droge bek .
pi_22305687
Maar ze heeft dus een vriend waarmee ze gaat verhuizen, maar ze hebben nog niet lang iets?

dat zusje van Jessica Simpson op MTV is stom
pi_22305701
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:
En last but not least, bijna 6 avonden/nachten per week achter de bar in de kroeg.... ??
Werk is werk!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_22305703
Dat liedje is mooi van dr vind ik !
.
pi_22305707
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:46 schreef Inu het volgende:
Maar ze heeft dus een vriend waarmee ze gaat verhuizen, maar ze hebben nog niet lang iets?

dat zusje van Jessica Simpson op MTV is stom
Zou jij binnen een paar weken gaan samenwonen op je 21e ?
pi_22305728
Het is idd niet verplicht thuis te gaan zitten als je een vriend heb In de kroeg werken is leujk
pi_22305744
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:47 schreef febster het volgende:

[..]

Zou jij binnen een paar weken gaan samenwonen op je 21e ?
nej...zij wel?
pi_22305748
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:45 schreef blieblie het volgende:
Ach joh.... kvond het wel prima .
Vanmorgen geen kater ofzo .
Alleen een erg droge bek .
Ik kwam thuis en normaal slapen ze beiden allang nu waren ze beiden nog wakker
pi_22305788
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:48 schreef Inu het volgende:
Het is idd niet verplicht thuis te gaan zitten als je een vriend heb In de kroeg werken is leujk
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_22305795
quote:

[..]

nej...zij wel?
Neuh denk het niet, zo komt ze niet over iig dus die heeft al wat langers iets verwacht ik.. Kom ik nog wel achter vermoed ik
pi_22305808
Visstick
.
pi_22305811
Misschien dak toch maar beter naar een kroeg kan gaan ipv dat callcenter
pi_22305817
quote:
Nee oke dat snap ik, maar ga jij dan 6 dagen in een kroeg werken tot elke x diep in de nacht ? Ik vind het een beetje vreemd iig... en de barmannen zijn overigens wel altijd vrijgezel
pi_22305831
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef febster het volgende:

[..]

Nee oke dat snap ik, maar ga jij dan 6 dagen in een kroeg werken tot elke x diep in de nacht ? Ik vind het een beetje vreemd iig... en de barmannen zijn overigens wel altijd vrijgezel
Maakt toch nie uit...als je geen school of ander werk hebt waarom zou je dan dat werk niet kunnen doen?
.
  donderdag 30 september 2004 @ 12:52:43 #22
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_22305833
die barvrouw wilde gewoon veel bier aan je slijten

[ Bericht 0% gewijzigd door tomster op 30-09-2004 12:53:06 (typfout) ]
Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
pi_22305850
Barmannen zijn sletten

Misschien is der vriend saai en doet ze dit om toch nog iets spannends te hebben?
pi_22305867
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Maakt toch nie uit...als je geen school of ander werk hebt waarom zou je dan dat werk niet kunnen doen?
Ik zeg niet dat je het niet zou kunnen, vond het alleen beetje vreemd aangezien de momenten dat je dan bij je vriend kan zijn wel erg beperkt worden... Aangezien die vriend volgens mij ook nooit in de kroeg bij haar is enzo...
pi_22305884
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:52 schreef tomster het volgende:
die barvrouw wilde gewoon veel bier aan je slijten
Dat was haar zowiezo toch wel gelukt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')