Nah, Resident evil is toch cooler..quote:Op donderdag 30 september 2004 11:16 schreef GinaG het volgende:
Ik heb zojuist besloten om Silent Hill 4 te halen![]()
Trouwens jij bent vroeg opquote:Op donderdag 30 september 2004 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedemorgen,
Wat GD aan de Sims 2?
Ik lig ook nog half tequote:Op donderdag 30 september 2004 11:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Trouwens jij bent vroeg op![]()
net op mijn werk aangekomenquote:Op donderdag 30 september 2004 12:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Ben vrij
Jup vooral deel 4quote:Op donderdag 30 september 2004 11:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, Resident evil is toch cooler..
Toch geen vertraging hequote:Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
net op mijn werk aangekomen![]()
Is die al uit?quote:Op donderdag 30 september 2004 12:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup vooral deel 4
Ook voor andere consoles hoor, ziet er zelfs beter uit dan Halo 2quote:Op donderdag 30 september 2004 13:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is die al uit?
Het filmpje zag er meesterlijk uit, voor de NGC
Ze is gewoon niet opgewassen tegen al dat Cube-geweldquote:Op donderdag 30 september 2004 13:10 schreef HomerJ het volgende:
Ik zit nu op school en heb nog 1 uurtje
@Gina, Negeer je mij en Mr. Noodles berichten?
nee, vanochtend om 10 uur afspraak bij onze vestiging in amsterdam, dus nu pas echt aan het werkquote:Op donderdag 30 september 2004 13:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Toch geen vertraging he![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 13:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ook voor andere consoles hoor, ziet er zelfs beter uit dan Halo 2
Hij komt dus ook uit voor de Xbox? en de PC?quote:Op donderdag 30 september 2004 13:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ook voor andere consoles hoor, ziet er zelfs beter uit dan Halo 2
Dat is een game dat er behoorlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Myst IV Revelation.....
2 hele fokking DVD's
Damn, das de download niet waard zeg...
koop hem dan ook gewoonquote:Op donderdag 30 september 2004 13:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Myst IV Revelation.....
2 hele fokking DVD's
Damn, das de download niet waard zeg...
Maar ik heb Sims 2 net gekocht...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
koop hem dan ook gewoon
Dan koop je die Myst game een paar weken later ook een oplossingquote:Op donderdag 30 september 2004 13:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar ik heb Sims 2 net gekocht...
Mag ik nog een beetje een sociaal leven hebben...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan koop je die Myst game een paar weken later ook een oplossing![]()
Of je date wat minder met je ''date''![]()
Tuurlijk mag datquote:Op donderdag 30 september 2004 13:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mag ik nog een beetje een sociaal leven hebben...![]()
Wat liefquote:Op donderdag 30 september 2004 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
* GinaG boeit het eigenlijk geen ene fuck, maar wilde graag met jullie het nieuws delen..
Dat is toch 10 keer leuker dan hele dag verstokt achter de PC zitten...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datKijk als je toch aan het daten bent dan heb je geen tijd om te gamen
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 13:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is toch 10 keer leuker dan hele dag verstokt achter de PC zitten...
En niet beschikbaar voor de kruisdoosquote:Op donderdag 30 september 2004 13:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is een game dat er behoorlijk![]()
![]()
Uitziet
Ja maar deze is voor de laptop (die het hoogstwaarschijnlijk niet kan draaienquote:Op donderdag 30 september 2004 14:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En niet beschikbaar voor de kruisdoos
Maar ach, ik laat de game wel even links liggen....d'r zijn nog zat andere spellen die ik moet uitspelen...
Laptops zijn ook niet gemaakt om te gamen...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja maar deze is voor de laptop (die het hoogstwaarschijnlijk niet kan draaien)
Jawelquote:Op donderdag 30 september 2004 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laptops zijn ook niet gemaakt om te gamen...
echt wel, ik kan op mijn laptopje prima spelletjes spelen, alleen het laden gaat wat langzamerquote:Op donderdag 30 september 2004 14:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laptops zijn ook niet gemaakt om te gamen...
Ga jij eens doom 3 installeren dan...quote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef Tain het volgende:
[..]
echt wel, ik kan op mijn laptopje prima spelletjes spelen, alleen het laden gaat wat langzamer
Ok koop jij hem voor me?quote:Op donderdag 30 september 2004 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ga jij eens doom 3 installeren dan...
Koop Pikmin 2, dat is een bevel!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:54 schreef RaymanNL het volgende:
goedenmiddag
hoezo?quote:Op donderdag 30 september 2004 15:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Koop Pikmin 2, dat is een bevel!
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ok koop download jij hem voor me?
Dan krijg je een lekker tongzoen van HomerJquote:Op donderdag 30 september 2004 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hoezo?
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan krijg je een lekker tongzoen van HomerJ![]()
Niet jouw fantasieën op mij afschuifenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan krijg je een lekker tongzoen van HomerJ![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan krijg je een lekker tongzoen van HomerJ GinaG![]()
Maar het lijkt me niks eigenlijk. Ik heb één wel eens gespeeld. Ik ga eerst nog Donkey Konga halenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Niet jouw fantasieën op mij afschuifen
Maar Pikmin 2 word een topper, en dan hoor je d'r bij. Als je hem niet koopt haat ik je, hij is véél leuker dan PoP
Nah, ik droom liever over andere vrouwenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Keep dreaming![]()
jeeej ik hoor er niet bij en je gaat me haten :')quote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Niet jouw fantasieën op mij afschuifen
Maar Pikmin 2 word een topper, en dan hoor je d'r bij. Als je hem niet koopt haat ik je, hij is véél leuker dan PoP
Eens even denken wat is belangrijker me onsterfelijk belachelijk maken door Pikmin 2 te kopenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Maar ik vind het gewoon niet zo leuk. Mening is mening! Het idee is wel leuk hoor, met duracel baterijen enzo!quote:Op donderdag 30 september 2004 15:48 schreef rockstah het volgende:
tss, allemaal nep gamers hier. pikmin 2 is de bom, weet je hoe vet hoge cijfers dat speel haalt?
Dus jij vindt dat elk spel wat hoge cijfers krijgt in de kast moet staan van elke gamer? En ik vind gemiddeld een 9, nou niet echt vet hoge cijfers, dan moeten het toch wel overal 9.5 op zijn minst zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 15:48 schreef rockstah het volgende:
tss, allemaal nep gamers hier. pikmin 2 is de bom, weet je hoe vet hoge cijfers dat speel haalt?
Ja het spel krijgt een 9, welk doelgroep hadden de mensen die dit cijfer gaven in gedachten ???quote:Op donderdag 30 september 2004 15:48 schreef rockstah het volgende:
Mooie avatarquote:Op donderdag 30 september 2004 15:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pikmin... tis niet echt mijn spel.![]()
Nintendo kiddies...quote:Op donderdag 30 september 2004 15:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja het spel krijgt een 9, welk doelgroep hadden de mensen die dit cijfer gaven in gedachten ???
Vind het wel een ontzettend gaaf forum. Een forum met niveau.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, wat is dat elitair forum voor paupers en wausen zeg...
Welk forumquote:Op donderdag 30 september 2004 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bah, wat is dat elitair forum voor paupers en wausen zeg...
www.elitelife.nlquote:Op donderdag 30 september 2004 16:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Welk forum![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vind het wel een ontzettend gaaf forum. Een forum met niveau.
quote:Is mijn opa pauper?
Opa is vandaag hier, en ik had dorst. Dus ik stuur opa naar de winkel om cola te halen, we hadden immers niets meer in huis.
Na een half uur, HALF UUR! zolang laat je iemand toch niet wachten!?, komt de beste man terug. Ik zie 'm lopen en wat zie dat hij vast heeft? een tasje van de edah , en wat had hij bij zich? huismerk cola! Dat kan je toch niet maken man!? Heb ik 'm meteen maar teruggestuurd, en hem ook meteen 2 sloffen Dafidoff laten halen, want die waren ook op.
Maar goed, mijn opa lijkt dus pauper!
Wat kan ik hier tegen doen?
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ by elitair gezwel...
wat een schroeberaal geneuzel
Enfin, ik was laatst in het Geel Kasteel om even een biertje te happen. Zit er een kerel aan de bar die z'n drankrekening niet eens meer kon betalen, hij had die rekening al 2 maanden openstaan. Nou gaat die kerel werken voor z'n pecunia. De arbeider! Dat zoiets nog lid wordt tegenwoordig van ons prachtig USC. Zal wel een HBO-er zijn geweest.
Enfin, stelling: wat vinden jullie ervan de het HBO-tuig de landelijke corpora over lijken te nemen?]
Bah, elitair rommel...
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, wie de DS ging halen, omdat er hier nooit over gesproken word.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:06 schreef taart het volgende:
vanwaar die poll.
omdat we zo'n mooi DS topic hebbenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, wie de DS ging halen, omdat er hier nooit over gesproken word.
Ik was de ''ik weet het niet'' stemmerquote:Op donderdag 30 september 2004 16:08 schreef RaymanNL het volgende:
Er zit me toch een fout in die poll! Er hebben 5 mensen gestem, 2 voor ja en 2 voor nee, en de andere is vcoor ik weet niet. Maar die staat niet in het poll plaatje
Maak dan ook goede polls.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:08 schreef RaymanNL het volgende:
Er zit me toch een fout in die poll! Er hebben 5 mensen gestem, 2 voor ja en 2 voor nee, en de andere is vcoor ik weet niet. Maar die staat niet in het poll plaatje
Ik mis de optie "Tief op, met je kutpoll!!!!"quote:Op donderdag 30 september 2004 16:08 schreef RaymanNL het volgende:
maar we praten hier ook over Pikmin 2, en daar is ook een ander topic van. Ik vroeg het gewoon af, wie hem van de slowchaters ging halen. Kunne we straks als we met de DS online gaan tegen elkaarquote:Op donderdag 30 september 2004 16:09 schreef Tain het volgende:
[..]
omdat we zo'n mooi DS topic hebben
Jij wilt teveelquote:Op donderdag 30 september 2004 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Tief op, met je kutpoll!!!!"
nee ik zag er net wel een topic van in ONZquote:Op donderdag 30 september 2004 16:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand deze al geprobeerd?
[afbeelding]
Gezellie...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar we praten hier ook over Pikmin 2, en daar is ook een ander topic van. Ik vroeg het gewoon af, wie hem van de slowchaters ging halen. Kunne we straks als we met de DS online gaan tegen elkaar
Volgens mij is het extra ongezond. Al zou ik best een reep erin willen dippen om te proeven.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee ik zag er net wel een topic van in ONZ
kunne jullie straks eens zien hoe goed ik kan mariokarten!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gezellie...
Gamedemon koopt Pikmin 2 ook.quote:Op donderdag 30 september 2004 15:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eens even denken wat is belangrijker me onsterfelijk belachelijk maken door Pikmin 2 te kopenof gehaat worden door HomerJ...
Laat mij maar gehaat worden door HomerJ![]()
Rayman het spel, of RaymanNL?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon koopt Pikmin 2 ook.
En ik haat alleen Rayman als hij hem niet koopt
Ik ben niet alleen veeleisend maar ook kieskeurig, zoals bij vrouwen...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij wilt teveel![]()
Gebeat worden door RaymanNL met Mariokart. De horror.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kunne jullie straks eens zien hoe goed ik kan mariokarten!
Maar haast niemand haalt hem hier, dus laat maar
players choice spellen worden goedkoper, en Pikmin is al players choicequote:Op donderdag 30 september 2004 16:18 schreef mordradead het volgende:
pikmin 2 koop ik ooit nog wel eens, eerst goedkoop deeltje 1 zien te scoren
ok, bedankt voor de extra info dan maarquote:Op donderdag 30 september 2004 16:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen veeleisend maar ook kieskeurig, zoals bij vrouwen...
players choice is lelijkquote:Op donderdag 30 september 2004 16:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
players choice spellen worden goedkoper, en Pikmin is al players choice
De hoesjes wel ja, die kleur. Zilverquote:Op donderdag 30 september 2004 16:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
players choice is lelijk
targetingquote:Op donderdag 30 september 2004 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
BTW hoe heet het ook al weer als je iemand in een spel in het vizier neemt, dat je op iemand gericht blijft staan. Wat je op de gamecube met de meeste spellen met L doet?
Ja dankje wel, dat woord zocht ik!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
targeting
Beidequote:Op donderdag 30 september 2004 16:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman het spel, of RaymanNL?
ik koop uit principe geen players choice titels..... ze zijn hardstikke lelijk, meestal zoek ik ze dan gewoon 2e hands met het normale hoesje of ik koop ze ervoor natuurlijKquote:Op donderdag 30 september 2004 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De hoesjes wel ja, die kleur. Zilver
Ik heb 2 players choice titels.
Ik vind jouw veel te aardig om te hatenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:38 schreef Tain het volgende:
[..]
jeeej ik hoor er niet bij en je gaat me haten
Nog meer reden om je af te schieten met BA
Ik heb hem eergister gratis gekregenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
wanneer word ninja gaiden eens afgeprijst?
Maar je haatte me zoiezo al dus. Ik vind dat een spel kopen daar geen verschil in kan brengen!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Beide
Jawel, dan blijkt 't dat je wel degelijk game-smaak hebtquote:Op donderdag 30 september 2004 16:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar je haatte me zoiezo al dus. Ik vind dat een spel kopen daar geen verschil in kan brengen!
Ja ik heb namelijk Rayman 3 players choice en Supermario Sunshine. En beide spellen zag ik later niet players choice voor de zelfde prijsquote:Op donderdag 30 september 2004 16:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik koop uit principe geen players choice titels..... ze zijn hardstikke lelijk, meestal zoek ik ze dan gewoon 2e hands met het normale hoesje of ik koop ze ervoor natuurlijK
En het kopen van Pikmin2 getuigd van een goede smaakquote:Op donderdag 30 september 2004 16:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jawel, dan blijkt 't dat je wel degelijk game-smaak hebt
is het ook goed dat ik gewoon PoP 2 haal? Heb ik dan ook smaak?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jawel, dan blijkt 't dat je wel degelijk game-smaak hebt
Rayman stinkt
Niet genoeg om Rayman te compenserenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
is het ook goed dat ik gewoon PoP 2 haal? Heb ik dan ook smaak?
Ik weet toch allang dat jij geen goede smaak hebt, jij bent een total-noob-vrouwquote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
En het kopen van Pikmin2 getuigd van een goede smaak:'(
![]()
kusje omdat je me zo aan het lachen maakt
de onderstequote:Op donderdag 30 september 2004 16:29 schreef HomerJ het volgende:
2 Random screenshots gewoon van IGN afgehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou niet durven zeggen welke mooier is
Gamer zijn ruled
RaymanNL stinkt
dude, bovenste!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
de onderste![]()
100%
vergeet niet dat ik één ook al heb heh!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Niet genoeg om Rayman te compenseren
Rayman stinkt
de tweede!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:29 schreef HomerJ het volgende:
2 Random screenshots gewoon van IGN afgehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou niet durven zeggen welke mooier is
Gamer zijn ruled
RaymanNL stinkt
objectief kijken,quote:Op donderdag 30 september 2004 16:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dude, bovenste!
Dream on...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
de tweede!
heb je 1 wel big box? deel 2 big box ligt hier voor 15 euro in de winkel.... wel duur maar wel big boxquote:Op donderdag 30 september 2004 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
vergeet niet dat ik één ook al heb heh!
de onderste lijkt op RE4, maar ik weet niet of het hem is!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dream on...![]()
Deel 2 is nog niet eens uit van PoP!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb je 1 wel big box? deel 2 big box ligt hier voor 15 euro in de winkel.... wel duur maar wel big box
kijk eens naar de propertiesquote:Op donderdag 30 september 2004 16:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
de onderste lijkt op RE4, maar ik weet niet of het hem is!
ik heb het over rayman man..... pop voor de game gear krijg ik op de post.... kutpost moet eens opschietenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Deel 2 is nog niet eens uit van PoP!
Ik kan 't eerlijk gezegd niet zeggen welke mooier is. Maar om nou te zeggen dat Halo 2 véél mooier is * Kuch fanboyquote:Op donderdag 30 september 2004 16:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dream on...![]()
zet het anders in je onertitel, iedereen weet toch al dat je live hebtquote:Op donderdag 30 september 2004 16:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Rayman stinkt
Ik heb Rayman M big boxed, ik had Rayman 1 bigboxed maar dieheb ik weggeven (de doos) Waar ik nu nog steeds van baal. Rayman 2 heb ik gewoon in een CD hoesje.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb het over rayman man..... pop voor de game gear krijg ik op de post.... kutpost moet eens opschieten
Nee, ik zet het onder elk bericht, net zoals Tong80 elke post:quote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef taart het volgende:
[..]
zet het anders in je onertitel, iedereen weet toch al dat je live hebt![]()
Ik moet RE4 eerst zelf zien bij iemand die het speelt (Gamecube_master gaat hem wel halen )quote:Op donderdag 30 september 2004 16:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Niet dat Re4 me niet vet lijkt hoor, maar Halo 2 is gewoonweg net eventjes heel wat beter
je hebt het zeker onder ctrl+V staanquote:Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, ik zet het onder elk bericht, net zoals Tong80 elke post:heeft
Rayman stinkt
Loser, RE 4 word game van het jaarquote:Op donderdag 30 september 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet RE4 eerst zelf zien bij iemand die het speelt (Gamecube_master gaat hem wel halen )
Hmmm, hij komt in 2005 uit, ik denk dat Zelda reborn de game van het jaar 2005 wordquote:Op donderdag 30 september 2004 16:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Loser, RE 4 word game van het jaar
Rayman stinkt
Best wel een beetje zielig vindt je niet?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, ik zet het onder elk bericht, net zoals Tong80 elke post:heeft
Rayman stinkt
Voor mezelf niet! Maar in het totaal denk ik wel!quote:Op donderdag 30 september 2004 16:55 schreef taart het volgende:
jullie hebben het dus over het gamecube spel van jaar neem ik aan
zeggen ze datquote:Op donderdag 30 september 2004 16:55 schreef taart het volgende:
jullie hebben het dus over het gamecube spel van jaar neem ik aan
En jullie weten vast wel wat ik het beste spel van 2006 ga vindenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
zeggen ze datnee... dan is dat ook niet zo, zelda word gewoon supervet.... re4 ook daar kan geen xbox game tegenop
Jep die nieuwe zelda lijkt me echt super! Ik kan er niet op wachten! Hopenlijk kan hij een beetje veel goeie movesquote:Op donderdag 30 september 2004 16:57 schreef mordradead het volgende:
[..]
zeggen ze datnee... dan is dat ook niet zo, zelda word gewoon supervet.... re4 ook daar kan geen xbox game tegenop
dude, een zelda game gaat niet om goeie movesquote:Op donderdag 30 september 2004 17:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep die nieuwe zelda lijkt me echt super! Ik kan er niet op wachten! Hopenlijk kan hij een beetje veel goeie moves
Weet ik, maar goeie moves zijn wel coolquote:Op donderdag 30 september 2004 17:05 schreef rockstah het volgende:
[..]
dude, een zelda game gaat niet om goeie moves
neequote:Op donderdag 30 september 2004 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Weet ik, maar goeie moves zijn wel cool![]()
]quote:Op donderdag 30 september 2004 17:12 schreef taart het volgende:
heb onderhand al 4 x nieuwe gesubmit, maar er staan er nog maar op
Vind je t gek, ze moesten eerst de spelfouten er uit halenquote:Op donderdag 30 september 2004 17:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
]
Ik submitte nieuws een keer om 13.00 en het kwam pas om 16.00 online
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vind je t gek, ze moesten eerst de spelfouten er uit halen![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 30 september 2004 17:24 schreef taart het volgende:
doen ze wel vaker
de tag omhooggaatquote:Op donderdag 30 september 2004 17:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat het nu zo lang duurt omdat er zoveel mensen zijn die nieuwsgaan submitten zodat de tag omhoog gaat! Er word volgens mij veel meer nieuws gepost!
Ja! Dart je van bijvoorbeeld, newbie naar rookie gaat!quote:Op donderdag 30 september 2004 17:43 schreef capibar het volgende:
[..]
de tag omhooggaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 30 september 2004 17:43 schreef taart het volgende:
ze zijn gewoon lui
ja ik ben de gelukkige winaar van een EA pakketquote:Op donderdag 30 september 2004 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goedemorgen,
Wat GD aan de Sims 2?
dat weet jij dat weet ik maar dat wist de rest nietquote:Op donderdag 30 september 2004 16:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gamedemon koopt Pikmin 2 ook.
En ik haat alleen Rayman als hij hem niet koopt
Werd er toen ook ala unreal tournament "HEADSHOT" .... "DOUBLE KILL".... door een luidspreker geschreeuwt?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah, lekker weer.... hoort ik net dat er in m'n geliefde stad Enschede 2 agenten zijn neergeschoten en één door de kop....
dude je post multiplayer screens...quote:Op donderdag 30 september 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik kan 't eerlijk gezegd niet zeggen welke mooier is. Maar om nou te zeggen dat Halo 2 véél mooier is * Kuch fanboy
Rayman stinkt
ja, ga maar lekker Xbox Dashboard spelenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
Volgende week Pik...Fable
mijn msn zei alleen dat je dashboard speeldequote:Op donderdag 30 september 2004 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
dude ik starte second sight op...
Volgende week Pikmin 2 en Fablequote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef Gamedemon het volgende:
Volgende week Pik...Fable
Klinkt leuk, hopelijk voor jou onder Kerryquote:Op donderdag 30 september 2004 19:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga btw na 5 HAVO een jaar na Amerika,
kzou de boot pakken naar amerika als ik jou was...quote:Op donderdag 30 september 2004 19:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga btw na 5 HAVO een jaar na Amerika,
Lange afstandsvlucht naar Amerika is veilig, op de terugweg misschien beetje uitkijkenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzou de boot pakken naar amerika als ik jou was...
Jah! Titanic 2 schijnt goedkoop te zijnquote:Op donderdag 30 september 2004 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzou de boot pakken naar amerika als ik jou was...
zenden ze niet uit, ook geen samenvatting. zeiden ze netquote:Op donderdag 30 september 2004 20:02 schreef mordradead het volgende:
zodirect feyenoord.... daarna samenvatting van az, hoe zit het met utrecht
Als de NOS rechten wou moesten ze de hele wedstrijd uitzenden---> wouden ze niet dus geen beeldenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:02 schreef mordradead het volgende:
zodirect feyenoord.... daarna samenvatting van az, hoe zit het met utrecht
twas sarcasme enzoquote:Op donderdag 30 september 2004 20:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Lange afstandsvlucht naar Amerika is veilig, op de terugweg misschien beetje uitkijken
oh, dus je hebt fable nogniet gespeelt?quote:Op donderdag 30 september 2004 19:19 schreef Rahl het volgende:
Volgende week Fable
Goh, zie mijnquote:Op donderdag 30 september 2004 20:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
twas sarcasme enzo
quote:Op donderdag 30 september 2004 20:35 schreef capibar het volgende:
[..]
oh, dus je hebt fable nogniet gespeelt?![]()
ikke net weer, een beetje stennis geschopt in bowerstone en oakvale![]()
hoe foutquote:Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef Roi het volgende:
OMG @ de Fifa reclames
http://games.fok.nl/news.php?newsid=724
quote:Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef Roi het volgende:
OMG @ de Fifa reclames
http://games.fok.nl/news.php?newsid=724
Dat vraag je je toch echt af als je ze hebt gezienquote:Op donderdag 30 september 2004 21:33 schreef Gamedemon het volgende:
ik neem de moeite geeneens...je word er toch wel mee doodgegooit binnekort
een duits wekker museum met een drukkeropleiding erinquote:Op donderdag 30 september 2004 21:55 schreef Rahl het volgende:
mijn hel is een plaats waar iedereen duits spreekt, ik constant mn wekker hoor en waar ik opgeleid word tot drukker
Waar komt dat nu weer vandaanquote:Op donderdag 30 september 2004 21:55 schreef Rahl het volgende:
mijn hel is een plaats waar iedereen duits spreekt, ik constant mn wekker hoor en waar ik opgeleid word tot drukker
nu welquote:Op donderdag 30 september 2004 22:05 schreef Rodie83 het volgende:
* komt even meelullen. Waar gaat het over? Tieten?
Wat?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Het ziet er nogal onsmakelijk uit, maar dat zal ongetwijfeld wel aan mij liggenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:13 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Lekker toch?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:14 schreef taart het volgende:
[..]
nog nooit een vent met tieten gezien zeker
Heb jij betere dan?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Nee, jij welquote:Op donderdag 30 september 2004 22:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb jij betere dan?
Nee, maar ik ben een man. Maar ik ga morgen mijn eerste BH-tje kopen.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, jij wel![]()
Tieten blijkt een slecht onderwerp voor gamersquote:Op donderdag 30 september 2004 22:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben een man. Maar ik ga morgen mijn eerste BH-tje kopen.
Bij jullie soort moet er melk straks uitkomen
Daarom zijn het ook gamersquote:Op donderdag 30 september 2004 22:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tieten blijkt een slecht onderwerp voor gamers![]()
nieuw onderwerp: de huizenmarktquote:Op donderdag 30 september 2004 22:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Tieten blijkt een slecht onderwerp voor gamers![]()
Nou pkwarts vertel eensquote:Op donderdag 30 september 2004 22:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nieuw onderwerp: de huizenmarkt
Burnout 3, Top spin, Fable, Halo 2, Kotor of welk genre?quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef capibar het volgende:
nieuw onderwerp: welk spel gaat capibar bij zijn xbox kopen![]()
Silent Hill 4quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef capibar het volgende:
nieuw onderwerp: welk spel gaat capibar bij zijn xbox kopen![]()
nou......quote:Op donderdag 30 september 2004 22:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nou pkwarts vertel eens![]()
Goede gamesquote:Burnout 3, Top spin, Fable, Halo 2, Kotor of welk genre?
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Silent Hill Resident evil 4![]()
Omdat jij dit onderwerp voorsteld, daaromquote:Op donderdag 30 september 2004 22:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nou......
........
euh.......
waarom moet ik beginnen?
burnout 3 en fable heb ik al gespeelt, dus ik denk dat ik voor fable ga mijn broer heeft hem ook, maar mijn xbox is dan nog niet omgebouwtquote:Op donderdag 30 september 2004 22:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Burnout 3, Top spin, Fable, Halo 2, Kotor of welk genre?
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef capibar het volgende:
[..]
burnout 3 en fable heb ik al gespeelt, dus ik denk dat ik voor fable ga mijn broer heeft hem ook, maar mijn xbox is dan nog niet omgebouwt![]()
ik vind het geen leuk onderwerpquote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat jij dit onderwerp voorsteld, daarom![]()
Niet ombouwen, dan kan je niet gezellig met ons Black arrow spelenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef capibar het volgende:
[..]
burnout 3 en fable heb ik al gespeelt, dus ik denk dat ik voor fable ga mijn broer heeft hem ook, maar mijn xbox is dan nog niet omgebouwt![]()
Show me.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:34 schreef HomerJ het volgende:
Boobs zijn lief(igg die van mijn vriendin)
ik ga denk ik toch geen gebruik maken van live....quote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Niet ombouwen, dan kan je niet gezellig met ons Black arrow spelen
GinaG is slecht![]()
Staat wel een plaatje ergens in de tijd dat RaymanNL er nog niet wasquote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Show me.
HALO bagger? Zou ik niet willen zeggenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef capibar het volgende:
halo 2 trouwens niet omdat halo bagger is, en top spin en kotor is niet echt mijn soort spel.
Ok dan nietquote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik vind het geen leuk onderwerp![]()
Kan je beter geen Xbox kopenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:36 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga denk ik toch geen gebruik maken van live....
die heeft mijn broer orgineel, en anders kan ik die altijd van rockstah lenenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef HomerJ het volgende:
Ninja Gaiden?
Oi wat een pracht van een spel. Heb ook nog nooit ewen spel gespeeld wat zeg maar "eerlijker" aanvoelde. Als je in NG dood gaat heb je dat compleet aan jezelf te danken. Geweldig spel!quote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef HomerJ het volgende:
Ninja Gaiden?
Als je toch niet op live gaat, kan je de dan niet af en toe de xbox van je broer lenenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:36 schreef capibar het volgende:
[..]
die heeft mijn broer orgineel, en anders kan ik die altijd van rockstah lenen![]()
live is niet alles hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 22:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je beter geen Xbox kopen
nouja, ik DENK dat ik hem niet zo geweldig zou vinden als dat zou moeten zijn, omdat ik deel 1 ook maar matigjes vond, een 7 op de schaal van 10 zegmaar...quote:als je nou zegt ik vind het niet zo'n goed + motivatie zou het al beter zijn
dan ken jij mijn broer nog nietquote:Op donderdag 30 september 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je toch niet op live gaat, kan je de dan niet af en toe de xbox van je broer lenen
Gina, voeg me eens toe: rodie83quote:Op donderdag 30 september 2004 22:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je toch niet op live gaat, kan je de dan niet af en toe de xbox van je broer lenen
vertaling: I suck at halo, dus ben bang om met halo 2 online te gaanquote:Op donderdag 30 september 2004 22:38 schreef capibar het volgende:
[..]
live is niet alles hoor
[..]
nouja, ik DENK dat ik hem niet zo geweldig zou vinden als dat zou moeten zijn, omdat ik deel 1 ook maar matigjes vond, een 7 op de schaal van 10 zegmaar...
quote:Op donderdag 30 september 2004 22:35 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Show me.
Waarom moet ik dat nu weer doen? Je kunt mij toch ook toevoegenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Gina, voeg me eens toe: rodie83
ik heb deel 1 op de pc gespeelt, dus ik ben bang dat ik inderdaad suck in halo op de xdooschquote:Op donderdag 30 september 2004 22:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vertaling: I suck at halo, dus ben bang om met halo 2 online te gaan
Echt alsof ie moelijk isquote:Op donderdag 30 september 2004 22:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vertaling: I suck at halo, dus ben bang om met halo 2 online te gaan
Omdat ik black arrow al aan heb staanquote:Op donderdag 30 september 2004 22:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat nu weer doen? Je kunt mij toch ook toevoegen![]()
Mannenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:40 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Omdat ik black spear al aan heb staan
Ik houd ook van jouquote:Op donderdag 30 september 2004 22:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
MannenEen stelletje luie apen bij elkaar
![]()
*rodie83 toevoegd![]()
ik heb nogsteeds die passed out foto van rockstahquote:Op donderdag 30 september 2004 22:42 schreef taart het volgende:
ik voel een nieuw onderwerp aankomen..
post je foto
De rechter.quote:Op donderdag 30 september 2004 22:42 schreef taart het volgende:
post je foto
Zie paar post bovenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:42 schreef taart het volgende:
post je foto van je vriendin
toestemming van rockstahquote:Op donderdag 30 september 2004 22:45 schreef taart het volgende:
[..]
nou waar wacht je dan op?![]()
Rockstah: "Ik ben hier ingebroken en ik geef toestemming"quote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef capibar het volgende:
[..]
toestemming van rockstah![]()
gewoon posten, hij negeert je toch al op msn en leest de e-mail van jou ook nietquote:Op donderdag 30 september 2004 22:47 schreef capibar het volgende:
[..]
toestemming van rockstah![]()
he rock, was die engels dewd nog boos toen je te laat wasquote:Op donderdag 30 september 2004 22:49 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Rockstah: "Ik ben hier ingebroken en ik geef toestemming"
M.a.w. hij moet je niet, en jij maar denken dat je Ninja Gaiden van hem mag lenenquote:Op donderdag 30 september 2004 22:50 schreef Tain het volgende:
[..]
gewoon posten, hij negeert je toch al op msn en leest de e-mail van jou ook niet
Ik heb net gegamed met Rodiequote:Op donderdag 30 september 2004 22:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nazistudentencorps!
Weg jij! jij gamed toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
don'tquote:Op donderdag 30 september 2004 22:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nogsteeds die passed out foto van rockstah![]()
niet van mijquote:Op donderdag 30 september 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind halo matig...krijg ik nu doodsverwensingen?
Nee, mensen die halo matig vinden zijn het doodverwensen niet eens waard.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind halo matig...krijg ik nu doodsverwensingen?
kheb btw net chapter 1 van ninja gaiden vastgelegd...nu nog ff digitaal bewerken en hijs klaar om te publishen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |