Inderdaad,quote:Op donderdag 30 september 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat zie je hie rop het forum ook heel erg sterk terug. Als iemand iets vreselijks meemaakt voelen vrouwen zich genoodzaakt om bijvoorbeeld die kaarsjes te branden. Mannen zijn in zulke topics vaak op 1 hand te tellen
I don't think soquote:Op donderdag 30 september 2004 10:17 schreef Kylee het volgende:
MM is flieft..
.
best knap dat je tot die conclusie komt terwijl je me nog nooit een seconde in het echt hebt gezien/meegemaaktquote:Op donderdag 30 september 2004 10:19 schreef PLAE@ het volgende:
Je hebt mensen die gewoon grappig van zichzelf zijn.
En je hebt mensen die het graag willen zijn. En die overdrijven vaak zo dat het niet meer leuk is.
Volgens mij behoor je tot de 2e catagorie![]()
nee dat concludeer ik uit je eigen verhaal. En in dit geval was het ook wel zo denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
best knap dat je tot die conclusie komt terwijl je me nog nooit een seconde in het echt hebt gezien/meegemaakt
ow...........quote:Op donderdag 30 september 2004 10:10 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Vrouwen beschikken over iets dat heet empathie; het vermogen om je in te leven in gevoelens van een ander![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |