Kluivertquote:Op woensdag 29 september 2004 14:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
In Oranje komt ie zelden tot nooit uit de verf, wat heel logisch is. Zelfs met een been in het gips en op gebroken krukken is Kluivert nog beter geschikt voor Oranje dan deze beperkte counterspits. We spelen hier nu eenmaal niet laf op de counter.
En dat gezapige schapenduo RvN en Pi-air na afloop voor de camera in Turkije, dat was ook weer niks he. Vooral die Trudy met zijn "kijk mij eens goed zijn, Marco!"-sollicitatie-blik en antwoorden. Rudy moet zich maar druk maken om Corky Rooney die daar de dienst uit gaat maken, in Oranje ligt ie er toch voorlopig uit.
Kluivert met Makaay is dan ook het ideale spitsenduoquote:Op woensdag 29 september 2004 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kluivert
Makaay laat op dit moment meer zien dan Kluivert
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:57 schreef DivineJester het volgende:
moet dit niet het "Roy Makaay Phantopic" zijn?
Op clubniveau in een counterploeg.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Makaay laat op dit moment meer zien dan Kluivert
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:58 schreef Stpan het volgende:
Makaay erin als Oranje een voorsprong moet verdedigen. Of van 4-3-3 stappen en gewoon lekker 4-4-2 spelen met Makaay erbij!
makaay heeft nog nooit een goeie kans gekregen in het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Op clubniveau in een counterploeg.
In Oranje heeft ie het - i.t.t. Kluivert - nooit echt laten zien. Qua voetbal sowieso niet, maar ook niet qua scoren. Makaay is een geweldige afmaker die diepte zoekt, verderest niet zo heel veel. In Oranje valt er weinig diepte te zoeken als spits, die staan meestal al bij het strafschopgebied wegens ander type spel.
quote:Op woensdag 29 september 2004 14:57 schreef DivineJester het volgende:
moet dit niet het "Roy Makaay Phantopic" zijn?
Ik dacht dat Makaay een keer naast Van Nistelrooy speelde en dat ging goed. Mischien dat maar een keer proberenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
makaay heeft nog nooit een goeie kans gekregen in het Nederlands elftal.
Makaay mag wel eens een keertje beginnen in basis,maar de volgende wedstrijd zit hij gewoon weer op de bank.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:22 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ik dacht dat Makaay een keer naast Van Nistelrooy speelde en dat ging goed. Mischien dat maar een keer proberen
Maar zolang Oranje blijft winnen mag Pierre er wel in blijven![]()
Ik zie hier geen humor in of wat wil je hiermee bereiken.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Waar komt Makaay ook al weer vandaan?
Oh ja, Wijchen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Waar komt Makaay ook al weer vandaan?
Oh ja, Wijchen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |