Mikeyman vind sex met dieren wel lekker geloof ikquote:Op woensdag 29 september 2004 10:57 schreef Mukie het volgende:
Die dieren op die vibo's: apen, dolfijntjes, etc...
Moet je daar nu hitsig van worden?
Zo promoot je toch dierensex?
Ik heb een gekregen met een lila kolibri. Snap het ook niet echt.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:57 schreef Mukie het volgende:
Die dieren op die vibo's: apen, dolfijntjes, etc...
Moet je daar nu hitsig van worden?
Zo promoot je toch dierensex?
Ja volgens mij ookquote:Op woensdag 29 september 2004 11:22 schreef Duna het volgende:
[..]
Mikeyman vind sex met dieren wel lekker geloof ik![]()
En dat was jouw kado op je 7e verjaardag? Lekkere ouders heb je...quote:Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef V1z0R het volgende:
^^ idd ik ben me keer rot geschrokken toen ik bij mn ouders op de kamer opzoek was naar m'n sinterklaas cadeau.. vind je tarzan in een doos met cheetah als clit stimulator O.o
Goh meen je dat nou hehequote:Op woensdag 29 september 2004 17:16 schreef MikeyMan het volgende:
Usericon muts
die film was echt zooow gaaf (zit weer met dit liedje in zijn hoofd --> Scotty doesn't no )quote:Op donderdag 30 september 2004 08:23 schreef JeOma het volgende:
Oh wacht, ik bedenk met net dat ding uit de film Eurotrip. Iemand gezien? DAT vond ik wel heel apart. (voor wie 't niet gezien heeft, een soort drie-voudige dildo die was aangesloten op een kettingzaag ofzo, de Guggengecheimner ofzo)
Ja, op Lowlands gezien. Heb me vooral om dat stukje behoorlijk scheel gelachen. Ook een leuke bijeenkomst dat het aardig bevolkt was, wat betekende dat de bulderende lachsalvo's je om de oren vlogen tijdens die scene.quote:Op donderdag 30 september 2004 08:23 schreef JeOma het volgende:
Oh wacht, ik bedenk met net dat ding uit de film Eurotrip. Iemand gezien? DAT vond ik wel heel apart. (voor wie 't niet gezien heeft, een soort drie-voudige dildo die was aangesloten op een kettingzaag ofzo, de Guggengecheimner ofzo)
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:56 schreef Letterman het volgende:
Dit apparaat bedoelde ik dus![]()
Edit: afbeelding verwijdert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |