Als je echt lief voor me wilt zijn kom je mijn huishouden voor me doenquote:Op woensdag 29 september 2004 14:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo dan![]()
Hallo als je echt lief bent, doe je het uit liefde voor mijquote:Op woensdag 29 september 2004 14:36 schreef Roi het volgende:
Hoeveel betaal je ?
Ja, anders kom ik langs om je een pak rammel te gevenquote:Op woensdag 29 september 2004 14:53 schreef Rahl het volgende:
awwwwwwwww MOET dat mamma?
Echte liefde gaat door de keel en de maagquote:Op woensdag 29 september 2004 14:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je echt lief voor me wilt zijn kom je mijn huishouden voor me doen![]()
Dat geldt voor mannenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Echte liefde gaat door de keel en de maag
Nee hoor, ik kan het je heel makkelijk aanlerenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat geldt voor mannenVoor vrouwen is het weer anders
![]()
Ooh nadat je het huishouden gedaan hebt voor me, ga je ook nog voor me koken?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het je heel makkelijk aanleren
kinkyquote:Op woensdag 29 september 2004 15:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik langs om je een pak rammel te geven![]()
Eerst op de knieënquote:Op woensdag 29 september 2004 15:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh nadat je het huishouden gedaan hebt voor me, ga je ook nog voor me koken?![]()
Pardonquote:Op woensdag 29 september 2004 15:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eerst op de knieën![]()
Ik wil je zien smeken...quote:Op woensdag 29 september 2004 15:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Pardon![]()
Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 29 september 2004 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wil je zien smeken...![]()
Heeej, ik ga niet voor noppes je vloer boenen en de keukenslet uithangen...quote:Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan![]()
Liefdewerk oud papierquote:Op woensdag 29 september 2004 15:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeej, ik ga niet voor noppes je vloer boenen en de keukenslet uithangen...
Liefdeswerk is goed, oud papier mag je houden...quote:Op woensdag 29 september 2004 15:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Liefdewerk oud papierRemember
![]()
En dan een plakkerige Veronica gids terug leggen op de salontafel zekerquote:Op woensdag 29 september 2004 15:44 schreef Roi het volgende:
Ik zie net dat Hillary Duff op de voorkant van de Veronica gids staat, ff doorbladeren :p!
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:44 schreef Roi het volgende:
Ik zie net dat Hillary Duff op de voorkant van de Veronica gids staat, ff doorbladeren :p!
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dan een plakkerige Veronica gids terug leggen op de salontafel zeker![]()
Volgens mij zijn Rahl, Roi en taart ongeveer van haar leeftijd, zo vreemd is dat toch nietquote:Op woensdag 29 september 2004 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het zijn ook altijd hetzelfde soort volk wat op dat tienermeisje loopt te geilen...
zo is het maar netquote:Op woensdag 29 september 2004 15:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Rahl, Roi en taart ongeveer van haar leeftijd, zo vreemd is dat toch nietZou het vreemd vinden als ze zouden geilen op Liz Taylor zoals ze er nu uitziet.
Ruk je suf, kiddoquote:Op woensdag 29 september 2004 15:53 schreef Roi het volgende:
Ik ben zelf tiener, mag ik?
Bedankt. Nu kan ik er weer helemaal tegenaan!quote:Op woensdag 29 september 2004 15:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ruk je suf, kiddo
Wat een zaadlozend-topic is dit ook...quote:Op woensdag 29 september 2004 15:55 schreef Roi het volgende:
[..]
Bedankt. Nu kan ik er weer helemaal tegenaan!
We bevinden ons tussen de kiddo's....quote:Op woensdag 29 september 2004 15:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Rahl, Roi en taart ongeveer van haar leeftijd, zo vreemd is dat toch nietZou het vreemd vinden als ze zouden geilen op Liz Taylor zoals ze er nu uitziet.
dat ken ikquote:Op woensdag 29 september 2004 16:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
School was, as usual, boring en makkelijk.
op een stoel zitten en slapen, 1x per 50 minuten een stukje lopen en dan weer 50 minuten slapen, na een uur of 7 kan je weer naar huis.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
School wat is dat ook alweer...
Ik let wel op, maar goed, ik ben van het type dat graag wat doet. Alleen de sommen zijn zo makkelijk.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:15 schreef capibar het volgende:
[..]
op een stoel zitten en slapen, 1x per 50 minuten een stukje lopen en dan weer 50 minuten slapen, na een uur of 7 kan je weer naar huis.
De tijden dat je in de college-banken zit en 3 uur naar één of andere prof. moet luisteren in de weet nietkunde heb je nog niet meegemaakt, hè?quote:Op woensdag 29 september 2004 16:15 schreef capibar het volgende:
[..]
op een stoel zitten en slapen, 1x per 50 minuten een stukje lopen en dan weer 50 minuten slapen, na een uur of 7 kan je weer naar huis.
nee.quote:Op woensdag 29 september 2004 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De tijden dat je in de college-banken zit en 3 uur naar één of andere prof. moet luisteren in de weet nietkunde heb je nog niet meegemaakt, hè?
Resist the dark sidequote:Op woensdag 29 september 2004 16:40 schreef mordradead het volgende:
mensen.... zal ik rayman installeren?
rayman 1 is oke.... die heb ik zelfs origineel, big boxquote:Op woensdag 29 september 2004 16:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Resist the dark side
dat iedereen em de ziekte wenst enzo... grapje is leuk, maar je kan ook te ver gaan...quote:Op woensdag 29 september 2004 16:57 schreef mordradead het volgende:
Op zich zou een excuus van wat mensen richting Raymannl geen slecht idee zijn...........quote:Op woensdag 29 september 2004 16:57 schreef jercovski het volgende:
vind wel wat lullig voor raymannl eigelijk...
Owquote:Op woensdag 29 september 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
jij deed lekker mee maarja.... ik ga een zo maar lekker een pizza eten
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op zich zou een excuus van wat mensen richting Raymannl geen slecht idee zijn...........
quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
^ sorry voor uitbarsting
go hug a treequote:Op woensdag 29 september 2004 17:16 schreef jercovski het volgende:
iedereen weer vriendjes?? ^_^
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op zich zou een excuus van wat mensen richting Raymannl geen slecht idee zijn...........
go f$#* yourselfquote:Op woensdag 29 september 2004 17:21 schreef Rahl het volgende:
[..]
go hug a tree
Heeft hij al gedaan terwijl hij door de Veronica gids bladerdequote:Op woensdag 29 september 2004 17:22 schreef jercovski het volgende:
[..]
go f$#* yourself
meedoen is belangrijker dan winnen word mij altijd verteld.... maar dat gaat niet opquote:Op woensdag 29 september 2004 17:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
OwMelden dat het e.e.a. not done is, is lekker meedoen, ok ook een manier om dingen te bekijken
![]()
Juistquote:Op woensdag 29 september 2004 17:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
meedoen is belangrijker dan winnen word mij altijd verteld.... maar dat gaat niet op
laat maar zitten.... stond ik net zo in de winkel.... staat er zo'n loser voor me die cash betaald, kon ik weer 100 jaar staan wachten omdat die naar geld zat te zoekenquote:Op woensdag 29 september 2004 17:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist![]()
dat is eng....quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Nikky is hartstikke geilquote:Op woensdag 29 september 2004 17:30 schreef jercovski het volgende:
[..]
dat is eng....
zie edit...quote:Op woensdag 29 september 2004 17:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nikky is hartstikke geil![]()
dat heb je zeker zelf verzonnenquote:Op woensdag 29 september 2004 17:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Verdomme, fijn hoor, wordt Top Gear vervangen door een fackin baggerserie als Angel
Hoe komen ze er bij?
Babes met macht zijn gewoon geil... toch Gamedemon?quote:Op woensdag 29 september 2004 17:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
dat heb je zeker zelf verzonnen
quote:Op woensdag 29 september 2004 17:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
<--- voor de Halo fans.quote:Op woensdag 29 september 2004 17:48 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.ilovebees.com/humptydumpty.html
server waar het plaatje van legolas staat is dood/traag en voor de rest doet de pagina het goedquote:Op woensdag 29 september 2004 19:15 schreef capibar het volgende:
ligt het aan mijn verbinding, of is het normaal dat ik een halve minuut moet wachten totdat deze pagina helemaal is uitgeladen?![]()
eigenlijk best welquote:Op woensdag 29 september 2004 17:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Babes met macht zijn gewoon geil... toch Gamedemon?![]()
Doe ik niet aan...quote:Op woensdag 29 september 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
zie bovenquote:Legolas_Greenleaf - woensdag 29 september 2004 @ 17:22
Inderdaad.
En dan vooral van ene GD
Alweer ja.quote:Op woensdag 29 september 2004 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
server waar het plaatje van legolas staat is dood/traag en voor de rest doet de pagina het goed
joepiiiieeeeequote:Op woensdag 29 september 2004 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
kheb vandaag een snoertje gehaald...nu is me tv kaart klaar voor de ninja gaiden walktrough...als het goed is host fileplanet em voor me...dus Rahl...je komt ooit door het spel heen
xvid gebruiken of ogmquote:Op woensdag 29 september 2004 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
het bestand is er nog niet...het hangt een beetje af van welke codec ik ga gebruiken...maar aangezien ik een uur of 7 a 8 bezig ben met ninja gaiden...wil ik het in 16 stukken ofzo doen...dus zal rond de 200 mb zijn per deel vermoed ik...of je moet een hele goede codec weten
Je kan ook gewoon een beetje doorspelen en het spel gewoon zelf uitspelenquote:Op woensdag 29 september 2004 19:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
joepiiiieeeee
waarom denk je dat ik gekapt ben?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een beetje doorspelen en het spel gewoon zelf uitspelen![]()
Rahl is nou eenmaal niet zo stoer als jijquote:Op woensdag 29 september 2004 20:01 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een beetje doorspelen en het spel gewoon zelf uitspelen![]()
ik geef toe dat ik een vrouwelijke kant hebquote:Op woensdag 29 september 2004 20:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rahl is nou eenmaal niet zo stoer als jij![]()
Naar wie verwijst de ''we''quote:Op woensdag 29 september 2004 20:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik een vrouwelijke kant heb
soms gaan we samen winkelen
ik en mijn vrouwelijke kant, don't worryquote:Op woensdag 29 september 2004 20:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Naar wie verwijst de ''we''![]()
ik zag laatst een leuk lingeriesetjequote:Op woensdag 29 september 2004 20:04 schreef mordradead het volgende:
als je maar naar de gameshops gaat
Phewww, ben opgeluchtquote:Op woensdag 29 september 2004 20:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik en mijn vrouwelijke kant, don't worry
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:05 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik zag laatst een leuk lingeriesetje
hmm, dat klinkt erg fout
nej tuurlijk niet joh...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
gay
ja dus.... als je iets teveel gedronken hebt dan, zo ken ik er ook nog een en die lijkt verrekte veel op frodo,. De dag erna wist hij niks meer maar gelukkig hadden we de foto's nogquote:Op woensdag 29 september 2004 20:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
nej tuurlijk niet joh...
en ik zoen ook nooit jongens op hun wang als ik dronken ben
Vertel daar eens wat meer over .....quote:Op woensdag 29 september 2004 20:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
en ik zoen ook nooit jongens op hun wang als ik dronken ben
vond ie niet zo leuk zekerquote:Op woensdag 29 september 2004 20:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja dus.... als je iets teveel gedronken hebt dan, zo ken ik er ook nog een en die lijkt verrekte veel op frodo,. De dag erna wist hij niks meer maar gelukkig hadden we de foto's nog
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over .....![]()
Ga je nog vertellen hoe het zitquote:Op woensdag 29 september 2004 20:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
het was maar een klein foutje waren maar drie kleine foutjesquote:Op woensdag 29 september 2004 20:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen hoe het zit![]()
Besef je wel dat het zo vaak begintquote:Op woensdag 29 september 2004 20:13 schreef Rahl het volgende:
[..]
het was maar een klein foutje waren maar drie kleine foutjes
How, gay..quote:Op woensdag 29 september 2004 20:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik een vrouwelijke kant heb
soms gaan we samen winkelen
nee?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Besef je wel dat het zo vaak begint![]()
zo is het bij ginag ook begonnenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
nee?![]()
serieus?
* psycholoog belt
Ow, duurde het bij haar ook zolang voordat ze erachter kwam dat ze mannelijke trekjes had...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
zo is het bij ginag ook begonnen
Ben benieuwt wat je allemaal hebt!quote:Op woensdag 29 september 2004 20:12 schreef mordradead het volgende:
roi... ik ben met mijn spellenmarkt shit bezig![]()
Wat dacht je van Big Gay Alquote:Op woensdag 29 september 2004 20:20 schreef Rahl het volgende:
Ondertitel
Mr. Garrison, anyone?
Mr. Garrison is leukerquote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat dacht je van Big Gay Al
die zou zoiets niet zeggenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ow, duurde het bij haar ook zolang voordat ze erachter kwam dat ze mannelijke trekjes had...
ik heb er een met 1 spel.... maarja, die was dan ook 2 euroquote:Op woensdag 29 september 2004 20:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Ben benieuwt wat je allemaal hebt!
Ik heb trouwens net een Atari2600 gekocht!
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik houd nog steeds wel van je hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 20:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Wat een geruststellingquote:Op woensdag 29 september 2004 20:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik houd nog steeds wel van je hoor![]()
ik ookquote:Op woensdag 29 september 2004 20:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een geruststelling![]()
Mja ik heb de mijne gekocht voor 12.50 inc. met 15games.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb er een met 1 spel.... maarja, die was dan ook 2 euro
beat that
Heeej, je was toch nooit sjagoquote:Op woensdag 29 september 2004 20:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat een geruststelling![]()
OOh ja dat is nog waar ookquote:Op woensdag 29 september 2004 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeej, je was toch nooit sjago![]()
![]()
http://www.koepi.orgquote:Op woensdag 29 september 2004 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
waar kan ik de decoder voor xvid downen tain?
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Mja ik heb de mijne gekocht voor 12.50 inc. met 15games.
Dat is 0.83 per spel!
En jij durft jezelf nog gamer te noemen ook?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik gekapt ben?ik kan die zombies vast wel verslaan, maar ik heb er een hekel aan als ik het niet in 1 of 2 keer kan halen, dat haalt de fun van het spelen weg voor mij (met de meeste spellen dan)
quote:Op woensdag 29 september 2004 20:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
En jij durft jezelf nog gamer te noemen ook?
Fiets je nu nog steeds met zijwieltjes?
Word je nog steeds voorgelezen?
Heb je Ninja Gaiden nog steeds niet uitgespeeld?
Kom op zeg, als iets na 1 of 2 keer niet lukt is dat alleen maar een reden om het nog vaker te proberen.
En dat noemt zich gamer, tsssk.
ga danquote:Op woensdag 29 september 2004 20:39 schreef Roi het volgende:
shit me zus staat boos achter me , kan maar beter gaan!
en het beloont je als je doorzetquote:Op woensdag 29 september 2004 20:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
ninja gaiden irriteert me gewoon
Ik heb je even sjago gekregen...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
OOh ja dat is nog waar ook![]()
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 29 september 2004 20:43 schreef Rahl het volgende:
* RaymanNL is "4-8 uur, ik game graag, en speel af en toe wel eens wat uit."
issie toevallig ook nog ergens goedkoper te krijgen?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:50 schreef taart het volgende:
[..]
ja![]()
gewoon ff een 2e hands xbox cheffenquote:Op woensdag 29 september 2004 20:52 schreef capibar het volgende:
[..]
issie toevallig ook nog ergens goedkoper te krijgen?
Kun je bij fable ook fotograferen dan?quote:Op woensdag 29 september 2004 20:55 schreef capibar het volgende:
dan ga ik hem denk ik over een paar maandjes kopen, met een tvtje...
dan kan ik eindelijk fable op mijn eigen kamer spelen
als ik er een spel bij krijgquote:Op woensdag 29 september 2004 20:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
gewoon ff een 2e hands xbox cheffen
die van mij mag je voor 145 euro hebben
neequote:Op woensdag 29 september 2004 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kun je bij fable ook fotograferen dan?
aaahquote:Op woensdag 29 september 2004 20:55 schreef capibar het volgende:
[..]
nee![]()
hij is gewoon geweldig, je kan gewoon bijna alles doen wat je wilt, gewoon een beetje door dorpjes rennen, wat evil deeds doen, en voor je het weet ben je van je titel als "chicken chaser" af, en spreken de mensen je naam met "shiver and fear uit"quote:Op woensdag 29 september 2004 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
aaahMaar wat maakt Fable dan voor jou de perfecte game?
ja tuurlijk, maar dan krijg je echt geen 150 euro hoor.quote:Op woensdag 29 september 2004 20:56 schreef capibar het volgende:
he rocksrah, als je de molekruier loopt, kan je dan met oud en nieuw ook langs de deuren voor geld?
Ja het is wel cool dat je gewoon maar wat bij elkaar kan klotenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:00 schreef capibar het volgende:
[..]
hij is gewoon geweldig, je kan gewoon bijna alles doen wat je wilt, gewoon een beetje door dorpjes rennen, wat evil deeds doen, en voor je het weet ben je van je titel als "chicken chaser" af, en spreken de mensen je naam met "shiver and fear uit"![]()
je bent verder niet gekoppelt aan tijd, er is gewoon een gast die het laat merken als er weer een belangrijke quest card bij the guild ligt, en verder mag je zelf weten of je die wilt doen of niet...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja het is wel cool dat je gewoon maar wat bij elkaar kan kloten
Maar ben je ook nog gekoppeld aan tijd dan?
wat stel je dan voor dat ik ga doen...quote:ja tuurlijk, maar dan krijg je echt geen 150 euro hoor.
zoek nou maar een gewone baan
Nee maar bijvoorbeeld met dag en nacht enzow.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:04 schreef taart het volgende:
[..]
nee
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
wat stel je dan voor dat ik ga doen...
vakkenvullen?![]()
michael jackson zoekt nog mensenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent verder niet gekoppelt aan tijd, er is gewoon een gast die het laat merken als er weer een belangrijke quest card bij the guild ligt, en verder mag je zelf weten of je die wilt doen of niet...
[..]
wat stel je dan voor dat ik ga doen...
vakkenvullen?![]()
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2004 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar het is toch echt zo dat je in een bepaalde omgeving bent en dan kun je gaan kloten. Je komt toch niet constant op een nieuwe plek (bijvoorbeeld bij Prince of Persia)
heeft je broer hem gedownt ofzoquote:Op woensdag 29 september 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
je bent verder niet gekoppelt aan tijd, er is gewoon een gast die het laat merken als er weer een belangrijke quest card bij the guild ligt, en verder mag je zelf weten of je die wilt doen of niet...
bijvoorbeeldquote:wat stel je dan voor dat ik ga doen...
vakkenvullen?![]()
Nou kijk, bij (bijvoorbeeld) Prince of Persia kom je constant verder. Je blijft niet op de zelfde plek. Het is niet een grote ruimte. En een spel waar je wel constant op de zelfde plek bijft is bijvoord supermario Sunshine. Je bent constant op de zelfde plek en voor daar opdrachten uit.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:09 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
dan horen kleine meisjes allang op bed te liggenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:16 schreef GinaG het volgende:
*er zojuist achter gekomen is dat RTL Boulevard elke avond op Yorin wordt herhaald om 23:15![]()
OMG, kijk je dat... die Gay van een Beau moet een keer z'n blouse dichtdoen of z'n tieten scheren met dat gore borsthaar van emquote:Op woensdag 29 september 2004 21:16 schreef GinaG het volgende:
*er zojuist achter gekomen is dat RTL Boulevard elke avond op Yorin wordt herhaald om 23:15![]()
Enig programma van Nederlandse makelij dat ik kan waarderenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:17 schreef taart het volgende:
kijk je daarnaar?
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:18 schreef Tain het volgende:
[..]
dan horen kleine meisjes allang op bed te liggen
Afknapper...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Enig programma van Nederlandse makelij dat ik kan waarderen![]()
overigens kijk ik alleen als Beau en Albert er zijn, zonder een van die 2 is het niks aan![]()
Echt waar, als een date van mij dat zegt...mag ze van mij diep in de afgrond het stof bijten.. OMG echt gruwelijk...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Echt waar, als een date van mij dat zegt...mag ze van mij diep in de afgrond het stof bijten.. OMG echt gruwelijk...
Het is zo overdreven! Die hele SBS!quote:Op woensdag 29 september 2004 21:31 schreef rockstah het volgende:
Shownieuws
-Bernie leert zonder tiepvauten tiepenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is zo overdreven! Die hele SBS!
'' Aktie nieuws, wat gebeurde er vandaag?
-Man struikeld over stoep tegel
-Boom in de brand
-Oma net aan de dood ontstanpt
-Kind stapt in glasscherven
En wat gebeurd er morgen?''
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
-Boom in de brand
Spektaculair heh?Wat een aktie komt er tegenwoordig toch op de TV!quote:Op woensdag 29 september 2004 21:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 21:43 schreef taart het volgende:
maar american pie 2 is er wel op maandag
Dat lijkt mij nou 3 keer niksquote:Op woensdag 29 september 2004 21:43 schreef taart het volgende:
maar american pie 2 is er wel op maandag
deel 1 is coolquote:Op woensdag 29 september 2004 21:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou 3 keer niks![]()
deel 1 overigens nooit gezien
Het zelfdequote:Op woensdag 29 september 2004 21:48 schreef taart het volgende:
[..]
deel 1 is cool![]()
deel 2 minder..
deel 3 nog minder
Nog meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
-Boom in de brand
En ibj Austin Powers andersomquote:Op woensdag 29 september 2004 21:48 schreef taart het volgende:
[..]
deel 1 is cool![]()
deel 2 minder..
deel 3 nog minder
Dat zijn de betere series....quote:Op woensdag 29 september 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
Off Centre moet weer op tv komen...
He, don't mess with SBS 6 eh? Geef nou maar toe dat je altijd "De bevalling" en "De verloskundigen praktijk" kijktquote:Op woensdag 29 september 2004 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
-Boom in de brand
dat was wel een vette serie ja, jammer dat ik alle afleveringen al heb gezien (2x onderhand zelfs)quote:Op woensdag 29 september 2004 21:47 schreef Tain het volgende:
Off Centre moet weer op tv komen...
Ja lekker dan, zelfs speknek is newbie daar...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bijna iedereen is newbie op games.fok.nl behalve ik![]()
de EO heeft tegenwoordig ook zo'n bevallingsprogramma, zap ik ff langs, zie ik ineens een hoofd uit de opening van een vrouw van middelbare leeftijd ploppenquote:Op woensdag 29 september 2004 21:52 schreef rockstah het volgende:
[..]
He, don't mess with SBS 6 eh? Geef nou maar toe dat je altijd "De bevalling" en "De verloskundigen praktijk" kijkt
Maar ja, dat heb je natuurlijk met dingen als Hart van Nederland enzo. Het gaat over nederland, maar hier gebeurt niksDan krijg je idd altijd van die dingen als "de mooiste koe verkiezing" of "Canadese volksdans workshop in Drente"....
Wie woont er nou weer in Drente? of was het Drenthe? weet ik veel
Maar verder is het wel een vette zender. De nadruk ligt nogal op leedvermaak en dat is goed
net alsof veronica's lekkerste het enige programma is, check topgear en kopspijkers eens uit, dat zijn de enige programma's waarvoor ik nog een tv heb (naast friends elke dag natuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2004 21:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op de Nederlandse komen echt teveel rommelprogramma's tegenwoordig...
Ik zit nu langer achter de computer dan voor de TV. Wat is nou nog de moeite waard om überhaupt naar te kijken...Veronica's lekkerste is kansloos en het zijn lelijke ordinaire dozen...
KRO importeert fantastische Britse Detectivesquote:Op woensdag 29 september 2004 21:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit nu langer achter de computer dan voor de TV. Wat is nou nog de moeite waard om überhaupt naar te kijken...Veronica's lekkerste is kansloos en het zijn lelijke ordinaire dozen...
Ook Danny 10 min geleden, maar die is nu "Beginner".quote:Op woensdag 29 september 2004 21:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ja lekker dan, zelfs speknek is newbie daar...
Top gear zijn herhalingen van BBC en Kopspijkers is geen ruk meer aan na de metamorfose...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:58 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof veronica's lekkerste het enige programma is, check topgear en kopspijkers eens uit, dat zijn de enige programma's waarvoor ik nog een tv heb (naast friends elke dag natuurlijk)
Jij en ik krijgen nog eens ruzie bij de TVquote:Op woensdag 29 september 2004 22:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
KRO importeert fantastische Britse Detectives![]()
ze hebben nu het nieuwe seizoen van topgear ik vergeet altijd op bbc te kijkenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Top gear zijn herhalingen van BBC en Kopspijkers is geen ruk meer aan na de metamorfose...
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij en ik krijgen nog eens ruzie bij de TV
Discovery Channel. Al heb ik daar alles al 3x gezien...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zit nu langer achter de computer dan voor de TV. Wat is nou nog de moeite waard om überhaupt naar te kijken...
LEREN?quote:Op woensdag 29 september 2004 22:12 schreef capibar het volgende:
ohja, duits PW morgen, misschien ga ik maar eensch leren...
ik ben ook rookiequote:Op woensdag 29 september 2004 21:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bijna iedereen is newbie op games.fok.nl behalve ik![]()
ik ben 24...quote:Op woensdag 29 september 2004 22:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit iedereen hier nog steeds op de middelbare school?
Ik ben weer newbiequote:Op woensdag 29 september 2004 22:25 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ben ook rookie![]()
En vervolgens zet ik de Tv uit en dan maak ik er een hartstochtelijke avond van....quote:Op woensdag 29 september 2004 22:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
voor duits wel jaquote:Op woensdag 29 september 2004 22:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
LEREN?![]()
![]()
![]()
je vind me liefquote:Op woensdag 29 september 2004 23:01 schreef HomerJ het volgende:
Rayman, koop Pikmin 2, dan vind ik je weer lief
ik pwn jou...ik ben beter in alles!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Disorder | Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: Low
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low
![]()
Narcissistic is bij jou zeker hoog...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik pwn jou...ik ben beter in alles!
quote:Op woensdag 29 september 2004 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En vervolgens zet ik de Tv uit en dan maak ik er een hartstochtelijke avond van....![]()
Vrouw, hoe kun je dit 1,5 jaar missen... dat spul krijg je bijna dagelijks in je neus gedrukt of je wil of niet...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Na 1,5 jaar weer RTL Boulevard zien![]()
Wat een baggertest, heel zwart/wit.quote:Disorder Rating
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Moderate
Narcissistic: High
Obsessive-Compulsive: Low
<andere test>quote:Op woensdag 29 september 2004 23:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat een baggertest, heel zwart/wit.
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
<andere test>
lama. Is niet meer gratis.
en bedankt he...die hele ^$#^&%# test zitten doen...kost de uitslag 12:50....lama...dan ben ik maar manisch depresiefquote:Op woensdag 29 september 2004 23:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
<andere test>
lama. Is niet meer gratis.
Ik niet, ik wist niet dat Jim en Jamai enzo geen hits meer scoorden, heb de Tokkies voor het eerst gezien. Wist ook niet dat Andre Hazes ook van plan was om met een real life show te starten etc. etc.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vrouw, hoe kun je dit 1,5 jaar missen... dat spul krijg je bijna dagelijks in je neus gedrukt of je wil of niet...
Doe je een beroepentest. Is ook leuk (en zeker gratis).quote:Op woensdag 29 september 2004 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en bedankt he...die hele ^$#^&%# test zitten doen...kost de uitslag 12:50....lama...dan ben ik maar manisch depresief
Ik heb tijd overquote:Bekijk je score kritisch!
Het is heel belangrijk dat je een opleiding kiest, die bij je past. Kom je er na het bekijken van deze test nog niet goed uit? Overweeg dan eens om contact op te nemen met het Fontys Loopbaancentrum (opent een nieuw venster).
Veel succes met kiezen!
1-10 hbo & wo
Maritieme techniek (WO)
Bestuurlijke informatiekunde (WO)
Technische Natuurkunde (HBO)
Technische informatiekunde (WO)
Technische natuurkunde (WO)
Hogere Informatica (HBO)
Informatica (WO)
Luchtvaart- en ruimtetechnologie (WO)
Maritieme Opleidingen (HBO)
Taal en cultuurstudies (WO)
Mietje, ik ga eerst 2 x 30 keer opdrukken / 2 x 50 sit-ups (elke avond), dan een middeleeuwse tekst vertalen, een boek over een theorie die gaat over snelheden sneller dan het licht lezen, Halo op legendary verder spelen en dan pas slapen.quote:Op donderdag 30 september 2004 00:07 schreef Gamedemon het volgende:
ik niet...kwil gamen ,....maar moet slapen...anders ben ik morgen dood...
truste iedereen enzo...en GinaG krijgt een nachtkus....
En natuurlijk niks afgemaaktquote:Op donderdag 30 september 2004 00:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pedagogiek (WO)
Pedagogiek (HBO)
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (HBO)
Personeelswetenschappen (WO)
Personeel en Arbeid (HBO)
Onderwijskunde (WO)
Sociaal Juridische Dienstverlening (HBO)
Psychologie (WO)
Opleidingskunde (HBO)
Sociaal Pedagogische Hulpverlening (HBO)
Leraar Basisvorming (HBO)
Taal en cultuurstudies (WO)
Pedagogiek (lerarenopleiding) (HBO)
Verpleegkunde (lerarenopleiding) (HBO)
Taalwetenschap (WO)
Journalistiek (HBO)
Rechten (WO)
Beleid en organisatiewetenschappen (WO)
Leraar Basisonderwijs (HBO)
Logopedie (HBO)
Had ook tijd over.
quote:Op donderdag 30 september 2004 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En natuurlijk niks afgemaakt
ssssht, mensen proberen te slapen....quote:Op donderdag 30 september 2004 00:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tis weer rustig.![]()
Check mijn nieuwste aanwinstquote:Op donderdag 30 september 2004 00:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ssssht, mensen proberen te slapen....![]()
WTF, moet je met een draaiorgelquote:Op donderdag 30 september 2004 00:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Check mijn nieuwste aanwinst
[afbeelding]
ohquote:Borderline
Borderline personality disorder is characterized by mood instability and poor self-image. People with this disorder are prone to constant mood swings and bouts of anger. Often, they will take their anger out on themselves, causing themselves injury. Suicidal threats and actions are not uncommon. They think in very black and white terms and often form intense, conflict-ridden relationships. They are quick to anger when their expectations are not met.
jaquote:Op donderdag 30 september 2004 08:28 schreef mordradead het volgende:mis ik iets?
Join the clubquote:Op donderdag 30 september 2004 08:19 schreef taart het volgende:
ik ben een rookie op games.fok
ik heb borderline volgens die testquote:Op donderdag 30 september 2004 08:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Test 1:
Paranoid: Very High
Schizoid: High
Schizotypal: Moderate
Narcissistic: Low
Obsessive-Compulsive: Moderate
Paranoid klopt half.