Turkse peper?quote:Op donderdag 30 september 2004 11:36 schreef classpc het volgende:
Wat betekent de naam eigenlijk?
Dan had ik het wel allang geweten. Dwz, ik kom niet dagelijks bij Jamin maar kan me niet voorstellen dat ze die aan het assortiment hebben toegevoegd sinds de laatste keer dat ik er ben geweest. Dus aub niet gissen maar even melden als je zeker weet dat ze ergens te koop zijn.quote:Op donderdag 30 september 2004 11:48 schreef shmoopy het volgende:
Jamin misschien?
SUPER! Ik heb je net gemaild...quote:Op donderdag 30 september 2004 11:59 schreef Fogel het volgende:
Het is heel populair in Noorwegen en Zweden. Ik kan wel een paar zakjes opsturen als je wil (ik woon in Noorwegen). Ik geloof dat ze ergens rond de 15 kroon kosten (iets onder de 2 euro).
Stuur maar een mailtje als je dit interessant lijkt.
geweldig idee! ik denk voor ts trouwens dat je nog wel eens mazzel kan hebben bij een xenos.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Mjammm je kan er ook zo'n lekkere Salmiakki van maken:
Een paar van die dingen oplossen in een fles wodka. Dropshot is er niks bij.
Yupquote:Op donderdag 30 september 2004 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik gaf je gewoon een tip, kan het wat aardiger?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:01 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dan had ik het wel allang geweten. Dwz, ik kom niet dagelijks bij Jamin maar kan me niet voorstellen dat ze die aan het assortiment hebben toegevoegd sinds de laatste keer dat ik er ben geweest. Dus aub niet gissen maar even melden als je zeker weet dat ze ergens te koop zijn.
IKEA Amsterdam heeft ze soms in de "shop"quote:Op donderdag 30 september 2004 11:28 schreef NutKees het volgende:
Extreem lekkere 'dropjes' maar helaas nergens meer te krijgen in mijn omgeving (naar mijn weten - in limburg).
Heeft iemand van jullie ze nog wel eens ergens te koop gezien?
[afbeelding]
Klopt, maar die van Rob's Drop zijn echt veel minder pittig en minder lekker...quote:Op donderdag 30 september 2004 20:28 schreef NIels25 het volgende:
bij AH hebben ze in het assortiment onder de naam Rob's Drop (zijn hetzelfde als Tyrkisk) Sinds een jaar of 3 wordt het onder de nederlandse naam Rob's verkocht hiervoor had AH Tyrkisk in de winkel.
Dat wist ik niet, die ga ik zeker eens even checken binnenkort (heb ook een Makro-pasje...).quote:De dropshot van het merk Tyrkisk is ook errug lekker verkopen ze bij de Makro en de VEN
Oke dan wordt dusop naar de IKEAquote:Op donderdag 30 september 2004 19:32 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
IKEA Amsterdam heeft ze soms in de "shop"
En dan op naar de slijter voor een goede fles wodka!!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat recept lijkt me wel lekker... maar dat drop kan ik niet vinden op Albert.nl (AH site). Hebben ze het tegenwoordig nog wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:27 schreef NutKees het volgende:
Voor de ge-interesseerden:
http://www.ruwebit.net/article/51
quote:Op donderdag 30 september 2004 11:28 schreef NutKees het volgende:
Extreem lekkere 'dropjes' maar helaas nergens meer te krijgen in mijn omgeving (naar mijn weten - in limburg).
Heeft iemand van jullie ze nog wel eens ergens te koop gezien?
18 en 19 oktober ben ik in Duitsland en kan vanaf daar opsturen, kost waarschijnlijk een stuk minder.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:16 schreef NutKees het volgende:
Getvrrrrrdrie, dure posterijen hebben ze daar in Finland.
24 euro voor een pakketje van 2,2 kilo gaat me wat te ver.
Dat zou heel tof zijn, je hebt inmiddels wel in de gaten dat ik zoveel mogelijk van het spul wil hebben hè? Ik schrik niet van een kilo'tje of 2, dus als je toevallig in de buurt van de tax-free shop komt... Eventueel kan ik je ook een adres in Duitsland doorgeven (van 'n collega), dat maakt het misschien nog gemakkelijker.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
18 en 19 oktober ben ik in Duitsland en kan vanaf daar opsturen, kost waarschijnlijk een stuk minder.
ja denk het ook dat ze daar scandinavisch snoepgoed hebbenquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:50 schreef tuut84 het volgende:
ik denk dat je dat spul wel in een turkse winkel kunt kopen
In de tax-free winkel op het vliegveld in Oslo kom ik uiteraard op weg naar Frankfurt. De prijzen zijn:quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:47 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dat zou heel tof zijn, je hebt inmiddels wel in de gaten dat ik zoveel mogelijk van het spul wil hebben hè? Ik schrik niet van een kilo'tje of 2, dus als je toevallig in de buurt van de tax-free shop komt... Eventueel kan ik je ook een adres in Duitsland doorgeven (van 'n collega), dat maakt het misschien nog gemakkelijker.
quote:tuut84 - maandag 4 oktober 2004 @ 08:50
ik denk dat je dat spul wel in een turkse winkel kunt kopen
Het verschil zal wel in de Noorse suikertoeslag zitten (ze hebben hier voor de vreemdste dingen toeslagen). Volgende week gaan mijn schoonouders met de Colorline naar Denemarken, maar met een Noorse rederij (Scandlines van jouw link is Deens). Bij de Colorline kost 400 gram 25 NOK, en is dus een stuk goedkoper als op het vliegveld, maar ietsje duurder als dat je al gevonden had.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:45 schreef NutKees het volgende:
Versturen binnen Duitsland kost 4,10 euro, naar Nederland het dubbele. Maar ik vind die dingen zelf wel vrij duur ten opzichte van een link die ik vorige week al tegenkwam:
Link
(Ze staan bij de F van Fazer) Het kan natuurlijk dat ik iets over het hoofd zien, maar vanwaar dat grote verschil?
Of je koopt gewoon een fles Dropka.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Ah, Salmiak gevulde drop.... die is nu alleen bij de Jumbo te verkrijgen (volgens mij moet je dan in het zuiden des lands wonen), maar sweetlife heeft ook een andere oplossing geboden nl. direct te bestellen via de fabrikantquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef NutKees het volgende:
Weet iemand overigens of die Rob's Drop gevulde Salmiak nog ergens te krijgen is? AH heeft ze al een half jaar geleden uit de schappen gehaald. Tijdje terug kwam er nog iemand met scheepstouw aanzetten, eens vragen waar dat vandaan kwam.
Hee, da's ook niet verkeerd. Ook maar even langs de Lidl vanmiddag, eens kijken of ze ze al hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:13 schreef Joyce86 het volgende:
Ik heb een vermoeden dat dit er op lijkt,
bij de lidl vanaf 18/01 Danish pepper drops 250gram ¤0,69
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070118.p.Pepper_drops
ik heb de echtequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef NutKees het volgende:
Nou, het is geen tyrkisk peber maar ze zijn zeer goed te doen (beter dan Robs Drop)!
bij de lidl?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:35 schreef NutKees het volgende:
Ik heb vrdmm al 2 zakken leeg. Ik denk dat ik me maar een hele doos ga halen... wie weet zijn ze over een week of wat al niet meer te krijgen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:21 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een fles Dropka.
[afbeelding]
Heee, daar is m'n oude Tyrkisk Peber dealer!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef Fogel het volgende:
Ik heb de afgelopen 4-5 dagen een zak van 400g leeggemaakt
En er staat een fles Hot & Sweet met de enige echte Tyrkisk Peber in de koelkast.
Nieuwe nodig?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:10 schreef NutKees het volgende:
[..]
Heee, daar is m'n oude Tyrkisk Peber dealer!Die zakken waren VEEEL te snel leeg!
Ik woon nog steeds in Noorwegen, 2 minuten lopen en ik ben in een supermarkt waar ze volop zakken hebben hangenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef NutKees het volgende:
Oktober 2004... Godsamme allemachtig zeg! Is dat alweer 2,5 jaar geleden!?
Kan jij die zakken nog regelen? (en hoe duur was dat ook alweer?)
Lief van je, maar ik ben tevreden met de russische briketten van De Tuinen.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Fogel het volgende:
De koers is gunstig en ik ben eind maart in Nederland, dus als iemand tyrkisk peber nodig heeft, laat het me weten
Nou, daar ben ik ook weer. Je mag me nog eens de prijs noemen, maar ik heb inmiddels een erg mooi alternatief gevonden:quote:Op zondag 1 februari 2009 19:32 schreef Fogel het volgende:
De koers is gunstig en ik ben eind maart in Nederland, dus als iemand tyrkisk peber nodig heeft, laat het me weten
je meent tquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:45 schreef NutKees het volgende:
Die Rob's Drop hebben ze nog bij de appie, ik ben net 2 zakkies gaan halen. Ik ben ook even langs de zweedse meubelboer geweest maar die had helaas geen Tyrkisk Peber. En de kassamiep had blijkbaar ook geen flauw benul waar ik het over had.
Als je het voor 21 maart weet vind ik het best.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef NutKees het volgende:
Hmmmm.... ik hou het even in mijn achterhoofd.
Als je dan toch aan het spammen bent, zorg er dan in ieder geval voor dat je webshop het doetquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:29 schreef davidoff1979 het volgende:
-knip-
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef MiestOr het volgende:
[ afbeelding ]
dit is echt topspul!, megalekker!
stuk beter dan die vieze dropshot, ieuw!
Woei! Dalijk even kijken of ze nog een doosje hebben liggen, ik heb ze al tijden niet meer gehad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:01 schreef PiperMaru het volgende:
Aanbieding bij de Lidl deze week: Pepper drops
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |