Je moet is weten hoe weinig mensen er open deden voor mequote:Op woensdag 29 september 2004 15:26 schreef Madelonie het volgende:
Haha heb je zelf nooit Kinderpostzegels verkocht?
Wel een beetje zielig dat je zo raar doet!
Misschien dan een idee om het volgende kindje geen trauma te geven en om gewoon een leuk setje kaarten te kopen'!quote:Op woensdag 29 september 2004 15:27 schreef Roi het volgende:
[..]
Je moet is weten hoe weinig mensen er open deden voor me
Nog zo'n zieligerd!!quote:Op woensdag 29 september 2004 15:32 schreef tuut84 het volgende:
hier zijn ze ook al 4 keer geweest. als ze nog een keer komen dan begin ik te schoppen
Wat moet ik nou weer met postzegels ? Brieven zijn zoooo 2003quote:Op woensdag 29 september 2004 15:31 schreef Madelonie het volgende:
[..]
Misschien dan een idee om het volgende kindje geen trauma te geven en om gewoon een leuk setje kaarten te kopen'!
Dan heb jij je goede daad voor vandaag alweer verricht! Ik ben trots op je dan!
Een e-mail kun je ook persoonlijk maken. Door zelf een kaartje te ontwerpen en die bij te voegen.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:36 schreef Madelonie het volgende:
Kaartje sturen is altijd leuker dan een e-mail! Onpersoonlijke nono
In t dorp waar ik op school zat waren er twee scholen. De een was woensdagmiddag om 12.00 uit, wij om 12.15. Tegen de tijd dat wij naar huis konden was het hele dorp al voorzien... Ik kan geen kinderpostzegelstickertje meer zien zonder dat trauma te herbeleven.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:24 schreef El.Wulfo het volgende:
plak zo'n zegel op de deur dat er al ieman dis geweest....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |