Ik snap al niet waarom je twee usernames moet hebben . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 23:44 schreef daniman het volgende:
en zo kwam ik er dus achter dat als je onder een andere naam wil posten, dat "klik hier om onder een andere naam te posten" NIET werkt, maar uitloggen en inloggen wel (lekker omslachtig)
Plek zat op het bankje, misschien wordt het wel een bestsellerquote:Op woensdag 29 september 2004 23:45 schreef Neva het volgende:
is niet mijn verjaardag tc.. lastig ingewikkeld enzo... als ik dat hier uit moet leggen bennen we zo weer een bankje of 2 verder![]()
Uh, oohhhhh . . . Je spreekt toch niet uit ervaring hoop ik ??quote:Op woensdag 29 september 2004 23:48 schreef Neva het volgende:
nou als je meerdere persoonlijkhedne hebt is dat best handig![]()
ooit wel eens van het begrip kloon gehoord?quote:Op woensdag 29 september 2004 23:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik snap al niet waarom je twee usernames moet hebben . . .![]()
Alex: Heh, werd ik geroepen ??quote:Op woensdag 29 september 2004 23:49 schreef Neva het volgende:
carla: nee hoor![]()
blazen ik maakte weer eens een typoquote:Op woensdag 29 september 2004 23:53 schreef Grijs het volgende:
Wat zijn balzen?
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:49 schreef jessie het volgende:
Nee clauwhee gaat helemaal niet naar bed. Sorry Clauwhee!!!! Ik ben ook een beetje wazig geloof ik
Dan snap ik de titel nog niet...tis al laat...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:54 schreef Neva het volgende:
[..]
blazen ik maakte weer eens een typo
ik open ooit weer een topic![]()
O, natuurlijk!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:54 schreef Neva het volgende:
[..]
blazen ik maakte weer eens een typo
ik open ooit weer een topic![]()
Slaapdronken.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:58 schreef clauwheee het volgende:
Pff alsof we hartstikke dronken zijn met zn allen
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:59 schreef Grijs het volgende:
[..]
Slaapdronken.
Ben ik sinds vorige week. Loop hele dagen met m'n armen vooruit gestrekt één of ander Egyptisch deuntje te neuriën . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 23:59 schreef Grijs het volgende:
Slaapdronken.
Typo is een turbotaal afkorting van typefout. Net als depri het van depressief is...quote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef jessie het volgende:
En wat is nou typo ik snap dat je typfout bedoeld maar waar slaat typo dan op dat lees ik zo vaak.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 30 september 2004 00:02 schreef jessie het volgende:
Of ben ik gewoon echt oud geworden.
Gespleten persoonlijkheid, zie boven in dit bankjequote:Op donderdag 30 september 2004 00:06 schreef jessie het volgende:
Kop houwe jij TC
En wat bedoel je nou met alex?
Daar ben ik te klein voorquote:Op donderdag 30 september 2004 00:06 schreef jessie het volgende:
Geef mij maar me lekkere bastassenGrapje
in de bios gelaten?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:08 schreef jessie het volgende:
O ja das waar.
Pffff ik heb mijn slimmere helft vanavond ff afgekoppelt geloof ik
oh voor mijn gevoel zijn hier allemaal gespreken door elkaar en kom je opeens over bastassen? Wat is een bastas?quote:Op donderdag 30 september 2004 00:09 schreef jessie het volgende:
Wat volg je niet Daniman?
Brecht wil altijd mijn rugtas om... Vorige keer zat hij vol met boodschappen. Topzware kind flikkerde zo omquote:Op donderdag 30 september 2004 00:09 schreef jessie het volgende:
Bij Bo ook SpindizzyEn toch wil ze ze steeds weer voortslepen als we boodschappen gaan doen
Het ging toch echt al een poos over tassen hoor...quote:Op donderdag 30 september 2004 00:09 schreef daniman het volgende:
[..]
oh voor mijn gevoel zijn hier allemaal gespreken door elkaar en kom je opeens over bastassen? Wat is een bastas?
NOOIT van gehoord!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:10 schreef Neva het volgende:
... van winkelketen bas
Ik vond Jessicaa een stuk slimmerquote:Op donderdag 30 september 2004 00:11 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha lol Spindizzy
Ik denk dat me slimmere ik nog ergens in een bastas zwerft
Ja van die rode tassen met Bas er op van de supermarkt.
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:12 schreef jessie het volgende:
Bas van dr heijden kennen jullie dat niet?
Ik welquote:Op donderdag 30 september 2004 00:12 schreef jessie het volgende:
Bas van dr heijden kennen jullie dat niet?
Dat is het !!quote:Op donderdag 30 september 2004 00:12 schreef Grijs het volgende:
Ik vond Jessicaa een stuk slimmer![]()
LOLquote:Op donderdag 30 september 2004 00:13 schreef jessie het volgende:
ja je gaat door voor de bastas
het zal wel iets typisch van het westen zijn...quote:Op donderdag 30 september 2004 00:13 schreef Neva het volgende:
hier kennen we dat niet zover ik weet
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:14 schreef daniman het volgende:
het zal wel iets typisch van het westen zijn...
Zou het ??quote:Op donderdag 30 september 2004 00:16 schreef jessie het volgende:
Ik ga maar slapen.
Misschien helpt het![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:19 schreef Neva het volgende:
mij wil even kwijt dat ze jullie lief vind![]()
Terustenquote:Op donderdag 30 september 2004 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Euh ik volg Jessie, ga mn mandje ook maar opzoeken. Ik volg het allang niet meeren dat #^@#@!!essay komt morgen wel weer.
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
O ja, moest van Alex vragen of 'ie een keer met kan afspreken (durft 'ie niet zelf te doen) . . .
Never mind, zie al dat ik een paar woorden ben vergeten.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:22 schreef Neva het volgende:
![]()
tegen wie heb je het? ik heb niks bijzonders gedaan bij mijn wetenquote:Op donderdag 30 september 2004 08:00 schreef Rewimo het volgende:
GoeiemorgenWat hadden jullie gisteravond, zeg?
![]()
Dat wilde ik ook al typen (dat typo engels is) maar toen werd ik afgeleid door bastassen!!quote:Op donderdag 30 september 2004 08:53 schreef zeeuwse het volgende:
* spuit elf gaat ook nog ff modder geven..
typo komt volgens mij uit het engels.
De rest van de conversatie gaat ook mij boven de pet.
Ja, werkt perfect!quote:Op donderdag 30 september 2004 09:06 schreef Syrena het volgende:
Miss-D> Heeft Mister-D het tekentablet al geprobeerd ?? Ik had gister geen tijd, en vanavond ook al niet *pruil*
Je moet er wel heeeel handig voor zijn om er iets moois mee te maken, vind ik. Ikzelf heb er dus niet zoveel aan, maar het is wel grappigquote:Op donderdag 30 september 2004 09:19 schreef Syrena het volgende:
Miss_D> Mooi !! Ik heb er echt zin in, lekker foto's bewerken en dingen tekenen enzo
Das een blad, met een pen (en een muis) en die sluit je aan op je pc, zodat je kan tekenen op de pcquote:Op donderdag 30 september 2004 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
wat is nou een tekentablet? en is het duur?
(ik heb steeds visioenen van iets eetbaarsmaar dat is het vast niet)
spuit elf in de bochtquote:Op donderdag 30 september 2004 00:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Als westerling weet ik zeer zeker dat dat dus iets is wat niet westers is. Zal wel Rotterdams zijn of zo . . .
Ik had meteen al een meningsverschil met pa, hij vond dat je dat kartonnetje eronderuit moest halen (dat blauwe ding waar medion op staat). Is dat zo, of kun je het ook laten zitten?quote:Op donderdag 30 september 2004 09:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Yup! En mister_d is er wel happy mee, voor mij zou het helemaal niets zijn. We hebben het 'origineel' er ook al bij gezocht, en gekeken waar we pen en muis na kunnen bestellen. Erg handig dus!
Het origineel is van aiptek.com, daar kun je alles nabestellen (het is de 12000u). Dat blauwe ding moet je niet eruit halen volgens mij (wij doen het in elk geval niet), we hebben hem wel omgekeerd (wit is wat rustiger aan je ogen dan blauwquote:Op donderdag 30 september 2004 10:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had meteen al een meningsverschil met pa, hij vond dat je dat kartonnetje eronderuit moest halen (dat blauwe ding waar medion op staat). Is dat zo, of kun je het ook laten zitten?
Kun je de pen enzo gewoon bij Medion zelf nabestellen?
Ik wil naar huis, ik wil prutsen !!
Ahhh..mooi, *noteert*. Oke, laatste vraag, moet je de muis die erbij zit gebruiken (is die wel handig?) of kun je ook je andere muis gewoon laten zitten?quote:Op donderdag 30 september 2004 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het origineel is van aiptek.com, daar kun je alles nabestellen (het is de 12000u). Dat blauwe ding moet je niet eruit halen volgens mij (wij doen het in elk geval niet), we hebben hem wel omgekeerd (wit is wat rustiger aan je ogen dan blauw) Of je bij medion kan nabestellen, weet ik niet
je nieuwe rat misschien?quote:Op donderdag 30 september 2004 10:07 schreef moussy het volgende:
Is er nog iemand hier in de buurt die ik blij kan maken met bijna 2 kilo rattenvoer?
Op het bord kun je alleen met de pen of de muis tekenen (muis is nl. magnetisch)quote:Op donderdag 30 september 2004 10:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ahhh..mooi, *noteert*. Oke, laatste vraag, moet je de muis die erbij zit gebruiken (is die wel handig?) of kun je ook je andere muis gewoon laten zitten?
Ehhh..... een tekentablet?quote:Op donderdag 30 september 2004 09:06 schreef Syrena het volgende:
Miss-D> Heeft Mister-D het tekentablet al geprobeerd ?? Ik had gister geen tijd, en vanavond ook al niet *pruil*
Peet is héél erg bang voor ratten en we hebben besloten dat als René oud genoeg is dat ze zélf voor een huisdiertje kan zorgen en dan een ratje wil, dat we dat dan doen, eerder nietquote:Op donderdag 30 september 2004 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je nieuwe rat misschien?
Oh, heeft niets met teken te maken dusquote:Op donderdag 30 september 2004 10:36 schreef kissa het volgende:
[..]
Ehhh..... een tekentablet?
Ik wist niet dat er antitekenpillen verkrijgbaar zijn?
Waar zijn ze te koop? Of gaat dat via je huisarts?
Ooooooo, jij bedoelt de beestjes: teken! Ik dacht dat je niet van tekenen hield, *hahahahaha*quote:Op donderdag 30 september 2004 10:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Oh, heeft niets met teken te maken dus![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ooooooo, jij bedoelt de beestjes: teken! Ik dacht dat je niet van tekenen hield, *hahahahaha*
Nou oke, we zijn eruit
ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 30 september 2004 10:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet is héél erg bang voor ratten en we hebben besloten dat als René oud genoeg is dat ze zélf voor een huisdiertje kan zorgen en dan een ratje wil, dat we dat dan doen, eerder nietdit was met pijn in mn hart hoor.
Maar ja, als ik dan terug denk aan de eerste keer dat Peet bij me bleef slapen
Hij ging 's morgen douchen en zag wel een hok op de wasmachine in de badkamer staan, maar keek er verder niet naar. Na het douchen pakt hij een handdoek uit de kast en rolde er een rat uit, hij heeft het halve durrup bij elkaar gevloekt en geschreeuwt. Mn ratjes hadden een longaandoening en moest op de badkamer staan, geen raam, geen tocht, af en toe lekker stomen en ze zaten er warm. Maar die mafketels konden het hok openmaken en dat vond ik wel prima, alleen was ik dat vergeten te vertellen![]()
Donderdag is haar vrije dag, dus ik hoop voor haar dat ze net uit bed isquote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
waar is rewimo eigenlijk?
quote:Op donderdag 30 september 2004 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zie het helemaal voor me
Wij waren naar schoolquote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef lady-wrb het volgende:
waar is rewimo eigenlijk?
hmm die ken ik niet, maar ik neem aan dat het een leuke school is. Pas maar op dat ie geen hete aardappel in zijn keel krijgt!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:49 schreef Rewimo het volgende:
Hij gaat naar de BSV in Flowervalley
En hockeyen natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 12:09 schreef Jelief het volgende:
nou lekker dan gooise r én een ardappel in zijn keel, dat wordt dan minstens een arts of advocaat!
oh leukquote:Op donderdag 30 september 2004 11:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij waren naar schoolNIks uitslapen dus
en "kinderen voor kinderen"quote:Op donderdag 30 september 2004 12:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En hockeyen natuurlijk![]()
Mike Air doet al jaren het licht en geluid voor een andere school in bloemendaal (die met het zonnetje Rewimo) het is erg leuk om al die ouders zo lekker kakkerig te horen praten maar ondertussen wel bijna allemaal in het oranje en de stand bijhouden toen nederland moest spelen afgelopen zomer tijdens tijdens de musical...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een heerlijke vooroordelen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 12:24 schreef moussy het volgende:
én tannus
Tennis natuurlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 12:35 schreef Jelief het volgende:
[..]
tisda?
Vandaag gingen we even kijken en het begin van de schooldag meemaken (de kring), 14 oktober gaat hij een ochtend meedraaien en na de herfstvakantie begint hij echtquote:Op donderdag 30 september 2004 12:26 schreef lily het volgende:
[..]
oh leukHeb ik helemaal gemist (of zijn het nog "oefendagen")
Ik vind het echt superspeciaal "naar de basisschool"... zucht...We zijn laatst ook voor het eerst geweest. Damon gaat pas volgend jaar maart dus we hebben nog even... Hij vond het wel heel leuk, merkte ik....
ow ja dat wissel je af met hockey... dom dom dom van mij, en ik ambieer nog wel een huis in Aerdenhout, als ik zo door ga kom ik niet eens in Bloemendaal!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tennis natuurlijk
Oeh oeh oeh ARTS, zo'n lekker stuk met prachtige ogen en donker haar, owjaaaaa Rewimo, dat zie ik wel voor me ja !!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:09 schreef Jelief het volgende:
nou lekker dan gooise r én een ardappel in zijn keel, dat wordt dan minstens een arts of advocaat!
Met gele kniekousjes, een roze twinsetje en een glas sherry in de handquote:Op donderdag 30 september 2004 13:19 schreef zeeuwse het volgende:
en rewimo draagt altijd broekrokken? (als we dan toch over vooroordelen bezig zijn )![]()
vergeet de paerelketting nietquote:Op donderdag 30 september 2004 13:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Met gele kniekousjes, een roze twinsetje en een glas sherry in de hand
en de knopjes en de bobline.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vergeet de paerelketting niet
nat?quote:Op donderdag 30 september 2004 13:35 schreef moussy het volgende:
en ik heb 2 van de 8 overgordijnen in de wasmachine zitten, ben benieuwd hoe ze er uit komen
gekrompen vrees ik... mn ramen zijn 2.80 hoog, dus het zal charmant staanquote:Op donderdag 30 september 2004 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nat?
met plooitjes, rimpeltjes en bloemetjesquote:Op donderdag 30 september 2004 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
dan zet je dr toch een leuke gekleurde strook onder?
Nat ophangen, kunnen ze nog wat uitzakken en scheelt een berg strijkwerk.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
gekrompen vrees ik... mn ramen zijn 2.80 hoog, dus het zal charmant staan
er zit satijn in, dus dan krijg ik kreukebolletjes voor mn raamquote:Op donderdag 30 september 2004 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nat ophangen, kunnen ze nog wat uitzakken en scheelt een berg strijkwerk.
I did not read this postquote:Op donderdag 30 september 2004 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, misschien een rare vraag, maar hoe is het met je scriptie? Je had het er nl. over om ermee te stoppen laatst, dus vandaar
Ja hoor! Kreukelgordijnen zijn echt hip!quote:Op donderdag 30 september 2004 13:41 schreef moussy het volgende:
[..]
er zit satijn in, dus dan krijg ik kreukebolletjes voor mn raam![]()
Ow wacht een tijd geleden waren gekreukte overhemden hip, nú zijn gekreukte gordijnen hip!!
Das inderdaad wel lekker jaquote:Op donderdag 30 september 2004 13:48 schreef snoopy het volgende:
Oh ik ben zo blij dat ik een Applecomputer heb![]()
Geen last van rare virussen![]()
heee heb jij dat ook? daar hoor ik vriendje ook iedere keer over schelden.quote:Op donderdag 30 september 2004 13:52 schreef Hellraid het volgende:
[..]
Das inderdaad wel lekker ja
Maar het mooie is was vandaag nog niet eens het net op geweest had alleen maar msn aan gezet en ineens vanalles op mijn desktop van poker tot weet ik veel wat en in eens internetexploder opend en heb ineens een zoek balk bij en onderin een hoop zooi startpagina was weg en zo kan ik nog wel ff doorgaan en het mooie is doe bijna niks op de pc email kijken en fokken
quote:Op donderdag 30 september 2004 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
moussy, heb je dit al gezien?
http://www.oudersonline.n(...)t=6&md=second&id=141
hoe krijg ik dit werkend?
hij is gaaf, ik moest meteen aan je denken toen ik hem zagquote:Op donderdag 30 september 2004 13:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb ze gemailed voor een foto![]()
Ik had de foto niet gezien, had ook zo'n haast om ze te mailenquote:Op donderdag 30 september 2004 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij is gaaf, ik moest meteen aan je denken toen ik hem zag
Ovenschotel van courgette en aubergine!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet ook nog even puinschuiven.
en boodschappen doen.
ik heb een aubergine en een courgette in huis.
wat zou ik daarmee kunnen koken?
quote:Op donderdag 30 september 2004 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet ook nog even puinschuiven.
en boodschappen doen.
ik heb een aubergine en een courgette in huis.
wat zou ik daarmee kunnen koken?
3, waarvan 1 wild is en die laat zich zelden zien, alleen als ik in de kamer ben wil hij mij wel eens roepen voor een kriebel, maar de rest, die zijn allemaal engquote:Op donderdag 30 september 2004 14:25 schreef lady-wrb het volgende:
heb jij een kat dan?
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:01 schreef Jelief het volgende:
Hey Rena! welkom terug. Ben je al een beetje gewend?
Volgens mij nietquote:Op donderdag 30 september 2004 14:57 schreef rena het volgende:
Goed!! Voel me al helemaal thuis hieren nu ga ik eventjes bijlezen!
Hoe is het met iedereen hier?![]()
Bowlen.. goh wat heb ik dat vroeger vaak gedaan zeg! Leuk!quote:Op donderdag 30 september 2004 15:13 schreef rena het volgende:
En vanavond ga ik bowlen![]()
We hebben wel een telefoonboom, maar die is niet gebruiktquote:Op donderdag 30 september 2004 15:21 schreef rena het volgende:
He balen Sylvana, bellen ze je niet op als er iets uitvalt?
Ik heb erg zin in mijn stage, en als ik dat van jou lees nog meer (behalve de poep) Ik denk ook wel dat ik het er leuk ga vinden, vind kinderen zo verschrikkelijk leuk (zelfs de krengetjes, maar dat is ook maar een fase, hoop ik
)
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:10 schreef beefcake het volgende:
Rena! Welkom terug
Enne... afkicken doen we niet aan he?
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:32 schreef moussy het volgende:
Ik kan niet meedoen met de rageMijn gordijnen zijn niet gekreukt of korter geworden
Of de kwaliteit van de gordijnenquote:Op donderdag 30 september 2004 16:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Je waskunsten zijn nog beter dan je dacht
![]()
Kan ookquote:Op donderdag 30 september 2004 16:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Of de kwaliteit van de gordijnen
mmm msschien moet ik eens een cursus l-e-z-e-n volgenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:05 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij niet
Hey Rena
quote:Op donderdag 30 september 2004 16:36 schreef clauwheee het volgende:
Essay=klaar
oja l-e-z-e-nquote:Op donderdag 30 september 2004 16:50 schreef Zabb het volgende:
[..]![]()
Goezo Clauwheee!!
![]()
![]()
Nog een latere reactie: Dirk vd Broek ken ik wel, wordt ermee dood gegooid hier . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 09:37 schreef Martineke het volgende:
spuit elf in de bocht(ikke dus, late reactie
) bas vd heijden is hetzelfde als dirk vd broek, ken je dat wel? bas zit hier in r'dam e.o. en dirkie in a'dam e.o. (zover ik weet)
Die ken ik nou weer nietquote:Op donderdag 30 september 2004 17:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nog een latere reactie: Dirk vd Broel ken ik wel, wordt ermee dood gegooid hier . . .![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 17:45 schreef moussy het volgende:
Die ken ik nou weer niet![]()
Sluit maar aan achter in de rijquote:Op donderdag 30 september 2004 17:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]I hate you . . .
Daar zijn jullie ook 'dames' voor . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 19:25 schreef Lois het volgende:
Verder moet ik dringend ff de rest bijlezen, jullie lullen wat af![]()
quote:Op donderdag 30 september 2004 19:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar zijn jullie ook 'dames' voor . . .![]()
![]()
Goeie vraag! * ThunderChild gaat er vandoor !! Doei !!!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:50 schreef rena het volgende:![]()
wat doe jij hier dan![]()
Te laat!quote:Op donderdag 30 september 2004 19:53 schreef rena het volgende:![]()
![]()
ik wilde je niet wegjagen![]()
Doei![]()
![]()
Ik was er niet gekomen, heb altijd een latere trein. Bovendien is het net voorbij het station van Roosendaal gebeurd. Maar het is al erg genoeg zoquote:Op donderdag 30 september 2004 20:04 schreef Lois het volgende:
Jeutje Rewimo, wat een geluk dat je vandaag niet naar qltel bent met de trein![]()
* Rewimo ziet net het journaal
Moet ik volgende week weer heen (zie de koepel liggen waar ik zitquote:Op donderdag 30 september 2004 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Gelukkig zitten wij veilig in Haarlem en komt qltel dit weekend hierheen![]()
hey babyfeet gelukkig was alles in orde met je computertjequote:Op donderdag 30 september 2004 20:26 schreef babyfeet het volgende:
rena welkom terug het huis bevalt heb ik gelezen
Jessie wat een gave kleren zeg als je meiden het aan hebben wel ff showen he?
en gelukkig had ik geen virus was echt hardnekkige spyware
Nouhooouuuwww . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 20:39 schreef Rewimo het volgende:
Zolang je maar niet in die koepel zit is het geen probleem![]()
Van hetzelfde . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 20:45 schreef Sylvana het volgende:
Fijn weekend allemaal![]()
gelukkig maar... spyware heeft mijn computer eens zo verziekt dat ik gewoon niets meer kon. Internet was niet meer vooruit te branden, constant popups, en allemaal troep... en zowel spybot als adaware kregen het niet weg. Toen heb ik besloten een nieuwe harddisk te kopen omdat ik die toch al wou, dus waarom niet meteenquote:Op donderdag 30 september 2004 20:45 schreef babyfeet het volgende:
ja ben ook blij maar ik zit echt heel de tijd te denken hoe ik er aan gekomen ben
maar ja vriendje heeft het eraf gekregen met veel moeite
en dat is het belangrijkste
Er mogen nog veel meer balletjes in dat netje hoorquote:Op donderdag 30 september 2004 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Feyenoord is lekker van start trouwensHeerenveen heeft het ook goed gedaan.
Die neem ik op!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef Neva het volgende:
ik is grease aan het kijken voor de 1235657989453 ste keer
Grease is leukquote:Op donderdag 30 september 2004 21:02 schreef Neva het volgende:
ik is grease aan het kijken voor de 1235657989453 ste keer
Die zit hier nietquote:Op donderdag 30 september 2004 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
misschien een leuke tip voor jou, rewimo.
ik heb vandaag een auto met afstandsbediening gescoord bij de dirx voor 9,99 euro!
jammer dat batterijen altijd zo duur zijn
Goeie muziek ook! Zeker als je het vergelijkt met die troep wat ze vandaag de dag 'uitbrengen' . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Grease is leukLekkere muziek
![]()
70's en 80's fan hierquote:Op donderdag 30 september 2004 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goeie muziek ook! Zeker als je het vergelijkt met die troep wat ze vandaag de dag 'uitbrengen' . . .
Da's een tijd terug dat ik die voor het laatst gezien heb. Volgens mij leefde m'n vrouw toen nog, tering zeg wat gaat het snel . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:09 schreef Rewimo het volgende:
DD heb ik ook op dvd![]()
Ja die is ook erg mooi!! Ik kijk ook vaak dat laatste stukje, en dan steeds opnieuw, haha!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:11 schreef Neva het volgende:
dd = zo..
dat stukje op het laatst dat die mee zingt " and i ow it al to you en dan ze hoofd schut![]()
![]()
![]()
als ik topic vol gegooid heb dan moet iemand anders maar openen ik weiger![]()
Ja DAG !!!! Jij gooit 'm dan dicht, dan open je ook een nieuwe . . .quote:Op donderdag 30 september 2004 21:11 schreef Neva het volgende:
als ik topic vol gegooid heb dan moet iemand anders maar openen ik weiger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |