Kan bestquote:Op woensdag 29 september 2004 23:21 schreef Cynic het volgende:
Wij spelen zelf in Hoogeveen...
Maar ik verwacht dat er van Fok! niet al te veel mensen naar Hoogeveen komen
misschien wordt dat ook wel hoogeveenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan best
misschien dat ik nog ff naar hedon ga zaterdagtextures
Ik ben gisteren naar the wounded en sylum geweest ... was gezellig maar protest ..nee !quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:31 schreef Zander het volgende:
Ik ben gisteren naar The Sheer geweest, in het kader van deze actie. Best een aardige band, verder. Van echte protest-acties heb ik hier niet zoveel gemerkt, maar uiteraard vind ik een levendig clubcircuit zelf ook belangrijk.
Je treft er vooral ook beginnende bands mee die nog niet de kans hebben gehad om zelf een publiek op te bouwen. Zonder subsidies zou het Nederlandse culturele leven er behoorlijk armoedig uitzien.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:58 schreef Monidique het volgende:
Oh, shit, dan moeten ze zelf betalen, ja, dat kan natuurlijk niet.
Onzin. Zonder subsidie kan je makkelijk muziek maken en een band beginnen. Voor gelegenheden geldt wellicht wat anders.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:00 schreef Zander het volgende:
[..]
Je treft er vooral ook beginnende bands mee die nog niet de kans hebben gehad om zelf een publiek op te bouwen. Zonder subsidies zou het Nederlandse culturele leven er behoorlijk armoedig uitzien.
Ja maar dan kosten concert kaartjes voor de betreffende band 15 euro en dan komt niemand !quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onzin. Zonder subsidie kan je makkelijk muziek maken en een band beginnen. Voor gelegenheden geldt wellicht wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |