Hèhè.... Het is gedaan.
![]()
Mèn, wat had ik klamme handjes.
Maar al met al viel het dus best mee.
![]()
En MUUS, geen brandlucht idd! Ik zag op het schermpje wél rook in mijn schede. Da's ook een maf idee hoor...
De 5 prikken waren naar. Daarna voelde ik eigenlijk niets meer, behalve het verkrampen van mijn baarmoeder, alsof je menstrueert. Eén keer schoot de gyn uit met zijn lisje en kreeg ik een stroomstoot. Mijn hemel! Ik zat rechtop in die stoel.
![]()
Verder heb ik het weggenomen weefsel in de potjes bekeken. Ik schrok er een beetje van, dat is nog best veel. Over twee weken uitslag.
Wat ik wél storend vind, is het feit dat de gyn vooraf NIET mijn dossier had ingekeken. Dat meende ik de vorige keer ook al te merken. Hij stelde zich nota bene opnieuw voor.
"Oh, hebben wij elkaar al eens ontmoet?"
"Ja hoor, maar u let mss niet zo op gezichten. Zo dadelijk zult u me wel herkennen."
Hij kon er wel om lachen. Ik heb hem ook maar even verteld wat hij bij me zou gaan doen.
"Anders zet u dadelijk nog mijn linkerbeen af ipv een lisexcisie."
Van de zenuwen heb ik in dat soort situaties een enorm grote mond. Soms flap ik er dan ook echt te veel uit.
![]()
De assistente was gelukkig erg lief. Hield af en toe mijn hand vast en probeerde me met een gesprekje af te leiden.
Zo. Jullie zijn weer op de hoogte.
![]()
Ik kruip met een kruikje nog even lekker mijn bed in.