quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef NutKees het volgende:Oktober 2004... Godsamme allemachtig zeg! Is dat alweer 2,5 jaar geleden!?
Kan jij die zakken nog regelen? (en hoe duur was dat ook alweer?)
Ik woon nog steeds in Noorwegen, 2 minuten lopen en ik ben in een supermarkt waar ze volop zakken hebben hangen
![]()
Geloof dat de 400g zakken daar 39 NOK zijn, iets onder de 5¤.
Als ik het me goed herinner heb ik ze de vorige keer vanuit Duitsland verstuurd om je kosten te drukken. Tegenwoordig ben ik wat minder in Duitsland, men ben nog regelmatig in verschillende Europesche landen te vinden.
De Noorse post heeft nieuwe prijzen: 10 kilo naar Europa voor maar 300 NOK. Of maximaal 20 kilo met een startprijs van 220 NOK + 10 NOK per kilo (dus de volle 20 kilo kost dan 220+ 20*10 = 420 NOK). Bij genoeg gegadigden, mik ik wel een flinke doos vol met dat spul en dan moeten jullie zelf maar zien hoe je het verdeeld
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta