Zeg hou jij eens even op!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Wil dit keer weer ees een ECHTE winter hebben, eentje met veel sneeuw en zo.
Hmmmm...... Fuifduif....quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Misschien moeten er een paar users geofferd worden om de weergoden te zinnen![]()
Amen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is na afgelopen week pas echt tot me doorgedrongen, de zomer is voorbij. Dalende temperaturen, veel wind, veel regen, verwarming weer aan.
's ochtends vroeg als ik wakker wordt voel ik al weer een bekende kilte in de lucht... Niks lekker in je blote niksje onder een flinterdun laken de nacht doorbrengen. Dikke dekbedden met nog een extra deken er bovenop is wat ons te wachten staat.
Korte dagen, lange nachten, en pas weer in maart hoeven we op enig respijt te rekenen....![]()
Bah, winter... Doe mij een vakantiehuis in Australie....
Hoho! Dat is heel wat anders. Dan heb je vakantie, ik zou je wel eens willen horen als de sneeuw hier 40 centimeter hoog ligt en je je auto moet uitgraven als je naar je werk moet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef Sport_Life het volgende:
Er zijn ook mensen die de koud en de sneeuw opzoeken swinters en er nog veel voor betalen ook, ja ze bestaan echt![]()
* Grrrrrrrr is er zo 1!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:08 schreef BadGirly het volgende:
Winter![]()
Het enige pluspunt aan de winter, je kunt tijdens geen enkel jaargetijde zo lekker uitslapen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:13 schreef Knuff het volgende:
of terwijl het buiten vriest dat het kraakt lekker in bed te blijven liggen![]()
Niks zo erg als bij een temperatuur van 1 graad boven nul overvallen worden door een hoosbui...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:17 schreef Fillipe het volgende:
Kijk als we in Nederland nou eens kennismaken met een echte winter ipv die laffe regenachtige en 0,5 cm sneeuw wintertjes, zou ik het prima vinden. Dat heeft tenminste nog wat.
Maar dat halve gesneeuw en regenen is niets hier in NL.
90% van de winter zitten we helaas met een grijze grauwe lucht te koekeloeren...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:20 schreef teknomist het volgende:
Ik ben iemand van extremen...of heel koud (winter) of heel warm (zomer) als er maar een strakblauwe hemel is.
Tell me about itquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks zo erg als bij een temperatuur van 1 graad boven nul overvallen worden door een hoosbui...
* BBQ-kip jarig is eind december en nooit tuinfeesten kan geven danquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tuinfeesten geven is in januari ook niet echt een optie (niet dat er veel mensen jarig zijn in de winter), net als bbq-en en lekker in de zon op het terrasje zitten of in je zomerse outfit door de stad slenteren.
Jup, en straks komt de 'grote'. Bekenste fenomeen dat het lekker warm in je bed is en dat dan 's ochtends die rotwekker gaat....quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Shit, ik heb een pre-winterdepressie...
Mijn ochtendhumeur zal weer legendarisch zijn komende winter.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Jup, en straks komt de 'grote'. Bekenste fenomeen dat het lekker warm in je bed is en dat dan 's ochtends die rotwekker gaat....
Dat klinkt dan wel weer leuk ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:35 schreef Wolfjesfan het volgende:
Winter kan best leuk zijn. 4 februari dik pak sneeuw,rijp in de bomen 3 gr onder nul. Zon schijnt we wonen op een camping. Vuurkorf aan drankje er bij en de BBQ aan. Het was geweldig een loipe uitgezet en dat allemaal in dat stomme Huizen. Zou het zo weer overdoem.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:17 schreef Fillipe het volgende:
Kijk als we in Nederland nou eens kennismaken met een echte winter ipv die laffe regenachtige en 0,5 cm sneeuw wintertjes, zou ik het prima vinden. Dat heeft tenminste nog wat.
Maar dat halve gesneeuw en geregen gedoe is niets hier in NL.
Hier sla je nu de spijker op de kop. Dé reden waarom het gros van de Nederlanders een hekel heeft aan de winter. Door de ongunstige ligging van NL langs de oceaan is de winter een seizoen dat velen kennen als donker, kil en nat. Je hebt in NL bijna altijd van die grauwe vochtige dagen waar de temperatuur rond het 0-punt blijft schommelen, je veel last hebt van neerslag en een straffe wind hebt. ZONDE!quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
90% van de winter zitten we helaas met een grijze grauwe lucht te koekeloeren...
Aangezien ik in Nederland woon klaag ik op de nederlandse winter ja....quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:40 schreef succubus het volgende:
Het geklaag op de winter is eigenlijk volledig onterecht, klagen op de Nederlandse winter ... à la..
Tjonge, met broek? Loop je in de winter met trui en zonder broek dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Hier in amsterdam loop ik gewoon in een Tshirt en een broek aan hoor.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:20 schreef teknomist het volgende:
Ik ben iemand van extremen...of heel koud (winter) of heel warm (zomer) als er maar een strakblauwe hemel is.
oh ik had net zo goed jou kunnen quotenquote:Op woensdag 29 september 2004 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ook
of er ligt sneeuw of het is 25 graden met een strakblauwe lucht
Daartussen in is alles ruk
quote:Op woensdag 29 september 2004 01:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ook
of er ligt sneeuw of het is 25 graden met een strakblauwe lucht
Daartussen in is alles ruk
quote:Op woensdag 29 september 2004 11:01 schreef SG-sam het volgende:
Jaaa de winter!
Knus tegen elkaar aanhangen met een kop chocolademelk!![]()
*Houd niet zo van de zomer*
Schaatsen? In Nederland?quote:Op woensdag 29 september 2004 16:25 schreef Ronald1903 het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, dat er weer eens op natuurijs geschaatst kan worden. Niet van die halfzachte wintertjes met regen. En over een tijdje weer wintersporten.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:04 schreef speedfreakssj het volgende:
lekker toch, binnekort weer 10 flesjes parfum en andere kadootjesquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is na afgelopen week pas echt tot me doorgedrongen, de zomer is voorbij. Dalende temperaturen, veel wind, veel regen, verwarming weer aan.
's ochtends vroeg als ik wakker wordt voel ik al weer een bekende kilte in de lucht... Niks lekker in je blote niksje onder een flinterdun laken de nacht doorbrengen. Dikke dekbedden met nog een extra deken er bovenop is wat ons te wachten staat.
Korte dagen, lange nachten, en pas weer in maart hoeven we op enig respijt te rekenen....![]()
Bah, winter... Doe mij een vakantiehuis in Australie....
Ja. Kathmandhu:quote:Op woensdag 29 september 2004 11:25 schreef Sauruzin het volgende:
Is het in Nepal eigenlijk warm in de winter?
Waar leeft u?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:49 schreef vbmot het volgende:
Hier wordt het voorlopig alleen maar warmer. Nu zo'n 20 graden, heerlijk om s'morgens buiten lekker een espresso te drinken. Verder heb ik ook nooit kunnen wennen aan de NL'se winters. Donkere dagen en kou maken m'n humeur er geenszins beter op.
Grrr, een advies ga dicht bij de evenaar wonen. Hoe dichter je daar bij komt hoe minder de invloed van seizoenen is en hoe minder groot het temperatuur verschil. Singpore bijvoorbeeld is het hele jaar een graad of 30.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar leeft u?![]()
Daar wil ik namelijk ook leven...
Maar in de herfst wil ik storm, en daar wacht ik nu al weer 14 jaar op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:14 schreef ondeugend het volgende:Sneeuw !
Sahara lijkt me dan weer een ietwat saai... Bovendien heb ik het sowieso niet zo op Afrika, misschien dan toch maar eens naar de mogelijkheden in het verre oosten kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
, maar daar valt in de Sahara vast een mouw aan te passen.
Ik wil dat ook !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maar in de herfst wil ik storm, en daar wacht ik nu al weer 14 jaar op.![]()
Het nadeel van Azië is dat het zo klef warm is. RV 80-90 % en dan 30 graden, dat zijn vieze plaktemperaturen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sahara lijkt me dan weer een ietwat saai... Bovendien heb ik het sowieso niet zo op Afrika, misschien dan toch maar eens naar de mogelijkheden in het verre oosten kijken.
Och, dat is het hier in de zomer ook, beter dan kou lijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:19 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het nadeel van Azië is dat het zo klef warm is. RV 80-90 % en dan 30 graden, dat zijn vieze plaktemperaturen.
Dat kun jij niet begrijpen he? Wat trekt je zo aan in hitte? Hou je van 35+ ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ah... Daar hebben we onze winterliefhebber die graag naar Lapland wil!
Och, met dat broeikaseffect zit het wel snor, ik verwacht binnen afzienbare tijd de eerste 40'er in de zomer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:40 schreef Callas het volgende:
Laten we alle tuinstoelen smelten om eindelijk eens wat vaart te zetten in het broeikaseffect.
Dat lijkt mij een lastige bevalling.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen afzienbare tijd de eerste 40'er in de zomer.
Nauwelijks, ik heb een hekel aan kou. Al sluit ik niet uit dat ik ooit nog de kou op zoek om op vakantie te gaan, maar dan echt niet langer dan een paar weken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat kun jij niet begrijpen he?
Hitte is ook niet relaxed, een graad of 25-28 vind ik ideaal.quote:Wat trekt je zo aan in hitte?
Nope, boven de 30 vind ik het eigenlijk te warm.quote:Hou je van 35+ ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:44 schreef Callas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een lastige bevalling..
Even serieus, de eerste 40-plusser is een serieuze zaak, ik verwacht hem in augustus 2007.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:44 schreef Callas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een lastige bevalling..
Godzijdank, die mensen heb je namelijk ook nog, het is nooit warm genoeg. Bij 26 graden en een stevige bries lopen ze al in een vest rond..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nauwelijks, ik heb een hekel aan kou. Al sluit ik niet uit dat ik ooit nog de kou op zoek om op vakantie te gaan, maar dan echt niet langer dan een paar weken.
[..]
Hitte is ook niet relaxed, een graad of 25-28 vind ik ideaal.
[..]
Nope, boven de 30 vind ik het eigenlijk te warm.
Ik was ook serieus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Even serieus, de eerste 40-plusser is een serieuze zaak, ik verwacht hem in augustus 2007.
Bij 11 graden loop ik dus wel in mijn winterjasquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:49 schreef nozem het volgende:
[..]
Godzijdank, die mensen heb je namelijk ook nog, het is nooit warm genoeg. Bij 26 graden en een stevige bries lopen ze al in een vest rond..
Wel, het is inderdaad een zware bevalling. Stel je voor : onweersachtig weer, hoge luchtvochtigheid, uitermate klef weer. Eigenlijk is 27 graden al veel te heet in dat soort omstandigheden, maar neen, het wordt vrolijk 40 graden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:49 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik was ook serieus..
Vorig jaar zomer toen ik aan het werk was kwam ik langs een thermometer die buiten aan een huis hing, in de schaduw, 38 graden gaf het ding aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Wel, het is inderdaad een zware bevalling. Stel je voor : onweersachtig weer, hoge luchtvochtigheid, uitermate klef weer. Eigenlijk is 27 graden al veel te heet in dat soort omstandigheden, maar neen, het wordt vrolijk 40 graden.
Het gaat gebeuren.. helaas, we hebben de 38,6 al eens gehaald, de 40 gaat ook wel lukken.
Nou vooruit dan, even serieus. Ik meende dat ons over ca. 100 jaar een stijging van de gemiddelde wereldtemperatuur met 1,0 tot 3,5 graad en een zeespiegelstijging van 15 tot 95 cm te wachten staat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Wel, het is inderdaad een zware bevalling. Stel je voor : onweersachtig weer, hoge luchtvochtigheid, uitermate klef weer. Eigenlijk is 27 graden al veel te heet in dat soort omstandigheden, maar neen, het wordt vrolijk 40 graden.
Het gaat gebeuren.. helaas, we hebben de 38,6 al eens gehaald, de 40 gaat ook wel lukken.
Volgens mij ben ik de enige die geen klonen gebruikt op fok....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef Callas het volgende:
(en klonen),
Waar heb ik dit vaker gehoord?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die geen klonen gebruikt op fok....
Nou?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:11 schreef Callas het volgende:
[..]
Waar heb ik dit vaker gehoord?
Das een wedervraag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou?
Damn right!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:23 schreef Callas het volgende:
[..]
Das een wedervraag!.
Pfffffffff, als ik in mijn eigen topic wil gaan slowchatten, dan gá ik in mijn eigen topic slowchatten, ha!quote:Ps.III Dirkh slaapt natuurlijk al vroeg voor de koetjesrepenwikkels..
Damn right!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfffffffff, als ik in mijn eigen topic wil gaan slowchatten, dan gá ik in mijn eigen topic slowchatten, ha!
1. Te lam om ze aan te maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:31 schreef Callas het volgende:
[..]
Damn right!
Waarom heb jij als enige op Fok! géén klonen?
Open een topic!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom heeft de rest van fok eigenlijk wél klonen?
Dan kom ik wat later. De baas zal me roesten. Ik heb vaak genoeg in sneeuwrijk gebied gezeten. Prachtig als je in zo'n witte wereld zitquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoho! Dat is heel wat anders. Dan heb je vakantie, ik zou je wel eens willen horen als de sneeuw hier 40 centimeter hoog ligt en je je auto moet uitgraven als je naar je werk moet.
Singapore he? Ik zou daar niet gedijen, warm EN vochtig..quote:Op maandag 11 oktober 2004 02:05 schreef Libris het volgende:
Hmmmz, ik liep vanmorgen naar mijn werk, denk dat het al zo'n 27 graden was... Het is wel even wennen dat er hier geen seizoenen zijn, maar als ik dan weer denk aan de wind en regen en kou in Nederland vind ik het wel best. Kan ik eindelijk eens BBQ'en op mijn verjaardag (eind oktober)..
quote:Op maandag 11 oktober 2004 06:52 schreef KNAK het volgende:
* Libris leest dit soort topics altijd met enig plezier![]()
zo koud is het toch niet?
(lol)
En niet te vergeten: Het wordt koud!quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:02 schreef Farao het volgende:
Winter, leuk ja....![]()
- Het word koud.
- Het word glad --> meer aanrijdingen --> wij kunnen ook niet hard bij spoedmeldingen.
- Je moet je oprit en pad naar de deur enzo weer sneeuwvrij maken.
- Het word koud.
- Je moet meer kleding aan.
- Lekker in de tuin zitten en/of lekker buiten bbq'en is ook niet echt fijn bij min zoveel.
- Had ik al gezegd dat het koud word ?
Winter![]()
In de ochtend IS het al ijskoud.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En niet te vergeten: Het wordt koud!
Vandaag ging ik om 12 uur de straat op, de thermometer gaf 10 graden aan en de zon scheen, en ik vond het eigenlijk koud genoeg om handschoenen aan te doenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:22 schreef Callas het volgende:
[..]
In de ochtend IS het al ijskoud.
Ah, bedankt!quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:13 schreef Steijn het volgende:
Nu de bomen nog kaal.
Ik trek met opzet nog geen handschoenen aan. Het is koud, maar 't wordt nog veel kouder. Daar wacht ik wel op, 'k heb geen zin om straks met 2 of 3 paar handschoenen te moeten lopen om m'n handen warm te houdenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vandaag ging ik om 12 uur de straat op, de thermometer gaf 10 graden aan en de zon scheen, en ik vond het eigenlijk koud genoeg om handschoenen aan te doen...
Dat wordt nog wat...
Zo doe ik het ook, maar ik heb er wel even aan gedacht vanmiddag...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:17 schreef Light het volgende:
[..]
Ik trek met opzet nog geen handschoenen aan. Het is koud, maar 't wordt nog veel kouder. Daar wacht ik wel op, 'k heb geen zin om straks met 2 of 3 paar handschoenen te moeten lopen om m'n handen warm te houden
Over een paar maanden!?quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:25 schreef Cerbie het volgende:
Vanmorgen was het ook koud, en dan gaat het over een paar maanden ook nog eens vriezen
Tja..wat moet je ervan zeggenquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:27 schreef Libris het volgende:
[..]medeoverwinteraar...
quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
de thermometer gaf 10 graden aan
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:52 schreef KNAK het volgende:
[..]
![]()
10![]()
Niks gezapig binnen zitten, schaatsen zullen we! Doet u mij maar een elfstedentocht.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:12 schreef Chaveiro het volgende:
Die gezapigheid van gezellie op de bank zitten met een hete chocomel, of net in de winter boerenkool met worst eten, of erwtensoep eten ( dit kan men ook in de zomer, dus lul niet), brrrrrrr, erg gezapig, en typerend van een spruitjescultuur.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar woon jij dan?
Hier in amsterdam loop ik gewoon in een Tshirt en een broek aan hoor.
wel sokken en lange broek maar dat deed ik van de zomer ook/
Nairobi, Kenyaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 02:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar leeft u?![]()
Daar wil ik namelijk ook leven...
en jij woont zeker op school/werk.......quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]die wil ik ook gewoon zo graag. Lekkere erg koude temps ( -7 ofzo ) Flink veel sneeuw, mooie verlichting in de bomen, warme chocolade melk, samen bij de openhaard om elkaar lekker warm te houden
*droomt weg* Damn kom maar op met die echte winter!!
Dat is het fijne van de winter. Met je koude handen je vriend/vriendin vast pakken om op te warmen, lekker als het sneeuwt gaan lopen.Lekker een sneeuwballen gevecht.Wachten op een witte kerst die je onder de boom bij de open haard kan vieren met je partnerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:39 schreef niksan het volgende:
[..]
en jij woont zeker op school/werk.......
vandaag...koude oren en handen, de wind raast door je jas én dan moet je hem ook nog tegen hebbenen het allerergste moet nog komen sneeuw
leuk voor een dag (wanneer je in huis zit) maar als het smelt....
![]()
![]()
....het is nog maar oktober....wachten op april....
ik wil weer een paar maandjes terug
![]()
nee! ik wil gewoon weg uit deze bende
zo![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:33 schreef Qwea het volgende:
Ik ben zoooooooo gek op de winter
Als die er is wel jahquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet jij Fuifduif niet uit gaan zeiken ofzo?
nee dank je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is het fijne van de winter. Met je koude handen je vriend/vriendin vast pakken om op te warmen, lekker als het sneeuwt gaan lopen.Lekker een sneeuwballen gevecht.Wachten op een witte kerst die je onder de boom bij de open haard kan vieren met je partner
Ik ben zoooooooo gek op de winter
Kssst, wegwezen, winter-loverquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:57 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
IK WIL SNEEUW!!
Komop man, je gaat me toch niet vertellen dat je werkelijk een afkeer hebt van een maagdelijk wit sneeuwdek op een mooie zonnige wintermorgen, op elk takje een laagje sneeuw, een sprookjesachtige wereld..quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kssst, wegwezen, winter-lover!
Tuurlijk is dat mooi, alleen de temperaturen die je erbij krijgt zijn wat minder. Plus het feit dat je dat misschien de hele winter 2 keer meemaakt en de rest van de tijd met grauw kutweer zit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Komop man, je gaat me toch niet vertellen dat je werkelijk een afkeer hebt van een maagdelijk wit sneeuwdek op een mooie zonnige wintermorgen, op elk takje een laagje sneeuw, een sprookjesachtige wereld..
Die is overwinteren in Australië, ik verwacht hem in maart/april terugquote:Waar is de romanticus gebleven in Grrrrrrr?
Daar heb je wel een punt ja....quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:22 schreef Callas het volgende:
Grrrrrr!! Winter heeft een klein voordeel! Ja heus, werkelijk waar.
De vetkwabben worden weer bedekt! We zijn weer even verlost van de te korte t-shirts en de te strakke spijkerbroek waar zo'n dikke vetkwab over de rand heen bungelt.
maar we wonen niet allemaal op Texelquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Winter
Vanmiddag was het al lekker weer, wat koeler, blauwe hemel, niemand op de weg.
Prachtig
Hier precies hetzelfde.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:03 schreef niksan het volgende:
ik heb vandaag niets anders gezien dat donkere lucht en.....regen![]()
Ik heb een pre-winterdepressiequote:Op zondag 17 oktober 2004 20:26 schreef Monidique het volgende:
Nou, dat wordt weer huilen en janken door de winterdepressie!!
.
's morgens niet uit mijn nest kunnen komen,quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:24 schreef deedeetee het volgende:
Lekker vuurtje in de kachel, warme trui aan en s'nachts heerlijk onder een dik dekbed wegkruipen!!!
Daar kan ik nou écht van genieten
Neuh, doe dat nou maar niet. Ik ben nou al zoveel dingen tegengekomen in m'n nieuwe huis waarvan de vorige eigenaar zei dat het allemaal in orde was, dat ik het dak dat 2 jaar geleden vernieuwd is ook niet vertrouw!quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:42 schreef Steijn het volgende:
Ik merk tot nu nog maar weinig van de herfst. Ik eis nog minstens een zware storm voordat december begint.
November is de stormmaand bij uitstek, dus niet te vroeg gejammerd. Ik vind het op en top herfst, eindelijk weer eens een keer eentje met ontzettend veel paddestoelen en kastanjes.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:42 schreef Steijn het volgende:
Ik merk tot nu nog maar weinig van de herfst. Ik eis nog minstens een zware storm voordat december begint.
Ik had vandaag een wesp op mijn broodje.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb een voordeel ontdekt aan de winter! Geen irritante vliegende kutinsecten die constant in je ogen en mond vliegen.
Het moet ook eerst nog eens echt koud worden natuurlijk. Muggen zijn er gelukkig al bijna niet meer te vindenquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:55 schreef Callas het volgende:
[..]
Ik had vandaag een wesp op mijn broodje..
Oi! Uit mijn topic, winterloverquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
W
I
N
T
E
R
![]()
Nee!quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:37 schreef Blik het volgende:
dit is een winter adoratie-topic
Voor de allerlaatste keer: het sneeuwt hier zo goed als nooit!quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:18 schreef Yamyam het volgende:
Ik heb er wel zin in want dan kan ik mijn oh zo mooie prachtige supergeweldige sjaal weer om waar ik helemaal verliefd op ben en kan ik mooie sneeuwfoto's maken.
Daarom is het ook bijzonder.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer: het sneeuwt hier zo goed als nooit!
Als je mazzel hebt kan je net 2 dagen van de winter sneeuwfoto's maken... De rest van de winter is het dus koud, nat, kaal en grauw.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:02 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Daarom is het ook bijzonder.
En in de zomer sneeuwt t helemaal nooit dus kan ik me maar beter verheugen op de winter aangezien er dan wél kans is op sneeuw. PUH!
Meestal gaat het andersom in Nederland, de auto's staan stil en de fietsers rijden voorbij.quote:Op zondag 14 november 2004 17:36 schreef Konijn het volgende:
Lang leve de autoLekker de verwarming aan en mensen uitlachen die fietsen door de koude wind
![]()
Wel eerst krabben natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2004 17:36 schreef Konijn het volgende:
Lang leve de autoLekker de verwarming aan en mensen uitlachen die fietsen door de koude wind
![]()
Whehehe, kneus dat zeg je alleen omdat je nog te jong bent voor een rijbewijs of hem uberhaupt niet kan halen vanwege je vrouwskilzz, of omdat je er het geld niet voor hebt.quote:Op maandag 15 november 2004 06:24 schreef Exuimtum het volgende:
En een auto kost veel centen![]()
Ben met mijn scooter net zo snel op mijn werk als een auto. En dan ben je er en waar laat je je auto?
Na het werk gauw een boodschapje doen. Overvolle parkeerplaatsen. Kan mijn scooter altijd kwijtWie lacht wie uit Konijn ?!
Die vervelende pokkewinter duurt gelukkig maar tot zo'n half maart en dan komt mijn lieftallige zomer er weer aan. Nog even doorbijten. Wel heel even ja.
Stervenskoud!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:39 schreef aloa het volgende:
De eerste ijsdag vandaag, volgens erwin Kroll![]()
Het was echt wel kouddddddd![]()
Mag ik uit deze opmerking en je naam opmaken dat je Islamitisch bent?quote:Op maandag 15 november 2004 09:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
vanwege je vrouwskilzz
Bijzonder knap van jou dat jij dat al kunt weten. Het is volgens mij nog steeds herfst of niet soms?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:19 schreef Blik het volgende:
De winter van 2005 staat nu al gelijk met de warmste winter van Nederland ooit qua Hellmangetal, namelijk 1.9
maar hellmanpunten worden al wel berekend volgens mij, en daarmee staat de winter nu al gelijkquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:13 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Bijzonder knap van jou dat jij dat al kunt weten. Het is volgens mij nog steeds herfst of niet soms?
quote:Zijn berekening gaat uit van het dagelijks etmaalgemiddelde van de temperatuur. Dat is het gemiddelde over 24 uur, dat bepaald wordt uit de 24 uurlijkse temperatuurmetingen op een dag. Alle etmaalgemiddelden beneden het vriespunt over de periode 1 november tot en met uiterlijk 31 maart worden opgeteld, zodat uiteindelijk één (koude)getal wordt verkregen. Daarvan wordt het minteken weggelaten. Bedraagt de gemiddelde etmaaltemperatuur op een bepaalde dag -0,5°C en de volgende dag -0,8°C, dan is het koudegetal over die twee dagen 1,3.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |