De poging een zetel in de Tweede Kamer te verwerven, betekent dat Vlemmix een punt zet achter zijn Oranje-activiteiten. Het laatste publieke optreden zal op 2 februari 2002 zijn, als prins Willem-Alexander en Máxima in het huwelijk treden. Over de koers van zijn partij wil Vlemmix alleen kwijt dat hij het 'helemaal anders' wil gaan doen. Met een nieuwe partij in de Kamer komen is niet gemakkelijk. Bij de verkiezingen van 1998 bleven De Groenen steken op 16.491 stemmen, terwijl er bijna 60.000 nodig zijn. De Kiesraad kon de inschrijving van Vlemmix' partij gisteren niet bevestigen, maar een woordvoerder sluit niet uit dat er inmiddels wel een aanmelding binnen is.
VRESELIJK !!!!!!!
Kan er niemand deze .... stoppen ?
quote:Mooi, dat geeft precies aan wat ik altijd al over dat figuur gedacht heb: Mediageil type die graag in de belangstelling wil staan, en het worst zal wezen waarmee dat gebeurd.
Op dinsdag 04 september 2001 23:20 schreef Midioot het volgende:Oranjefan Johan Vlemmix wil met een eigen politieke partij deelnemen aan de landelijke verkiezingen in mei 2002. De Eindhovenaar zegt dat hij zijn Partij van de Toekomst inmiddels al heeft ingeschreven in het kiesregister.
De poging een zetel in de Tweede Kamer te verwerven, betekent dat Vlemmix een punt zet achter zijn Oranje-activiteiten.
Vandaag Máxima, morgen een voetbalclub en overmorgen de politiek.
quote:En het mooie van alles is dat het hem nog lukt ook......
Op dinsdag 04 september 2001 23:25 schreef R@b het volgende:
Mooi, dat geeft precies aan wat ik altijd al over dat figuur gedacht heb: Mediageil type die graag in de belangstelling wil staan, en het worst zal wezen waarmee dat gebeurd.Vandaag Máxima, morgen een voetbalclub en overmorgen de politiek.
How low can you go ?
quote:Jomanda heeft óók aanhangers.
Op dinsdag 04 september 2001 23:31 schreef Midioot het volgende:[..]
En het mooie van alles is dat het hem nog lukt ook......
Sommige mensen schijnen zelfs nog fan van hem te zijn.How low can you go ?
quote:En dit is idd die gozer die 185.000 keer heeft meegedaan met "Ter land, ter zee en in de lucht".
Op dinsdag 04 september 2001 23:25 schreef R@b het volgende:[..]
Mooi, dat geeft precies aan wat ik altijd al over dat figuur gedacht heb: Mediageil type die graag in de belangstelling wil staan, en het worst zal wezen waarmee dat gebeurd.
Vandaag Máxima, morgen een voetbalclub en overmorgen de politiek.
quote:Ja maar die is dan ook wel echt heel erg goed
Op dinsdag 04 september 2001 23:37 schreef R@b het volgende:
Jomanda heeft óók aanhangers.
Wat mij stoort aan een mannetje als JV is dat ie net doet of ie fan is van Oranje puur en alleen uit commercieel eigenbelang, destijds wist ie ook met zekerheid te vertellen, dat Emilie snel met WA zou gaan trouwen, toen ze eenmaal uit de picture was liet ie haar vallen als een baksteen, ik heb haar naam nooit meer uit zijn mond gehoord, terwijl ze van tevoren geweldig was.
Mijn politieke stem krijgt ie in ieder geval nooit.
quote:Keurig omschreven wat er op types als Vlemmix tegen is.
Op dinsdag 04 september 2001 23:56 schreef Midioot het volgende:Wat mij stoort aan een mannetje als JV is dat ie net doet of ie fan is van Oranje puur en alleen uit commercieel eigenbelang, destijds wist ie ook met zekerheid te vertellen, dat Emilie snel met WA zou gaan trouwen, toen ze eenmaal uit de picture was liet ie haar vallen als een baksteen, ik heb haar naam nooit meer uit zijn mond gehoord, terwijl ze van tevoren geweldig was.
quote:Een schop onder zijn hol kan ie krijgen
Mijn politieke stem krijgt ie in ieder geval nooit.
Ik snap werkelijk niet waarom dit publiciteitsgeile ventje dat er allemaal voor over heeft.
2 minutes of fame?
Of is de drang van hem om BN-er te worden hem nu echt naar de bol gestegen?
quote:Toen was ie nog leuk... Nu is het
Op dinsdag 04 september 2001 23:54 schreef Daryon het volgende:[..]
En dit is idd die gozer die 185.000 keer heeft meegedaan met "Ter land, ter zee en in de lucht".
quote:Als dat zo is, dan ben ik er zeker van dat ie dat geregeld heeft, ik heb zelfs gelezen dat ie miljonair is, dus dat geld zal er ook wel zijn, misschien is "ons" wel gewoon allemaal te slim af, ik bedoel, ik zie hem altijd met zijn snuit op TV, steeds vaker trouwens, volgens mij heeft ie niet vaak vieze handen en vangt ie toch een berg geld.
Op woensdag 05 september 2001 00:46 schreef golfer het volgende:
Als ik mij niet helemaal vergis heb je om je in te schrijven in het kiesregister toch een minimaal vereist aantal (steun)handtekeningen nodig en dien je ook nog een fors bedrag neer te leggen?
Misschien is JV wel gewoon een geniaal zakenman ???
Vind ik het wel ongepast dat ie via Oranje, totaal niet oprecht, zijn "doel" probeerd te bereiken, zeg dan gewoon ik ben een huichelaar.
Zou ik meer respect voor hebben als dit doorzichtige gedoe.
Maar ja wie ben ik..............
quote:Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Als ik mij niet helemaal vergis heb je om je in te schrijven in het kiesregister toch een minimaal vereist aantal (steun)handtekeningen nodig en dien je ook nog een fors bedrag neer te leggen?Ik snap werkelijk niet waarom dit publiciteitsgeile ventje dat er allemaal voor over heeft.
2 minutes of fame?
en deze man is rijk..
quote:Dat bedrag krijg je dubbel en dwars terug als je eenmaal in de kamer gekozen bent. Buiten het salaris wat je vangt krijg je ook nog eens talloze subsidies voor politieke doeleinden.
Als ik mij niet helemaal vergis heb je om je in te schrijven in het kiesregister toch een minimaal vereist aantal (steun)handtekeningen nodig en dien je ook nog een fors bedrag neer te leggen?
Met Andere Woorden: Als je éénmaal in de kamer zit heb je geld zat. (Kijk alleen maar naar Tara Sing Varma die bruto 15.000 gulden per maand vangt de komende 5 jaar, als wachtgeld).
quote:Money and Fame
Ik snap werkelijk niet waarom dit publiciteitsgeile ventje dat er allemaal voor over heeft.
quote:Hij toont nu zijn ware karakter: Mediageil en aandachtziek. !!!!!!!!!!
quote:Ja, maar we krijgen Pim Fortuyn toch al?
Op woensdag 05 september 2001 10:08 schreef Hagelslag het volgende:
Boer Koekoek is al veel te lang weg uit de kamer.
Raar kereltje, mijn stem krijgt hij niet.
Voor Johan Vlemmix maak ik een uitzondering.
Wat mij betreft rijdt 'ie op z'n skeelers de Kamer in.
Ik verheug me nu al op zijn outfit bij Prinsjesdag.
Johan for president!
quote:Best wel ja, je kunt bijna geen programma waar de Oranjes in voorkomen bekijken, of hij staat er met zijn snuit bij.
Op woensdag 05 september 2001 18:18 schreef ranja het volgende:
Is het gek als ik nog nooit van die vent gehoord heb???
Wordt tijd voor een anti Johan Vlemmix fanclub, kijken of tie dan nog lacht.
quote:Zoals ik al zei: Hij is al rijk. Hij handelt o.a. in onroerend goed, en zeker niet onverdienstelijk naar ik gehoord heb.
Op woensdag 05 september 2001 03:50 schreef R@b het volgende:[..]
Dat bedrag krijg je dubbel en dwars terug als je eenmaal in de kamer gekozen bent. Buiten het salaris wat je vangt krijg je ook nog eens talloze subsidies voor politieke doeleinden.
Met Andere Woorden: Als je éénmaal in de kamer zit heb je geld zat. (Kijk alleen maar naar Tara Sing Varma die bruto 15.000 gulden per maand vangt de komende 5 jaar, als wachtgeld).
[..]Money and Fame
[..]Hij toont nu zijn ware karakter: Mediageil en aandachtziek. !!!!!!!!!!
" Overige activiteiten
Naast al deze activiteiten vond Johan ook nog tijd om een broodjeszaak en een autohandel te runnen, in onroerend goed te handelen, een EK-single op de markt te brengen, te figureren in diverse TV-series en om de opblaasbare zwembroek uit te vinden. Johan hoopt in de toekomst nog veel activiteiten te ondernemen die door mensen positief gewaardeerd zullen worden. Hij wil middels ludieke acties plezier brengen bij de mensen.
Zijn motto voor de toekomst:
Als je niets kan, kun je toch alles bereiken.
brrrr...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |