Staat je weer netjes . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:25 schreef Neva het volgende:
uh ik gooide hem dicht![]()
O ja ?? Eerst zien, dan geloven . . .quote:ik ben wel wat gewend hoormoet mezelf elke dag in de spiegel aanschouwen als ik me haar doe dus
Kijk maar op de site van de band!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doe es een paar fotootjes dan . . .![]()
Nou zo slecht ziet het er toch niet uit ?? Recente foto of een-al-wat ouder ??quote:
*spam!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:29 schreef Anitra het volgende:
huh? * Brighteyes mist iets
BE zit in een band? welke?
Kan me van het haar geen voorstelling maken, maar als ik zo die foto bekijk zou ik niet zeggen dat er wat kilowerk eraf moet/moest . . .quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:34 schreef Neva het volgende:
uh jaartje oud me haar is wat langer en wat kilo's lichter als toen owjah heb paars/rood haar nu
Hehhh, werd ik geroepen ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:35 schreef Rottdog het volgende:
Keuringsdient van Tc is er ook![]()
hey wat leuk, ik speel ook saxofoon in een band. Een christelijke rockband. Een eigen website hebben we nog niet dus die kunnen we nog niet posten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*spam!
www. skapiche.com
En dan de spatie weg laten...
Ik ben de saxofoniste met het korte(re) haar.
Pfoe, dat durf ik je niet te zeggen. Hij werkt met hele bekende mensen iig... Zegt dat je iets?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:42 schreef Anitra het volgende:
Ehhhh BE heeft die Martijn A. lang haar gehad? En heeft hij een zus?
Hij was er helaas niet bij op Babypop. Zijn werk gaat natuurlijk voor!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:50 schreef Anitra het volgende:
zie dat jullie op babypop hebben gestaan, daar deed hij vroeger het geluid geloof ik. Weet wel dat als ik babypop hoor dat ik gelijk aan hem moet denken. Hij kan heel goed promoten iig
Zusje ken ik dus niet. Martijn zelf ook pas een paar keer gezien/gesproken/meegemaakt, maar die doet het heel goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:57 schreef Anitra het volgende:
Wow dan heeft hij het wel goed
Wist wel dat hij er zou komenover zijn zusje heb ik minder goed gevoel
slaap wel en U've got mailquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:59 schreef Rottdog het volgende:
Gaat Zoë voeden en dan bedje in![]()
Trusten peoples sweet dreams to you all![]()
is goed Neva stuur maar een meeltje hebben we het er wel over
quote:Op woensdag 29 september 2004 00:00 schreef Anitra het volgende:
zit ff te denken hoe lang het gelee is dat ik hem gezien heb, maar denk dat het ergens in 98 was, na mijn bruiloft heb ik nl ook nog zeer weinig van zijn zus vernomen, dus zag hem ook niet meer.
niet toevallig nog een concertfotograaf nodig
O ja ?? Ben net ff wezen lekken . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 00:14 schreef Neva het volgende:
en texelonia mjah wortd veel thee geleut mijn blaas staat al op knappen![]()
Lukt dat nog wel of ben je halverwege al leeg gelopen ??quote:Op woensdag 29 september 2004 00:28 schreef Neva het volgende:
gehghe ik ga zo voordat ik naar bedje gaat wel even![]()
Jaja! Ik lees morgen wel dat je het dus niet hebt volgehouden . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 00:38 schreef Neva het volgende:
uh nee houdt het nog wel vol zolang ik niet beweeg![]()
![]()
Mijn man is er hartstikke goed inquote:Op woensdag 29 september 2004 08:50 schreef Rewimo het volgende:
Mannen? Opruimen?
Dan bof jequote:Op woensdag 29 september 2004 08:51 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn man is er hartstikke goed in
Beterdan ikEn ik ben nog wel de huisvrouw hier.
Nou je het zegt ik kijk op mn werk uit het raam , en zie toch opeens dat de bomen per nacht gewoon van kleur veranderen , en niet in mooi groenquote:Op woensdag 29 september 2004 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komt het trouwens dat de boom aan de overkant van de straat ineens allemaal bruine blaadjes heeft?Dat was gisteren nog niet. Toch...?
Klote seizoen idd.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:04 schreef Rewimo het volgende:
Bah herfst
quote:Op woensdag 29 september 2004 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Hoe komt het trouwens dat de boom aan de overkant van de straat ineens allemaal bruine blaadjes heeft?Dat was gisteren nog niet. Toch...?
Nah ik heb ff geen zin om te ruilen goed ? *eerste keer weer vakantie na 10 oktober 2003*quote:Op woensdag 29 september 2004 09:12 schreef moussy het volgende:
Ruilen Joene? Ik wil ook wel naar miejammie
Ik vind de herfst zo lekker ruikenNa een groot rondje met de hond en het boodschappen doen (pleepapier vergeten
) ben ik weer helemaal bijgetrokken
hahaha , zo vandaag de hele dag alleen op kantoor ! ....quote:Op woensdag 29 september 2004 09:18 schreef moussy het volgende:
Nou.... vooruit.. voor deze keer
Zo te lezen gaat dat vanzelf wel gebeuren....quote:Op woensdag 29 september 2004 09:32 schreef moussy het volgende:
(Kom ik weer met mn ratten-geteut)
Heimer heeft het zwaar, ademt moeilijk, kijkt raar uit zn oogjes, eet sinds twee dagen zn dagelijkse prak warm eten niet meer, zn gewone voer niet en zelfs de leverworst wil ie niet meerHij knabbelt alleen héél soms nog aan een soort mini-soepstengels van oil & vinegar
Lopen gaat trouwens ook steeds slechter, hij ligt nu voor oud vuil in mijn keukenschort (wat ie in het hok had getrokken) Ik twijfel nu of ik hem in moet laten slapen
Ja hij is op... of aan het wegkwijnen... Blergh, tis mn laatste ratquote:Op woensdag 29 september 2004 09:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat dat vanzelf wel gebeuren....
Das gemeen he je kinderen gebruiken als machtsmiddelquote:Op woensdag 29 september 2004 09:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja hij is op... of aan het wegkwijnen... Blergh, tis mn laatste ratEn Peet is echt héél erg bang voor ratten, dus ik denk dat ik het zonder moet gaan doen, sinds mn 13de
Of ik zet René gewoon in
je kan hem toch met een pipetje van oordruppels die paracetamol oplossing geven ?quote:Op woensdag 29 september 2004 09:50 schreef moussy het volgende:
Ik weet dat ik ratten in kan slapen met paracetamol (oplossen in water en dan laten drinken, maar hij drinkt niet meer...) En bij de dierenarts kan ik vanavond pas terechtIk denk dat ik anders straks even ether ga halen.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 september 2004 09:55 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb het niet zo op dat 'humane' inslaapspuitje van Ome Dokter... Mijn Fokke en Sukke zijn allebei nogal akelig doodgegaan daardoorBij Fokke ramde hij die spuit er zo hard in dat dat beest zich het lazerus schrok met als gevolg dat de spuit er weer uit floepte en de helft van het inslaapmiddel op tafel belande ipv in mijn ratje. Na anderhalve minuut doodsnood en doodsangst kwam meneer op het idee hem nog maar een extra dosis in te spuiten
Een week later moesten we Sukke in laten slapen, ik ben niet mee naar binnen gegaan want dat trok ik niet na het gedoe van de week ervoor. Taak ging wel mee en die zei dat het met Sukke ook al zo rot ging
Dan is de kans groter dat ik zn longen vol pruttel met water en paracetamol. Een rat kan niet spugen en nu hij het zwaar heeft met ademhalen slikken ze vaak niet.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:56 schreef Joene het volgende:
[..]
je kan hem toch met een pipetje van oordruppels die paracetamol oplossing geven ?
Ik doe het dus ook niet meer mocht ik ooit weer aan ratjes beginnenquote:Op woensdag 29 september 2004 10:00 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
Vaak prikken ze bij knaagdieren rechtstreeks in het hart, is goedkoper gaat sneller, maar dat vind ik echt vreselijk![]()
ah , ik d8 dat een rat net als een mens gewoon zou slikken als reactie zegmaarquote:Op woensdag 29 september 2004 10:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan is de kans groter dat ik zn longen vol pruttel met water en paracetamol. Een rat kan niet spugen en nu hij het zwaar heeft met ademhalen slikken ze vaak niet.
Zelfs een kat slikt niet als ze stikbenauwd zijn... In het asiel waar ik werkte hadden we een kat vol met snot en slijm van niesziekte. Maar die was ook uitgedroogd, dus ik dacht hem wel een spuitje met kittenmelk te geven... het beestje had het zo benauwd dat het regelrecht zn longen in gingquote:Op woensdag 29 september 2004 10:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ah , ik d8 dat een rat net als een mens gewoon zou slikken als reactie zegmaar
oh , wist ik niet , heb onze kat toen die bijna uitgedroogd was ook wel spuitjes met water en melk gegeven (elke dag een week lang)quote:Op woensdag 29 september 2004 10:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Zelfs een kat slikt niet als ze stikbenauwd zijn... In het asiel waar ik werkte hadden we een kat vol met snot en slijm van niesziekte. Maar die was ook uitgedroogd, dus ik dacht hem wel een spuitje met kittenmelk te geven... het beestje had het zo benauwd dat het regelrecht zn longen in ging![]()
Ik zie dit staan..... ren naar de gang om mijn schoenen te pakken, sommeer mister_d even op de site van aldi te kijken, sprint naar de winkel en...... er liggen er nog heeeeeeeeeeeel veel, maar goedquote:Op woensdag 29 september 2004 09:39 schreef Syrena het volgende:
Ik ben al bij de Aldi geweest vanmorgen, even twee tekentabletten gescoord.
Dat zou ik nog liever hebben gehad dan die slager van een dierenarts...quote:Op woensdag 29 september 2004 10:26 schreef coolbabe het volgende:
Misschien niet de meest fraaie methode maar wel feiloos en goedkoper dan een spuitje geven.
quote:Op woensdag 29 september 2004 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie dit staan..... ren naar de gang om mijn schoenen te pakken, sommeer mister_d even op de site van aldi te kijken, sprint naar de winkel en...... er liggen er nog heeeeeeeeeeeel veel, maar goedWe hebben er een
mister_d wil al een tijd zo'n ding hebben, we hebben er op dit moment voor een opdracht zelfs een te leen, maar dit is natuurlijk nog veeeeel beter. Dank u
Zo, thee heb ik nu wel verdiend
Ik betaalde ¤17.50 per ratquote:Op woensdag 29 september 2004 10:48 schreef moussy het volgende:
Spuitje laten geven is niet zo duur trouwens, de laatste keer dat ik een rat in heb moeten laten slapen moest ik f7,50 betalen dus zal nu ook wel zoiets zijn.
Wacht met een pc kopen tot na 25 oktober, dan komt er een grote prijsverlaging voor de processoren.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:49 schreef Syrena het volgende:
[..]Ik kijk elke week de sites van zowel Lidl als Aldi na
. Ik dacht dat ze er nog maar twee hadden, maar er stonden nog dozen onder.
Ik moet alleen even m/n peecee upgraden naar win98SE.
En nu wachten tot ze weer een PC in de aanbieding krijgen...![]()
Ik heb een hele lieve dierenarts, met hele lieve prijzenquote:Op woensdag 29 september 2004 10:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik betaalde ¤17.50 per rat
Het veterinair centrum in schagen (dierenkliniek ) op de witte paal , is ook niet duur en zijn enorme lieve mensen.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve dierenarts, met hele lieve prijzen![]()
denk dat je het consult ook hebt moeten betalen
Dat zit er wel in ja.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:56 schreef moussy het volgende:
denk dat je het consult ook hebt moeten betalen
Ja klopt, heb ik veel goede berichten over gehoord. Ik ga nu altijd naar de binnenhaven, daar zit Duursema.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Het veterinair centrum in schagen (dierenkliniek ) op de witte paal , is ook niet duur en zijn enorme lieve mensen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:07 schreef moussy het volgende:
Wat me nu er aan herinnert dat er nog 1 staat
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:07 schreef moussy het volgende:
Die ik 2 dagen later ook in moest slapen door ze in de vriezer te zetten... Wat me nu er aan herinnert dat er nog 1 staat
Wij gingen altijd naar een dierenarts in de buurt , maar gezien deze man zo vriendelijk was de nek van onze haan om te draaien voor onze neus gaan we daar maar niet meeer heen.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ik veel goede berichten over gehoord. Ik ga nu altijd naar de binnenhaven, daar zit Duursema.
met blauwe sluierstaart goudvissendingquote:Op woensdag 29 september 2004 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
Das pas een bijzonder ijsklontje voor in een drankje op een feessie
Finding Nemoquote:Op woensdag 29 september 2004 11:13 schreef moussy het volgende:
[..]
met blauwe sluierstaart goudvissending
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Finding Nemo
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Nemo staat te ontdooien in de voortuin en gaat dan richting riool![]()
Wow, goed geregeld!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, ik heb de ha gebeld, receptje ligt vanmiddag klaar. Gelukkig gaat dat hier wel lekker soepel.
Gecondoleerd met Heimer.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:44 schreef moussy het volgende:
Karin, ik heb ook zo'n flubber, helaas hebbenz e met prinsjesdag besloten dat het niet meer vergoed wordt, ik was opgegeven voor de wachtlijst
Heimer doet het niet meer, terwijl ik op jacht was naar ether heeft ie het zelf opgegeven.
ja maar dat is ie ookquote:Op woensdag 29 september 2004 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Oe, wel erg klef zeg![]()
een augurk???????quote:Op woensdag 29 september 2004 16:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nog even uit te hijgen van het stofzuigenIk heb een augurk, een autootje en een puzzelstuk in mijn slang gehad, dat schiet niet echt op hoor
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:15 schreef Rewimo het volgende:
O, goed nieuws Anitra, ik heb de stoelverkleiner van de Antilop gevondenNu hopen dat ie nog een beetje toonbaar is na een goede wasbeurt
Een speelgoedaugurk hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een augurk???????
Hoeveel dozen staan er nog onuitgepakt ??quote:Op woensdag 29 september 2004 17:36 schreef rena het volgende:
Hoi![]()
Hier rena heel eventjes, zit bij mijn pa op de zaak op internet, wij hebben het voorlopig nog nietdus ik kwam even gedag zeggen, de verhuizing is goed gegaan en voor de rest gaat het goed hier
![]()
Tot gauw hopelijk![]()
Moet je toch ff uitleggen hoe je dat allemaal voor elkaar kreeg . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 16:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nog even uit te hijgen van het stofzuigenIk heb een augurk, een autootje en een puzzelstuk in mijn slang gehad, dat schiet niet echt op hoor
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 september 2004 18:50 schreef snoopy het volgende:
Ik heb jammergenoeg geen oma meer![]()
Taco's oma ookquote:Op woensdag 29 september 2004 18:58 schreef snoopy het volgende:
Het was echt zo'n verwen-oma.
Als je kinderen hebt, is dat heel simpel hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 18:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je toch ff uitleggen hoe je dat allemaal voor elkaar kreeg . . .
Dat heb ik ook gezien, dr. 90210. Heb ik denk ik ook wel nodig als ik ben afgevallenquote:Op woensdag 29 september 2004 12:31 schreef Karin het volgende:
Ik zag gisteren op TV bij een of ander cosmetische chirurgie programma een buikwandcorrectie DAT WIL IK OOK! Jeetje wat was dat mooi geworden zeg! Ik heb echt heel veel vel over en mijn buik is altijd al een probleemgebied geweest, zelfs bij 50 kilo had ik een buikje. Maargoed na de zwangerschap is het echt te lelijk voor woorden, er hang een hele kwab met vet en overtollig vel over mijn doos heen. En de rest van mijn buik is nog steeds een leeggelopen ballon, allemaal vel wat lubbert. Broeken zijn heel moeilijk te vinden, die moeten vrij hoog zitten anders moet ik een hele grote maat en dan lubbert het bij mijn kont.
Ik had de hoop dat het met afvallen wel weer een klein beetje terug zou plooien maar dat doet het dus niet. Op de site van Schoemacher staat ook dat buikspieroefeningen geen enkel effect hebben op overtollig vel (pfffff goed excuus om het dus ook niet te doen).
Maargoed eerst nog even 10 kilo kwijt en ondertussen maar flink sparen (bij hem kost het rond de 5000 euri's)..
Ik weet het nu ook niet meer..en ze staat ook niet in het OUD-verjaardagslijstje...volgens mij....quote:Op woensdag 29 september 2004 20:18 schreef Zabb het volgende:
Hey Jessicaa!! Ben je jarig vandaag?? In dat geval, Gefeliciteerd!!![]()
Dus dan zal het wel!! En ze had het ook al over dat kado, die theedoos!quote:Op woensdag 29 september 2004 19:14 schreef Jessicaa het volgende:
Vandaag kreeg ik een zelfgeschreven kaart van dr voor me verjaardag.
Nee weet ik, maar dit schreef ze wel vanavond...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:14 schreef Jessicaa het volgende:
Vandaag kreeg ik een zelfgeschreven kaart van dr voor me verjaardag. Schots en scheef maar zo veel betekenend![]()
En nu ga ik tutten en lekker weg doeiiiiiiiiiiiiiii
Ik vind die blonde behoorlijk negatief over stadsen, op het durrep is alles beterquote:Op woensdag 29 september 2004 20:44 schreef Anitra het volgende:
Hahahaha nee want ik ben pas bij hun gekomen NA de zwangerschap
maar hun hebben er wel voor gezorgd dat ik nu hulp heb. Vooral die met het donkere haar heeft zich er voor in gezet. Als ik ooit nog zwanger worddan ga ik naar hun
* miss_dynastie herinnert zich dat ze nor even een bedankbriefje oet sturen naar hun
Misschien zie ik wel mijn schoonzus en mijn broertje voor bij komen
Die blonde heb ik niet gehad gelukkig, maar mijn schoonzus welquote:Op woensdag 29 september 2004 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind die blonde behoorlijk negatief over stadsen, op het durrep is alles beter
Beetje jammer, maar fijn dat jij zo goed geholpen bent!
Wat geweldig dat het beter gaat spindizzy
Zes maar ?? Is ook niet veel . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 21:02 schreef Zabb het volgende:
Zag je dat op tv, bij de verloskundigenpraktijk, die vrouw was al zwanger van haar 6de kind!![]()
daar heb ik dus ook altijd last vanquote:Op woensdag 29 september 2004 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dat JessicaaIk kan er maar niet aan wennen!
* clauwheee ook nietquote:Op woensdag 29 september 2004 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Dat JessicaaIk kan er maar niet aan wennen!
Wij zitten ook totaal verkeerd hier . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 22:04 schreef daniman het volgende:
nou ja in dit topic zijn het ook enkel meiden eigenlijk he...![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:04 schreef Jessicaa het volgende:
Thx meiden en een uitzondering daargelaten
maar vast wel een gezellie avondje geweest! Leuk!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:04 schreef Jessicaa ook:
Ik ben jarig ja. En de film was wel spannend maar niet zo spannend als ik had gedacht.
Jullie zijn lief!
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:04 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben jarig ja. En de film was wel spannend maar niet zo spannend als ik had gedacht.
Jullie zijn lief!
Ehm ja vaag iets van gezien...quote:Op woensdag 29 september 2004 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo had je het gelezen van die Hamtarosponsen?
Jessicaa gefeliciteerd
quote:Op woensdag 29 september 2004 23:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm ja vaag iets van gezien...Waar was dat?
Leuk van die theedoos Jessie! Lekker ook!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:11 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb al heeeeel veel smaakjes op uit me nieuwe doos. Hahahaha wat klinkt dat vunzig
Vanille is lekker, jammie.
een ??quote:Op woensdag 29 september 2004 23:04 schreef Jessicaa het volgende:
Gefeliciteerd. Welke film was het ??quote:Ik ben jarig ja. En de film was wel spannend maar niet zo spannend als ik had gedacht.
Etos dus.... ze zijn erg leuk, ik ben alleen de prijs vergeten, misschien leuk voor de schoencadeautjes straksquote:Op woensdag 29 september 2004 23:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm ja vaag iets van gezien...Waar was dat?
Twee stoelen en een stuk ducttape (of je gaat gewoon niet)quote:Op woensdag 29 september 2004 23:16 schreef Neva het volgende:
zeg iemand heir tips hoe een verjaardga te veiren waarvan de jarige bevriend is met twee dames die elkaars bloed kunnen drinken?![]()
Afzonderlijk uitnodigen (bijv. een op de verjaardag en een op het verjaardagsfeest)? Of gewoon beide tegelijk uitnodigen en hopen dat ze het fatsoen hebben zich te gedragen.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:16 schreef Neva het volgende:
zeg iemand heir tips hoe een verjaardga te veiren waarvan de jarige bevriend is met twee dames die elkaars bloed kunnen drinken?
Ik zal morgen eens even kijkenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Etos dus.... ze zijn erg leuk, ik ben alleen de prijs vergeten, misschien leuk voor de schoencadeautjes straks
Welkom terug, Jessiequote:Op woensdag 29 september 2004 23:17 schreef jessie het volgende:
Gewoon vieren en scheit aan hebben! Als ze zich op de verjaardag niet normaal kunnen gedragen voor de jarige vriend dan zijn t loosers
Zo me ouwe naampie weer terug. Nu nog weten hoe ik de foto van de andere naam hier weer bij deze naam krijg
Ik lig al in bed hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 23:32 schreef Neva het volgende:
hey jij ging slapen rewimo
Nee, want dan kom ik helemaal niet meer aan slapen toe vrees ikquote:Op woensdag 29 september 2004 23:33 schreef Neva het volgende:
ow je heb een lappie![]()
![]()
![]()
Nee nog net nietquote:Op woensdag 29 september 2004 23:34 schreef daniman het volgende:
ik ben vast al weer veels te laat, maar: TRusten Rewimo!!!
Hee Jessicaa, waarom ben je nou opeens weer overgestapt op jessie?
She doesn't have a great mind . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 23:30 schreef Rewimo het volgende:
GMTA Luchtbel![]()
ikke niequote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Rewimo het volgende:
We bleven haar toch allemaal stug Jessie noemen joh
Ze heeft twee usernames hier. Vraag me niet waarom . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 23:35 schreef Neva het volgende:
*schnapt er niks meer van![]()
Je bent niet de enige, ik volg niks meer de laatste paar dagen. Beetje overwerkt denk ik . . .quote:Op woensdag 29 september 2004 23:40 schreef Neva het volgende:
ben een beetje van de wap af dus volg alles niet zo goed meer vandaag![]()
Dan vier je het toch gewoon niet ?? Heb ik ook gedaan dit jaar, lekker rustig.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:43 schreef Neva het volgende:
zit met verjaardga in me hoofd maar goed misschien is hier niet echt de juiste plek om daar me ei te dumpen wil het wle gezellig houden hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |