Anders vraag je toch hier op fok! naar de ervaringen van anderen?quote:Op donderdag 30 september 2004 10:03 schreef julekes het volgende:
Ik ga op de mijne alsnog mijn tijd bij de commandos vermelden. Zeg ik gewoon dat ik er verder niet op mag ingaan. Black Ops en zo.![]()
Jawel.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef yvette1982 het volgende:
Ik lieg wel vaker op cv's en tegen mensen zo gek is dat niet.
hmmm, dat is het volgens mij wel.....quote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef yvette1982 het volgende:
Nouja, het hoort niet.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef yvette1982 het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef yvette1982 het volgende:
Nee hoor, is helemaal niet gekquote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef yvette1982 het volgende:
Ja ik vraag toch naar de ervaringen van anderen. En leuke anekdotes en andere handige info over het land.
ik hou ook wel van neuken en surfen maar dat hoeft hij niet te weten.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:03 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Waarom heb je erover gelogen? Niet echt slim
Mss kun je vertellen dat je veel kangoeroes hebt gezien, veel hebt rond getrokken, surfboys hebt geneukt, en dat het allemaal zo indrukwekkend was dat je er niet meer zoveel van kunt herinneren
Dat wel.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:07 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat maakt het ook extra spannend vind ik.
Als ik er als werkgever achter zou komen dat er een leugen op een CV stond zou je zonder pardon, direct ontslag krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:05 schreef yvette1982 het volgende:
Ja ik vraag toch naar de ervaringen van anderen. En leuke anekdotes en andere handige info over het land.
straks is ze aangenomen, gaat iedereen naar die foto's vragen...quote:Op donderdag 30 september 2004 10:08 schreef julekes het volgende:
[..]
Als ik er als werkgever achter zou komen dat er een leugen op een CV stond zou je zonder pardon, direct ontslag krijgen.
ik doe het ook goed, daarom bereid ik mij hier goed voor. En wacht ik op leuke goede anekdotes, wat belangrijke info. En dan kan ik goed voor de dag komen!quote:Op donderdag 30 september 2004 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, het hoort niet.
Zeker niet op CV's
En zeker niet als je niet even zelf een verhaal verzint dat je zelf kunt ondersteunen. Als je liegt moet je het wel goed doen.
Of of ze nog stadsplattegrondjes heeft liggen van Sydney.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:09 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
straks is ze aangenomen, gaat iedereen naar die foto's vragen...
Tsja, zo kan het ook, ik kan niet zeggen dat je niet begrepen hebt hoe het werk. Andere mensen jouw problemen laten opknappen. Ik hoop voor je dat je op de vragen over je echte ervaring een goed antwoord kunt geven, dat vond ik meestal al spannend genoeg.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik doe het ook goed, daarom bereid ik mij hier goed voor. En wacht ik op leuke goede anekdotes, wat belangrijke info. En dan kan ik goed voor de dag komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |