Informeren naar een Mac bij de Dixons is als informeren bij de groenteboer naar een auto, zeg maar.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:39 schreef Ivo_86 het volgende:
hmm ik heb ook een tijdje gewerkt met een mac. ik vond het ook wel fijn. maar wel lastig want het is compleet anders dan windows. ik denk als je van windows naar mac gaat dat het moeilijker is al andersom.
ik dacht dat ze bij de dixons macs verkochte misschien kun je daar eens gaan kijken/informeren. of als je geen nieuwe pc wilt misschien ergens 2de hands iets op de kop tikken
dat is niet met een pc te vergelijken, ze kunnen best wat hebben, maar het zijn geen über power bakkies.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:45 schreef MrCrowley het volgende:
Ik heb wel gehoord dat bv de eMacs maar 1,25 Ghz heeft. Is dat niet langzaam ?
Waar denk je dat Mac OS X en hoger op draait??quote:Op woensdag 29 september 2004 12:36 schreef MrCrowley het volgende:
Ik ben over een tijdje toe aan een nieuwe computer. Aangezien windows verziekt wordt door virussen, spyware e.d en linux ronduit een k*tsysteem is denk ik aan een Mac.
Nee, het is op unix gebaseerd.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Waar denk je dat Mac OS X en hoger op draait??
Juist Linux...![]()
fout Unixquote:Op woensdag 29 september 2004 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Juist Linux...![]()
WHAHAHAHAquote:Op woensdag 29 september 2004 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Juist Linux...![]()
de processoren van de mac zijn RISC processoren, itt tot CISC processoren, die Intel maakt (de x86-serie); bij de laatste is de kloksnelheid veel belangrijker,quote:Op woensdag 29 september 2004 12:45 schreef MrCrowley het volgende:
Ik heb wel gehoord dat bv de eMacs maar 1,25 Ghz heeft. Is dat niet langzaam ?
Hmm ja heb je gelijk inquote:Op woensdag 29 september 2004 12:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Informeren naar een Mac bij de Dixons is als informeren bij de groenteboer naar een auto, zeg maar.
En da's een understatement..
die power G5 zijn geloof wel aardig race bakken hoor....quote:Op woensdag 29 september 2004 12:47 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
dat is niet met een pc te vergelijken, ze kunnen best wat hebben, maar het zijn geen über power bakkies.
whahaha jij ook al?quote:Op woensdag 29 september 2004 12:51 schreef mAst3rb33r het volgende:
En ik maar denken dat dit topic over de McDonalds zou gaan...![]()
![]()
Nergens MAC software is gewoon duur net als de hardware.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:36 schreef MrCrowley het volgende:
waar kan ik software kopen wat ook betaalbaar is ?
de mods hekelen dit soort clickable linksquote:Op woensdag 29 september 2004 13:01 schreef markvleth het volgende:
[..]
Op is het redelijk betaalbaar.
tsjah..... klok-klepel verhaal?quote:Op woensdag 29 september 2004 12:56 schreef RM-rf het volgende:
RISC processoren kunnen veel meer verschillende taken al voorgedfinieerd aan in hun Core
Bookmarktquote:Op woensdag 29 september 2004 13:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de mods hekelen dit soort clickable links
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |